Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з омолодження, санітарної обрізки дерев, знесення самосійних дерев (порослі)
Очікувана вартість
3 498 530,01 UAH
UA-2020-10-01-009255-a 8f954bf1ff124bb08f63fe99014f389d
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віктор Вікторович Вернер

+380956118716 sudachatnik@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ПАРКІВ ТА РЕКРЕАЦІЇ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43037107
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Віктор Вікторович Вернер
+380956118716
sudachatnik@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 жовтня 2020 17:38
Звернення за роз’ясненнями: до 07 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 19 жовтня 2020 12:03
Очікувана вартість: 3 498 530,01 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 492,65 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень


Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Омолодження дерев (77341000-2 - Підрізання дерев)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, м. Дніпро
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
1 послуга
Санітарна обрізка дерев (77341000-2 - Підрізання дерев)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, м. Дніпро
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
1 послуга
Знесення самосійних дерев (порослі) (77211300-5 - Послуги з видалення дерев)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, м. Дніпро
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунок за надані послуги здійснюється на підставі рахунків та підписаних Сторонами актів надання послуг протягом 30 календарних днів безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 жовтня 2020 12:49
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2020 12:48
Тендерна документація_07.10.2020.docx
07 жовтня 2020 12:48
Перелік змін2_07.10.2020.doc
05 жовтня 2020 15:24
Тендерна документація_05.10.2020.docx
05 жовтня 2020 15:24
Перелік змін1_ 05.10.2020.doc
01 жовтня 2020 17:39
Тендерна документація.docx
01 жовтня 2020 17:38
Проєкт_договору.docx
07 жовтня 2020 12:49
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 жовтня 2020 15:28
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2020 17:40
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2020 12:48
Тендерна документація_07.10.2020.docx
07 жовтня 2020 12:48
Перелік змін2_07.10.2020.doc
05 жовтня 2020 15:24
Тендерна документація_05.10.2020.docx
05 жовтня 2020 15:24
Перелік змін1_ 05.10.2020.doc
01 жовтня 2020 17:39
Тендерна документація.docx
01 жовтня 2020 17:38
Проєкт_договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 жовтня 2020 12:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ІВАНІН АРТЕМ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 2 974 000,00
UAH з ПДВ
2 699 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС" 3 150 030,00
UAH з ПДВ
2 699 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДНІПРОЕКОСЕРВІС" 3 497 082,80
UAH з ПДВ
2 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ТКАЧОВА ОЛЕКСАНДРА ГРИГОРІВНА" 3 253 629,05
UAH з ПДВ
3 253 629,05
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Чиж Олексій Миколайович 3 356 415,00
UAH з ПДВ
3 356 415,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БЛАГОУСТРІЙ 2018" 3 495 919,98
UAH з ПДВ
3 495 919,98
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 жовтня 2020 19:37
Документи пропозиції.pdf
16 жовтня 2020 19:37
Проект договору.pdf
16 жовтня 2020 19:37
3-%D0%A3%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BE%.pdf

Публічні документи

23 жовтня 2020 12:51
Електронний підпис
23 жовтня 2020 12:51
кваліфікація.pdf
16 жовтня 2020 21:03
Електронний підпис
16 жовтня 2020 21:02
Працівники 001.pdf
16 жовтня 2020 21:02
підтвердження досвіду.pdf
16 жовтня 2020 21:02
Оподаткування 001.pdf
16 жовтня 2020 21:02
Додаток 4 001.pdf
16 жовтня 2020 21:02
Додаток 2.pdf
16 жовтня 2020 21:02
Довкілля 001.pdf
16 жовтня 2020 21:02
Аналогічні 001.pdf
16 жовтня 2020 21:02
01 Статут.pdf
16 жовтня 2020 21:02
Уповноважена особа 001.pdf
16 жовтня 2020 21:02
ст 17.pdf
16 жовтня 2020 21:02
ст 17 001.pdf
16 жовтня 2020 21:02
Проект договору.pdf
16 жовтня 2020 21:02
Реєстр 001.pdf

Публічні документи

16 жовтня 2020 17:49
Електронний підпис
16 жовтня 2020 17:48
Тендерна пропозиція.PDF
16 жовтня 2020 17:48
Статут.PDF
16 жовтня 2020 17:48
Проект договору.PDF

Публічні документи

27 жовтня 2020 14:28
Електронний підпис
27 жовтня 2020 14:27
Лист згода2.pdf
27 жовтня 2020 14:27
Інформаційна довідка.pdf
16 жовтня 2020 23:40
Електронний підпис
16 жовтня 2020 23:21
тендерна пропозиція.pdf
16 жовтня 2020 23:21
Робочий інвентар.pdf
16 жовтня 2020 23:21
реєстр.pdf
16 жовтня 2020 23:21
Посвідчення верхолази.pdf
16 жовтня 2020 23:21
Паспорт та код ІПН.pdf
16 жовтня 2020 23:21
Кошторис.pdf
16 жовтня 2020 23:21
Довідки ст17.pdf
16 жовтня 2020 23:21
Довідка субпідряд.pdf
16 жовтня 2020 23:21
Довідка статут.pdf
16 жовтня 2020 23:21
Довідка працівники.pdf
16 жовтня 2020 23:21
Довідка правочини.pdf
16 жовтня 2020 23:21
Довідка податки.pdf
16 жовтня 2020 23:21
Довідка ліцензія.pdf
16 жовтня 2020 23:21
довідка забруднення.pdf
16 жовтня 2020 23:21
відомості учасника.pdf
16 жовтня 2020 23:21
Витяг з ЄДР 26.08.2020.pdf

Публічні документи

16 жовтня 2020 21:30
Електронний підпис

Публічні документи

13 листопада 2020 15:09
Електронний підпис
09 листопада 2020 16:21
Електронний підпис
09 листопада 2020 16:19
Довідка щодо несудимості.pdf
09 листопада 2020 16:19
Довідка СТ17 ч.2.pdf
16 жовтня 2020 15:57
Електронний підпис
16 жовтня 2020 15:55
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
16 жовтня 2020 15:55
Фінансова звітність.pdf
16 жовтня 2020 15:55
Проект договору.pdf
16 жовтня 2020 15:55
Статут .pdf
16 жовтня 2020 15:55
Тендерна пропозиція.pdf
16 жовтня 2020 15:55
Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ІВАНІН АРТЕМ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС"

ТОВ "ДНІПРОЕКОСЕРВІС"

ФОП "ТКАЧОВА ОЛЕКСАНДРА ГРИГОРІВНА"

ФОП Чиж Олексій Миколайович

ТОВ "БЛАГОУСТРІЙ 2018"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ІВАНІН АРТЕМ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#3164802111
Відхилено 2 699 000,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2020 10:17
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 жовтня 2020 17:40
ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС"
#38394787
Відхилено 2 699 990,00
UAH з ПДВ
26 жовтня 2020 10:22
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 жовтня 2020 10:20
ТОВ "ДНІПРОЕКОСЕРВІС"
#41146991
Відхилено 2 700 000,00
UAH з ПДВ
26 жовтня 2020 13:50
ФОП "ТКАЧОВА ОЛЕКСАНДРА ГРИГОРІВНА"
#1533511687
Відхилено 3 253 629,05
UAH з ПДВ
27 жовтня 2020 16:51
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 жовтня 2020 16:36
ФОП Чиж Олексій Миколайович
#2768902876
Відхилено 3 356 415,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2020 11:03
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 листопада 2020 16:18
ТОВ "БЛАГОУСТРІЙ 2018"
#42649710
Переможець 3 495 919,98
UAH з ПДВ
06 листопада 2020 11:02

Вимога про усунення невідповідностей

1) Перелік виявлених невідповідностей: - відсутня інформаційна довідка, складена за формою згідно Додатку 7 до тендерної Документації, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Зазначена довідка має містити інформацію щодо наявності обладнання, машин та механізмів та технологій які будуть залучені до виконання послуг за предметом закупівлі. Для підтвердження усієї інформації, яка зазначена в довідці учасник повинен надати в складі своєї пропозиції копії технічних паспортів або копії (оригінали) договорів лізингу чи суборенди чи оренди чи найму чи надання послуг технікою, або копії (оригінали) свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, що підтверджують наявність в учасника обладнання, машин та механізмів, які будуть залучені до виконання послуг. У разі надання договорів лізингу чи суборенди чи оренди чи найму чи надання послуг технікою строк їх дії має бути не меншим ніж строк надання послуг за предметом закупівлі цих торгів, або договори мають містити умови про можливість його пролонгації на такий строк. У разі, якщо чинним законодавством не передбачена обов’язкова наявність технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, то учасник у складі пропозиції на власне обладнання, машини та/або механізми надає копію (оригінал) інвентаризаційного опису (для учасників юридичних осіб). У разі, якщо відсутня можливість підтвердити наявність матеріально-технічної бази вище переліченими документами, учасники у складі пропозиції надають інформаційну довідку, складену в довільній формі, із обґрунтованими причинами та зазначенням законодавчих підстав. У разі якщо учасник планує залучити субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, то такі учасники у складі пропозиції надають документи які підтверджують наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) відповідно до вимог цієї документації встановлених до самих учасників. - відсутня інформаційна довідка, складена за формою згідно Додатку 6 до тендерної Документації про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (зазначаються лише ті працівники, які безпосередньо залучатимуться до виконання послуг за предметом закупівлі). На підтвердження усієї інформації, яка зазначена в довідці щодо працевлаштування працівників у учасника необхідно надати або копії (оригінали) трудових книжок, або копії (оригінали) наказів, або копії (оригінали) трудових угод, або інших документів, які підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України. У разі, якщо учасники в складі пропозиції надають копії (оригінали) трудових книжок працівників, то додатково необхідно надати у складі пропозиції копії (оригінали) листів згоди щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідних працівників (такі листи згоди повинні надаватись працівниками безпосередньо учаснику, як розпоряднику їх персональних даних). У разі якщо учасник планує залучити субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) для підтвердження наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід то такий учасники у складі пропозиції надають документи які підтверджують працевлаштування працівників у субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) відповідно до вимог цієї документації встановлених до самих учасників. - відсутня повна копія паспорта, у випадку якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжки; - відсутній лист-згода складена в довільній формі, щодо надання згоди уповноваженою особою, яка підписуватиме договір, на оброблення персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», у т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу «Прозорро» – prozorro.gov.ua. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 1 розділу 3 тендерної документації, пункт 1 додатку 3 до тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - усунути невідповідність шляхом надання інформаційної довідки, складеної за формою згідно Додатку 7 до тендерної Документації, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Зазначена довідка має містити інформацію щодо наявності обладнання, машин та механізмів та технологій які будуть залучені до виконання послуг за предметом закупівлі. Для підтвердження усієї інформації, яка зазначена в довідці учасник повинен надати в складі своєї пропозиції копії технічних паспортів або копії (оригінали) договорів лізингу чи суборенди чи оренди чи найму чи надання послуг технікою, або копії (оригінали) свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, що підтверджують наявність в учасника обладнання, машин та механізмів, які будуть залучені до виконання послуг. У разі надання договорів лізингу чи суборенди чи оренди чи найму чи надання послуг технікою строк їх дії має бути не меншим ніж строк надання послуг за предметом закупівлі цих торгів, або договори мають містити умови про можливість його пролонгації на такий строк. У разі, якщо чинним законодавством не передбачена обов’язкова наявність технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, то учасник у складі пропозиції на власне обладнання, машини та/або механізми надає копію (оригінал) інвентаризаційного опису (для учасників юридичних осіб). У разі, якщо відсутня можливість підтвердити наявність матеріально-технічної бази вище переліченими документами, учасники у складі пропозиції надають інформаційну довідку, складену в довільній формі, із обґрунтованими причинами та зазначенням законодавчих підстав. У разі якщо учасник планує залучити субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, то такі учасники у складі пропозиції надають документи які підтверджують наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) відповідно до вимог цієї документації встановлених до самих учасників. - усунути невідповідність шляхом надання інформаційної довідки, складеної за формою згідно Додатку 6 до тендерної Документації про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (зазначаються лише ті працівники, які безпосередньо залучатимуться до виконання послуг за предметом закупівлі). На підтвердження усієї інформації, яка зазначена в довідці щодо працевлаштування працівників у учасника необхідно надати або копії (оригінали) трудових книжок, або копії (оригінали) наказів, або копії (оригінали) трудових угод, або інших документів, які підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України. У разі, якщо учасники в складі пропозиції надають копії (оригінали) трудових книжок працівників, то додатково необхідно надати у складі пропозиції копії (оригінали) листів згоди щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідних працівників (такі листи згоди повинні надаватись працівниками безпосередньо учаснику, як розпоряднику їх персональних даних). У разі якщо учасник планує залучити субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) для підтвердження наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід то такий учасники у складі пропозиції надають документи які підтверджують працевлаштування працівників у субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) відповідно до вимог цієї документації встановлених до самих учасників. - усунути невідповідність щодо неподання документів на підтвердження повноважень посадової особи щодо підпису документів, а також надання копій документів у повному обсязі (надати повну копія паспорта, у випадку якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжки); - усунути невідповідність щодо неподання документів на підтвердження повноважень посадової особи щодо підпису документів, а також надання копій документів у повному обсязі (надати лист-згоду складену в довільній формі, щодо надання згоди уповноваженою особою, яка підписуватиме договір, на оброблення персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», у т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу «Прозорро» – prozorro.gov.ua).

Документи

23 жовтня 2020 10:17
Електронний підпис
23 жовтня 2020 10:16
РУО_відхилення.pdf
19 жовтня 2020 12:48
Звіт з ЄДР (припинено)

Вимога про усунення невідповідностей

1) Перелік виявлених невідповідностей: - відсутня інформаційна довідка, складена за формою згідно Додатку 7 до тендерної Документації, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Зазначена довідка має містити інформацію щодо наявності обладнання, машин та механізмів та технологій які будуть залучені до виконання послуг за предметом закупівлі. - інформаційна довідка про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (зазначаються лише ті працівники, які безпосередньо залучатимуться до виконання послуг за предметом закупівлі), надана учасником у складі тендерної пропозиції, не відповідає формі згідно Додатку 6 до тендерної Документації. Відсутні документи: На підтвердження усієї інформації, яка зазначена в довідці щодо працевлаштування працівників у учасника необхідно надати або копії (оригінали) трудових книжок, або копії (оригінали) наказів, або копії (оригінали) трудових угод, або інших документів, які підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України. У разі, якщо учасники в складі пропозиції надають копії (оригінали) трудових книжок працівників, то додатково необхідно надати у складі пропозиції копії (оригінали) листів згоди щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідних працівників (такі листи згоди повинні надаватись працівниками безпосередньо учаснику, як розпоряднику їх персональних даних). У разі якщо учасник планує залучити субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) для підтвердження наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід то такий учасники у складі пропозиції надають документи які підтверджують працевлаштування працівників у субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) відповідно до вимог цієї документації встановлених до самих учасників. - відсутня повна копія паспорта, у випадку якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжки; - відсутній лист-згода складена в довільній формі, щодо надання згоди уповноваженою особою, яка підписуватиме договір, на оброблення персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», у т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу «Прозорро» – prozorro.gov.ua. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 1 розділу 3 тендерної документації, пункт 1 додатку 3 до тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - усунути невідповідність шляхом надання інформаційної довідки, складеної за формою згідно Додатку 7 до тендерної Документації, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Зазначена довідка має містити інформацію щодо наявності обладнання, машин та механізмів та технологій які будуть залучені до виконання послуг за предметом закупівлі. - усунути невідповідність шляхом надання інформаційної довідки, складеної за формою згідно Додатку 6 до тендерної Документації про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (зазначаються лише ті працівники, які безпосередньо залучатимуться до виконання послуг за предметом закупівлі). Надати документи: На підтвердження усієї інформації, яка зазначена в довідці щодо працевлаштування працівників у учасника необхідно надати або копії (оригінали) трудових книжок, або копії (оригінали) наказів, або копії (оригінали) трудових угод, або інших документів, які підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України. У разі, якщо учасники в складі пропозиції надають копії (оригінали) трудових книжок працівників, то додатково необхідно надати у складі пропозиції копії (оригінали) листів згоди щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідних працівників (такі листи згоди повинні надаватись працівниками безпосередньо учаснику, як розпоряднику їх персональних даних). У разі якщо учасник планує залучити субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) для підтвердження наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід то такий учасники у складі пропозиції надають документи які підтверджують працевлаштування працівників у субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) відповідно до вимог цієї документації встановлених до самих учасників. - усунути невідповідність щодо неподання документів на підтвердження повноважень посадової особи щодо підпису документів, а також надання копій документів у повному обсязі (надати повну копія паспорта, у випадку якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжки). - усунути невідповідність щодо неподання документів на підтвердження повноважень посадової особи щодо підпису документів, а також надання копій документів у повному обсязі (надати лист-згоду складену в довільній формі, щодо надання згоди уповноваженою особою, яка підписуватиме договір, на оброблення персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», у т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу «Прозорро» – prozorro.gov.ua).

Документи

26 жовтня 2020 10:21
Електронний підпис
26 жовтня 2020 10:20
РУО_відхилення2.pdf

Документи

26 жовтня 2020 13:50
Електронний підпис
26 жовтня 2020 13:49
РУО_відхилення3.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1) Перелік виявлених невідповідностей: - відсутнє підтвердження про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій зазначене у довідці учасника (п. п. 7-12 (13)) (У разі, якщо відсутня можливість підтвердити наявність матеріально-технічної бази вище переліченими документами, учасники у складі пропозиції надають інформаційну довідку, складену в довільній формі, із обґрунтованими причинами та зазначенням законодавчих підстав.). - у договорі оренди № 3 транспортного засобу від 09.01.2020 відсутній строк дії (У разі надання договорів лізингу чи суборенди чи оренди чи найму чи надання послуг технікою строк їх дії має бути не меншим ніж строк надання послуг за предметом закупівлі цих торгів, або договори мають містити умови про можливість його пролонгації на такий строк). - відсутні листи згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідних працівників: Огурцов Д.С., Огурцов С.В., Опанасенко А.В. (У разі, якщо учасники в складі пропозиції надають копії (оригінали) трудових книжок працівників, то додатково необхідно надати у складі пропозиції копії (оригінали) листів згоди щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідних працівників (такі листи згоди повинні надаватись працівниками безпосередньо учаснику, як розпоряднику їх персональних даних). 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 1 додатку 3 до тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - усунути невідповідність шляхом надання інформаційної довідки, складеної в довільній формі, із обґрунтованими причинами та зазначенням законодавчих підстав відсутності підтвердження інформації про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у довідці учасника (п. п. 7-12 (13)). - усунути невідповідність шляхом надання додаткової угоди до договору оренди № 3 транспортного засобу від 09.01.2020 щодо строку дії договору, який має бути не меншим ніж строк надання послуг за предметом закупівлі цих торгів. - усунути невідповідність шляхом надання листів згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідних працівників: Огурцов Д.С., Огурцов С.В., Опанасенко А.В.

Документи

27 жовтня 2020 16:51
Електронний підпис
27 жовтня 2020 16:50
РУО_відхилення4.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1) Перелік виявлених невідповідностей: - у складі довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій відсутнє обладнання, інформація про яке зазначена в ціновій пропозиції Учасника, а саме: 1. ЗИЛ 130 спеціальний вантажний автопідйомник, реєстраційний номер 20370ЕА; 2. КАМАЗ 55102 спеціалізований вантажний самоскид, реєстраційний номер АН7783ІТ; 3. Автомобіль Nissan note 1,6, реєстраційний номер АН5177ЕН; 4. Tatra 815 вантажний самоскид, реєстраційний номер АН2016ІМ; 5. Komatsu wb93R-2 екскаватор-навантажувач, реєстраційний номер 11103АН; 6. Беларус-82П трактор колісний, реєстраційний номер 27365АС; 7. Foton AC3258-1 Кобальт вантажний самоскид, реєстраційний номер АН6098КХ; 8. ЭО 2626-01 екскаватор-навантажувач, реєстраційний номер 12046АН; 9. Kobalt-Kum Kl 35 фронтальний навантажувач, реєстраційний номер на копії свідоцтва про реєстрацію машини серії ЕА № 018938 не видно; 10. Кущоріз Stihl fs450; 11. Мотоножниці Stihl hs45; 12. Мотокоса Stihl fs250. - відсутнє документальне підтвердження (видаткові накладні або договори оренди або суборенди або лізингу або надання послуг) позицій 6, 7 довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: 1. Кущоріз Stihl ts450; 2. Подрібнювач пнів Laski f360. - відсутні правовстановлюючі документи (договори оренди або суборенди або лізингу або надання послуг) на обладнання, а саме: 1. Tatra 815 вантажний самоскид, реєстраційний номер АН2016ІМ (власник Жуков О.В.); 2. Беларус-82П трактор колісний, реєстраційний номер 27365АС (власник Чиж А.Ю.). - у договорі про надання послуг № 20 від 12.03.2019, укладений з КП «АТП 052814» відсутні умови про можливість пролонгації строку дії (термін дії договору закінчився 31.12.2019). - у складі довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід відсутня інформація про працівників які зазначені в ціновій пропозиції Учасника, а саме: 1. Попова В.В.; 2. Карклін Р.І.; 3. Євдовіцький В.М. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 1 додатку 3 до тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - усунути невідповідність шляхом надання оновленої інформаційної довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, з інформацією про наявність обладнання, а саме: 1. ЗИЛ 130 спеціальний вантажний автопідйомник, реєстраційний номер 20370ЕА; 2. КАМАЗ 55102 спеціалізований вантажний самоскид, реєстраційний номер АН7783ІТ; 3. Автомобіль Nissan note 1,6, реєстраційний номер АН5177ЕН; 4. Tatra 815 вантажний самоскид, реєстраційний номер АН2016ІМ; 5. Komatsu wb93R-2 екскаватор-навантажувач, реєстраційний номер 11103АН; 6. Беларус-82П трактор колісний, реєстраційний номер 27365АС; 7. Foton AC3258-1 Кобальт вантажний самоскид, реєстраційний номер АН6098КХ; 8. ЭО 2626-01 екскаватор-навантажувач, реєстраційний номер 12046АН; 9. Kobalt-Kum Kl 35 фронтальний навантажувач, реєстраційний номер на копії свідоцтва про реєстрацію машини серії ЕА № 018938 не видно (надати копію свідоцтва про реєстрацію машини серії ЕА № 018938, в якому відображатиметься реєстраційний номер); 10. Кущоріз Stihl fs450; 11. Мотоножниці Stihl hs45; 12. Мотокоса Stihl fs250. - усунути невідповідність шляхом надання документального підтвердження (видаткові накладні або договори оренди або суборенди або лізингу або надання послуг) позицій 6, 7 довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: 1. Кущоріз Stihl ts450; 2. Подрібнювач пнів Laski f360. - усунути невідповідність шляхом надання правовстановлюючих документів (договори оренди або суборенди або лізингу або надання послуг) на обладнання, а саме: 1. Tatra 815 вантажний самоскид, реєстраційний номер АН2016ІМ (власник Жуков О.В.); 2. Беларус-82П трактор колісний, реєстраційний номер 27365АС (власник Чиж А.Ю.). - усунути невідповідність договору про надання послуг № 20 від 12.03.2019, укладений з КП «АТП 052814» шляхом надання додаткової угоди до договору з умовами про можливість пролонгації строку дії Договору або нового договору про надання послуг. - усунути невідповідність шляхом надання оновленої інформаційної довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з інформацією про наявність працівників, а саме: 1. Попова В.В.; 2. Карклін Р.І.; 3. Євдовіцький В.М.

Документи

05 листопада 2020 11:03
Електронний підпис
05 листопада 2020 11:01
РУО_відхилення5.pdf
03 листопада 2020 13:32
Електронний підпис
03 листопада 2020 13:31
РУО_продовження строку.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 листопада 2020 11:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БЛАГОУСТРІЙ 2018"
#42649710
3 495 919,98
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 19 листопада 2020 13:48
Кінець періоду оскарження: 30 листопада 2020 00:00
Дата відміни: 30 листопада 2020 00:04
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Відсутність подальшої потреби в закупівлі послуг.
Документи:
19 листопада 2020 13:48
Електронний підпис
19 листопада 2020 13:44
РУО_відміна.pdf