Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція мереж зовнішнього освітлення майдану Конституції (від пров. Спартаківського до майдану Павлівського) в м. Харків (45310000-3 — електромонтажні роботи)
Очікувана вартість
12 608 172,00 UAH
UA-2020-10-01-009336-a b418e4251acf4a998ef931ac405402ba
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Червякова Катерина Олегівна

+380577252385 ZAKUPKA_DKH@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 34393088
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, ПРОВУЛОК СОБОРНИЙ, будинок 1
Контактна особа: Червякова Катерина Олегівна
+380577252385
ZAKUPKA_DKH@UKR.NET
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 жовтня 2020 17:55
Звернення за роз’ясненнями: до 16 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 жовтня 2020 09:00
Початок аукціону: 27 жовтня 2020 11:29
Очікувана вартість: 12 608 172,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 63 040,86 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 60000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції-українська (більш детально у тендерній документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Реконструкція мереж зовнішнього освітлення майдану Конституції (від пров. Спартаківського до майдану Павлівського) в м. Харків (45310000-3 — електромонтажні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61003, Україна, Харківська область, Харків, Шевченківський, Київський, Основ’янський райони
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Підрядника на підставі акта приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3). Оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт протягом 30 банківських днів шляхом післяоплати. Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником по мірі надходження коштів з міського бюджету в межах відповідних бюджетних асигнувань. Такі умови фінансування виключають пред'явлення штрафних санкцій щодо оплати робіт. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 жовтня 2020 16:28
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2020 16:28
ОГОЛОШЕННЯ.docx
16 жовтня 2020 16:28
Зміни до тендерної документації.doc
16 жовтня 2020 16:28
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
16 жовтня 2020 16:28
Додаток № 4.doc
16 жовтня 2020 16:28
Додаток № 3.docx
16 жовтня 2020 16:28
Додаток № 2.docx
16 жовтня 2020 16:28
Додаток № 1.doc
16 жовтня 2020 16:28
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2020 17:52
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2020 16:28
ОГОЛОШЕННЯ.docx
16 жовтня 2020 16:28
Зміни до тендерної документації.doc
16 жовтня 2020 16:28
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
01 жовтня 2020 17:52
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
16 жовтня 2020 16:28
Додаток № 4.doc
01 жовтня 2020 17:52
Додаток № 4.doc
16 жовтня 2020 16:28
Додаток № 3.docx
01 жовтня 2020 17:52
Додаток № 3.docx
16 жовтня 2020 16:28
Додаток № 2.docx
01 жовтня 2020 17:52
Додаток № 2.docx
16 жовтня 2020 16:28
Додаток № 1.doc
01 жовтня 2020 17:52
Додаток № 1.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 жовтня 2020 11:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Енергосервiс ПМК" 12 470 000,00
UAH з ПДВ
12 336 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МК ГЕНКОМ СІТІ 12 520 000,00
UAH з ПДВ
12 340 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 листопада 2020 16:14
Електронний підпис
29 жовтня 2020 17:41
Електронний підпис
23 жовтня 2020 18:17
Електронний підпис
23 жовтня 2020 18:15
Лицензия.pdf.p7s.p7s
23 жовтня 2020 18:15
Лицензия.pdf
23 жовтня 2020 18:15
Гайдун14(гарантії).pdf.p7s.p7s
23 жовтня 2020 18:15
Гайдун14(гарантії).pdf
23 жовтня 2020 18:15
Технічна специфікація.pdf
23 жовтня 2020 18:15
Довідка КБ-3.pdf

Публічні документи

23 жовтня 2020 15:22
Електронний підпис
23 жовтня 2020 13:44
Довідки та інше.pdf
23 жовтня 2020 13:44
2.Статут та опис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Енергосервiс ПМК"

ТОВ МК ГЕНКОМ СІТІ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Енергосервiс ПМК"
#37368164
Переможець 12 336 000,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2020 16:47
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 жовтня 2020 14:49

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ на закупівлю: Реконструкція мереж зовнішнього освітлення майдану Конституції (від пров. Спартаківського до майдану Павлівського) в м. Харків (45310000-3 — електромонтажні роботи) 1) Перелік виявлених невідповідностей. Не надано копію договірної ціни в повному обсязі до договору та до Додаткової угоди № 2. 2) Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності. Пункт 2 розділу 3.1. Додатку № 3 до тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Завантажити через електронну систему закупівель уточнених або нових документів (копію договірної ціни в повному обсязі до договору та до Додаткової угоди № 2).

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2020 16:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Енергосервiс ПМК"
#37368164
12 336 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2023 16:23
Додаткова угода № 8.pdf зміни до договору
19 грудня 2023 16:21
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2022 12:56
Додаткова угода № 7.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 12:55
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2021 13:57
SCAN0000.PDF зміни до договору
13 грудня 2021 13:57
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2021 08:38
Додаткова угода Енергосервіс.PDF зміни до договору
06 грудня 2021 08:38
Електронний підпис зміни до договору
05 серпня 2021 13:50
Додаткова угода №4 від 03.08.2021 (1).pdf зміни до договору
05 серпня 2021 13:49
Електронний підпис зміни до договору
04 серпня 2021 11:29
Додаткова угода №3 до Договору №858 від 17.11.2020 (1).pdf зміни до договору
04 серпня 2021 11:15
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2020 11:33
Додаткова угода № 2 (1).pdf зміни до договору
15 грудня 2020 11:32
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2020 16:34
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
17 листопада 2020 16:33
Електронний підпис укладений
17 листопада 2020 15:15
Договір.pdf укладений
17 листопада 2020 15:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Підпункт 6.4.4.2. пункту 6.4. розділу VІ. «ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН» викласти в новій редакції: «6.4.4.2. Підрядник має право залучати на договірній основі до виконання робіт субпідрядників, погодивши це питання із Замовником, в обсязі менше ніж 20% від вартості Договору.».
Номер договору про закупівлю: 858
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 3.6. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2020 році за рахунок коштів міського бюджету міста Харкова не здійснюватиметься.». 2. Виключити пункти 3.7., 3.9. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ». 3. Пункт 3.8. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» вважати пунктом 3.7. 4. Пункт 3.10. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції під пунктом 3.8.: «3.8. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 4).». 5. Пункт 13.1 розділу ХІІІ. «ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «13.1. Невід’ємною частиною цього Договору є: 1. Графік виконання робіт. 2. Договірна ціна.».
Номер договору про закупівлю: 858
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Преамбулу Договору викласти в новій редакції: "Департамент житлово-комунального господарства Харківської міської ради, який є правонаступником Департаменту комунального господарства Харківської міської ради згідно з рішенням 2 сесії Харківської міської ради 8 скликання від 30.12.2020 №28/20 "Про правонаступництво Департаменту житлово-комунальногогосподарства Харківської міської ради", в особі заступника міського голови - директора Сироти Семена Борисовича, що діє на підставі Положення (далі - Замовник), з однієї сторони, і Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГОСЕРВІС ПМК" в особі директора Могильника Валерія Вікторовича, що діє на підставі Статуту (нова редакція) (далі - Підрядник), з іншої сторони, разом - Сторони, уклали цей Договір про таке (далі - Договір):". 2. Пункт 3.5., 3.6., розділу ІІІ. "ЦІНА ДОГОВОРУ" викласти в новій редакції: "3.5. Джерело фінансування у 2020 році - кошти міського бюджету міста Харкова. Джерерло фінансування у 2021 році - кошти бюджету Харківської міської територіальної громади. 3.6. Фінанансування робіт у 2020 році за ррахунок коштів міського бюджету міста Харкова не здійснюватиметься. Фінансування робіт у 2021 році за рахунок коштів бюджету Харківської міської територіальної громади складає - 12 336 000 грн. 00 коп. (дванадцять мільцонів триста тридцять шість тисяч грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ (20%) - 2 056 000 грн. 00 коп." 3. Пункт 3.8. розділу ІІІ. "ЦІНА ДОГОВОРУ" викласти в новій редакції: "3.8. Зобов'язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток №5)" 4. Розділ ІІІ. "ЦІНА ДОГОВОРУ" доповнити пунктом 3.9.: "3.9. Зобов'язання Замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами планом фінансування робіт (Додаток №6)." 5. Пункт 4.2. розділу ІV. "ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ" викласти в новій редакції: "4.2. Розрахунки за виконання роботи у 2020 році здійснюються Замовником по мірі надходження коштів з міського бюджету в межах відповідних бюджетних асигнуваню. Такі умови фінансування виключають пред'явлення штрафних санкційщодо оплати робіт. Розрахунки за виконанні роботи у 2021 році здійснюються Замовником по мірі надходження коштів з бюджету Харківської міської територіальної громади в межах відповідних бюджетних асигнувань. Такі умови фінансування виключають пред'явлення штрафних санкцій щодо оплати робіт.". 6. Пункт 13.1. розділу ХІІІ. "ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ" 13.1. Невід'ємною частиною цього Договору є: 1. План фінансування робіт. 2. Графік виконання робіт. 3. Договірна ціна. 7. Розділ ХIV. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН викласти в новій редакції: "ХIV. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН ЗАМОВНИК Департамент житлово-комунального господарства Харківської міської ради ЄДРПОУ 43927048 61003, м. Харків, майдан Конституції, будинок7 (057) 760 73 31 р/р UA068220172344291002100113955 Державна казначейська служба України, м. Київ ПІДРЯДНИК: Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГОСЕРВІСПМК" ЄДРПОУ 37368164 61013, м. Харків, вул. Шевченка, буд. 60 (057) 728-92-01 р/р UA273065000000026006300003783 в АТ "АБ "Радабанк", м. Дніпро Свідоцтво ПДВ №100312233 ІПН 373681620313
Номер договору про закупівлю: 858
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Додаткову угоду №3 від 02.08.2021 року вважати недійсною. 2. Преамбулу Договору викласти в новій редакції: "Департамент житлово-комунального господарства Харківської міської ради, який є правонаступником Департаменту комунального господарства Харківської міської ради згідно з рішенням 2 сесії Харківської міської ради 8 скликання від 30.12.2020 №28/20 "Про правонаступництво Департаменту житлово-комунальногогосподарства Харківської міської ради", в особі заступника міського голови - директора Сироти Семена Борисовича, що діє на підставі Положення (далі - Замовник), з однієї сторони, і Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГОСЕРВІС ПМК" в особі директора Могильника Валерія Вікторовича, що діє на підставі Статуту (нова редакція) (далі - Підрядник), з іншої сторони, разом - Сторони, уклали цей Договір про таке (далі - Договір):". 3. Пункт 3.5., 3.6., розділу ІІІ. "ЦІНА ДОГОВОРУ" викласти в новій редакції: "3.5. Джерело фінансування у 2020 році - кошти міського бюджету міста Харкова. Джерерло фінансування у 2021 році - кошти бюджету Харківської міської територіальної громади. 3.6. Фінанансування робіт у 2020 році за ррахунок коштів міського бюджету міста Харкова не здійснюватиметься. Фінансування робіт у 2021 році за рахунок коштів бюджету Харківської міської територіальної громади складає - 12 336 000 грн. 00 коп. (дванадцять мільцонів триста тридцять шість тисяч грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ (20%) - 2 056 000 грн. 00 коп." 4. Пункт 3.8. розділу ІІІ. "ЦІНА ДОГОВОРУ" викласти в новій редакції: "3.8. Зобов'язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток №5)" 5. Розділ ІІІ. "ЦІНА ДОГОВОРУ" доповнити пунктом 3.9.: "3.9. Зобов'язання Замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами планом фінансування робіт (Додаток №6)." 6. Пункт 4.2. розділу ІV. "ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ" викласти в новій редакції: "4.2. Розрахунки за виконання роботи у 2020 році здійснюються Замовником по мірі надходження коштів з міського бюджету в межах відповідних бюджетних асигнуваню. Такі умови фінансування виключають пред'явлення штрафних санкційщодо оплати робіт. Розрахунки за виконанні роботи у 2021 році здійснюються Замовником по мірі надходження коштів з бюджету Харківської міської територіальної громади в межах відповідних бюджетних асигнувань. Такі умови фінансування виключають пред'явлення штрафних санкцій щодо оплати робіт.". 7. Пункт 13.1. розділу ХІІІ. "ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ" 13.1. Невід'ємною частиною цього Договору є: 1. План фінансування робіт. 2. Графік виконання робіт. 3. Договірна ціна. 8. Розділ ХIV. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН викласти в новій редакції: "ХIV. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН ЗАМОВНИК Департамент житлово-комунального господарства Харківської міської ради ЄДРПОУ 43927048 61003, м. Харків, майдан Конституції, будинок7 (057) 760 73 31 р/р UA068220172344291002100113955 Державна казначейська служба України, м. Київ ПІДРЯДНИК: Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГОСЕРВІСПМК" ЄДРПОУ 37368164 61013, м. Харків, вул. Шевченка, буд. 60 (057) 728-92-01 р/р UA273065000000026006300003783 в АТ "АБ "Радабанк", м. Дніпро Свідоцтво ПДВ №100312233 ІПН 373681620313
Номер договору про закупівлю: 858
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Преамбулу Договору викласти в новій редакції: «Департамент житлово-комунального господарства Харківської міської ради, який є правонаступником Департаменту комунального господарства Харківської міської ради згідно з рішенням 2 сесії Харківської міської ради 8 скликання від 30.12.2020 №28/20 «Про правонаступництво Департаменту житлово-комунального господарства Харківської міської ради», в особі начальника Управління комунального господарства Департаменту житлово-комунального господарства Мєзєнцевої Олени Іванівни, що діє на підставі Наказу заступника міського голови – директора Департаменту від 21.01.2021 № 37 (зі змінами) та Довіреності від 12.10.2021 №7005/0/90-21 (далі -Замовник), з однієї сторони, і Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОСЕРВІС ПМК» в особі директора Могильника Валерія Вікторовича, що діє на підставі Статуту (нова редакція) (далі - Підрядник), з іншої сторони, разом – Сторони, уклали цей Договір про таке (далі - Договір):». 2. Пункт 1.1. розділу І. «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «1.1. Підрядник зобов'язується у 2020-2022 роках виконати Замовнику роботи, зазначені в договірній ціні, а Замовник – прийняти і оплатити такі роботи.» 3. Пункт 3.6., розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2020 році за рахунок коштів міського бюджету міста Харкова не здійснюватиметься. Фінансування робіт у 2021 році за рахунок коштів бюджету Харківської міської територіальної громади складає – 5 565 592 грн. 80 коп. (п’ять мільйонів п’ятсот шістдесят п’ять тисяч п’ятсот дев’яносто дві грн. 80 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 927 598 грн. 80 коп.» 4. Пункт 5.1. розділу V. «ВИКОНАННЯ РОБІТ» викласти в новій редакції: «5.1. Строк виконання робіт: до 31.12.2022 р. Період виконання робіт: листопад 2020 р. – грудень 2022 р.». 5. Пункт 11.1. розділу ХІ. «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «11.1. Цей Договір набуває чинності з моменту його укладення і діє до 31.12.2022 р., а в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами взаємних зобов’язань.». 6. План фінансування робіт (Додаток№1) до Договору №858/21 від 17.11.2020 викласти у новій редакції. 7. Графік виконання робіт (Додаток № 2) до Договору №858/21 від 17.11.2020 викласти у новій редакції. 8. Договірну ціну до Договору №858/21 від 17.11.2020 викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 858
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Преамбулу Договору викласти в новій редакції: «Департамент житлово-комунального господарства Харківської міської ради, який є правонаступником Департаменту комунального господарства Харківської міської ради згідно з рішенням 2 сесії Харківської міської ради 8 скликання від 30.12.2020 №28/20 «Про правонаступництво Департаменту житлово-комунального господарства Харківської міської ради», в особі начальника Управління комунального господарства Департаменту житлово-комунального господарства Мєзєнцевої Олени Іванівни, що діє на підставі Наказу заступника міського голови – директора Департаменту від 21.01.2021 № 37 (зі змінами) та Довіреності від 12.10.2021 №7005/0/90-21 (далі -Замовник), з однієї сторони, і Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОСЕРВІС ПМК» в особі директора Могильника Валерія Вікторовича, що діє на підставі Статуту (нова редакція) (далі - Підрядник), з іншої сторони, разом – Сторони, уклали цей Договір про таке (далі - Договір):». 2. Пункт 1.1. розділу І. «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «1.1. Підрядник зобов'язується у 2020-2022 роках виконати Замовнику роботи, зазначені в договірній ціні, а Замовник – прийняти і оплатити такі роботи.» 3. Пункт 3.6., розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2020 році за рахунок коштів міського бюджету міста Харкова не здійснюватиметься. Фінансування робіт у 2021 році за рахунок коштів бюджету Харківської міської територіальної громади складає – 5 565 592 грн. 80 коп. (п’ять мільйонів п’ятсот шістдесят п’ять тисяч п’ятсот дев’яносто дві грн. 80 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 927 598 грн. 80 коп.» 4. Пункт 5.1. розділу V. «ВИКОНАННЯ РОБІТ» викласти в новій редакції: «5.1. Строк виконання робіт: до 31.12.2022 р. Період виконання робіт: листопад 2020 р. – грудень 2022 р.». 5. Пункт 11.1. розділу ХІ. «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «11.1. Цей Договір набуває чинності з моменту його укладення і діє до 31.12.2022 р., а в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами взаємних зобов’язань.». 6. План фінансування робіт (Додаток№1) до Договору №858 від 17.11.2020 викласти у новій редакції. 7. Графік виконання робіт (Додаток № 2) до Договору №858 від 17.11.2020 викласти у новій редакції. 8. Договірну ціну до Договору №858 від 17.11.2020 викласти у новій редакції. 9. Додаткову угоду № 5 до Договору №858 від 17.11.2020 вважати недійсною.
Номер договору про закупівлю: 858
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 1.1. розділу I. «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «1.1. Підрядник зобов'язується у 2020-2023 роках виконати Замовнику роботи, зазначені в договірній ціні, а Замовник – прийняти і оплатити такі роботи.». 2. Пункти 3.5., 3.6. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.5. Джерело фінансування у 2020 році – кошти міського бюджету міста Харкова. Джерело фінансування у 2021 році – кошти бюджету Харківської міської територіальної громади. Джерело фінансування у 2022 році – кошти бюджету Харківської міської територіальної громади. 3.6. Фінансування робіт у 2020 році за рахунок коштів міського бюджету міста Харкова не здійснюватиметься. Фінансування робіт у 2021 році за рахунок коштів бюджету Харківської міської територіальної громади складає ‒ 5 565 592 грн. 80 коп. (п’ять мільйонів п’ятсот шістдесят п’ять тисяч п’ятсот дев’яносто дві грн. 80 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 927 598 грн. 80 коп. Фінансування робіт у 2022 році за рахунок коштів бюджету Харківської міської територіальної громади не здійснюватиметься.». 3. Пункт 4.2. розділу ІV. «ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ» викласти в новій редакції: «4.2. Розрахунки за виконані роботи у 2020 році здійснюються Замовником по мірі надходження коштів з міського бюджету в межах відповідних бюджетних асигнувань. Такі умови фінансування виключають пред'явлення штрафних санкцій щодо оплати робіт. Розрахунки за виконані роботи у 2021 році здійснюються Замовником по мірі надходження коштів з бюджету Харківської міської територіальної громади в межах відповідних бюджетних асигнувань. Такі умови фінансування виключають пред'явлення штрафних санкцій щодо оплати робіт. Розрахунки за виконані роботи у 2022 році здійснюються Замовником по мірі надходження коштів з бюджету Харківської міської територіальної громади в межах відповідних бюджетних асигнувань. Такі умови фінансування виключають пред'явлення штрафних санкцій щодо оплати робіт.». 4. Пункт 5.1. розділу V. « ВИКОНАННЯ РОБІТ» викласти в новій редакції: «5.1. Строк виконання робіт: до 31.12.2023р. Період виконання робіт: листопад 2020р. – грудень 2023р.». 5. Пункт 11.1. розділу ХІ. «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 31.12.2023р., в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами взаємних зобов’язань.». 6. Розділ ХІV. «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН» викласти в новій редакції: «ХІV. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН ЗАМОВНИК: Департамент житлово-комунального господарства Харківської міської ради ЄДРПОУ 43927048 61003, м. Харків, майдан Конституції, будинок 7 (057) 760-73-22 р/р UA068201720344291002100113955 Державна казначейська служба України, м. Київ ПІДРЯДНИК: Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОСЕРВІС ПМК» ЄДРПОУ 37368164 61013, м. Харків, вул. Шевченка, буд. 60 (057) 728-92-01 р/р UA273065000000026006300003783 в АТ «АБ «Радабанк», м. Дніпро Свідоцтво ПДВ №100312233 ІПН 373681620313». 7. План фінансування робіт (Додаток № 1) та графік виконання робіт (Додаток № 2) до Договору № 858 від 17.11.2020р. викласти в новій редакції. 8. Викласти в новій редакції договірну ціну.
Номер договору про закупівлю: 858
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 1.1. розділу I. «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «1.1. Підрядник зобов'язується у 2020-2024 роках виконати Замовнику роботи, зазначені в договірній ціні, а Замовник – прийняти і оплатити такі роботи.». 2. Пункти 3.5., 3.6. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.5. Джерело фінансування у 2020 році – кошти міського бюджету міста Харкова. Джерело фінансування у 2021 році – кошти бюджету Харківської міської територіальної громади. Джерело фінансування у 2022 році – кошти бюджету Харківської міської територіальної громади. Джерело фінансування у 2023 році – кошти бюджету Харківської міської територіальної громади. 3.6. Фінансування робіт у 2020 році за рахунок коштів міського бюджету міста Харкова не здійснюватиметься. Фінансування робіт у 2021 році за рахунок коштів бюджету Харківської міської територіальної громади складає ‒ 5 565 592 грн. 80 коп. (п’ять мільйонів п’ятсот шістдесят п’ять тисяч п’ятсот дев’яносто дві грн. 80 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 927 598 грн. 80 коп. Фінансування робіт у 2022 році за рахунок коштів бюджету Харківської міської територіальної громади не здійснюватиметься. Фінансування робіт у 2023 році за рахунок коштів бюджету Харківської міської територіальної громади не здійснюватиметься.». 3. Пункт 4.2. розділу ІV. «ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ» викласти в новій редакції: «4.2. Розрахунки за виконані роботи у 2020 році здійснюються Замовником по мірі надходження коштів з міського бюджету в межах відповідних бюджетних асигнувань. Такі умови фінансування виключають пред'явлення штрафних санкцій щодо оплати робіт. Розрахунки за виконані роботи у 2021 році здійснюються Замовником по мірі надходження коштів з бюджету Харківської міської територіальної громади в межах відповідних бюджетних асигнувань. Такі умови фінансування виключають пред'явлення штрафних санкцій щодо оплати робіт. Розрахунки за виконані роботи у 2022 році здійснюються Замовником по мірі надходження коштів з бюджету Харківської міської територіальної громади в межах відповідних бюджетних асигнувань. Такі умови фінансування виключають пред'явлення штрафних санкцій щодо оплати робіт. Розрахунки за виконані роботи у 2023 році здійснюються Замовником по мірі надходження коштів з бюджету Харківської міської територіальної громади в межах відповідних бюджетних асигнувань. Такі умови фінансування виключають пред'явлення штрафних санкцій щодо оплати робіт.». 4. Пункт 5.1. розділу V. « ВИКОНАННЯ РОБІТ» викласти в новій редакції: «5.1. Строк виконання робіт: до 31.12.2024р. Період виконання робіт: листопад 2020р. – грудень 2024р.». 5. Пункт 11.1. розділу ХІ. «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 31.12.2024р., в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами взаємних зобов’язань.». 6. Розділ ХІV. «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН» викласти в новій редакції: «ХІV. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН ЗАМОВНИК: ПІДРЯДНИК: Департамент житлово-комунального господарства Харківської міської ради ЄДРПОУ 43927048 61003, м. Харків, майдан Конституції, будинок 7 (057) 760-73-22 р/р UA638201720344221002400113955 Державна казначейська служба України, м. Київ ПІДРЯДНИК: Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОСЕРВІС ПМК» ЄДРПОУ 37368164 61013, м. Харків, вул. Шевченка, буд. 60 (057) 728-92-01 р/р UA273065000000026006300003783 в АТ «АБ «Радабанк», м. Дніпро Свідоцтво ПДВ №100312233 ІПН 373681620313». 7. План фінансування робіт (Додаток № 1) та графік виконання робіт (Додаток № 2) до Договору № 858 від 17.11.2020р. викласти в новій редакції. 8. Викласти в новій редакції договірну ціну.
Номер договору про закупівлю: 858
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML