Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015: 33110000-4 «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини» («Imaging equipment for medical, dental and veterinary use») (код НК 024:2019: 37627 «Система рентгенівська скринінгова для органів грудної клітини» («Thoracic public health screening x-ray system»)) (Мобільний цифровий флюорографічний кабінет – 2 комплекти) (Mobile digital fluorographic office – 2 sets) (код 33111000-1 «Рентгенологічне обладнання» «X-ray devices»)
код ДК 021:2015: 33110000-4 «Imaging equipment for medical, dental and veterinary use» (код НК 024:2019: 37627 «Thoracic public health screening x-ray system») (Mobile digital fluorographic office – 2 sets) (код 33111000-1«X-ray devices»)
Очікувана вартість
11 100 000,00 UAH
UA-2020-10-02-005815-a 7e8429db050745148db4b58fda1ef4b6
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Роман

+380507624689 info@zakpulmocenter.org

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ФТИЗІОПУЛЬМОНОЛОГІЧНИЙ ЛІКУВАЛЬНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР" ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26098930
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська область обл., м. Ужгород, вул. Нахімова, буд. 4
Контактна особа: Сергій Роман
+380507624689
info@zakpulmocenter.org
Додаткові контактні особи: Ольга Кобеляш
+380312637268
tender@zakpulmocenter.org
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: COMMUNAL NONPROFIT ENTERPRISE "REGIONAL CLINICAL PHTHISIOPULMONOLOGY TREATMENT AND DIAGNOSTIG CENTER" OF THE TRANSCARPATHIAN REGIONAL COUNCIL
National ID: 26098930
Contact point: Sergii Roman
+380507624689
info@zakpulmocenter.org
Additional contacts: Ольга Кобеляш
+380312637268
tender@zakpulmocenter.org

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 02 жовтня 2020 14:06
Звернення за роз’ясненнями: до 23 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 листопада 2020 17:00
Початок аукціону: 26 листопада 2020 15:31
Очікувана вартість: 11 100 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 55 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 333000 UAH
Publication date: 02 жовтня 2020 14:06
Enquiries until: 23 жовтня 2020 00:00
Complaints submission until: до 29 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 02 листопада 2020 17:00

Information

Estimated total value: 11 100 000 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 55 500 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


Scope of the procurement
процедура закупівлі здійснюється в рамках реалізації та за рахунок коштів Проекту „Зменшення ризику епідемії туберкульозу на прикордонних територіях України і Польщі шляхом будівництва туберкульозної лікарні на 100 ліжок в Закарпатській області та впровадження інноваційних методів моніторингу, профілактики і лікування туберкульозуˮ, що фінансується Європейським Союзом через Орган управління СОП «Польща-Білорусь-Україна» ЄІС 2014-2020, представлений Міністерством фондів розвитку та регіональної політики Республіки Польща в рамках Грантового контракту PLBU.03.01.00-UA-0010/17-00 (включно з Доповненням №PLBU.03.01.00-UA-0010/17-01 до Грантового договору PLBU.03.01.00-UA-0010/17-00) згідно програми (проекту).
Розгорнути Згорнути
procurement procedure is carried out within the framework of implementation and at the expense of the Project "Reducing of the risk of TB epidemic in the border areas of Ukraine and Poland through the construction of tuberculous hospital for 100 beds in Zakarpatska Oblast and introduction of innovative methods of tuberculous monitoring, prevention and treatmentˮ, funded by the European Union within the framework of the European Neighborhood Instrument Poland-Belarus-Ukraine Cross-border Cooperation Program 2014-2020, presented by the Ministry of Development Funds and Regional Policy of the Republic of Poland within the Grant Contract №PLBU.03.01.00-UA-0010/17-00 (with Addendum PLBU.03.01.00-UA-0010/17-01 to the Grant Contract №PLBU.03.01.00-UA-0010/17-00) according to the program (project).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
Мобільний цифровий флюорографічний кабінет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м.Ужгород, вул. Нахімова, 4
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
НК 024:2019: 37627 — Система рентгенівська скринінгова для органів грудної клітини

Mobile digital fluorographic office
CPV: 33110000-4
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Договором проводяться шляхом перерахування грошових коштів у національній валюті України на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 5 (п’яти) днів з дня підписання акту приймання-передачі Товару або надання Постачальником накладної. Покупець проводить розрахунки за цим Договором після отримання товарів на підставі ч.1 ст. 49 Бюджетного кодексу України. Оплата здійснюється по факту поставки товару. У разі необхідності та відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт та послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» може бути здійснена попередня оплата за Товар, після укладення додаткової угоди та на підставі наданого Постачальником рахунку. Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 жовтня 2020 14:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2020 14:06
Додаток 9.docx
02 жовтня 2020 14:06
Додаток 8.docx
02 жовтня 2020 14:06
Додаток 7.docx
02 жовтня 2020 14:06
Додаток 6.docx
02 жовтня 2020 14:06
Додаток 5.docx
02 жовтня 2020 14:06
Додаток 4.docx
02 жовтня 2020 14:06
Додаток 3.docx
02 жовтня 2020 14:06
Додаток 2.docx
02 жовтня 2020 14:06
Додаток 1.docx
02 жовтня 2020 14:06
Тендерна документація.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 20 листопада 2020
UA-2020-10-02-005815-a7e8429db050745148db4b58fda1ef4b6
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ФТИЗІОПУЛЬМОНОЛОГІЧНИЙ ЛІКУВАЛЬНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР" ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26098930
Місцезнаходження: 88000, Україна, Закарпатська область обл., м. Ужгород, вул. Нахімова, буд. 4
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ Укрмедресурс Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 листопада 2020 11:57
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІЛАТАНМЕД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ МираМед
Документи
Відхилено
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 листопада 2020 11:57

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах Перелік виявлених невідповідностей: 1. ДОВІДКА про наявність працівників відповідної кваліфікації) від 28.10.2020 №2810/02 не містить інформації про чисельність працівників підприємства. 2. У складі тендерної пропозиції для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів Вами надано належним чином завірені скан-копії двох договорів: один договір №2-БР/2020 від 31.03.2020 року на суму 1 988 000,00 гривень, другий договір - №79 від 25.05.2020 року на суму 3 000 000,00 гривень. Обидва договори не відповідають вимогам, передбаченим тендерною документацією. Вимога тендерної документації: 1. Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про наявність працівників, їх чисельність, досвід роботи та кваліфікацію працівників, необхідних для здійснення поставки предмета закупівлі. 2. Для підтвердження виконання аналогічних договорів учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати скан-копії договорів (не менше двох), вказаних у формі, підготовленій відповідно до Додатку 6 тендерної документації. Аналогічним договором є договір, у яких предметом договору є поставка медичного обладнання за період 2018-2019 років. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про наявність працівників, їх чисельність, досвід роботи та кваліфікацію працівників, необхідних для здійснення поставки предмета закупівлі, де необхідно вказати чисельність працівників підприємства. 2. Інформація про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі надається за формою відповідно до Додатку 6 до тендерної документації, де необхідно вказати інформацію про виконання не менше двох аналогічних договорів за період 2018-2019 років. 3. Для підтвердження виконання аналогічних договорів учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати скан-копії договорів (не менше двох), вказаних у формі, підготовленій відповідно до Додатку 6 тендерної документації, та документи, що підтверджують їх виконання (Підписана Постачальником та Покупцем Видаткова накладна або Підписаний Постачальником та Покупцем Акт прийому-передачі, тощо).

Документи

02 листопада 2020 17:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

11 грудня 2020 10:21
Електронний підпис
11 грудня 2020 10:14
довідка ДПІ
04 грудня 2020 09:15
Електронний підпис
03 грудня 2020 14:49
Тендерна пропозиція
03 грудня 2020 14:49
довідка МВС
13 листопада 2020 14:39
копії аналогічних договорів
13 листопада 2020 14:39
копії накладних
30 жовтня 2020 16:12
Електронний підпис
30 жовтня 2020 16:12
Електронний підпис
30 жовтня 2020 15:28
Проект договору.pdf
30 жовтня 2020 15:28
Копія фінансова звіту.pdf
30 жовтня 2020 15:28
Тендерна пропозиція.pdf
30 жовтня 2020 15:28
Копія ІПН директора.pdf
30 жовтня 2020 15:28
копія паспорту.pdf
30 жовтня 2020 15:28
копія Статуту.pdf
30 жовтня 2020 15:28
Витяг.pdf
30 жовтня 2020 15:27
Довідка щодо санкції.pdf
30 жовтня 2020 15:27
Копія накладних.pdf

Документи

02 листопада 2020 17:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах Перелік виявлених невідповідностей: 1. ДОВІДКА (Інформація про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації) від 26.10.2020 № 152261020 не містить інформації про чисельність працівників підприємства. 2. У складі тендерної пропозиції для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів Вами надано належним чином завірені скан-копії трьох договорів: один договір №01.030420 від 08.04.2020 року на суму 340 000,00 гривень, другий договір - №38/6-20 від 09.06.2020 року на суму 900 000,00 гривень, третій договір - №12-р від 12.10.2020 року на суму 285 000,00 гривень. Всі договори не відповідають вимогам, передбаченим тендерною документацією. Вимога тендерної документації: 1. Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про наявність працівників, їх чисельність, досвід роботи та кваліфікацію працівників, необхідних для здійснення поставки предмета закупівлі. 2. Для підтвердження виконання аналогічних договорів учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати скан-копії договорів (не менше двох), вказаних у формі, підготовленій відповідно до Додатку 6 тендерної документації. Аналогічним договором є договір, у яких предметом договору є поставка медичного обладнання за період 2018-2019 років. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про наявність працівників, їх чисельність, досвід роботи та кваліфікацію працівників, необхідних для здійснення поставки предмета закупівлі, де необхідно вказати чисельність працівників підприємства. 2. Інформація про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі надається за формою відповідно до Додатку 6 до тендерної документації, де необхідно вказати інформацію про виконання не менше двох аналогічних договорів за період 2018-2019 років. 3. Для підтвердження виконання аналогічних договорів учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати скан-копії договорів (не менше двох), вказаних у формі, підготовленій відповідно до Додатку 6 тендерної документації, та документи, що підтверджують їх виконання (Підписана Постачальником та Покупцем Видаткова накладна або Підписаний Постачальником та Покупцем Акт прийому-передачі, тощо).

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ МираМед #40469840

№ рішення у справі

65/62-р/к

Дата рішення у справі

24.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

02 листопада 2020 17:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

13 листопада 2020 14:32
Електронний підпис
13 листопада 2020 14:29
На вимогу Замовника 2
13 листопада 2020 14:29
На вимогу Замовника 1
02 листопада 2020 16:16
Електронний підпис
02 листопада 2020 16:15
_ 28.PDF
02 листопада 2020 16:15
_ 27.pdf
02 листопада 2020 16:15
_ 26.pdf
02 листопада 2020 16:15
_ 25.pdf
02 листопада 2020 16:15
_ 24.pdf
02 листопада 2020 16:15
_ 23.pdf
02 листопада 2020 16:15
_ 22.pdf
02 листопада 2020 16:15
_ 20.pdf
02 листопада 2020 16:15
_ 19.PDF
02 листопада 2020 16:15
_ 18.PDF
02 листопада 2020 16:15
_ 17.PDF
02 листопада 2020 16:15
_ 16.pdf
02 листопада 2020 16:15
_ 15.pdf
02 листопада 2020 16:15
_ 14.pdf
02 листопада 2020 16:15
_ 13.pdf
02 листопада 2020 16:15
_ 12.pdf
02 листопада 2020 16:15
_ 11.pdf
02 листопада 2020 16:15
_ 10.pdf
02 листопада 2020 16:15
_ 9.pdf
02 листопада 2020 16:15
_ 8.pdf
02 листопада 2020 16:15
_ 7.pdf
02 листопада 2020 16:15
_ 4.pdf
02 листопада 2020 16:15
_ 3.pdf
02 листопада 2020 16:15
_ 2 .pdf
02 листопада 2020 16:15
_ 1 Перелік документів.pdf
02 листопада 2020 16:14
_ 6.pdf
02 листопада 2020 16:14
Ліцензія_Повноваження_УБІБ.zip
02 листопада 2020 16:14
_ 5.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Укрмедресурс

Товариство з обмеженою відповідальністю "ІЛАТАНМЕД"

ТОВ МираМед

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 листопада 2020 15:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Укрмедресурс 10 690 000,00
UAH
10 690 000,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІЛАТАНМЕД" 11 100 000,00
UAH
11 100 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

11 грудня 2020 10:21
Електронний підпис
11 грудня 2020 10:14
довідка ДПІ
04 грудня 2020 09:15
Електронний підпис
03 грудня 2020 14:49
Тендерна пропозиція
03 грудня 2020 14:49
довідка МВС
13 листопада 2020 14:39
копії аналогічних договорів
13 листопада 2020 14:39
копії накладних
30 жовтня 2020 16:12
Електронний підпис
30 жовтня 2020 16:12
Електронний підпис
30 жовтня 2020 15:28
Проект договору.pdf
30 жовтня 2020 15:28
Копія фінансова звіту.pdf
30 жовтня 2020 15:28
Тендерна пропозиція.pdf
30 жовтня 2020 15:28
Копія ІПН директора.pdf
30 жовтня 2020 15:28
копія паспорту.pdf
30 жовтня 2020 15:28
копія Статуту.pdf
30 жовтня 2020 15:28
Витяг.pdf
30 жовтня 2020 15:27
Довідка щодо санкції.pdf
30 жовтня 2020 15:27
Копія накладних.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Укрмедресурс

Товариство з обмеженою відповідальністю "ІЛАТАНМЕД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Укрмедресурс
#31519691
Переможець 10 690 000,00
UAH
01 грудня 2020 10:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 грудня 2020 10:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Укрмедресурс
#31519691
10 690 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 березня 2021 16:24
ЗпВД.pdf укладений
29 березня 2021 12:04
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 11:25
ДУ №1 до договору 8_2020_Г.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 10:44
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 16:45
Договір_8_2020_Г+додатки.pdf укладений
15 грудня 2020 11:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та терміну поставки.
Номер договору про закупівлю: 8/2020/Г
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 грудня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 10 690 000,00
UAH