Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги інформування мешканців міста Києва про відсутність комунальних послуг за допомогою СМС розсилки (Код ДК 021:2015 - 64210000-1 Послуги телефонного зв’язку та передачі даних)
Очікувана вартість
5 604 303,96 UAH
UA-2020-10-02-003847-c bc5e1681da8b4a188589fd4f03560ed2
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гаврилов Олександр Михайлович

Contactcenter1551kbu@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна бюджетна установа "Контактний центр міста Києва"
Код ЄДРПОУ: 38321511
Місцезнаходження: 01044, Україна , Київська обл., Київ, вул. Богдана Хмельницького, 6-А
Контактна особа: Гаврилов Олександр Михайлович
Contactcenter1551kbu@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
З метою виконання пп.1, 3.2 Протоколу доручень №003-19 від 30.04.2020 року, напрацьованого під час засідання оперативного міського штабу з підготовки міського господарства до осінньо-зимового періоду 2020-2021 років, комунальній бюджетній установі «Контактний центр міста Києва» (далі – Контактний центр) необхідно у 2020 році здійснити закупівлю послуг інформування мешканців міста Києва про відсутність комунальних послуг за допомогою СМС розсилки (код ДК 021:2015 - 64210000-1 Послуги телефонного зв’язку та передачі даних).
У Єдиному закупівельному словнику ДК 021:2015 вищезазначені послуги класифікуються за кодом 64210000-1 Послуги телефонного зв’язку та передачі даних. Загальна сума запланованих витрат на зазначені послуги становить 5604303,96 грн. це свідчить про те, що відповідно до ст. 13 Закону України «Про публічні закупівлі» Контактний центр повинен здійснити закупівлю шляхом застосування однієї з таких процедур як: відкриті торги, торги з обмеженою участю, конкурентний діалог та як виняток відповідно до умов, визначених у ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорну процедуру закупівлі.
Для реалізації інформування жителів з короткого номеру «15-51», який є офіційним номером Контактного центру та входить в «Національний план нумерації України», в постачанні послуг мають приймати участь лише оператори мобільного зв’язку, які мають відповідний дозвіл (згідно Національного плану нумерації України, затверджено наказом Міністерства транспорту та зв'язку України від 23.11.2006р. №1105 та рішення Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв`язку та інформатизації).
Надати найнижчі ціни на вартість послуг інформування мешканців міста Києва про відсутність комунальних послуг за допомогою СМС розсилки та забезпечити послуги прийому зворотніх повідомлень (в разі необхідності) можуть тільки оператори зв’язку, при чому лише кожен в рамках власної абонентської мережі.
Закупівля є унікальною оскільки послуги інформування мешканців міста Києва про відсутність комунальних послуг за допомогою СМС розсилки реалізовує кожен з трьох операторів України (ПрАТ «ВФ Україна» (Vodafone), ПрАТ «Київстар» та ТОВ «Лайфселл» (Lifecell) в межах своєї абонентської бази.
Закупівля не може бути проведена через «відкриті торги», через жорстко обмежене коло учасників та можливістю виконання кожним з них послуги в рамках власної абонентської мережі.
Також, у разі виникнення технічних несправностей в одного з трьох мобільних операторів при виконанні послуг інформування мешканців міста Києва про відсутність комунальних послуг за допомогою СМС розсилки для Контактного центру знижується ризик невиконання належним чином послуг, оскільки кожен з операторів може усунути такі складності тільки в рамках власної бази абонентів.
Окрім цього, керуючись ч. 7 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через п’ять днів у разі застосування переговорної процедури закупівлі телекомунікаційних послуг з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Враховуючи вищевикладене, Контактному центру необхідно здійснити закупівлю послуг інформування мешканців міста Києва про відсутність комунальних послуг за допомогою СМС розсилки у 2020 році шляхом застосування переговорної процедури (скороченої) закупівлі керуючись абз. 4 п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме у зв’язку з відсутністю конкуренції з технічних причин.
Оскільки послуги надаватимуть три учасники необхідно закупівлю поділити на лоти наступним чином:
- Лот №1. Послуги з розсилки інформаційних повідомлень (Код ДК021:2015 - 64212100-6 Послуги служби коротких повідомлень (SMS) уклавши договір з ПрАТ «ВФ Україна»;
- Лот №2. Послуги з розсилки інформаційних повідомлень (Код ДК021:2015 - 64212100-6 Послуги служби коротких повідомлень (SMS) уклавши договір з ПрАТ «Київстар»;
- Лот №3. Послуги з розсилки інформаційних повідомлень (Код ДК021:2015 - 64212100-6 Послуги служби коротких повідомлень (SMS) уклавши договір з ТОВ «Лайфселл».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 жовтня 2020 16:18
Оскарження наміру укласти договір: 08 жовтня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64210000-1: Послуги телефонного зв’язку та передачі даних


Послуги інформування мешканців міста Києва про відсутність комунальних послуг за допомогою СМС розсилки (Код ДК 021:2015 - 64210000-1 Послуги телефонного зв’язку та передачі даних): Лот №1 . Послуги з розсилки інформаційних повідомлень (Код ДК 021:2015 - 64212100-6 Послуги служби коротких повідомлень (SMS); Лот №2 . Послуги з розсилки інформаційних повідомлень (Код ДК 021:2015 - 64212100-6 Послуги служби коротких повідомлень (SMS); Лот №3 . Послуги з розсилки інформаційних повідомлень (Код ДК 021:2015 - 64212100-6 Послуги служби коротких повідомлень (SMS).
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

02 жовтня 2020 15:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №3. Послуги з розсилки інформаційних повідомлень
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 403 575,86 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

4677233 шт
Лот №3. Послуги з розсилки інформаційних повідомлень
ДК 021:2015: 64212100-6 — Послуги служби коротких повідомлень (SMS)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01044, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 6-А
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
товариство з обмеженою відповідальністю "лайфселл"
#22859846
Переможець 1 403 575,86
UAH з ПДВ
02 жовтня 2020 16:19

Документи

02 жовтня 2020 16:18
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 жовтня 2020 16:19

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
товариство з обмеженою відповідальністю "лайфселл"
#22859846
1 403 575,86
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 жовтня 2020 16:18
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2021 20:39
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 11:55
Додаткова угода до договору №205552590.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 11:34
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2020 16:28
Додаткова угода 1 до д. 205552590.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 16:28
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2020 14:22
Договір 205552590.pdf укладений
15 жовтня 2020 14:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 1 частиною 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та на виконання умов Договору № 205552590 від 13.10.2020 (далі «Договір») Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 5.8, виклавши його у наступній редакції: «5.8. Загальна вартість цього Договору становить 821 269,20 грн. (Вісімсот двадцять одна тисяча двісті шістдесят дев’ять гривень 20 копійок), у тому числі ПДВ 136 878,20 грн. (Сто тридцять шість тисяч вісімсот сімдесят вісім гривень 20 копійок)».
Номер договору про закупівлю: 205552590
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пунктом 1 частиною 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та на виконання умов Договору № 205552590 від 13.10.2020 (далі «Договір») Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 5.8, виклавши його у наступній редакції: «5.8. Загальна вартість цього Договору становить 674 425,56 грн. (шістсот сімдесят чотири тисячі чотириста двадцять п’ять 56 копійки), у тому числі ПДВ 112 404,26 грн. (сто дванадцять тисяч чотириста чотири гривні 26 копійок)».
Номер договору про закупівлю: 205552590
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 674 425,56
UAH (в тому числі ПДВ 112 404,26 UAH)