Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Контейнери для роздільного збору відходів для закладів освіти Саксаганського району
Очікувана вартість
36 000,00 UAH
UA-2020-10-02-001721-a 90d37400d94842989665a93d83088c92
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Соломка Сергій Іванович

0978942189 tk_vo@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02124781
Місцезнаходження: 50071, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Володимира Великого, 32
Контактна особа: Соломка Сергій Іванович
0978942189
tk_vo@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 жовтня 2020 10:15
Звернення за роз’ясненнями: до 09 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 19 жовтня 2020 13:48
Початок аукціону: 19 жовтня 2020 13:48
Очікувана вартість: 36 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 180,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску


Місцезнаходження замовника - 50071, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, будинок 32. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень (відкриті торги).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 штуки
Контейнери для роздільного збору відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50071, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, підпорядковані заклади освіти Саксаганського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати постачання кожної окремої партії товару та за умови наявності відповідного бюджетного фінансування. Місцезнаходження замовника - 50071, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, будинок 32. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень (відкриті торги). Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 жовтня 2020 14:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МАНДРИКА ВІКТОР СЕРГІЙОВИЧ" 36 000,00
UAH з ПДВ
36 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МІНЧЕНКО ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" 36 000,00
UAH з ПДВ
36 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 жовтня 2020 09:44
Електронний підпис
21 жовтня 2020 09:43
Dovidka_20252299700340873239.pdf.p7s
21 жовтня 2020 09:43
Dovidka_20252299700340873239.pdf
21 жовтня 2020 09:43
Довідка ст. 17 ч. 2 (1).pdf
21 жовтня 2020 09:43
public_doc (2).pdf
21 жовтня 2020 09:43
public_doc (1).p7s
15 жовтня 2020 15:16
Електронний підпис
07 жовтня 2020 13:57
Лист санкції.pdf
07 жовтня 2020 13:57
Лист заміна товару.pdf
07 жовтня 2020 13:57
Лист гарантія.pdf
07 жовтня 2020 13:57
Додаток №3 ст. 17.pdf
07 жовтня 2020 13:57
додаток 5 х-ти товару.pdf
07 жовтня 2020 13:57
Довідка право підпису.pdf
07 жовтня 2020 13:57
Відгук.pdf
07 жовтня 2020 13:57
Висновок.pdf

Публічні документи

17 жовтня 2020 12:10
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МАНДРИКА ВІКТОР СЕРГІЙОВИЧ"

ФОП "МІНЧЕНКО ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МАНДРИКА ВІКТОР СЕРГІЙОВИЧ"
#3249201651
Переможець 36 000,00
UAH з ПДВ
20 жовтня 2020 13:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 жовтня 2020 13:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МАНДРИКА ВІКТОР СЕРГІЙОВИЧ"
#3249201651
36 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 10:21
Електронний підпис укладений
03 листопада 2020 09:05
Договір №78ВТ від 03.11.2020.pdf укладений
03 листопада 2020 09:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 36 000,00
UAH