Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання (3D принтер KLEMA PRO)
Очікувана вартість
54 000,00 UAH
UA-2020-10-02-004188-a 93a64a1d5d1144fdb5d7245f51c1c39b
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мирослава Сторчун

+380445866281 zakup@uos.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дочірнє підприємство Державної компанії "Укрспецекспорт" - Державне підприємство "Укроборонсервіс"
Код ЄДРПОУ: 21552117
Місцезнаходження: 02093, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Россошанська, буд. 3А
Контактна особа: Мирослава Сторчун
+380445866281
zakup@uos.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 жовтня 2020 12:18
Звернення за роз’ясненнями: до 08 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 жовтня 2020 00:00
Очікувана вартість: 54 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,93%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Комп’ютерне обладнання (3D принтер KLEMA PRO)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02093, Україна, Київська область, Київ, вул. Россошанська, 3а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 листопада 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 15 Банківські 50
Поставка товару Після підписання видаткової накладної на Товар Пiсляоплата 15 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 жовтня 2020 12:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2020 12:18
КД_3D принтер.docx
02 жовтня 2020 12:18
Договір типовий (3д принтер).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Поставка
Дата подання: 02 жовтня 2020 13:06
Дата відповіді: 02 жовтня 2020 14:19
Шановний замовник, чи потрібна Вам установка даного виробу та його налаштування та навчання персоналу?
Відповідь: Добрий день. Після поставки товару Постачальник зобов’язаний провести: пуско-налагоджувальні роботи, ввідний інструктаж, інструктаж з техніки безпеки та надати повну консультацію з роботи пристрою. (п. 7 Специфікації до Договору).

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій