Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Будівництво амбулаторії на 1 лікаря з житлом за адресою: Дніпропетровська область, Межівський район, с. Веселе, вул. Капустіна, 7А (ДК 021:2015:45210000-2 Будівництво будівель)
Очікувана вартість
11 491 327,30 UAH
UA-2020-10-02-004393-a 04d52cdcfabe4182b967ea23a9305b32
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Кузнецова

+380563730123
+380563730108
tender.dks20@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04011650
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Старокозацька, 34
Контактна особа: Юлія Кузнецова
+380563730123,+380563730108
tender.dks20@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 жовтня 2020 12:33
Звернення за роз’ясненнями: до 09 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 жовтня 2020 12:00
Початок аукціону: 20 жовтня 2020 14:22
Очікувана вартість: 11 491 327,30 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 57 456,64 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 55000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція, а також вся кореспонденція, пов’язана з тендерною пропозицією, складається українською/російською мовою. Детальна інформція зазначена в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації Вид забезпечення - оригінал електронної банківської гарантії, умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені у п.2 Розділу 3 тендерної документації. Обсяг виконання робіт: детальний перелік та обсяг робіт зазначено у технічній специфікації (Додаток 7) документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Будівництво амбулаторії на 1 лікаря з житлом за адресою: Дніпропетровська область, Межівський район, с. Веселе, вул. Капустіна, 7А (ДК 021:2015:45210000-2 Будівництво будівель)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52930, Україна, Дніпропетровська область, с. Веселе, Межівський район, , вул. Капустіна, 7А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2021
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами) та відповідно до Положення про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються в поточному бюджетному періоді 2020 року, затвердженого наказом від 21.01.2020р. №23-ОД. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи проводяться після надходження коштів з бюджету на розрахунковий рахунок Замовника для фінансування зазначених робіт та будуть здійснюватися на підставі акту здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунку на оплату робіт; проміжними платежами в міру виконання робіт. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 жовтня 2020 12:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2020 12:33
Тендерна документація.doc
02 жовтня 2020 12:33
Документи для переможця Додаток 4.doc
02 жовтня 2020 12:33
Додаток 7 Технічна специфікація.doc
02 жовтня 2020 12:33
Проект договору Додаток 6.doc
02 жовтня 2020 12:33
Форма пропозиції Додаток 5.doc
02 жовтня 2020 12:33
стаття 17 Додаток 2.doc
02 жовтня 2020 12:33
Інші документи Додаток 3.doc
02 жовтня 2020 12:33
стаття 16 Додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

загальне
Дата подання: 05 жовтня 2020 15:40
Дата відповіді: 07 жовтня 2020 17:10
Уточніть, з якого місяця складати календарний графік виконання робіт з предмету закупівлі,якщо аукціон відбудеться 20 жовтня 2020р , при цьому в документації йдеться про: 1.20 днів тендерною документацією надається Замовнику для прийняття рішення про намір укласти договір 2).в проекті Договору Додатку 6 п.1.4 мова йде про 10 днів з моменту підписання договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до умов тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме, поміж іншого графік виконання робіт, складений відповідно до чинних Державних будівельних норм. Вказаний графік виконання робіт повинен бути складений відповідно до умов тендерної документації та з урахуванням п.1.4 Додатку 6 до тендерної документації.
Фінансування
Дата подання: 05 жовтня 2020 17:12
Дата відповіді: 07 жовтня 2020 17:10
Доброго дня, скільки коштів виділено на 2020 рік?
Відповідь: Доброго дня! Обсяг фінансування на 2020 рік становить 8 714 601 грн в ПДВ з урахування супутніх витрат

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 жовтня 2020 14:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ГРІФІТ 11 377 863,00
UAH з ПДВ
11 377 863,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ИМПУЛЬС МД 11 491 150,79
UAH з ПДВ
11 491 150,79
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 жовтня 2020 13:47
Електронний підпис
27 жовтня 2020 13:42
Довідка
27 жовтня 2020 13:39
Довідка про несудимість
27 жовтня 2020 13:39
Довідка з МВС
27 жовтня 2020 13:39
Довідка з податкової
18 жовтня 2020 18:12
Електронний підпис
16 жовтня 2020 13:38
Електронний підпис
15 жовтня 2020 14:44
Електронний підпис
15 жовтня 2020 14:25
Підписаний_G1020-4558-GL_tender.pdf
15 жовтня 2020 14:25
33 кошторис 4.pdf
15 жовтня 2020 14:25
33 Кошторис 3.pdf
15 жовтня 2020 14:25
37 Довідка з банку.pdf
15 жовтня 2020 14:25
33 Кошторис 2.pdf
15 жовтня 2020 14:25
33 Кошторис 1.pdf
15 жовтня 2020 14:25
35 Лист про ціну.pdf
15 жовтня 2020 14:25
33 Кошторис 5.pdf
15 жовтня 2020 14:25
32 Календарний графік.pdf
15 жовтня 2020 14:25
30 Тендерна пропозиція.pdf
15 жовтня 2020 14:25
28 копія наказу.pdf
15 жовтня 2020 14:25
12 Копія балансу за 2018р..pdf
15 жовтня 2020 14:25
22 Копії дозволів.pdf
15 жовтня 2020 14:25
27 Виписка з протоколу.pdf
15 жовтня 2020 14:25
11 Рішення 14.pdf
15 жовтня 2020 14:25
21 Копія Витягу ПДВ.pdf
15 жовтня 2020 14:25
26 Проект договору.pdf
15 жовтня 2020 14:25
19 Копія статуту.pdf
15 жовтня 2020 14:25
18 Довідка по ч2 ст17.pdf
15 жовтня 2020 14:25
24 Копія ліцензії.pdf
15 жовтня 2020 14:25
16 Довідка по п12 ч1 ст 17.pdf
15 жовтня 2020 14:25
13 Копія балансу 2019.pdf
15 жовтня 2020 14:25
1 Довідка про техніку.pdf

Публічні документи

12 жовтня 2020 08:57
7 Проект договору.rar
12 жовтня 2020 08:57
5 Довідки та листи.rar
12 жовтня 2020 08:57
4 Статутні документи.rar
12 жовтня 2020 08:57
3 Кошторис.rar
12 жовтня 2020 08:57
2 Договірна ціна.pdf
12 жовтня 2020 08:57
1 Тендерна пропозиц.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ГРІФІТ

ТОВ ИМПУЛЬС МД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ГРІФІТ
#36053114
Переможець 11 377 863,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2020 16:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2020 16:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ГРІФІТ
#36053114
11 377 863,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2021 12:45
ДУ №4.pdf укладений
29 жовтня 2021 12:45
Електронний підпис зміни до договору
04 лютого 2021 10:53
ДУ№2 Капустіна.pdf зміни до договору
04 лютого 2021 10:52
Електронний підпис укладений
05 листопада 2020 16:05
Договір 315.pdf укладений
05 листопада 2020 16:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: 315/11-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 листопада 2020 — 29 жовтня 2021
Сума оплати за договором: 10 807 603,92
UAH (в тому числі ПДВ 1 801 267,32 UAH)
Причини розірвання договору: У зв’язку з істотною зміною обставин, якими Сторони керувалися при укладанні Договору.