Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

реконструкція скверу "Миколаївський" - території рекреаційного призначення, розташованої по вул. Космонавтів, біля ЗОШ № 20, будинків №№ 68а, 70 по вул. Миколаївській у Інгульському (Ленінському) районі м. Миколаєва. Коригування
Очікувана вартість
14 655 787,00 UAH
UA-2020-10-02-001970-c b4a47af3d127454d97f174d6157bcef7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сапожник Артем Анатолійович

Depgkh@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365707
Місцезнаходження: 54030, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 7
Контактна особа: Сапожник Артем Анатолійович
Depgkh@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 жовтня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 10 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 жовтня 2020 11:00
Початок аукціону: 21 жовтня 2020 15:37
Очікувана вартість: 14 655 787,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 147 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 60000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


мова, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: українська та з урахуванням вимог тендерної документації. категорія замовника: орган місцевого самоврядування (бюджетна установа).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
42923 метри квадратні
реконструкція скверу "Миколаївський" - території рекреаційного призначення, розташованої по вул. Космонавтів, біля ЗОШ № 20, будинків №№ 68а, 70 по вул. Миколаївській у Інгульському (Ленінському) районі м. Миколаєва. Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, сквер "Миколаївський"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 жовтня 2020 12:02
Електронний підпис
02 жовтня 2020 12:01
2.ТД - сквер Миколаївський.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 жовтня 2020 16:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Благоустрій-НК 14 355 787,00
UAH з ПДВ
14 208 787,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОМИСЛОВА ІНЖЕНЕРНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" 14 399 536,36
UAH з ПДВ
14 252 530,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОРГАНІЗАЦІЯ ЛАНДШАФТНОГО ДИЗАЙНУ І ІНТЕР'ЄРУ" 14 600 000,00
UAH з ПДВ
14 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БУДГРУП АЛЬЯНС 14 640 400,00
UAH з ПДВ
14 640 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «МІСТОБУДМОНТАЖ» 14 650 787,00
UAH з ПДВ
14 650 787,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 жовтня 2020 16:45
Електронний підпис
30 жовтня 2020 11:52
Довідки переможця
26 жовтня 2020 13:01
Електронний підпис
26 жовтня 2020 12:58
викопіровка з плану БТІ
19 жовтня 2020 15:04
Електронний підпис
19 жовтня 2020 15:02
Статут.pdf
19 жовтня 2020 15:02
стаття 17.pdf
19 жовтня 2020 15:01
Решение стр 1.pdf
19 жовтня 2020 15:01
наказ уповн особа.pdf
19 жовтня 2020 15:01
договір оренди приміщ.pdf
19 жовтня 2020 15:01
довідки.pdf
19 жовтня 2020 15:01
відгук від департам.pdf

Публічні документи

20 жовтня 2020 10:23
Електронний підпис
20 жовтня 2020 10:22
Уставні документи.rar
20 жовтня 2020 10:22
Накази на працівників.rar
20 жовтня 2020 10:22
Договірна ціна.pdf
20 жовтня 2020 10:22
Довідка субпідрядник.pdf
20 жовтня 2020 10:22
Довідка ст.41.pdf
20 жовтня 2020 10:22
Довідка санкцій.pdf
20 жовтня 2020 10:22
Довідка про покриття.pdf
20 жовтня 2020 10:22
Довідка про компанію.pdf
20 жовтня 2020 10:22
Довідка ПДВ.pdf
20 жовтня 2020 10:22
Довідка ліцензія.pdf

Публічні документи

20 жовтня 2020 05:14
Електронний підпис
20 жовтня 2020 05:09
Довідки 3.pdf
20 жовтня 2020 05:09
Довідки 2.pdf
20 жовтня 2020 05:09
Наказ Шамровський.pdf
20 жовтня 2020 05:09
Наказ Ткачук.pdf
20 жовтня 2020 05:09
Наказ Вознюк.pdf
20 жовтня 2020 05:09
Договір техніка.pdf
20 жовтня 2020 05:09
Наказ Палійчук.pdf
20 жовтня 2020 05:09
Акт Бровченко.pdf
20 жовтня 2020 05:09
Наказ Врублевський.pdf
20 жовтня 2020 05:09
Наказ Васюра.pdf
20 жовтня 2020 05:09
Довідки 1.pdf
20 жовтня 2020 05:09
Наказ Олійник.pdf
20 жовтня 2020 05:09
Договір Бровченко.pdf

Публічні документи

20 жовтня 2020 10:34
Електронний підпис
20 жовтня 2020 10:33
Технічні.rar
20 жовтня 2020 10:33
Кваліфікація 2.rar
20 жовтня 2020 10:33
Кваліфікація 1.rar
20 жовтня 2020 10:33
Garantiya_60 000_00.zip

Публічні документи

20 жовтня 2020 10:19
Документація.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Благоустрій-НК

ТОВ "ПРОМИСЛОВА ІНЖЕНЕРНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОРГАНІЗАЦІЯ ЛАНДШАФТНОГО ДИЗАЙНУ І ІНТЕР'ЄРУ"

ТОВ БУДГРУП АЛЬЯНС

ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «МІСТОБУДМОНТАЖ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Благоустрій-НК
#41917991
Переможець 14 208 787,00
UAH з ПДВ
28 жовтня 2020 15:35
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 жовтня 2020 10:13

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: у складі поданої тендерної пропозиції учасником надано договір оренди нежитлового приміщення за № 2/3010 від 30.10.2019. Пунктом 1.1. даного договору передбачено, що додатком до договору є викопіровка з плану БТІ. Водночас вказаний додаток не завантажено у складі тендерної пропозиції, через що вбачається невідповідність в поданих учасником документах та інформації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: кваліфікаційним критерієм тендерної документації «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» передбачено надання збоку учасників довідки з переліком наявного обладнання (транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів), матеріально-технічної бази (територія, на якій розміщується обладнання та/або складське та/або офісне приміщення) та технологій (у разі наявності) для забезпечення належного рівня виконання робіт. Якщо обладнання та матеріально-технічна база перебувають в користуванні (оренда/найм, лізинг, позичка тощо) або залучаються за договорами надання послуг, іншими договорами - надати відповідні договори з усіма додатками до них. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення невідповідностей: учасник повинен надати через електронну систему закупівель додаток до договору оренди нежитлового приміщення № 2/3010 від 30.10.2019, а саме – викопіровку з плану БТІ, яка передбачена п. 1.1. договору. Або учасник повинен надати додаткову угоду до договору № 2/3010 від 30.10.2019, якою даний додаток виключено з умов договору.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 жовтня 2020 15:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Благоустрій-НК
#41917991
14 208 787,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 листопада 2020 14:09
Договірна ціна.PDF укладений
18 листопада 2020 14:08
Договір №1913 від 17.11.2020.pdf укладений
18 листопада 2020 14:08
Електронний підпис зміни до договору
18 серпня 2021 16:01
ДУ № 8 від 13.08.2021.PDF зміни до договору
18 серпня 2021 16:00
Електронний підпис зміни до договору
30 липня 2021 16:01
ДУ №7 від 29.07.2021.pdf зміни до договору
30 липня 2021 15:59
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2021 09:29
ДУ №6 від 29.06.2021.PDF зміни до договору
01 липня 2021 09:28
Електронний підпис зміни до договору
27 травня 2021 09:31
ДУ №5 від 27.05.2021.PDF зміни до договору
27 травня 2021 09:31
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2021 11:58
ДУ № 4 від 29.03.2021.pdf зміни до договору
29 березня 2021 11:57
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2020 14:16
Договірна ціна.PDF зміни до договору
18 листопада 2020 14:15
ДУ №1 від 17.11.2020.pdf зміни до договору
18 листопада 2020 14:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 1913
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 1913
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 1913
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 1913
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 1913
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 1913
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML