Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015-72250000-2 - Послуги, пов’язані із системами та підтримкою
Очікувана вартість
1 542 140,00 UAH
UA-2020-10-02-000660-b 1bbae73488c745dab88882db3766e38b
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Назаренко Сергей Витальевич

+380577243752 ntv_pz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081216
Місцезнаходження: 61052, Україна , Харківська обл., Харків, Холодногірський район, ВУЛИЦЯ ЄВГЕНА КОТЛЯРА, будинок 7
Контактна особа: Назаренко Сергей Витальевич
+380577243752
ntv_pz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Довідкою ТПП України від 30.07.2020 №2077/08.0-7.3 про те, що за результатами проведеного інформаційного моніторингу встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю «Памак» (03150, м. Київ, вул. Предславинська, 35, корпус 21, оф. 501, ідентифікаційний код 19130165) є розробником комп’ютерної програми «Система управління підприємством «Памак: ALT» та має багаторічний досвід з впровадження та супроводу програмного забезпечення на підприємствах залізничної галузі і комунального господарства. ТОВ «Памак» є єдиним вітчизняним виконавцем послуг по авторському інформаційно-технологічному супроводу, модернізації та доповненню функціональними контурами автоматизації процесів з обліку і обробки бухгалтерської, фінансової, податкової, економічної, управлінської інформації та автоматизації технологічних процесів, впроваджених на базі розробленого програмного забезпечення «Система управління підприємством «Памак:ALT». Авторські і майнові права на вищезазначене програмне забезпечення - автоматизовану інформаційну систему «Облік податків та зборів і формування файлів обміну інформацією з ДФС» та систему автоматизації технологічних процесів – складових «Системи управління підприємством «Памак:ALT» згідно із законодавством України належать ТОВ «Памак» на підставі Рішення про реєстрацію авторського права на твір (заявка від 01.05.2006 № 17131) Державного департаменту інтелектуальної власності Міністерства освіти та науки України та Свідоцтва про реєстрацію авторського права на твір № 16900 від 13.06.2006, виданого Державним департаментом інтелектуальної власності Міністерства освіти та науки України, і зазначені права на користування не передавались іншим особам.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 жовтня 2020 11:06
Оскарження наміру укласти договір: 13 жовтня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою


Послуги з інформаційно-технологічного супроводу програмного забезпечення автоматизованої інформаційної системи «Облік податків та зборів і формування файлів обміну інформацією з ДФС» та систем автоматизації технологічних процесів – складових «Системи управління підприємством «Памак:ALT».
Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з інформаційно-технологічного супроводу програмного забезпечення автоматизованої інформаційної системи «Облік податків та зборів і формування файлів обміну інформацією з ДФС» та систем автоматизації технологічних процесів – складових «Системи управління підприємством «Памак:ALT»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг на підставі підписаних уповноваженими представниками Сторін актів здачі-приймання наданих послуг Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

02 жовтня 2020 11:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Памак»
#19130165
Переможець 1 542 140,00
UAH
02 жовтня 2020 11:06

Документи

02 жовтня 2020 11:06
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 жовтня 2020 11:06

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Памак»
#19130165
1 542 140,00
UAH
Документи

Документи

02 жовтня 2020 11:06
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 квітня 2021 14:27
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 11:26
ScanImage052 (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2020 11:26
1_ScanImage052.pdf укладений
29 грудня 2020 11:24
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2020 09:47
201154 Памак.pdf укладений
15 жовтня 2020 09:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: П/НФ-201154/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 жовтня 2020 — 31 січня 2021
Сума оплати за договором: 1 850 568,00
UAH