Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям Послуги з вивезення твердих побутових відходів (в т.ч.збирання, перевезення,знешкодження,захоронення), кубічний метр
Очікувана вартість
87 927,84 UAH
UA-2020-10-02-003292-c ccff6a86cb034baea5a2fd40567d8c53
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондаренко Ігор Миколайович

+0444659178 bondarenko@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081352
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, 9
Контактна особа: Бондаренко Ігор Миколайович
+0444659178
bondarenko@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 жовтня 2020 14:39
Звернення за роз’ясненнями: до 08 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 жовтня 2020 18:00
Початок аукціону: 19 жовтня 2020 14:31
Очікувана вартість: 87 927,84 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 439,64 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Повторно оголошено процедуру Для Одеської клінічної лікарні на залізничному транспорті.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
939.4 м.куб.
Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям Послуги з вивезення твердих побутових відходів (в т.ч.збирання, перевезення,знешкодження,захоронення), кубічний метр
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані Виконавцем Послуги, згідно цього Договору, здійснюються Замовником шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця, зазначений в розділі XV цього Договору, за Актом на підставі виставленого рахунку-фактури: - з правом відстрочення платежу 45 (сорок п’ять) банківських днів з дати реєстрації податкової накладної, (Умова зазначається, якщо Виконавець є платником ПДВ та операція не звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України) - протягом 45 (сорока п’яти) банківських днів з дня отримання Послуг Замовником, (Умова зазначається, якщо Виконавець не є платником ПДВ та операція звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України) . 6.2. Оплата за надання Послуг по даному Договору проводиться Замовником при наявності податкової накладної, оформленої та зареєстрованої відповідно до вимог чинного законодавства України в Єдиному державному реєстрі податкових накладних. (Умова зазначається, якщо Виконавець є платником ПДВ та операція не звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України). Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 жовтня 2020 14:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2020 14:36
ДКТ Одеса (вивіз сміття)-87927.84.docx
02 жовтня 2020 14:36
Додаток 4 Послуги тверді побутові відходи.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 жовтня 2020 14:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СОЮЗ" 87 927,84
UAH з ПДВ
87 927,84
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКО-РЕНЕСАНС" 87 927,84
UAH з ПДВ
87 927,84
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 листопада 2020 13:21
Електронний підпис
03 листопада 2020 13:50
Електронний підпис
16 жовтня 2020 15:08
Електронний підпис

Публічні документи

16 жовтня 2020 17:15
9 Статут 30.10.2019.PDF
16 жовтня 2020 17:15
8 Свидетельство НДС.PDF
16 жовтня 2020 17:15
7 Повний Витяг.pdf
16 жовтня 2020 17:15
4 Згода с договіром.pdf
16 жовтня 2020 17:15
2 Довідки.pdf
16 жовтня 2020 17:15
1 Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СОЮЗ"

ТОВ "ЕКО-РЕНЕСАНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СОЮЗ"
#30586931
Переможець 87 927,84
UAH з ПДВ
30 жовтня 2020 14:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2020 14:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СОЮЗ"
#30586931
87 927,84
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 квітня 2021 18:05
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 10:24
Дод угода 1 (20%) до ЦОЗ ТН-425 (1).pdf зміни до договору
05 січня 2021 10:24
Електронний підпис укладений
19 листопада 2020 08:45
Договір ЦОЗ_ТН-425.pdf укладений
19 листопада 2020 08:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.12.3. Договору, Сторони прийшли згоди продовжити строк дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 (двадцять) відсотків від суми, визначеної у початковому Договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році
Номер договору про закупівлю: ЦОЗ/ТН-425
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 листопада 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 105 513,41
UAH (в тому числі ПДВ 17 585,57 UAH)