Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Клапани регулюючі для ВП ЗАЕС
regulatory valves for the SS ZNPP
Очікувана вартість
9 360 000,00 UAH
UA-2020-10-02-002211-a 62ce1eb6b1fc4b94bd2bc62df507f200
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Худенко Ірина Валентинівна

+380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Вебсайт: http://www.energoatom.kiev.ua
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3
Контактна особа: Худенко Ірина Валентинівна
+380442069767
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua
Додаткові контактні особи: С. Попова
(06139) 5-57-50
uptk37985@mgw.npp.zp.ua
Таванець Роман Миколайович
(044) 523-40-04
r.tavanets@ak.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: State Enterprise “National Nuclear Energy Generating Company “Energoatom”
National ID: 24584661
Contact point: Khudenko Irina
+380442069767
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua
Additional contacts: С. Попова
(06139) 5-57-50
uptk37985@mgw.npp.zp.ua
Таванець Роман Миколайович
(044) 523-40-04
r.tavanets@ak.atom.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 02 жовтня 2020 10:44
Звернення за роз’ясненнями: до 23 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 листопада 2020 11:00
Початок аукціону: 01 грудня 2020 13:03
Очікувана вартість: 9 360 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 46 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 93600 UAH
Publication date: 02 жовтня 2020 10:44
Enquiries until: 23 жовтня 2020 00:00
Complaints submission until: до 29 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 02 листопада 2020 11:00

Information

Estimated total value: 9 360 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 46 800 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42130000-9: Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої


Scope of the procurement
Інформація, що вимагається частиною 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» не зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, міститься у тендерній документації. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - відповідно до п. 7 Розділу І тендерної документації. Умови надання тендерного забезпечення тендерних пропозицій- відповідно до п. 2 Розділу III тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Information that are required by para. 2 Art. 21 Low of Ukraine On public procurement are not specified in the announcement of open tender, due to lack of technical possibility, contained in the tender documents. The language (s) in which tender proposals – accordаnce with para. 7 Chapter 1 of tender documentation. Conditions for providing tender security, tender offers - according to para. 2 Chapter 3 of tender documentation.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт.
Клапан регулюючий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 42131142-3 — Регулювальні клапани

regulatory valve
CPV: 42131142-3
Період постачання: з 01 березня 2021 по 31 березня 2021
4 шт.
Клапан регулюючий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 42131142-3 — Регулювальні клапани

regulatory valve
CPV: 42131142-3
Період постачання: з 01 березня 2021 по 31 березня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару якщо учасник є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 60 робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару. якщо учасник не є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 60 робочих днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідного контролю, що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію. Учасник має право зазначити більший термін відстрочки оплати товару. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - відповідно до п. 7 Розділу І тендерної документації. Умови надання тендерного забезпечення тендерних пропозицій- відповідно до п. 2 Розділу III тендерної документації The language (s) in which tender proposals – accordаnce with para. 7 Chapter 1 of tender documentation. Conditions for providing tender security, tender offers - according to para. 2 Chapter 3 of tender documentation Пiсляоплата 60 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Умови оплати
Дата подання: 02 жовтня 2020 15:14
Дата відповіді: 07 жовтня 2020 08:39
Підкажіть будь-ласка, чи можемо ми подаватися на торги зі своїми усовами оплати? Таке запитання ставится виходячі з того, що бюджет торгів великий, скоріш за все клапани будуть імпортні, а зарубіжні компанії не працють без попередньлї оплати.
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект»: Замовник визначає умови оплати, що передбачені тендерною документацією, з урахуванням терміну постачання продукції та графіку фінансування закупівлі. Надання авансової форми розрахунків не передбачено фінансовим планом ДП «НАЕК «Енергоатом».
Електропривід до клапанів
Дата подання: 08 жовтня 2020 10:39
Дата відповіді: 12 жовтня 2020 15:22
Прохання надати інформацію, яким ТУ повинен відповідати електропривід до клапану. Також прохання надати розяснення , чому тендер розбитий на дві позиціЇ? Згідно до Додатку 2 та Додатку 4 обидва клапани ДУ100 нічим не відрізняються
Відповідь: Відповідь підготовлена дирекцією з продовження експлуатації: по суті поставлених запитань повідомляємо наступне:
1. Так як регулюючий клапан повинен постачатися разом із електроприводом, то вимоги до електроприводу, а саме – по яким ТУ виготовляється, повинно бути вказано в ТУ (ТС) на регулюючий клапан відповідно до пункту 6.10 ТВтаУП.
Також слід зазначити, що загальні вимоги до електроприводу повинні відповідати:
- ОТТ-87 п.п. 17.4;
- ДСТУ 2626-94 Сумісність технічних засобів електромагнітна. Стійкість до імпульсного магнітного поля. Технічні вимоги і методи випробувань;
- Технічний регламент з електромагнітної сумісності обладнання (затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 №1077);
- Технічний регламент низьковольтного електричного обладнання (затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р. №1067).
2. В додатку 2 зазначено дві позиції через постачання на різні енергоблоки (енергоблок № 3 та № 4) регулюючі клапани аналогічні та нічим не відрізняються.
Електропривід клапану
Дата подання: 12 жовтня 2020 16:02
Дата відповіді: 15 жовтня 2020 16:48
Прохання надати інформацію що-до типу вхідного сигналу,та напруги живлення електроприводу.
Відповідь: Відповідь підготовлена виконавчою дирекцією з виробництва та ремонтів ДП «НАЕК «Енергоатом»:

По суті поставлених запитань повідомляємо наступне:
1. Alternating Current (~) 380 V – електроживлення електродвигуна електроприводу;
2. Alternating Current (~) 220 V – електроживлення кінцевих вимикачів;
3. Direct Current (–) 45-90 V – електроживлення блоку сигналізації положень;
4. Direct Current (–) 24 V – управляльний сигнал до виконавчого автомату;
5. 0-5 mA – діапазон сигналу для струмового датчика.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 25 листопада 2020
UA-2020-10-02-002211-a62ce1eb6b1fc4b94bd2bc62df507f200
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Місцезнаходження: 01032, Україна, Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3
Учасник Документи Рішення Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Техенергоресурс"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "НОМІНАЛ-КЛАПАН "ДИСК" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПЛЕКТЕНЕРГО"
Документи
Відхилено
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 листопада 2020 13:28

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Техенергоресурс" #38415890

№ рішення у справі

№ 54/28-р/к

Дата рішення у справі

03.11.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

02 листопада 2020 11:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

28 жовтня 2020 17:37
Електронний підпис
28 жовтня 2020 17:37
Електронний підпис
28 жовтня 2020 17:35
Технічна частина.rar

Конфіденційні документи

28 жовтня 2020 17:35
Додаток 1 - тенд пропоз цінова.PDF

Обґрунтування конфіденційності

Даний документ не повинен бути доступним до перегляду Замовником на стадії прекваліфікації (до аукціону)

Документи

02 листопада 2020 11:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

11 грудня 2020 11:31
Електронний підпис
11 грудня 2020 11:25
Довідка ДПІ
11 грудня 2020 11:25
Довідка ст.17
11 грудня 2020 11:25
Довідка МВС
30 жовтня 2020 12:31
Електронний підпис
30 жовтня 2020 12:31
Електронний підпис
30 жовтня 2020 12:29
Технічна частина.rar
30 жовтня 2020 12:29
Додаток 2 до ТД.pdf
30 жовтня 2020 12:29
Додаток 1 до ТД.pdf
30 жовтня 2020 12:29
Страхова гарантія.rar

Вимога про усунення невідповідностей

ДП «НАЕК «Енергоатом» відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляє про виявлені невідповідності в інформації та/або документах: 1. Невідповідності виявлені в інформації та/або документах: Учасником не надані документи, які підтверджують виконання аналогічних договорів, документи, які підтверджують повне виконання учасником договорів, зазначених у довідці, та/або листи-відгуки. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пп. 5.1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» п. 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку 6 до тендерної документації «Довідка про досвід виконання аналогічного(них) за предметом закупівлі договору (договорів) щодо постачання товару» 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідку встановленої форми (Додаток 6 до цієї тендерної документації), підписану керівником та скріплену печаткою учасника (у разі її використання), із зазначенням аналогічного (-их) виконаного (-их) договору (-ів). Аналогічними договорами вважаються виконані договори на постачання трубопровідної арматури та/або запасних частин до трубопровідної арматури для енергетичних об’єктів промисловості. На підтвердження інформації, зазначеної у довідці, учасник надає: - договір (-и) з усіма додатками, на який (-і) є посилання у довідці; - документ (-и), який (-і) підтверджує (-ють) повне виконання учасником договору (-ів), зазначеного (-их) у довідці (видаткова накладна, або акт приймання-передачі, або інший документ, який підтверджує постачання учасником товару належної якості та у визначений договором строк) та/або лист-відгук (-и) від контрагента (-ів), який (-і) підтверджує (-ють) своєчасне постачання учасником товару належної якості відповідно до умов договору (-ів), зазначеного (-их) у довідці. ДП «НАЕК «Енергоатом» пропонує відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» виправити невідповідності в документах, що подані у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, та виявлені замовником під час розгляду тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У разі, якщо Вами не будуть виправлені виявлені замовником під час розгляду тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей – Замовник відхиляє тендерну пропозицію відповідно до абз. 6 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону.

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПЛЕКТЕНЕРГО" #34317468

№ рішення у справі

№ 54/28-р/к

Дата рішення у справі

03.11.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

02 листопада 2020 11:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

18 листопада 2020 10:20
Електронний підпис
01 листопада 2020 13:05
Електронний підпис
01 листопада 2020 13:05
Комплектенерго НОВ 2.pdf.p7s
01 листопада 2020 13:05
Документи від страхової.rar.p7s
01 листопада 2020 13:05
Документи від страхової.rar
01 листопада 2020 13:05
Кваліфікаційні.rar.p7s
01 листопада 2020 13:05
Кваліфікаційні.rar
01 листопада 2020 13:05
Технічна частина.rar.p7s
01 листопада 2020 13:05
Технічна частина.rar
01 листопада 2020 13:05
Додаток 2 про тех характ.pdf.p7s
01 листопада 2020 13:05
Додаток 2 про тех характ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Техенергоресурс"

ТОВ "НОМІНАЛ-КЛАПАН "ДИСК"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПЛЕКТЕНЕРГО"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 грудня 2020 13:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НОМІНАЛ-КЛАПАН "ДИСК" 9 360 000,00
UAH з ПДВ
9 313 200,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Техенергоресурс" 9 360 000,00
UAH з ПДВ
9 360 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2020 11:31
Електронний підпис
11 грудня 2020 11:25
Довідка ДПІ
11 грудня 2020 11:25
Довідка ст.17
11 грудня 2020 11:25
Довідка МВС
30 жовтня 2020 12:31
Електронний підпис
30 жовтня 2020 12:31
Електронний підпис
30 жовтня 2020 12:29
Технічна частина.rar
30 жовтня 2020 12:29
Додаток 2 до ТД.pdf
30 жовтня 2020 12:29
Додаток 1 до ТД.pdf
30 жовтня 2020 12:29
Страхова гарантія.rar

Публічні документи

28 жовтня 2020 17:37
Електронний підпис
28 жовтня 2020 17:37
Електронний підпис
28 жовтня 2020 17:35
Технічна частина.rar

Конфіденційні документи

28 жовтня 2020 17:35
Додаток 1 - тенд пропоз цінова.PDF

Обґрунтування конфіденційності

Даний документ не повинен бути доступним до перегляду Замовником на стадії прекваліфікації (до аукціону)

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НОМІНАЛ-КЛАПАН "ДИСК"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Техенергоресурс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НОМІНАЛ-КЛАПАН "ДИСК"
#39785896
Переможець 9 313 200,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2020 16:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2020 16:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НОМІНАЛ-КЛАПАН "ДИСК"
#39785896
9 313 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2021 15:04
Додаткова угода 1 до договору 53-129-01-20-02208 (1).pdf зміни до договору
26 березня 2021 15:03
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 15:58
Договір 53-129-01-20-02208 від 21.12.2020.pdf укладений
21 грудня 2020 15:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін у строк поставки товару – пз. 1 - до 31.10.2021, поз. 2 - до 31.05.2021 та у термін дії договору до 30.12.2022. Сума договору після внесення змін до договору становить 9 313 200.00 грн. у т.ч. ПДВ. Кількість товару після внесення змін становить – 8 шт.
Номер договору про закупівлю: 53-129-01-20-02208
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML