Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
Очікувана вартість
0,00 UAH
UA-2020-10-02-002946-c 6cfd807f9136465daf7c5c830d3c5670
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

000000000000000000000000000

000000000000 000000000000000000

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Код ЄДРПОУ: 00000000
Місцезнаходження: 00000, 0000000 , 000000000000000 обл., 00000, 00000000000000000000000000
Контактна особа: 000000000000000000000000000
000000000000
000000000000000000
Категорія: tender.organization_kind.0000000

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Обґрунтування
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 жовтня 2020 14:21
Оскарження наміру укласти договір: до 13 жовтня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
payment-events.0000000000000000 000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 payment-types.00000000000 Календарні
payment-events.0000000000000000 000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 payment-types.00000000000 Календарні

Тендерна документація

02 жовтня 2020 14:05
00000000
02 жовтня 2020 14:04
0000000000000000

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-06-02-000030 ● bc947c40146b4903b73ed8db41f2b86e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 червня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 червня 2021 15:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.06.2021 Одеса № 280

Про початок моніторингу
процедури закупівлі

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедури закупівлі відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 02.06.2021.

Начальник Наталія СТОЯНОВА

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 02.06.2021 № 280

Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедури закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 UA-2020-10-02-002946-c 02.10.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-06-07 14:36:31

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом: за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи виконання робіт по об’єкту «Реконструкція будівель під ВПС «Рені» та службове житло, за адресою: м. Рені, вул. Маяковського, 2 (інв. №10310044) (1 черга «Реконструкція будівель під ВПС «Рені» (інв. №10310044) в м. Рені, вул. Маяковського, 2, 2 черга «Реконструкція приміщення ВПС «Рені» Ізмаїльського прикордонного загону під службове житло (інв. № 10310044))» (оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднено за номером ID: UA-2020-10-02-002946-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань:
1. Південним регіональним управлінням Державної прикордонної служби України (військова частина 1469) (далі – Замовник) укладено договір будівельного підряду від 19.10.2020 № 21-20 з малим підприємством у формі товариства «НЕПТУН» (код ЄДРПОУ 20943790), який опубліковано в електронній системі закупівель 19.10.2020. Також в електронній системі закупівель розміщено додаткові угоди до вищезазначеного договору підряду: від 27.10.2020 № 3-20 (роміщено 27.10.2020) та від 02.12.2020 № 4-20 (розміщено 03.12.2020). Разом з тим, в електронній системі закупівель відсутні відповідні зміни до даного договору за номерами 1 та 2.
У зв’язку із зазначеним просимо пояснити чи укладалися додаткові угоди № 1 та № 2 до договору від 19.10.2020 № 21-20. У разі наявності додаткових угод № 1 та № 2 необхідно надати відповідні підтверджуючи документи.
2. Як Замовник може пояснити причину укладання договору з МП у формі ТОВ «Нептун», тоді як на період торгів у даного учасника рахувався борг до державного бюджету України та відповідно до Зведених відомостей про рішення органів Комітету про визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції, передбачених пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини 2 статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів) та накладення штрафу станом на 02.10.2020, які розміщені на сайті Антимонопольного комітету України, МП у формі ТОВ «Нептун» перебувало у даному списку. Чи були ці дані враховані Замовником при укладанні договору з МП у формі ТОВ «Нептун»?
3. Як Замовник може пояснити відсутність у формі річного плану закупівель на 2020 рік інформації щодо бюджетного призначення та очікуваної вартості даного предмета закупівлі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-06-10 08:31:59

Надання відповідей на запитання

1. Під час реєстрації додаткової угоди до договору будівельного підряду №21-20 від 19.10.2020 на виконання додаткових робіт по об’єкту: «Реконструкція будівель під ВПС «Рені» та службове житло, за адресою: м. Рені, вул. Маяковського, 2 (інв. №10310044) (1 черга «Реконструкція будівель під ВПС «Рені» (інв. №10310044) в м. Рені, вул. Маяковського, 2, 2 черга «Реконструкція приміщення ВПС «Рені» Ізмаїльського прикзагону під службове житло (інв. №10310044)» був присвоєний номер №3-20 від 27.10.2020, подальша додаткова угода йшла за черговістю нумерації, тобто №4-20 від 02.12.2020. Інших додаткових угод до договору №21-20 від 19.10.2020 не було.
2. МП у формі ТОВ «НЕПТУН» на момент розгляду були надані довідки про відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. На момент публікації річного плану закупівель на 2020 рік графа «Очікувана вартість закупівлі» з технічних причин не була заповнена, крім цього попередження електронним майданчиком «Smarttender» про не заповнення графи «Очікувана вартість закупівлі» не було. Після прив’язання плану до процедури відповідно до регламенту електронного майданчика «Smarttender» можливості внести корегування до річного плану не має.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація викладена у висновку Південного офісу Держаудитслужби Державної аудиторської служби України від 11.06.2021 з проведеного моніторингу переговорної процедури UA-2020-10-02-002946-c, врахована в подальшій роботі з метою недопущення порушень у майбутньому.

2021-06-18 16:13:29


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 червня 2021
Кінцевий строк оскарження: 30 червня 2021

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо повноти відображення інформації у річному плані закупівель встановлено порушення пункту 3 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання щодо повноти відображення інформації у повідомлені про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури встановлено порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
#00000000
Відхилено 0,00
UAH з ПДВ
02 жовтня 2020 14:21
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
#00000000
Переможець 0,00
UAH з ПДВ
02 жовтня 2020 14:31

Документи

02 жовтня 2020 14:31
00000000

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 жовтня 2020 14:31

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
#00000000
0,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 жовтня 2020 14:31
00000000

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
00000000 зміни до договору
03 грудня 2020 15:34
000000000000 зміни до договору
03 грудня 2020 15:34
00000000 зміни до договору
27 жовтня 2020 14:33
00000000000 зміни до договору
27 жовтня 2020 14:32
00000000000 зміни до договору
27 жовтня 2020 14:32
00000000000 зміни до договору
27 жовтня 2020 14:32
00000000000 зміни до договору
27 жовтня 2020 14:32
00000000 укладений
19 жовтня 2020 11:17
000000000 укладений
19 жовтня 2020 11:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • 0000000000
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Номер договору про закупівлю: 00000
Договір:
Номер додаткової угоди: 0000
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • 000000000000000000
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Номер договору про закупівлю: 00000
Договір:
Номер додаткової угоди: 0000
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML