Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Автопідйомники телескопічні (ДК 021:2015 -34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби)
Telescopic car lifts (DK 021: 2015 -34140000-0 Heavy-duty motor vehicles)
Очікувана вартість
31 346 900,00 UAH
UA-2020-10-02-001252-c 012272ba06a74c2487e0807ce76690ad
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайченко Марина Григорівна

380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м.Київ; Категорія замовника - відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»- підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону
Контактна особа: Зайченко Марина Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Komunalne pidpriyemstvo elektromerezh zovnishnogo osvitlennya m. Kiyeva «Kiyivmisksvitlo»
National ID: 03360905
Contact point: Zaichenko Maryna
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 02 жовтня 2020 10:52
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2020 12:00
Початок аукціону: 12 листопада 2020 13:16
Очікувана вартість: 31 346 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 160 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 200000 UAH
Publication date: 02 жовтня 2020 10:52
Enquiries until: 26 жовтня 2020 00:00
Complaints submission until: до 01 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 05 листопада 2020 12:00

Information

Estimated total value: 31 346 900 UAH including VAT
Minimal lowering step: 160 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,51 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби


Scope of the procurement
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо Учасником, мають бути викладені українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача, якщо інше не передбачено цією тендерною документацією. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Допускається наявність у складі тендерної пропозиції Учасника та не потребують перекладу українською мовою документи на російській мові, складені Учасником в минулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, можуть бути викладені мовою їх загально прийнятого застосування (англійська, російська, німецька тощо). Вид забезпечення тендерних пропозицій: має бути надане у формі електронної банківської гарантії з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту відповідно до вимог діючого законодавства. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Умови повернення та не повернення забезпечення тендерної пропозиції відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі». Детальні умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в п. 2 та 3 розділу ІІІ тендерної документації. Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень: відкриті торги. Застосовані критерії оцінки: Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна– 100%.
Розгорнути Згорнути
Language (s) in which tender proposals should be prepared:Documents that are part of the tender proposal and prepared directly by the Bidder must be presented in Ukrainian. Tender proposals prepared by the Bidders may be presented in another language, and must have a certified translation into Ukrainian by the translation agency and / or with a translation into Ukrainian with a notarized signature of the translator, unless otherwise provided by this tender documentation. The text in Ukrainian is decisive. Documents prepared by the Bidder in previous periods or provided by third parties, organizations or institutions, including, but not limited to: appointment orders, meeting minutes, contracts, invoices, acts, extracts, letters, technical specifications, certificates, quality passports, etc. Standard characteristics, requirements, symbols in the form of abbreviations and terminology related to the goods, works or services purchased, provided by existing international or national standards, norms and rules, may be set out in the language of their common application (English, Russian, German, etc.) Type of tender security: must be provided in the form of an electronic bank guarantee with an electronic digital signature / qualified electronic signature of the guarantor in accordance with the requirements of applicable law. Terms of providing tender offers:The term of the tender offer security (guarantee period) is not less than 90 calendar days from the date of the deadline for submission of tender offers. Conditions for return and non-return of the tender offer security in accordance with Article 25 of the Law of Ukraine "On Public Procurement". Detailed conditions for providing security for tender proposals are specified in paragraphs 2 and 3 of Section III of the tender documentation. Type of procurement: procurement procedure - for customers specified in paragraphs 1-3 of the first part of Article 2 of this Law, if the value of the subject of procurement of goods (goods), services (services) is equal to or exceeds 200 thousand hryvnias, and works - 1.5 million hryvnias : open bidding. Applied evaluation criteria: The only criterion for evaluating proposals for this purchase is the price - 100%.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Одиниця
Автопідйомники телескопічні (робоча висота підіймання не менше 14 м.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03680, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Машинобудівна, 40
ДК 021:2015: 34142100-5 — Вантажні автомобілі з підіймальними платформами

Telescopic car lifts (working lifting height not less than 14 m.)
CPV: 34142100-5
Період постачання: по 20 грудня 2020
8 Одиниця
Автопідйомники телескопічні (робоча висота підіймання не менше 18 м.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03680, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Машинобудівна,40
ДК 021:2015: 34142100-5 — Вантажні автомобілі з підіймальними платформами

Telescopic car lifts (working lifting height not less than 18 m.)
CPV: 34142100-5
Період постачання: по 20 грудня 2020
2 Одиниця
Автопідйомники телескопічні (робоча висота підіймання не менше 22 м.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03680, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Машинобудівна,40
ДК 021:2015: 34142100-5 — Вантажні автомобілі з підіймальними платформами

Telescopic car lifts (working lifting height not less than 22 m.)
CPV: 34142100-5
Період постачання: по 20 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій рахунок Замовник може перерахувати на рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від Договірної ціни Аванс 10 Робочі 30
Поставка товару Замовник проводить остаточний розрахунок по оплаті поставленого Товару здійснюється після прийняття Покупцем Товару, що має бути підтверджено відповідною видатковою накладною та Актами прийняття-передачі транспортних засобів. Детальний порядок здійснення розрахунків в Проєкті договору про закупівлю (Розділ 4), що є Додатком 5 тендерної документації.Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень: відкриті торги. Застосовані критерії оцінки: Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна– 100%. Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 жовтня 2020 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2020 14:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 15:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2020 11:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2020 16:38
повідомлення про внесення змін від 28.10.2020.pdf.p7s
28 жовтня 2020 16:38
повідомлення про внесення змін від 28.10.2020.pdf
28 жовтня 2020 16:38
тендерна документація зі змінами від 28.10.2020.doc
27 жовтня 2020 14:45
тендерна документація зі змінами від 27.10.2020.doc
27 жовтня 2020 14:44
повідомлення про внесення змін від 27.10.2020.pdf
23 жовтня 2020 15:39
Тендерна документація зі змінами від 23.10.2020.doc
23 жовтня 2020 15:39
повідомлення учасникам про зміни.pdf
02 жовтня 2020 11:31
Тендерна документація.doc
02 жовтня 2020 11:30
Додаток 5 (проєкт договору).docx
02 жовтня 2020 11:29
Оголошення (2).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Details of Technical Requirements
Дата подання: 20 жовтня 2020 11:51
Дата відповіді: 21 жовтня 2020 12:04
Dear Buyer, Our factory asks to clarify the following: 17 Максимальний виліт робочої платформи при максимальному навантаженні, не менше 7 м Please confirm this is mean the arm deviate from the center to the side - not less than 7 meter. 24 Автопідйомник повинен бути обладнаний - системою безпеки на аутригерах; - системою безпеки балансу при максимальному навантаженні; - кнопкою аварійного запуску/зупинки двигуна на панелі керування на поворотній платформі та на пульті керування в робочій платформі; - розеткою 220 В змінного струму у робочій платформі. Regarding розеткою 220 В змінного струму у робочій платформі: We have 3 method to meet with your requirement a) Storage battery; b) electric generator; c) commercial power. Please confirm, which method you use in the truck ? if you use the C method we just add a plug in the platform. Respectfully, ------------------------------- Шановний покупце, Наш завод просить пояснити наступне: 17 Максимальний віліт робочої платформи при максимальному завантаженні, менше 7 м Будь ласка, підтвердьте, що це означає, що рука відхиляється від центру в бік - не менше 7 метрів. 24 Автопідйомник повинен бути обласним - системою безпеки на аутрігерах; - системою безпеки балансу при максимальному завантаженні; - кнопкою аварійного запуску / централізації руху на панелі управління на поворотній платформі та на пульті управління в робочій платформі; - розеткою 220 У змінній структурі у робочій платформі. Щодо "розеткою 220 У змінній структурі у робочій платформі": У нас є 3 способи задовольнити ваші вимоги а) акумуляторна батарея; б) електрогенератор; в) комерційна електроенергія. Будь ласка, підтвердьте, який метод ви використовуєте у вантажівці? Якщо ви використовуєте метод B, ми просто додаємо вилку в платформу. З повагою,
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Щодо технічних вимог до автопідйомників повідомляємо: - максимальний горизонтальний виліт робочої платформи при максимальному навантаженні: - не менше 7 м для Н=14 м, не менше 8 м для Н=18 м, не менше 10 м для Н=22 м» підтверджуємо, що стріла відхиляється від центру в бік не менше - не менше 7 м для Н=14 м, не менше 8 м для Н=18 м, не менше 10 м для Н=22 м. Відповідно до НПАОП 00.0-1.36-04. «Правила будови і безпечної експлуатації підйомників» виліт - найбільша відстань по горизонталі від вертикальної осі обертання поворотної платформи підйомника до зовнішньої огорожі робочої платформи. Для обслуговування точок освітлення, які знаходяться далеко від проїжджої частини необхідно знати максимальний горизонтальний виліт робочої платформи при максимальному навантаженні.
Автопідйомник повинен бути обладнаний розеткою 220 В змінного струму у робочій платформі», підтверджуємо, що розетка 220 В змінного струму у робочій платформі (подовжувач) викотистовується для забезпечення роботи електричного інструменту у робочій платформі (за необхідністю) від живлення електрогенератора.
Щодо внесення змін до технічної частини ТД
Дата подання: 21 жовтня 2020 14:30
Дата відповіді: 22 жовтня 2020 14:40
Шановний замовник! Уважно вивчивши тендерну документацію, наше підприємство як виробник автогідропідіймачів, дійшов висновку що, Автопідйомники телескопічні не менше Н=22 м, при повній масі базового шасі не менше 5 600 кг, колісній базі не менше 4300 мм, виносних опорах 4 штуки, не висувні стаціонарного типу (Н+Н) та Кабіна – суцільнометалева подвоєна чотирьохдверна, кількість місць з водієм - не менше 5, виконання такого параметру як Кут повороту стріли, не менше 360 град. не є можливим, оскільки в робочому положенні обладнання при роботі стріли та люльки в зоні над кабіною, буде недостатня стійкість обладнання. Тому, для того щоб не збільшувати опорний контур автогідропіідймача шляхом встановлення висувних опор для забезпечення стійкості, просимо вас внести зміни в параметр Кут повороту стріли, не менше 270 град
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-19-000080 ● a3b9e31d9966477a8b389062bfeeff3c
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020 18:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


19.11.2020 № 325

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 19.11.2020 № 325




Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
43 UA-2020-10-02-001252-c 02.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 15 грудня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 06 листопада 2020
UA-2020-10-02-001252-c012272ba06a74c2487e0807ce76690ad
Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Місцезнаходження: 03680, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м.Київ; Категорія замовника - відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»- підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Спецтехніка+" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торговий дім Техкомплект" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

05 листопада 2020 12:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

04 листопада 2020 16:19
Електронний підпис
04 листопада 2020 16:19
Електронний підпис
04 листопада 2020 16:13
Протокол НР.7Z
04 листопада 2020 16:13
Наказ Фролова Ю.1.7Z
04 листопада 2020 16:13
Гарантія 10389-20.7z
04 листопада 2020 16:13
Витяг із Статут1.7z
04 листопада 2020 16:13
Банківська ліцензі1.7z
04 листопада 2020 16:13
2) Антикорупційна програма.pdf
04 листопада 2020 16:13
5) Проект договору.pdf
04 листопада 2020 16:13
Лист для клієнті1.7z
04 листопада 2020 16:13
довідка покриття.pdf
04 листопада 2020 16:13
виписка покриття.pdf
04 листопада 2020 16:13
4) Технічна частина.pdf
04 листопада 2020 16:13
1) Кваліфікаційна частина.pdf

Документи

05 листопада 2020 12:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

13 листопада 2020 17:33
Електронний підпис
13 листопада 2020 17:33
Електронний підпис
13 листопада 2020 17:31
Документи переможця.pdf
13 листопада 2020 17:31
Дозвіл учасника.pdf
13 листопада 2020 17:31
public_doc (9).p7s
13 листопада 2020 17:31
public_doc (3).pdf
13 листопада 2020 17:31
Dovidka_20290363600260340876.pdf.p7s
13 листопада 2020 17:31
Dovidka_20290363600260340876.pdf
05 листопада 2020 11:45
Електронний підпис
05 листопада 2020 11:44
Електронний підпис
05 листопада 2020 11:44
Довідка уточнена.pdf
05 листопада 2020 11:39
Електронний підпис
05 листопада 2020 11:39
Електронний підпис
05 листопада 2020 11:38
1 Довідка виробник.pdf
05 листопада 2020 11:28
Електронний підпис
05 листопада 2020 11:28
Електронний підпис
05 листопада 2020 11:22
Довідка про виробника.pdf
04 листопада 2020 18:16
Електронний підпис
04 листопада 2020 18:16
Електронний підпис
04 листопада 2020 18:16
Електронний підпис
04 листопада 2020 18:16
Електронний підпис
04 листопада 2020 18:15
Накладна вишка.pdf
04 листопада 2020 18:15
Креслення, малюнки (ориг).pdf
04 листопада 2020 18:15
Протокол 1.pdf
04 листопада 2020 18:15
Накази на призначення.pdf
04 листопада 2020 18:15
лист виробника шасі.pdf
04 листопада 2020 18:15
Завірений проект договору.pdf
04 листопада 2020 18:15
Довідка ТУ.pdf
04 листопада 2020 18:15
Довідка по статті 17 повна.pdf
04 листопада 2020 18:15
Копія 1 сторінки ТУ.pdf
04 листопада 2020 18:15
_довіреність Мороз (1).pdf
04 листопада 2020 18:15
Виписка (1).pdf
04 листопада 2020 18:15
Довідка по статті 5,6,12,13 ст.17.pdf
04 листопада 2020 18:15
_витяг з наказу Мороз (1).pdf
04 листопада 2020 18:15
21538 ТОВ ТД ТЕХКОМПЛЕКТ p7s (1).7z
04 листопада 2020 18:15
_ліцензія Банку (1).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Спецтехніка+"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Торговий дім Техкомплект"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 листопада 2020 13:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торговий дім Техкомплект" 31 341 000,00
UAH з ПДВ
30 889 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Спецтехніка+" 31 280 000,00
UAH з ПДВ
31 120 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 листопада 2020 17:33
Електронний підпис
13 листопада 2020 17:33
Електронний підпис
13 листопада 2020 17:31
Документи переможця.pdf
13 листопада 2020 17:31
Дозвіл учасника.pdf
13 листопада 2020 17:31
public_doc (9).p7s
13 листопада 2020 17:31
public_doc (3).pdf
13 листопада 2020 17:31
Dovidka_20290363600260340876.pdf.p7s
13 листопада 2020 17:31
Dovidka_20290363600260340876.pdf
05 листопада 2020 11:45
Електронний підпис
05 листопада 2020 11:44
Електронний підпис
05 листопада 2020 11:44
Довідка уточнена.pdf
05 листопада 2020 11:39
Електронний підпис
05 листопада 2020 11:39
Електронний підпис
05 листопада 2020 11:38
1 Довідка виробник.pdf
05 листопада 2020 11:28
Електронний підпис
05 листопада 2020 11:28
Електронний підпис
05 листопада 2020 11:22
Довідка про виробника.pdf
04 листопада 2020 18:16
Електронний підпис
04 листопада 2020 18:16
Електронний підпис
04 листопада 2020 18:16
Електронний підпис
04 листопада 2020 18:16
Електронний підпис
04 листопада 2020 18:15
Накладна вишка.pdf
04 листопада 2020 18:15
Креслення, малюнки (ориг).pdf
04 листопада 2020 18:15
Протокол 1.pdf
04 листопада 2020 18:15
Накази на призначення.pdf
04 листопада 2020 18:15
лист виробника шасі.pdf
04 листопада 2020 18:15
Завірений проект договору.pdf
04 листопада 2020 18:15
Довідка ТУ.pdf
04 листопада 2020 18:15
Довідка по статті 17 повна.pdf
04 листопада 2020 18:15
Копія 1 сторінки ТУ.pdf
04 листопада 2020 18:15
_довіреність Мороз (1).pdf
04 листопада 2020 18:15
Виписка (1).pdf
04 листопада 2020 18:15
Довідка по статті 5,6,12,13 ст.17.pdf
04 листопада 2020 18:15
_витяг з наказу Мороз (1).pdf
04 листопада 2020 18:15
21538 ТОВ ТД ТЕХКОМПЛЕКТ p7s (1).7z
04 листопада 2020 18:15
_ліцензія Банку (1).pdf

Публічні документи

04 листопада 2020 16:19
Електронний підпис
04 листопада 2020 16:19
Електронний підпис
04 листопада 2020 16:13
Протокол НР.7Z
04 листопада 2020 16:13
Наказ Фролова Ю.1.7Z
04 листопада 2020 16:13
Гарантія 10389-20.7z
04 листопада 2020 16:13
Витяг із Статут1.7z
04 листопада 2020 16:13
Банківська ліцензі1.7z
04 листопада 2020 16:13
2) Антикорупційна програма.pdf
04 листопада 2020 16:13
5) Проект договору.pdf
04 листопада 2020 16:13
Лист для клієнті1.7z
04 листопада 2020 16:13
довідка покриття.pdf
04 листопада 2020 16:13
виписка покриття.pdf
04 листопада 2020 16:13
4) Технічна частина.pdf
04 листопада 2020 16:13
1) Кваліфікаційна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Торговий дім Техкомплект"

ТОВ "Спецтехніка+"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торговий дім Техкомплект"
#34558382
Переможець 30 889 000,00
UAH з ПДВ
13 листопада 2020 11:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 листопада 2020 11:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торговий дім Техкомплект"
#34558382
30 889 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 10:54
ЗВІТ про виконаний договір.pdf укладений
15 січня 2021 10:51
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 14:05
ДУ №2 від 21.12.2020.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 14:04
повідомлення про внесення змін до договору 2.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 14:04
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2020 16:14
ДУ №1 від 02.12.2020.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 16:13
повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 16:13
Електронний підпис укладений
03 грудня 2020 16:09
договір ВТ02.12-1 від 02.12.2020.pdf укладений
03 грудня 2020 16:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились, що Продавець здійснює поставку Товару Покупцю по Договору без перерахування авансу Покупцем. 2. Всі інші умови Договору, не згадані в цій Додаткової угоді, залишаються незмінними та є обов’язковими до виконання Сторонами.
Номер договору про закупівлю: ВТ 02/12-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити обсяги закупівлі Товару та відповідно ціну Договору на 5 907 312,00 (П’ять мільйонів дев’ятсот сім тисяч триста дванадцять грн. 00 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 984 552,00 (Дев’ятсот вісімдесят чотири тисячі п’ятсот п’ятдесят дві грн. 00 коп.) гривень, у зв’язку з чим Сторони домовились внести зміни до тексту Договору, а саме: Пункт 1.4 Договору викласти в новій редакції, а саме: «1.4. Обсяг закупівлі Товару, зазначеного в Специфікації, може бути зменшений з підстав, передбачених п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі».»; Пункт 3.1 Договору викласти в новій редакції, а саме: «3.1. Загальна сума закупівлі Товару по Договору становить 24 981 688, 00 (Двадцять чотири мільйони дев’ятсот вісімдесят одна тисяча шістсот вісімдесят вісім грн. 00 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 4 163 614, 67 (Чотири мільйони сто шістдесят три тисячі шістсот чотирнадцять грн. 67 коп.) гривень. Закупівля Товару за цим Договором фінансується із спеціального фонду місцевого бюджету м. Києва і оплачується з реєстраційного рахунку Покупця UA798201720344321002100048673 в Державній казначейській службі України у м. Києві. Головним розпорядником бюджетних коштів Покупця є Департамент транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).». Викласти Додаток 1 до Договору (Специфікація) в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. Додаток 1 до Договору (Специфікація) в редакції Додаткової угоди №2 від 21 грудня 2020 року є невід’ємною частиною Договору; Викласти Додаток 2 до Договору (Інформація про необхідні технічні, якісні характеристики Товару) в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. Додаток 2 до Договору (Інформація про необхідні технічні, якісні характеристики Товару) в редакції Додаткової угоди №2 від 21 грудня 2020 року є невід’ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: ВТ 02/12-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 24 981 688,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 163 614,67 UAH)