Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція закритого розподільчого пристрою 0,4 кВ та 6 кВ НС №XVІІа МК інв. № 101310176 ПК – 449+00 Управління Головного Каховського магістрального каналу»
Очікувана вартість
5 140 278,80 UAH
UA-2020-10-01-009470-a ● 04bafe36b4bb4e9aa3e01f25e52b0691
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ГОЛОВНОГО КАХОВСЬКОГО МАГІСТРАЛЬНОГО КАНАЛУ |
Код ЄДРПОУ: | 01034662 |
Місцезнаходження: | 74822, Україна , Херсонська обл., Каховський р-н, смт. Любимівка, вул. Індустріальна, буд. 4 |
Контактна особа: |
Дмитро Миколайович Гончаров +380553641046 dzo.kanal@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 жовтня 2020 18:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 жовтня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 19 жовтня 2020 14:13 |
Очікувана вартість: | 5 140 278,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 51 402,79 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 25000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Категорія Замовника юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи, що надаються учасником у тендерній пропозиції відповідно до вимог тендерної документації, складаються українською мовою. В разі надання розрахунків, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, допускається наявність даних документів на українській мові або частково на російській мові. Документи та довідки, надані Учаснику сторонніми організаціями, можуть бути складені іншою мовою. В такому випадку Учасник надає в тендерній пропозиції переклад українською мовою цього документа (крім документів про освіту, що видані до 15.05.1992 року, документів, що видані за підсумками навчання до початку 1992/1993 навчального року в освітніх установах держав колишнього СРСР). Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановлену законодавством порядку. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі - банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція закритого розподільчого пристрою 0,4 кВ та 6 кВ НС №XVІІа МК інв. № 101310176 ПК – 449+00 Управління Головного Каховського магістрального каналу»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Херсонська область, Каховський район, Насосна станція № XVІІа, ПК-449+00 магістрального каналу, Заозерненська сільська рада
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 березня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Джерело фінансування закупівлі - кошти державного бюджету України. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 жовтня 2020 14:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 жовтня 2020 14:55 |
Зміни до тендерної документації.pdf | |
08 жовтня 2020 14:55 |
Перелік змін до ТД.pdf | |
01 жовтня 2020 18:20 |
Оголошення про проведення відкритих торгів.pdf | |
01 жовтня 2020 18:20 |
Додаток 3.pdf | |
01 жовтня 2020 18:20 |
Додаток 4.pdf | |
01 жовтня 2020 18:20 |
Додаток 5.pdf | |
01 жовтня 2020 18:20 |
Додаток 2.pdf | |
01 жовтня 2020 18:20 |
Додаток 6.pdf | |
01 жовтня 2020 18:20 |
Додаток 1.pdf |
08 жовтня 2020 14:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 жовтня 2020 14:55 |
Зміни до тендерної документації.pdf
|
|||
08 жовтня 2020 14:55 |
Перелік змін до ТД.pdf
|
|||
01 жовтня 2020 18:20 |
Оголошення про проведення відкритих торгів.pdf
|
|||
01 жовтня 2020 18:20 |
Додаток 3.pdf
|
|||
01 жовтня 2020 18:20 |
Додаток 4.pdf
|
|||
01 жовтня 2020 18:20 |
Додаток 5.pdf
|
|||
01 жовтня 2020 18:20 |
Додаток 2.pdf
|
|||
01 жовтня 2020 18:20 |
Додаток 6.pdf
|
|||
01 жовтня 2020 18:20 |
Додаток 1.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-01-009470-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛСІКОРА ХОЛДІНГ ЛІМІТЕД", Код ЄДРПОУ:43736368
Дата подання: 04 жовтня 2020 19:47
щодо надання інформації
Шановний Замовнику! Шановна уповноважена особа!
Наше підприємство як потенційний майбутній учасник процедури закупівлі, з метою якісної підготовки кошторисної документації та тендерної пропозиції просить надати наступну інформацію через внесення змін у тендерну документацію, саме:
1. Нульову модель кошторисної документації або відомість з переліком робіт до виконання та відомість з переліком обладнання яке буде використане (змонтоване) в процесі надання послуг.
2. Однолінійну електричну принципову схему існуючого обладнання
3. Однолінійну електричну принципову схему обладнання яке плануються змонтувати згідно проектної документації.
Також просимо надати інформацію у який спосіб можливо ознайомитися з проектною документацією. Відповідь просимо надати у встановлені законом строки. Дуже вдячні.
Розгорнути
Згорнути
Наше підприємство як потенційний майбутній учасник процедури закупівлі, з метою якісної підготовки кошторисної документації та тендерної пропозиції просить надати наступну інформацію через внесення змін у тендерну документацію, саме:
1. Нульову модель кошторисної документації або відомість з переліком робіт до виконання та відомість з переліком обладнання яке буде використане (змонтоване) в процесі надання послуг.
2. Однолінійну електричну принципову схему існуючого обладнання
3. Однолінійну електричну принципову схему обладнання яке плануються змонтувати згідно проектної документації.
Також просимо надати інформацію у який спосіб можливо ознайомитися з проектною документацією. Відповідь просимо надати у встановлені законом строки. Дуже вдячні.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 жовтня 2020 10:54
Шановний учаснику, додаток №3 до тендерної документації включає в себе технічну специфікацію. Додаток №3 до тендерної документації включає інформацію про характер і необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (технічні вимоги) до закупівлі робіт, які Учасник – переможець повинен виконати та здати об’єкт за Договором про закупівлю. З огляду на Вашу вимогу, тендерний комітет, звертає Вашу увагу, що проектна документація на будівництво (нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт) об'єктів розробляється відповідно до Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів. Склад та зміст проектної документації, у тому числі на капітальний ремонт, встановлено ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво". Відповідно до Правил визначення вартості будівництва (ДСТУ Б Д.1.1 - 1:2013) ціна пропозиції учасника конкурсних торгів (підрядника) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових та матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об'єкту будівництва, та поточних цін на них. Для розрахунку ціни пропозиції замовник має надати відомість обсягів робіт, що мають закуповуватися замовником або відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін, або затверджену проектну документацію. Отже, з боку тендерного комітету Замовника оприлюднено відомість обсягів робіт та матеріалів/устаткування за рахунок яких виконуються роботи. Шановний учаснику, додаток №3 до тендерної документації включає в себе технічну специфікацію. Технічні вимоги містять перелік робіт, які Учасник – переможець повинен виконати та здати об’єкт за Договором про закупівлю. Учасник має право відвідати та оглянути об'єкт, де передбачається виконання робіт згідно оголошення про проведення відкритих торгів, а також одержати всі додаткові відомості, що можуть бути йому необхідні для підготовки пропозиції і укладання договору підряду в уповноваженого представника Замовника. Витрати на відвідування об’єкту Учасник несе за власні кошти. При цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою. За технічних причин оприлюднити проектно – кошторисну документацію та схеми не є можливим. Проте, у разі виявлення наміру ознайомитися з проектно – кошторисною документацією, схемами за даним об’єктом усі бажаючи можуть це зробити особисто у присутності представника Замовника у робочі дні (понеділок - п’ятниця з 8 до 16 годин) за адресою Замовника.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТРІЄРА-БУД-ТРАНС" #35468337 |
Переможець |
5 111 881,95
UAH з ПДВ
|
22 жовтня 2020 17:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2021 10:36
|
Звіт про виконання №617 №XVIIa.pdf | укладений |
30 квітня 2021 10:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 квітня 2021 09:46
|
Повідомлення про внесення змін.pdf | зміни до договору |
06 квітня 2021 09:44
|
ДУ №3 до договору №617.pdf | зміни до договору |
06 квітня 2021 09:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 березня 2021 19:32
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
18 березня 2021 16:29
|
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю 2.pdf | зміни до договору |
18 березня 2021 16:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 13:41
|
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю 1.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 12:30
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 12:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 листопада 2020 14:47
|
Протокол виправлення технічної помилки.pdf | зміни до договору |
17 листопада 2020 14:43
|
Електронний підпис | укладений |
09 листопада 2020 19:29
|
Договір.pdf | укладений |
09 листопада 2020 17:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Протокол виправлення технічної помилки |
Номер договору про закупівлю: | 617 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Протокол виправлення технічної помилки |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до статей 651 - 654 Цивільного кодексу України, статті 188 Господарського кодексу України, уклали цю Угоду про наступне: У зв’язку з затримкою з об’єктивних підстав передачі Замовником дозвільної документації Сторони домовились внести зміни до Додатку № 2 «Календарний графік виконання робіт (помісячний)» та Додатку № 3 «План фінансування робіт (помісячний)» до Договору про закупівлю робіт № 617 від 09.11.2020 року (надалі - Договір) та викласти їх в новій редакції, що додаються до цієї угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 617 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до статей 651 - 654 Цивільного кодексу України, статті 188 Господарського кодексу України, уклали цю Додаткову угоду до договору про закупівлю робіт № 617 від 09.11.2020 р. (надалі – Договір) про наступне: У зв’язку з затримкою прийняття обліку електроенергії зі сторони 6 кВ на насосній станції № XVIIа МК, що унеможливило технологічно виконати фронт робіт в повному обсязі по пусконаладці електричного устаткування з об’єкту «Реконструкція закритого розподільчого пристрою 0,4 кВ та 6 кВ НС № XVIIа МК інв. № 101310176 ПК – 449+00 Управління Головного Каховського магістрального каналу» Сторони дійшли згоди продовжити терміни виконання робіт до 31.03.2021 року. Сторони домовились п. 18.3 Договору викласти в такій редакції: Строки виконання робіт з будівництва Об'єкта встановлюються до 31.03.2021 р. |
Номер договору про закупівлю: | 617 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до статей 651 - 654 Цивільного кодексу України, статті 188 Господарського кодексу України, уклали цю Угоду про наступне: 1. Враховуючи динамічну договірну ціну Договору про закупівлю робіт № 617 від 09.11.2020 року (надалі – Договір) та відповідно до Акту виконаних робіт Сторони домовились зменшити загальну вартість Договору на 192275,07 грн. (сто дев’яносто дві тисячі двісті сімдесят п'ять грн. 07 коп.). 2. Сторони вирішили абзац перший п. 3.1 Договору викласти в новій редакції: Договірна ціна робіт визначається на основі динамічного кошторису, що є невід'ємною частиною Договору (Додаток 1) і складає 4919606,88 грн. (чотири мільйона дев’ятсот дев’ятнадцять тисяч шістсот шість грн. 88 коп.), у тому числі ПДВ 819934,48 грн. (вісімсот дев’ятнадцять тисяч дев’ятсот тридцять чотири грн. 48 коп.). Усі інші умови Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними у тій редакції, в якій вони викладені Сторонами раніше, і Сторони підтверджують обов'язковість виконання прийнятих по ньому зобов'язань. |
Номер договору про закупівлю: | 617 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |