Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
не зазначається
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Код ЄДРПОУ: | 00000000 |
Місцезнаходження: | 00000, 0000000 , 000000000000000 обл., 00000, 00000000000000000000000000 |
Контактна особа: |
000000000000000000000000000 000000000000 000000000000000000 |
Категорія: | tender.organization_kind.0000000 |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 жовтня 2020 14:21 |
Оскарження наміру укласти договір: | до 13 жовтня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
payment-events.0000000000000000 | 000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 | payment-types.00000000000 | Календарні | ||
payment-events.0000000000000000 | 000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 | payment-types.00000000000 | Календарні |
Тендерна документація
02 жовтня 2020 14:05 |
00000000 |
02 жовтня 2020 14:04 |
0000000000000000 |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-02-000030 ● bc947c40146b4903b73ed8db41f2b86e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 червня 2021 15:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.06.2021 Одеса № 280
Про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедури закупівлі відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 02.06.2021.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 02.06.2021 № 280
Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедури закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 UA-2020-10-02-002946-c 02.10.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-07 14:36:31
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом: за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи виконання робіт по об’єкту «Реконструкція будівель під ВПС «Рені» та службове житло, за адресою: м. Рені, вул. Маяковського, 2 (інв. №10310044) (1 черга «Реконструкція будівель під ВПС «Рені» (інв. №10310044) в м. Рені, вул. Маяковського, 2, 2 черга «Реконструкція приміщення ВПС «Рені» Ізмаїльського прикордонного загону під службове житло (інв. № 10310044))» (оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднено за номером ID: UA-2020-10-02-002946-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань:
1. Південним регіональним управлінням Державної прикордонної служби України (військова частина 1469) (далі – Замовник) укладено договір будівельного підряду від 19.10.2020 № 21-20 з малим підприємством у формі товариства «НЕПТУН» (код ЄДРПОУ 20943790), який опубліковано в електронній системі закупівель 19.10.2020. Також в електронній системі закупівель розміщено додаткові угоди до вищезазначеного договору підряду: від 27.10.2020 № 3-20 (роміщено 27.10.2020) та від 02.12.2020 № 4-20 (розміщено 03.12.2020). Разом з тим, в електронній системі закупівель відсутні відповідні зміни до даного договору за номерами 1 та 2.
У зв’язку із зазначеним просимо пояснити чи укладалися додаткові угоди № 1 та № 2 до договору від 19.10.2020 № 21-20. У разі наявності додаткових угод № 1 та № 2 необхідно надати відповідні підтверджуючи документи.
2. Як Замовник може пояснити причину укладання договору з МП у формі ТОВ «Нептун», тоді як на період торгів у даного учасника рахувався борг до державного бюджету України та відповідно до Зведених відомостей про рішення органів Комітету про визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції, передбачених пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини 2 статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів) та накладення штрафу станом на 02.10.2020, які розміщені на сайті Антимонопольного комітету України, МП у формі ТОВ «Нептун» перебувало у даному списку. Чи були ці дані враховані Замовником при укладанні договору з МП у формі ТОВ «Нептун»?
3. Як Замовник може пояснити відсутність у формі річного плану закупівель на 2020 рік інформації щодо бюджетного призначення та очікуваної вартості даного предмета закупівлі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-10 08:31:59
Надання відповідей на запитання
1. Під час реєстрації додаткової угоди до договору будівельного підряду №21-20 від 19.10.2020 на виконання додаткових робіт по об’єкту: «Реконструкція будівель під ВПС «Рені» та службове житло, за адресою: м. Рені, вул. Маяковського, 2 (інв. №10310044) (1 черга «Реконструкція будівель під ВПС «Рені» (інв. №10310044) в м. Рені, вул. Маяковського, 2, 2 черга «Реконструкція приміщення ВПС «Рені» Ізмаїльського прикзагону під службове житло (інв. №10310044)» був присвоєний номер №3-20 від 27.10.2020, подальша додаткова угода йшла за черговістю нумерації, тобто №4-20 від 02.12.2020. Інших додаткових угод до договору №21-20 від 19.10.2020 не було.
2. МП у формі ТОВ «НЕПТУН» на момент розгляду були надані довідки про відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. На момент публікації річного плану закупівель на 2020 рік графа «Очікувана вартість закупівлі» з технічних причин не була заповнена, крім цього попередження електронним майданчиком «Smarttender» про не заповнення графи «Очікувана вартість закупівлі» не було. Після прив’язання плану до процедури відповідно до регламенту електронного майданчика «Smarttender» можливості внести корегування до річного плану не має.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація викладена у висновку Південного офісу Держаудитслужби Державної аудиторської служби України від 11.06.2021 з проведеного моніторингу переговорної процедури UA-2020-10-02-002946-c, врахована в подальшій роботі з метою недопущення порушень у майбутньому.
2021-06-18 16:13:29
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо повноти відображення інформації у річному плані закупівель встановлено порушення пункту 3 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання щодо повноти відображення інформації у повідомлені про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури встановлено порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 #00000000 |
Відхилено |
0,00
UAH з ПДВ
|
02 жовтня 2020 14:21
|
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 #00000000 |
Переможець |
0,00
UAH з ПДВ
|
02 жовтня 2020 14:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
00000000 | зміни до договору |
03 грудня 2020 15:34
|
000000000000 | зміни до договору |
03 грудня 2020 15:34
|
00000000 | зміни до договору |
27 жовтня 2020 14:33
|
00000000000 | зміни до договору |
27 жовтня 2020 14:32
|
00000000000 | зміни до договору |
27 жовтня 2020 14:32
|
00000000000 | зміни до договору |
27 жовтня 2020 14:32
|
00000000000 | зміни до договору |
27 жовтня 2020 14:32
|
00000000 | укладений |
19 жовтня 2020 11:17
|
000000000 | укладений |
19 жовтня 2020 11:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 00000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 0000 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 00000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 0000 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |