Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | БЕРЕЗНІВСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС "ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІ СТУПЕНІВ - ЛІЦЕЙ З ПРОФЕСІЙНИМ НАВЧАННЯМ" БЕРЕЗНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04590748 |
Місцезнаходження: | 34600, Україна , Рівненська обл., м. Березне, вул. Вишнева, 19 |
Контактна особа: |
Любов Харчук +380971648504 agrotehinternat@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 жовтня 2020 11:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 жовтня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 20 жовтня 2020 13:20 |
Очікувана вартість: | 3 904 361,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 521,81 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | За погодженням сторін, Замовник протягом 5 (п’яти) робочих днів після підписання договору сплачує Підряднику аванс для придбання матеріалів та обладнання, необхідних для виконання робіт, в розмірі не більше 30% від річного обсягу робіт. Виконавець зобов’язується використати отриманий аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій та звітувати за нього в термін, відповідно до постанови КМУ від 23.04.2014р.№117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти».Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська | Аванс | 5 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки між Сторонами за виконані роботи по цьому Договору здійснюються по факту виконання робіт на підставі підписаних актів приймання виконаних робіт (форма № КБ-2в) та довідок про вартість виконаних підрядних робіт (форма № КБ-3) з відтермінуванням платежу до 30-ти календарних днів з моменту підписання Актів.Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 жовтня 2020 11:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 жовтня 2020 11:53 |
Тендерна документація(ремонт даху,фасаду).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Поруч з цим, звертаємо увагу, що додаток №4 до тендерної документації містить проект договору згідно якого Виконавець в межах договірної ціни зобов’язується на свій ризик власними та/або залученими силами та засобами виконати роботи (Капітальний ремонт будівлі Березнівського НВК « ЗОШ І-ІІ ступенів – ліцей з професійним навчанням» Березнівської районної ради по вул.Вишневій, 19 в м.Березне Рівненської області (ремонт даху, ремонт фасаду)(45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація). Пунктом 4.4.2 проекту договору передбачено, що Виконавець буде зобовязаний використовувати для виконання робіт якісні матеріально-технічні ресурси, які забезпечені відповідними технічними паспортами та сертифікатами.
Також звертаємо увагу, що на реконструкцію існуючих будівель закладів освіти поширюється сфера застосування ДБН В.2.2-3:2018 Будинки і споруди ЗАКЛАДИ ОСВІТИ. Даними будівельними нормами встановлені певні вимоги до матеріалів, несучих конструкцій, конструкцій і деталей.
Вимоги про усунення порушення
1. учасником ТОВ "АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ" в складі своєї пропозиції було надано календарний план виконання робіт, що не відповідає "Рекомендаціям зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві", затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 13.01.2009 р. №2 та не відповідає вимогам Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, тендерної документації відкритих торгів на закупівлю робіт по об’єкту: код ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація «Капітальний ремонт будівлі Березнівського НВК « ЗОШ І-ІІ ступенів – ліцей з професійним навчанням» Березнівської районної ради по вул.Вишневій, 19 в м.Березне Рівненської області (ремонт даху, ремонт фасаду)». );
2. учасником ТОВ "АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ" в складі своєї пропозиції було подано довідку за вих. №17 від 15.10.2020р. про те, що даний учасник не планує залучати субпідрядників для виконання робіт, вартість яких може перевищувати більше 20 % від вартості договору про закупівлю. Додаток 2 до тендерної документації по вищевказаному об'єкту, а саме технічне завдання в розділі V передбачає такий вид робіт як блискавкозахист. Для виконання цієї роботи необхідна ліцензія на виконання робіт з монтажу, перевірки (огляду) пристроїв блискавкозахисту, яку не було подано та не вказано субпідрядну організацію, яка може виконати даний вид робіт.
1. планів Замовника щодо фінансування виконання робіт у часі;
2. строки передачі Замовником будівельного майданчика (фронту робіт) та дозвільної документації;
3. остаточної вартості виконання робіт із урахуванням аукціону.
Ми вважаємо, що невідповідності в графіку виконання робіт, не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції, оскільки в п 4. ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ Відкриті торги на закупівлю робіт по об’єкту: код ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація «Капітальний ремонт будівлі Березнівського НВК « ЗОШ І-ІІ ступенів – ліцей з професійним навчанням» Березнівської районної ради по вул.Вишневій, 19 в м.Березне Рівненської області (ремонт даху, ремонт фасаду)» чітко вказано перелік обставин при яких замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, і невідповідності в поданому учасником графіку виконання робіт, не можуть бути такою підставою.
Оскільки згідно кошторисних розрахунків вартість робіт по монтажу пристроїв блискавко захисту складає менше ніж 20% від запропонованої ними вартості договору, згідно з п. 8 Тендерної документації, ТОВ «Альтера Буд Інвест» як учасник торгів, не зобов’язані вказувати дані про такого підрядника в поданій тендерній пропозиції.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Тепломодерн», яке є учасником закупівлі «Капітальний ремонт будівлі Березнівського НВК « ЗОШ І-ІІ ступенів – ліцей з професійним навчанням» Березнівської районної ради по вул.Вишневій, 19 в м.Березне Рівненської області (ремонт даху, ремонт фасаду)», повідомляє, що Замовником були порушені права та законні інтереси Товариства з обмеженою відповідальністю «Тепломодерн», у зв'язку з чим, подаємо цю вимогу на рішення Тендерного комітету Замовника щодо визнання пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ» такої, що відповідає вимогам Тендерної документації Замовника за предметом закупівлі «Капітальний ремонт будівлі Березнівського НВК « ЗОШ І-ІІ ступенів – ліцей з професійним навчанням» Березнівської районної ради по вул.Вишневій, 19 в м.Березне Рівненської області (ремонт даху, ремонт фасаду)» згідно Протоколу засідання Тендерного комітету Замовника від 26.10.2020 року №30 (далі – Протокол) та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із таким учасником.
Вважаємо, що таке рішення є незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси Товариства з обмеженою відповідальністю «Тепломодерн», оскільки тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ» не відповідає вимогам визначених Замовником у Тендерній документації, та додатків до неї, зокрема:
- Відповідно до умов Додатку №3 до тендерної документації Замовника «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ» пунктом 5.3.вимагалося надання учасниками у складі своїх пропозицій – «Завірена учасником копія витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців».
Учасником ТОВ «АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ» не було надано у складі пропозиції виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, натомість учасник подав – копію Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (далі - Витяг), однак зазначений Витяг учасника ТОВ «АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ» датований 27.07.2017 року, що підтверджує його не чинність та недійсність, оскільки відповідно до Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань – це документ у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за зазначеним заявником критерієм пошуку та містить відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, які є актуальними на дату та час формування витягу або на дату та час, визначені у запиті, або інформацію про відсутність таких відомостей у цьому реєстрі.
Підтвердження того, що даний витяг є недійним та не містить усіє інформації станом на момент подання учасником своєї тендерної пропозиції на дану закупівлю робіт є те, що Учасником ТОВ «АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ» був наданий у складі пропозиції «Опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії» датований 19.06.2019 року (Приведення у відповідність Статуту), однак в наданому Витягу учасника ТОВ «АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ» відсутня інформація про таку реєстраційну дію.
Отже, оскільки учасник ТОВ «АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ» не надав у складі пропозиції Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, а наданий учасником Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців є недійним та не чинним, оскільки не містить актуальної інформації станом на дату подання тендерної пропозиції, учасник не дотримався вимоги Замовника, що були встановлені у Додатку №3 до Тендерної пропозиції (не виконано вимоги пункту 5.3.) його пропозиція повинна бути відхилена Замовником, як така що не відповідає вимогам, встановлених у Тендерній документації.
Враховуючи вищевикладене, пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ» не відповідає вимогам визначених Замовником у Тендерній документації, та додатків до неї.
Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовник своїми діями порушив ст.5 Закону України «Про публічні Закупівлі». Одночасно, звертаємо увагу, що згідно нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі» за порушення законодавства в сфері публічних закупівель - встановлена відповідальність щодо посадових осіб Замовника.
На підставі вищевикладеного, та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» вимагаємо:
- скасувати рішення щодо визнання пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ» такої, що відповідає вимогам Тендерної документації Замовника за предметом закупівлі «Капітальний ремонт будівлі Березнівського НВК « ЗОШ І-ІІ ступенів – ліцей з професійним навчанням» Березнівської районної ради по вул.Вишневій, 19 в м.Березне Рівненської області (ремонт даху, ремонт фасаду)» згідно Протоколу засідання Тендерного комітету Замовника від 26.10.2020 року №30 (далі – Протокол) та рішення про оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із таким учасником.
1. Вартість експлуатації 1 машино-години власної будівельної техніки підрядника відповідно до ДСТУ-Н Б Д.1.1-4 визначається на підставі ресурсних нормативних показників експлуатації будівельних машин і механізмів і відповідних поточних цін на них з додаванням амортизаційних відрахувань, витрат на заміну частин, що швидко спрацьовуються, вартості матеріальних ресурсів на ремонт і технічне обслуговування та перебазування цієї техніки тощо.
2. Вартість експлуатації 1 машино-години будівельної техніки, що орендується, приймається за ціною орендодавця, яка приймається на підставі аналізу ринку послуг з оренди будівельних машин і механізмів в регіоні. У кошторисних розрахунках підрядник ТОВ "АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ" вказує всю будівельну техніку як власну, а в документах до тендеру прикладає договори орендованого транспорту, отже це суперечить розрахункам кошторисної документації та впливає на ціну . Також перелік договорів оренди та власної техніки, зазначені ТОВ "АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ" не співпадає з кошторисними розрахунками, а саме: не надано документи на такі Будівельні машини і механізми Викорчовувачi-збирачi з трактором потужнiстю 59 кВт [80 к.с.], Крани баштовi, вантажопiдйомнiсть 5 т, Крани козловi при роботi на монтажi технологiчного устаткування, вантажопiдйомнiсть 32 т, Крани на гусеничному ходу, вантажопiдйомнiсть 40 т, Машини бурильно-крановi на автомобiлi, глибина бурiння 3,5 м, Трактори на гусеничному ходу, потужнiсть 59 кВт [80 к.с.], Машини бурильно-крановi на автомобiлi, глибина бурiння 3,5 м, Автомобiлi бортовi, вантажопiдйомнiсть 3 т, Автомобiлi бортовi, вантажопiдйомнiсть 5 т, Бульдозери, потужнiсть 79 кВт [108 к.с.], Пилосос промисловий, Термопенали з масою завантажувальних електродiв не бiльше 5 кг.
3. При складанні кошторисної документації для участі в конкурсних торгах підрядник ТОВ "АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ" включає у вартість пропозиції кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, що не передбачено технічним завданням. Отже тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації.
ТОВ "АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ" зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону.
Просимо замовника відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ" у зв’язку з невідповідністю умовам ТД і технічному завданню та поставити на кваліфікацію наступного учасника. У разі відхилення даної вимоги ми будемо змушені звернутися з відповідною скаргою до АМКУ та з заявлю до ДАСУ.
1. «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:
- тендерна пропозиція, заповнена відповідно до форми запропонованої Замовником додаток №1;
2. Розрахунком ціни тендерної пропозиції(відповідно із додатком №5 до тендерної документації, та у відповідності із вимогами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) має бути наданий в електронному вигляді в форматі WORD (“DOC”)абоEXCEL (“XLS”), та додатково в електронному файлі у форматі «bdsu», або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін, та має містити підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Державних будівельних норм з урахуванням змін та доповнень»,
Згідно з п.5.4 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013: «У кошторисних нормах враховано повний комплекс операцій, необхідних для виконання визначеного виду робіт в усереднених умовах» зважаючи на це, використання всієї техніки при виконанні будівельних робіт на об’єкті, яка використовується при розрахунках вартості виконання певних видів робіт в усереднених умовах не є обов’язковим, оскільки вибір необхідної техніки проводиться зважаючи на реальний стан об’єкта, наявності певних комунікацій, перешкод та ін.. Врахування певної техніки чи обладнання в розрахунках договірної ціни, не може бути підставою для відхилення цінової пропозиції учасника, адже єдиним критерієм визначення переможця закупівлі є ціна, і учасник подаючи свою цінову пропозицію підтверджує, що дана ціна подана із урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на сплату митних тарифів, транспортування, встановлення та інших необхідних витрат.
Також відповідно до п.6.2.12 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013: «До складу ціни пропозиції учасника конкурсних торгів (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.» Отже врахування у вартість пропозиції коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами є абсолютно обґрунтованим, і не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника.
Відповідно до статті 24 Закону України "Про публічні закупівлі" Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Жодних звернень зі сторони учасника не було. Отже даний учасник погодився на умови тендерної документації щодо подання календарного плану проте у складі своєї пропозиції даний документ не був наданий.
Частиною 9 статті 29 вищевказаного закону передбачено, що після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Аналізуючи відповідь Замовника від 29 жовтня 2020 року на вимогу Учасника ФОП Сиротюк Володимир Олексійович, Код ЄДРПОУ:3301912632 про скасування рішення від 26 жовтня 2020 року Замовник ПОРУШУЄ норму даної статті, оскільки даний документ необхідно було подати в складі своєї пропозиції (Розділ ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, тендерної документації відкритих торгів на закупівлю робіт по об’єкту: код ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація «Капітальний ремонт будівлі Березнівського НВК « ЗОШ І-ІІ ступенів – ліцей з професійним навчанням» Березнівської районної ради по вул.Вишневій, 19 в м.Березне Рівненської області (ремонт даху, ремонт фасаду)». В діях Замовника передбачено порушення норми статті 164-14 КУпАП, а саме придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону; застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом; невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення); укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі; внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом; внесення недостовірних персональних даних до електронної системи закупівель та неоновлення у разі їх зміни; порушення строків оприлюднення тендерної документації - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити наступну інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Відповідно до Розділу ІІІ пункту 8 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, тендерної документації відкритих торгів на закупівлю робіт по об’єкту: код ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація «Капітальний ремонт будівлі Березнівського НВК « ЗОШ І-ІІ ступенів – ліцей з професійним навчанням» Березнівської районної ради по вул.Вишневій, 19 в м.Березне Рівненської області (ремонт даху, ремонт фасаду)» : «8.1. Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю).». Учасник ТОВ «АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ» у складі тендерної пропозиції надав довідку вих. № 17 від 15.10.2020 року про не залучення субпідрядної організації в обсязі більше ніж 20 % від вартості договору про закупівлю. Проте, 2.11.2020 року в електронну систему був підгружений файл Блискавкозахист ліцензія.pdf, що свідчить про намір залучення субпідрядної організації. Оскільки в тендерній пропозиції учасника не міститься інформації про залучення субпідрядника у вигляді довідки про залучення субпідрядної організації в обсязі менше ніж 20% від вартості договору про закупівлю, тендерна пропозиція учасника ТОВ «АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ» є такою, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника.
1. Вартість експлуатації 1 машино-години власної будівельної техніки підрядника відповідно до ДСТУ-Н Б Д.1.1-4 визначається на підставі ресурсних нормативних показників експлуатації будівельних машин і механізмів і відповідних поточних цін на них з додаванням амортизаційних відрахувань, витрат на заміну частин, що швидко спрацьовуються, вартості матеріальних ресурсів на ремонт і технічне обслуговування та перебазування цієї техніки тощо. Вартість експлуатації 1 машино-години будівельної техніки, що орендується, приймається за ціною орендодавця, яка приймається на підставі аналізу ринку послуг з оренди будівельних машин і механізмів в регіоні. У кошторисних розрахунках підрядник ТОВ "АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ" вказує всю будівельну техніку як власну, а в документах до тендеру прикладає договори орендованого транспорту. Даний факт свідчить про те, що учасником ТОВ «АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ» були допущенні суттєві помилки у розрахунках, чим були порушені приписи ДСТУ-Н Б Д.1.1-4 та ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, та які суттєво повпливали на ціну тендерної пропозщиції. Також перелік договорів оренди та власної техніки, зазначені ТОВ "АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ" у довідці вих. № 13 іфд 15.10.2020 року не співпадає з кошторисними розрахунками, а саме: не надано документи на такі Будівельні машини і механізми Викорчовувачi-збирачi з трактором потужнiстю 59 кВт [80 к.с.], Крани баштовi, вантажопiдйомнiсть 5 т, Крани козловi при роботi на монтажi технологiчного устаткування, вантажопiдйомнiсть 32 т, Крани на гусеничному ходу, вантажопiдйомнiсть 40 т, Машини бурильно-крановi на автомобiлi, глибина бурiння 3,5 м, Трактори на гусеничному ходу, потужнiсть 59 кВт [80 к.с.], Машини бурильно-крановi на автомобiлi, глибина бурiння 3,5 м, Автомобiлi бортовi, вантажопiдйомнiсть 3 т, Автомобiлi бортовi, вантажопiдйомнiсть 5 т, Бульдозери, потужнiсть 79 кВт [108 к.с.], Пилосос промисловий, Термопенали з масою завантажувальних електродiв не бiльше 5 кг. На підстав вищевикладеного слід вважати, що тендерна пропозиція ТОВ «АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ» є такою, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника та не відповідає вимогам технічного завдання, та разом з тим є складеною з порушенням Державних будівельних норм України.
2. Відповідно до умов Додатку №3 до тендерної документації Замовника «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ» пунктом 5.3.вимагалося надання учасниками у складі своїх пропозицій – «Завірена учасником копія витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців». Учасником ТОВ «АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ» не було надано у складі пропозиції виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, натомість учасник подав – копію Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (далі - Витяг), однак зазначений Витяг учасника ТОВ «АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ» датований 27.07.2017 року, що підтверджує його не чинність та недійсність, оскільки відповідно до Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань – це документ у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за зазначеним заявником критерієм пошуку та містить відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, які є актуальними на дату та час формування витягу або на дату та час, визначені у запиті, або інформацію про відсутність таких відомостей у цьому реєстрі. Підтвердження того, що даний витяг є недійним та не містить усіє інформації станом на момент подання учасником своєї тендерної пропозиції на дану закупівлю робіт є те, що Учасником ТОВ «АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ» був наданий у складі пропозиції «Опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії» датований 19.06.2019 року (Приведення у відповідність Статуту), однак в наданому Витягу учасника ТОВ «АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ» відсутня інформація про таку реєстраційну дію. Отже, оскільки учасник ТОВ «АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ» не надав у складі пропозиції Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, а наданий учасником Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців є недійним та не чинним, оскільки не містить актуальної інформації станом на дату подання тендерної пропозиції, учасник не дотримався вимоги Замовника, що були встановлені у Додатку №3 до Тендерної пропозиції (не виконано вимоги пункту 5.3.) його пропозиція повинна бути відхилена Замовником, як така що не відповідає вимогам, встановлених у Тендерній документації.
3. Відповідно до Розділу ІІІ пункту 8 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, тендерної документації : «8.1. Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю)». ТОВ «АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ» не надав у складі пропозиції довідку про залучення субпідрядної організації в обсязі, що не перевищує 20% від вартості договору про закупівлю. Оскільки ТОВ «АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ» не надав відповідну довідку та не надав ліцензію на виконання робіт з встановлення системи блискавкозахисту , тендерна пропозиція учасника ТОВ «АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ» є такою, яка не відповідає умовам технічного завдання та умовам тендерної документації Замовника.
На підставі вищевикладеного , повторно просимо Замовника
1. Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ» як таку, що подана з порушеннями вимог тендерної документації та як таку, яка не відповідає технічному завданню.
2. Поставити на етап кваліфікації наступного учасника.
Невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ», вказані у вимозі ТОВ «Рівнемолодьжитлокомплексбуд» вих. № 01\05-11 від «05» листопада 2020 року, є такими, що не підлягають виправленню згідно статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Вказані порушення були враховані в протоколі відхилення №37 від 06.11.2020р.
Керуючись підпунктом 2 пунктом 1 частиною 1 статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі" просимо скасувати рішення замовника щодо визначення ТОВ "Тепломодерн" переможцем процедури відкритих торгів на закупівлю робіт по об’єкту: код ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація «Капітальний ремонт будівлі Березнівського НВК « ЗОШ І-ІІ ступенів – ліцей з професійним навчанням» Березнівської районної ради по вул.Вишневій, 19 в м.Березне Рівненської області (ремонт даху, ремонт фасаду)» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації. Оскільки:
1. учасником ТОВ "Тепломодерн" в складі своєї пропозиції було надано календарний план виконання робіт, що не відповідає "Рекомендаціям зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві", затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 13.01.2009 р. №2 та не відповідає вимогам Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, тендерної документації відкритих торгів на закупівлю робіт по об’єкту: код ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація «Капітальний ремонт будівлі Березнівського НВК « ЗОШ І-ІІ ступенів – ліцей з професійним навчанням» Березнівської районної ради по вул.Вишневій, 19 в м.Березне Рівненської області (ремонт даху, ремонт фасаду)»;
2. учасником ТОВ "Тепломодерн" в складі своєї пропозиції було подано довідку за вих. №2020/10-07-m від 19.10.2020р. про те, що даний учасник не планує залучати субпідрядника/співвиконавця для виконання робіт в обсязі, що дорівнює чи перевищує 20 % від вартості договору про закупівлю. Додаток 2 до тендерної документації по вищевказаному об'єкту, а саме технічне завдання в розділі V передбачає такий вид робіт як блискавкозахист. Для виконання цієї роботи необхідна ліцензія на виконання робіт з монтажу, перевірки (огляду) пристроїв блискавкозахисту; вогнезахисне просочування (поверхневе), яку не було подано та не вказано субпідрядну організацію, яка може виконати даний вид робіт.
Відповідно до пункту 1.1. Розділу III Тендерної документації учасники повинні надати в складі пропозиції – «Календарний план виконання робіт (відповідно до «Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві», затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 13.01.2009р. №2) (у відповідності до Додатку 2)» (далі - Рекомендації), учасником ТОВ «Тепломодерн» було надано у складі пропозиції - Календарний план виконання робіт, що складений у відповідності до Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві», затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 13.01.2009р. №2, а суме таблиці 1 пункту 2.4. Рекомендацій. Згідно з "Рекомендаціям зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві", затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 13.01.2009 р. №2 зокрема пунктом 1.6, встановлено, що «Підготовку проектів додатків може здійснювати одна зі сторін за участі, у разі необхідності, іншої сторони. Проекти додатків готуються або в процесі укладення договору, або, якщо на цих етапах відсутня необхідна інформація, - після укладення договору. Якщо сторонами узгоджено другий варіант, в умовах договору доцільно передбачити строк подання відповідальною стороною підготовленого додатка для узгодження іншій стороні.»
Отже, зважаючи на вище викладене, ТОВ «Тепломодерн», як учасником торгів на закупівлю: Капітальний ремонт будівлі Березнівського НВК « ЗОШ І-ІІ ступенів – ліцей з професійним навчанням» Березнівської районної ради по вул.Вишневій, 19 в м.Березне Рівненської області (ремонт даху, ремонт фасаду)» (згідно ЄЗС ДК 021:2015- 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація ), було подано варіант Календарного плану виконання робіт, що відповідає Рекомендаціям та виконано вимогу Замовника в цій частині, повідомляємо про відсутність підстав для задоволення вимоги в цій частині.
Відповідно до пункту 8.1. Розділу III Тендерної документації учасники повинні були надати в складі пропозиції – «інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю», учасником ТОВ «Тепломодерн» було надано у складі пропозиції інформацію в довільній формі, а саме – Довідку №2020/10-07т від 19.10.2020 року, про те, що учасник ТОВ «Тепломодерн» не планує залучати субпідрядників в обсязі що дорівнює чи перевищує 20 % від вартості договору про закупівлю, чим виконали вимоги Тендерної документації. Оскільки згідно кошторисних розрахунків вартість робіт по монтажу пристроїв блискавко захисту та виконання робіт із вогнезахисного просочування складає менше ніж 20% від запропонованої ними вартості договору, згідно з п. 8 Тендерної документації, учасник ТОВ «Тепломодерн», не зобов’язаний вказувати дані про такого підрядника в поданій тендерній пропозиції, повідомляємо про відсутність підстав для задоволення вимоги в цій частині.
Додатково повідомляємо, що відповідно до чинного «Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 монтаж пристроїв блискавко захисту не підлягають ліцензуванню.
Оскільки:
1. Учасником ТОВ "Тепломодерн" в складі своєї пропозиції було надано календарний план виконання робіт, що не відповідає "Рекомендаціям зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві", затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 13.01.2009 р. №2 у відповідності до Додатку 2 тендерної документації (вимоги Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, тендерної документації відкритих торгів на закупівлю робіт по об’єкту: код ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація «Капітальний ремонт будівлі Березнівського НВК « ЗОШ І-ІІ ступенів – ліцей з професійним навчанням» Березнівської районної ради по вул. Вишневій, 19 в м. Березне Рівненської області (ремонт даху, ремонт фасаду") Оскільки згідно Додатку 2 вище вказаної тендерної документації передбачено 115 переліків виду робіт на виконання щодо позицій, яких немає в календарному плані поданого Учасником ТОВ "Тепломодерн", а лише 5 позицій, що в свою чергу суперечить вимогам Замовника, які чітко прописані в тендерній документації. Що в свою чергу суперечить вимогам частини 9 статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі";
2. Учасником ТОВ "Тепломодерн" в складі своєї пропозиції було подано довідку за вих. №2020/10-07-m від 19.10.2020р. про те, що даний учасник не планує залучати субпідрядника/співвиконавця для виконання робіт в обсязі, що дорівнює чи перевищує 20 % від вартості договору про закупівлю. Додаток 2 до тендерної документації по вищевказаному об'єкту, а саме технічне завдання в розділі V передбачає такий вид робіт як блискавкозахисту. Для виконання цієї роботи та введення її в експлуатацію Підрядник зобов’язаний буде надати такий перелік документів як: 1) Акт прийомки в експлуатацію блискавкозахисту по даному об’єкту; 2) Протокол по контору заземлення блискавкозахисту. А для того щоб надати такі документи Підрядник повинен мати лабораторію та відповідний дозвіл на виконання робіт з монтажу, перевірки (огляду) пристроїв блискавкозахисту. Тому це унеможливлює виконання даних робіт без залучення субпідрядної організації, так як ТОВ "Тепломодерн" не має відповідних дозвільних документів на перевірку опору та на улаштування блискавкозахисту.
Також просимо звернути Вашу увагу на те, що попереднім Учасником ТОВ "АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ" було допущено такі ж недоліки при подачі своєї пропозиції і Вашим рішенням від 06 листопада 2020 р. було задоволено вимогу про усунення порушення. Тому у Ваших діях Ми вбачаємо порушення норм статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" так як Ви дискримінуєте інших учасників даної процедури закупівлі.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-25-000015 ● f3953716cb894d19baac5b78f0180aa2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 листопада 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 листопада 2020 17:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.11.2020 № 79
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 25.11.2020 № 79.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-10-02-003763-a 02.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-11-27 12:37:58
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт будівлі Березнівського НВК « ЗОШ І-ІІ ступенів – ліцей з професійним навчанням» Березнівської районної ради по вул.Вишневій, 19 в м.Березне Рівненської області (ремонт даху, ремонт фасаду)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-10-02-003763-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питань.
Замовником згідно Додатку №2 до тендерної документації в «Технічному завданні по об’єкту» у пункті 87 Розділу 1. Загальнобудівельні роботи зазначено вид робіт: нанесення механiзованим способом в один шар покриття з вогнезахисного матерiалу Біофлейм на горизонтальнi i вертикальнi поверхнi дерев'яних конструкцій.
Згідно пункту 13 частини першої статті 7, частини другої статті 9 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 № 222-VIII (зі змінами) надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення входить до переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню визначеному Постановою Кабінету Міністрів України «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» від 23.11.2016 № 852.
Слід зазначити, що у Додатку №2 до тендерної документації замовником зазначено кадрові та організаційні вимоги щодо виконання робіт з вогнезахисту (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення) визначені Постановою № 852.
Разом з тим, в учасника-переможця процедури закупівлі ТОВ «Тепломодерн» у складі тендерної пропозиції відсутня ліцензія на вищезазначений вид робіт.
При цьому, в тендерній пропозиції учасника ТОВ «Тепломодерн» відсутні будь-які документи щодо залучення до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю), як встановлено п.п.8.1 пункту 8 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Замовника.
Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника, яка не відповідає вимогам тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-12-02 09:28:48
Надання пояснень
На Ваш запит про надання пояснень від 27.11.2020р. повідомляємо:
Відповідно до пункту 8.1. Розділу III Тендерної документації учасники повинні були надати в складі пропозиції – «інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю», учасником ТОВ «Тепломодерн» було надано у складі пропозиції інформацію в довільній формі, а саме – Довідку №2020/10-07т від 19.10.2020 року (надана у складі пропозиції учасника), про те, що учасник ТОВ «Тепломодерн» не планує залучати субпідрядників в обсязі що дорівнює чи перевищує 20 % від вартості договору про закупівлю, чим дотримано вимоги Тендерної документації. Оскільки, згідно кошторисних розрахунків учасника ТОВ «Тепломодерн» вартість робіт по виконанню робіт із вогнезахисного просочування складає менше ніж 20% від запропонованої ними вартості договору, згідно з п. 8 Тендерної документації, такий учасник не зобов’язаний вказувати дані про такого субпідрядника/співвиконавця в поданій тендерній пропозиції. Крім того, керуючись положенням пункту 18 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця має місце лише у тому випадку, коли обсяг робіт, що доручатиметься субпідряднику/співвиконавцю, становитиме не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Отже, з огляду на вказане вище, повідомляємо, що нами – Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Тепломодерн», оскільки, така пропозиція відповідає вимогам Тендерної документації та нормам Закону України «Про публічні закупівлі», також нами дотримано всіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі» при проведенні процедури закупівлі по предмету «Капітальний ремонт будівлі Березнівського НВК « ЗОШ І-ІІ ступенів – ліцей з професійним навчанням» Березнівської районної ради по вул.Вишневій, 19 в м.Березне Рівненської області (ремонт даху, ремонт фасаду)» (Ідентифікатор закупівлі – UA-2020-10-02-003763-a).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Отримавши Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт будівлі Березнівського НВК « ЗОШ І-ІІ ступенів – ліцей з професійним навчанням» Березнівської районної ради по вул.Вишневій, 19 в м.Березне Рівненської області (ремонт даху, ремонт фасаду)», номер оголошення про проведення якої - UA-2020-10-02-003763-a, що був проведений з 25.11.2020 – по 08.12.2020 року Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, та користуючись своїми законними правами, зокрема частиною 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо аргументовані заперечення до вищезгаданого висновку, а саме: По-перше, відповідно до вимог пункту 8.1. Розділу III Тендерної документації від учасників вимагалося надання в складі пропозиції – «Інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю», учасником ТОВ «Тепломодерн» було надано у складі пропозиції інформацію в довільній формі, а саме – Довідку №2020/10-07т від 19.10.2020 року (надана у складі пропозиції учасника), про те, що учасник ТОВ «Тепломодерн» не планує залучати субпідрядників в обсязі що дорівнює чи перевищує 20 % від вартості договору про закупівлю, чим дотримано вимоги Тендерної документації. Оскільки, згідно кошторисних розрахунків учасника ТОВ «Тепломодерн» вартість робіт по виконанню «Нанесення механiзованим способом в один шар покриття з вогнезахисного матерiалу Біофлейм на горизонтальнi i вертикальнi поверхнi дерев'яних конструкцій» складає значно менше ніж 20% від запропонованої ними вартості договору, а згідно з п. 8 Тендерної документації, такий учасник не зобов’язаний вказувати дані про такого субпідрядника/співвиконавця (вказувати інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання) в поданій тендерній пропозиції. Крім того, керуючись положенням пункту 18 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця має місце лише у тому випадку, коли обсяг робіт, що доручатиметься субпідряднику/співвиконавцю, становитиме не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Повідомляємо, що незалучення субпідрядника в обсязі, що «дорівнює чи перевищує 20% від вартості договору про закупівлю» не означає те, що підрядником/учасником не буде залучено субпідрядні організації взагалі, а це означає, що таке залучення на окремі види робіт – можливе, проте обсяг виконання не буде перевищувати 20% від вартості договору про закупівлю, та з огляду на те, що згідно Тендерної документації на дану закупівлю учасники не зобов’язані вказувати дані про конкретних субпідрядників/співвиконавців в поданих тендерних пропозиціях, учасником ТОВ «Тепломодерн» було дотримано вимоги Тендерної документації. По-друге, згідно до інформації, зазначеної у Висновку, зокрема органом моніторингу вказано, що «Згідно пункту 13 частини першої статті 7, частини другої статті 9 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 № 222-VIII (зі змінами) надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення входить до переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню визначеному Постановою Кабінету Міністрів України «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» від 23.11.2016 № 852. Слід зазначити, що у Додатку №2 до тендерної документації замовником зазначено кадрові та організаційні вимоги щодо виконання робіт з вогнезахисту (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення) визначені Постановою № 852. Разом з тим, в учасника-переможця процедури закупівлі ТОВ «Тепломодерн» у складі тендерної пропозиції відсутня ліцензія на вищезазначений вид робіт», повідомляємо, що згідно вимог Тендерної документації на дану закупівлю робіт, зокрема підпунктом 5.4 пункту 5 Додатку №3 до Тендерної документації – від учасників вимагалося надання у складі пропозиції «Завірена учасником копія дійсної ліцензії або дійсної декларації відповідності матеріальної бази вимогам законодавства з питань охорони праці», учасником ТОВ «Тепломодерн» були дотримані вимоги пункту 5.4 пункту 5 Додатку №3 до Тендерної документації, та ліцензія на право виконання будівельних робіт була надана у складі пропозиції. Додатково зазначаємо, що Тендерною документацією не було встановлено вимоги стосовно надання учасниками у складі пропозиції - ліцензії ДСНС на виконання робіт з вогнезахисту (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення), і Замовник на стадії розгляду учасника не може знати про усі наявні та/або відсутні дозвільні документи, ліцензії, сертифікати, інші документи передбачені будівельними нормами, що необхідні для виконання будівельних робіт, тощо, щодо усіх учасників закупівлі. По-третє, згідно до інформації, зазначеної у Висновку, зокрема органом моніторингу вказано, що «в тендерній пропозиції учасника ТОВ «Тепломодерн» відсутні будь-які документи щодо залучення до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю), як встановлено п.п.8.1 пункту 8 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Замовника.», однак дана інформація не відповідає дійсності, оскільки учасником ТОВ «Тепломодерн» було надано у складі пропозиції інформацію в довільній формі, а саме – Довідку №2020/10-07т від 19.10.2020 року (надана у складі пропозиції учасника), про те, що учасник ТОВ «Тепломодерн» не планує залучати субпідрядників в обсязі що дорівнює чи перевищує 20 % від вартості договору про закупівлю, чим дотримано вимоги Тендерної документації, даний факт був описаний у наших Поясненнях, що надавалися нами для органу моніторингу 2 грудня 2020 року в межах його проведення. По-четверте, згідно до інформації, зазначеної у Висновку, зокрема органом моніторингу вказано, що «У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області оприлюднено запит від 27.11.2020 про надання пояснення щодо не відхилення тендерної пропозиції учасника, яка не відповідає вимогам тендерній документації. Пояснення Замовником по суті не надано.» повідомляємо, що не можемо погодитись із даним твердженням, оскільки нами були наданні пояснення в межах проведення моніторингу процедури закупівлі для органу моніторингу, та опубліковані 2 грудня 2020 року, в яких нами були описані пояснення по суті порушень, що були виявлені органом моніторингу. Отже, з огляду на вищеописане, повідомляємо, що Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Тепломодерн», оскільки, така пропозиція відповідає вимогам Тендерної документації та нормам Закону України «Про публічні закупівлі», також нами дотримано всіх вимог та принципів проведення процедури закупівлі згідно Закону України «Про публічні закупівлі» по предмету «Капітальний ремонт будівлі Березнівського НВК « ЗОШ І-ІІ ступенів – ліцей з професійним навчанням» Березнівської районної ради по вул.Вишневій, 19 в м.Березне Рівненської області (ремонт даху, ремонт фасаду)» (Ідентифікатор закупівлі – UA-2020-10-02-003763-a). Просимо: 1. Прийняти дані аргументовані заперечення до розгляду. 2. Скасувати Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт будівлі Березнівського НВК « ЗОШ І-ІІ ступенів – ліцей з професійним навчанням» Березнівської районної ради по вул.Вишневій, 19 в м.Березне Рівненської області (ремонт даху, ремонт фасаду)», номер оголошення про проведення якої - UA-2020-10-02-003763-a.
2020-12-14 10:44:25
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 грудня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 жовтня 2020 14:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ" |
2 889 996,00
UAH з ПДВ
|
2 680 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Тепломодерн" |
2 967 540,73
UAH з ПДВ
|
2 689 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Рівнемолодьжитлокомплексбуд" |
3 276 000,00
UAH з ПДВ
|
2 690 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Містобуд Девелопмент" |
3 406 978,00
UAH з ПДВ
|
2 750 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "БУДСЕРВІС" ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САРНИАГРОБУД" |
3 421 500,00
UAH з ПДВ
|
2 870 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ЦИБУЛЬСЬКИЙ СЕРГІЙ ГРИГОРОВИЧ |
3 150 143,00
UAH з ПДВ
|
3 150 143,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ"ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНИЙ КОМБІНАТ "УКРАЇНА" |
3 480 000,00
UAH з ПДВ
|
3 299 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ЕЙР ТРЕЙД |
3 620 532,00
UAH з ПДВ
|
3 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Сиротюк Володимир Олексійович |
3 346 681,00
UAH з ПДВ
|
3 346 681,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Будівельна фірма "Будреконструкція" |
3 657 740,40
UAH з ПДВ
|
3 421 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
БЕРЕЗНІВСЬКИЙ "РАЙАГРОБУД" |
3 446 571,70
UAH з ПДВ
|
3 446 571,70
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЖК - Гарант" |
3 600 000,00
UAH з ПДВ
|
3 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ" |
3 679 998,00
UAH з ПДВ
|
3 679 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ" #40379600 |
Рішення скасоване |
2 680 000,00
UAH з ПДВ
|
06 листопада 2020 12:25
|
ТОВ "АЛЬТЕРА БУД ІНВЕСТ" #40379600 |
Відхилено |
2 680 000,00
UAH з ПДВ
|
06 листопада 2020 12:38
|
ТОВ "Тепломодерн" #41991001 |
Переможець |
2 689 900,00
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2020 14:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2024 10:57
|
Додаткова угода №5 з додатками.pdf | укладений |
31 січня 2024 10:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 13:47
|
Додаткова угода №4.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 13:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2022 09:30
|
Додаткова угода №3.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2022 09:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2021 14:18
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 13:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2021 13:52
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 13:43
|
Електронний підпис | укладений |
24 листопада 2020 17:02
|
В1дпов1дь на вимогу, яку техн1чно неоприлюдниш.docx | укладений |
24 листопада 2020 16:57
|
договір з додатками.pdf | укладений |
24 листопада 2020 16:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та строку виконання зобов'язань.У зв’язку із затримкою фінансування по об’єкту «Капітальний ремонт будівлі Березнівського НВК « ЗОШ І-ІІ ступенів – ліцей з професійним навчанням» Березнівської районної ради по вул.Вишневій, 19 в м.Березне Рівненської області (ремонт даху, ремонт фасаду)" |
Номер договору про закупівлю: | 74 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода №2 |
Номер договору про закупівлю: | 74 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та строку виконання зобов'язань.У зв’язку із затримкою фінансування по об’єкту «Капітальний ремонт будівлі Березнівського НВК « ЗОШ І-ІІ ступенів – ліцей з професійним навчанням» Березнівської районної ради по вул.Вишневій, 19 в м.Березне Рівненської області (ремонт даху, ремонт фасаду)" |
Номер договору про закупівлю: | 74 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та строку виконання зобов'язань.У зв’язку із затримкою фінансування по об’єкту «Капітальний ремонт будівлі Березнівського НВК « ЗОШ І-ІІ ступенів – ліцей з професійним навчанням» Березнівської районної ради по вул.Вишневій, 19 в м.Березне Рівненської області (ремонт даху, ремонт фасаду)" |
Номер договору про закупівлю: | 74 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |