Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки
Очікувана вартість
49 500,00 UAH
UA-2020-10-01-009484-a d7a0713b3fdd42028d40b6e6a52c6da2
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саньков Максим Михайлович

+380482492582 zakupki@aod.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Одеський апеляційний суд
Код ЄДРПОУ: 42268321
Місцезнаходження: 65078, Україна , Одеська обл., місто Одеса, вулиця Івана та Юрія Лип, 24-а
Контактна особа: Саньков Максим Михайлович
+380482492582
zakupki@aod.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 жовтня 2020 18:25
Звернення за роз’ясненнями: до 09 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 жовтня 2020 00:00
Очікувана вартість: 49 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 247,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65078, Україна, Одеська область, місто Одеса, вул. Івана та Юрія Лип, 24-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата закінчення звітного періоду Звітнім періодом є один календарний місяць. Підставою для розрахунку за послуги є підписаний Сторонами Акт приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг). Замовник щомісячно, протягом часу дії Договору, оплачує Послуги шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця протягом 5-ти банківських днів після підписання Акту приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) (далі – Акт). Акт надається Замовнику не пізніше 8-го числа місяця наступного за звітним. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 жовтня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Тимофеєв Д.О. 9 735,00
UAH з ПДВ
9 735,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 жовтня 2020 16:16
Електронний підпис
16 жовтня 2020 16:15
Проект договору.pdf
16 жовтня 2020 16:15
Паспорт и код.pdf
16 жовтня 2020 16:15
Довідка про санкції.pdf
16 жовтня 2020 16:15
Гарантійний лист.pdf
16 жовтня 2020 16:15
Витяг.pdf
16 жовтня 2020 16:15
виписка.pdf
16 жовтня 2020 16:15
Технічна специфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Тимофеєв Д.О.

Інформація про відміну

Дата відміни
19 жовтня 2020 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій