Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин А-92, дизельне паливо (талони або скретч-картки)
Очікувана вартість
1 587 323,56 UAH
UA-2020-10-02-002213-a 315d483d2cbe49119abad74d87234b57
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Польська Ольга Сергіївна

+380617879457 tender@zp.dsns.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області
Код ЄДРПОУ: 38625593
Вебсайт: https://zp.dsns.gov.ua/
Місцезнаходження: 69002, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, Фортечна, 65
Контактна особа: Польська Ольга Сергіївна
+380617879457
tender@zp.dsns.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 жовтня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 09 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 жовтня 2020 10:46
Початок аукціону: 20 жовтня 2020 13:20
Очікувана вартість: 1 587 323,56 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 936,62 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


ДК 021:2015: 09132100-4 Бензин, 09134200-9 Дизельне паливо (Бензин А-92, дизельне паливо) - відповідно до НАКАЗУ МРЕТСГУ №1082 від 11.06.2020 визначення предмета закупівлі товару за ЄЗС, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі). Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
72160 літр
Бензин А-92, дизельне паливо (талони або скретч-картки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Фортечна, 65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 жовтня 2020 13:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК 1 368 153,60
UAH з ПДВ
1 350 835,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ" 1 378 183,80
UAH з ПДВ
1 358 671,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРПОСТ СІТІ" 1 372 483,20
UAH з ПДВ
1 372 483,20
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 1 471 770,00
UAH з ПДВ
1 471 770,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 жовтня 2020 15:09
АЗС Запоріжська обл
22 жовтня 2020 15:08
АЗС по Україні
16 жовтня 2020 16:12
Електронний підпис
16 жовтня 2020 16:11
ст 17.pdf
16 жовтня 2020 16:11
працівники.PDF
16 жовтня 2020 16:11
Ліцензія.rar
16 жовтня 2020 16:11
Вог.rar
16 жовтня 2020 16:11
Фінансовий звіт 2019.pdf
16 жовтня 2020 16:10
контрагент ІНТЕР КАРД.PDF
16 жовтня 2020 16:10
Установчі копії.rar
16 жовтня 2020 16:10
Паспорт А-92.pdf
16 жовтня 2020 16:10
статут (копія).pdf
16 жовтня 2020 16:10
ДП-Л WOG копія.pdf
16 жовтня 2020 16:10
опис (копія).pdf
16 жовтня 2020 16:10
Установчі.rar
16 жовтня 2020 16:10
поставка товару ВОГ.PDF
16 жовтня 2020 16:10
Інтеркард (оригінал).rar
16 жовтня 2020 16:10
Цінова.pdf
16 жовтня 2020 16:10
контрагент ВОГ КАРД.PDF
16 жовтня 2020 16:10
ІНТЕР КАРД(копія).rar

Публічні документи

30 жовтня 2020 11:54
Електронний підпис
30 жовтня 2020 11:53
Ст.17 ч.2.pdf
30 жовтня 2020 11:53
Ст.17 п.12 (дитяча праця).pdf
30 жовтня 2020 11:53
НАЗК ЗОГ 30.10.2020.zip
30 жовтня 2020 11:53
НАЗК Грюков 30.10.2020.zip
30 жовтня 2020 11:53
Ліцензії.rar
30 жовтня 2020 11:53
ДФС до 04.11.rar
30 жовтня 2020 11:53
Банкрутство 30.10.2020.rar
19 жовтня 2020 10:19
Електронний підпис
19 жовтня 2020 10:15
Електронний підпис
19 жовтня 2020 10:13
ТПП.rar
19 жовтня 2020 10:13
Статутні документи.rar
19 жовтня 2020 10:13
Стаття 17.rar
19 жовтня 2020 10:13
Сертифікати, паспорти.rar
19 жовтня 2020 10:13
Партнери.rar
19 жовтня 2020 10:13
НАЗК ЗОГ 19.10.2020.zip
19 жовтня 2020 10:13
НАЗК Грюков 19.10.2020.zip
19 жовтня 2020 10:13
ДФС до 24.10.rar
19 жовтня 2020 10:13
Довідки, листи.rar
19 жовтня 2020 10:13
довідка МВС Грюков 21.09.rar
19 жовтня 2020 10:13
Банкрутство.rar
19 жовтня 2020 10:13
Аналогічний договір.rar

Публічні документи

19 жовтня 2020 10:09
Електронний підпис
19 жовтня 2020 10:09
2. Статутні документи.pdf

Публічні документи

16 жовтня 2020 17:19
Електронний підпис
16 жовтня 2020 17:18
Установчі документи.7z
16 жовтня 2020 17:18
17 стаття.7z
16 жовтня 2020 17:18
Цінова пропозиція.pdf
16 жовтня 2020 17:18
Інші документи.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК

ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРПОСТ СІТІ"

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК
#39046990
Відхилено 1 350 835,20
UAH з ПДВ
23 жовтня 2020 14:24
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 жовтня 2020 14:16
ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ"
#41224168
Переможець 1 358 671,20
UAH з ПДВ
28 жовтня 2020 12:56

Вимога про усунення невідповідностей

За результатами розгляду кваліфікаційної частини пропозиції ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТІК» встановлене наступне. В п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником зазначено, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Тендерна пропозиція, яка подається учасником, повинна містити: інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (Додаток 2); У Додатку 2 до тендерної документації зазначено наступний кваліфікаційний критерій: Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. В якості документів, які підтверджують відповідність Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям, замовником зазначено: У складі тендерної пропозиції Учасники надають Довідку, згідно Додатку 8 тендерної документації, яка повинна свідчити про те, що учасник має власну(і)/орендовану(і) АЗС або АЗС партнеру(ів)/зберігання або інші АЗС, з якими оформлені правові господарські відносини, не менше ніж дві АЗС у кожній з областей України або не менше 1 одиниці у кожному обласному центрі України*, на якій(их) можна здійснити розрахунок талонами або скертч-картками, виданими Учасником. У складі тендерної пропозиції Учасник надає інформацію про наявність у нього або у його партнеру(ів)/зберігача/інше (з яким оформлені відповідні правові відносини)чинної ліцензії або документу дозвільного характеру на право роздрібної торгівлі/зберігання пальним (з посиланням на джерело інформації в якому відображено підтвердження наявності такої ліцензії або документу дозвільного характеру) на АЗС, які вказані учасником у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для постачання предмету закупівлі. З метою надання Замовнику можливості оперативного реагування на надзвичайні ситуації та ліквідації їх наслідків зокрема у Запорізькій області, Учасник повинен мати (у користуванні або у власності) розгалужену мережу АЗС по території Запорізькій області та міста Запоріжжя. Зокрема кількість АЗС у місті Запоріжжя повинна бути не менше 1 одиниці на правому березі р. Дніпро в Хортицькому або Дніпровському районі м. Запоріжжя та не менше чим три АЗС на лівому березі р. Дніпро в різних районах м. Запоріжжя. (інформація надається учасником у довільній формі з обов’язковим зазначенням адреси, контактних телефонів, логотипу, правової форми управління чи користування АЗС) (Учасник може використовувати форму наведену у Додатку 8 тендерної документації); * Зазначена вимога не стосується територій Донецької та Луганської областей, а також АР Крим. У складі тендерної пропозиції учасники надають довідку у довільній формі на фірмовому бланку учасника (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи учасника про наявність/відсутність у учасника технологій, які відповідають нормативам та правилам, передбаченим діючим законодавством України, у разі, якщо предмет закупівлі передбачає застосування технологій/не передбачає застосування технологій; довідку, складену у довільній формі, яка підтверджує наявність у учасника власної та/або орендованої матеріально-технічної бази; У складі своєї пропозиції учасник ТОВ «КОНДОР ЛОГІСТІК» надав довідку про наявність мережі АЗС від 16.10.2020 р. №10449, що містить інформацію щодо розгалуженої мережі АЗС по території м. Запоріжжя. Однак всупереч вищезазначеній вимозі, довідка не містить жодної інформації щодо розгалуженої мережі АЗС по території Запорізькій області. Таким чином, пропозиція учасника не відповідає зазначеному кваліфікаційному критерію. Відповідно ст. 29 Закону та умов тендерної документації, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону та/або на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Згідно ч. 9 ст. 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.

Документи

23 жовтня 2020 14:23
Електронний підпис
23 жовтня 2020 14:20
Протокол відхилення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 жовтня 2020 12:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ"
#41224168
1 358 671,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 листопада 2020 12:32
Договір укладений
10 листопада 2020 12:30
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 14:44

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 358 671,20
UAH (в тому числі ПДВ 226 445,20 UAH)