Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція закритого розподільчого пристрою 0,4 кВ та 6 кВ НС №XV МК інв. № 101310173 ПК – 410+50 Управління Головного Каховського магістрального каналу»
Очікувана вартість
4 543 381,60 UAH
UA-2020-10-01-009204-a 73eb5039e704444ca45dc651ea8de380
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Миколайович Гончаров

+380553641046 dzo.kanal@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ГОЛОВНОГО КАХОВСЬКОГО МАГІСТРАЛЬНОГО КАНАЛУ
Код ЄДРПОУ: 01034662
Місцезнаходження: 74822, Україна , Херсонська обл., Каховський р-н, смт. Любимівка, вул. Індустріальна, буд. 4
Контактна особа: Дмитро Миколайович Гончаров
+380553641046
dzo.kanal@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 жовтня 2020 17:31
Звернення за роз’ясненнями: до 07 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 19 жовтня 2020 14:04
Очікувана вартість: 4 543 381,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 45 433,82 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 22000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія Замовника юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи, що надаються учасником у тендерній пропозиції відповідно до вимог тендерної документації, складаються українською мовою. В разі надання розрахунків, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, допускається наявність даних документів на українській мові або частково на російській мові. Документи та довідки, надані Учаснику сторонніми організаціями, можуть бути складені іншою мовою. В такому випадку Учасник надає в тендерній пропозиції переклад українською мовою цього документа (крім документів про освіту, що видані до 15.05.1992 року, документів, що видані за підсумками навчання до початку 1992/1993 навчального року в освітніх установах держав колишнього СРСР). Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановлену законодавством порядку. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі - банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція закритого розподільчого пристрою 0,4 кВ та 6 кВ НС №XV МК інв. № 101310173 ПК – 410+50 Управління Головного Каховського магістрального каналу»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Херсонська область, Каховський район, Насосна станція № XV, ПК-410+50 магістрального каналу, Тавричанська сільська рада
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 березня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Джерело фінансування закупівлі - кошти державного бюджету України. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 жовтня 2020 17:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2020 17:32
Оголошення про проведення відкритих торгів.pdf
01 жовтня 2020 17:32
Тендерна документація.pdf
01 жовтня 2020 17:32
Додаток 1.pdf
01 жовтня 2020 17:32
Додаток 3.pdf
01 жовтня 2020 17:32
Додаток 4.pdf
01 жовтня 2020 17:32
Додаток 5.pdf
01 жовтня 2020 17:32
Додаток 2.pdf
01 жовтня 2020 17:32
Додаток 6.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-01-009204-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛСІКОРА ХОЛДІНГ ЛІМІТЕД", Код ЄДРПОУ:43736368
Дата подання: 04 жовтня 2020 19:47
щодо надання інформації
Шановний Замовнику! Шановна уповноважена особа!
Наше підприємство як потенційний майбутній учасник процедури закупівлі, з метою якісної підготовки кошторисної документації та тендерної пропозиції просить надати наступну інформацію через внесення змін у тендерну документацію, саме:
1. Нульову модель кошторисної документації або відомість з переліком робіт до виконання та відомість з переліком обладнання яке буде використане (змонтоване) в процесі надання послуг.
2. Однолінійну електричну принципову схему існуючого обладнання
3. Однолінійну електричну принципову схему обладнання яке плануються змонтувати згідно проектної документації.
Також просимо надати інформацію у який спосіб можливо ознайомитися з проектною документацією. Відповідь просимо надати у встановлені законом строки. Дуже вдячні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 жовтня 2020 10:51
Шановний учаснику, додаток №3 до тендерної документації включає в себе технічну специфікацію. Додаток №3 до тендерної документації включає інформацію про характер і необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (технічні вимоги) до закупівлі робіт, які Учасник – переможець повинен виконати та здати об’єкт за Договором про закупівлю. З огляду на Вашу вимогу, тендерний комітет, звертає Вашу увагу, що проектна документація на будівництво (нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт) об'єктів розробляється відповідно до Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів. Склад та зміст проектної документації, у тому числі на капітальний ремонт, встановлено ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво". Відповідно до Правил визначення вартості будівництва (ДСТУ Б Д.1.1 - 1:2013) ціна пропозиції учасника конкурсних торгів (підрядника) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових та матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об'єкту будівництва, та поточних цін на них. Для розрахунку ціни пропозиції замовник має надати відомість обсягів робіт, що мають закуповуватися замовником або відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін, або затверджену проектну документацію. Отже, з боку тендерного комітету Замовника оприлюднено відомість обсягів робіт та матеріалів/устаткування за рахунок яких виконуються роботи. Шановний учаснику, додаток №3 до тендерної документації включає в себе технічну специфікацію. Технічні вимоги містять перелік робіт, які Учасник – переможець повинен виконати та здати об’єкт за Договором про закупівлю. Учасник має право відвідати та оглянути об'єкт, де передбачається виконання робіт згідно оголошення про проведення відкритих торгів, а також одержати всі додаткові відомості, що можуть бути йому необхідні для підготовки пропозиції і укладання договору підряду в уповноваженого представника Замовника. Витрати на відвідування об’єкту Учасник несе за власні кошти. При цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою. За технічних причин оприлюднити проектно – кошторисну документацію та схеми не є можливим. Проте, у разі виявлення наміру ознайомитися з проектно – кошторисною документацією, схемами за даним об’єктом усі бажаючи можуть це зробити особисто у присутності представника Замовника у робочі дні (понеділок - п’ятниця з 8 до 16 годин) за адресою Замовника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 жовтня 2020 14:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТРІЄРА-БУД-ТРАНС" 4 517 765,45
UAH з ПДВ
4 517 765,45
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕСЛА - МОНТАЖ" 4 541 579,00
UAH з ПДВ
4 541 579,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 жовтня 2020 21:22
Електронний підпис
30 жовтня 2020 21:21
Довідка ГУ ДПС 26.10.pdf
22 жовтня 2020 20:48
Електронний підпис
22 жовтня 2020 20:46
Довідка УМВС.pdf
22 жовтня 2020 20:46
Довідка ГУ ДПС.pdf
16 жовтня 2020 15:27
Електронний підпис

Публічні документи

15 жовтня 2020 15:44
Електронний підпис
15 жовтня 2020 15:44
технічні паспорти.pdf
15 жовтня 2020 15:44
повноваження.pdf
15 жовтня 2020 15:44
Ліцензія.pdf
15 жовтня 2020 15:44
Дозвіл.pdf
15 жовтня 2020 15:44
дипломи, посвідчення.pdf
15 жовтня 2020 15:44
відгук СОЮЗ.pdf
15 жовтня 2020 15:44
відгук Аеропорт.pdf
15 жовтня 2020 15:44
9 Кваліфикація.pdf
15 жовтня 2020 15:44
8 Кваліфікація.pdf
15 жовтня 2020 15:44
7 Кваліфікація.pdf
15 жовтня 2020 15:44
6 Кваліфікація.pdf
15 жовтня 2020 15:44
5 Кваліфікація.pdf
15 жовтня 2020 15:44
4 Кваліфікація.pdf
15 жовтня 2020 15:44
3 Кваліфікація.pdf
15 жовтня 2020 15:44
2 Кваліфікація.pdf
15 жовтня 2020 15:44
13 Кваліфікація.pdf
15 жовтня 2020 15:44
12 Кваліфікація.pdf
15 жовтня 2020 15:44
11 Кваліфікація.pdf
15 жовтня 2020 15:44
10 Квалiфикацiя.pdf
15 жовтня 2020 15:44
1 Кваліфікація.pdf
15 жовтня 2020 15:44
Технічна специфікація.pdf
15 жовтня 2020 15:44
Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТРІЄРА-БУД-ТРАНС"

ТОВ "ТЕСЛА - МОНТАЖ"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2020 16:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТРІЄРА-БУД-ТРАНС"
#35468337
4 517 765,45
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 квітня 2021 11:13
Звіт про виконання №615 №XV (1).pdf укладений
30 квітня 2021 11:13
Електронний підпис зміни до договору
06 квітня 2021 08:53
ДУ №2 до догвору №615.pdf зміни до договору
06 квітня 2021 08:52
Повідомлення про внесення змін.pdf зміни до договору
06 квітня 2021 08:52
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 13:44
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю 1.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 12:25
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 12:25
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2020 14:46
Протокол виправлення технічної помилки.pdf зміни до договору
17 листопада 2020 14:43
Електронний підпис укладений
09 листопада 2020 19:31
Договір.pdf укладений
09 листопада 2020 17:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Протокол виправлення технічної помилки
Номер договору про закупівлю: 615
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол виправлення технічної помилки
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до статей 651 - 654 Цивільного кодексу України, статті 188 Господарського кодексу України, уклали цю Угоду про наступне: У зв’язку з затримкою з об’єктивних підстав передачі Замовником дозвільної документації Сторони домовились внести зміни до Додатку № 2 «Календарний графік виконання робіт (помісячний)» та Додатку № 3 «План фінансування робіт (помісячний)» до Договору про закупівлю робіт № 615 від 09.11.2020 року (надалі - Договір) та викласти їх в новій редакції, що додаються до цієї угоди.
Номер договору про закупівлю: 615
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до статей 651 - 654 Цивільного кодексу України, статті 188 Господарського кодексу України, уклали цю Угоду про наступне: 1. Враховуючи динамічну договірну ціну Договору про закупівлю робіт №615 від 09.11.2020 року (надалі -Договір) та відповідно до Акту виконаних робіт Сторони домовились зменшити загальну вартість Договору на 163244,87 грн. (сто шістдесят три тисячі двісті сорок чотири грн. 87 коп.). 2. Сторони вирішили абзац перший п. 3.1 Договору викласти в новій редакції: Договірна ціна робіт визначається на основі динамічного кошторису, що є невід'ємною частиною Договору (Додаток 1) і складає 4354520,58 грн. (чотири мільйона триста п’ятдесят чотири тисячі п’ятсот двадцять грн. 58 коп.), у тому числі ПДВ 725753,43 грн. (сімсот двадцять п’ять тисяч сімсот п’ятдесят три грн. 43 коп.). Усі інші умови Договору, не змінено за цією Угодою, залишаються чинними у тій редакції, в якій вони викладені Стронами раніше, і Строни підтверджують обов’язковість виконання прийнятих по ньому зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 615
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 листопада 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 4 354 520,58
UAH (в тому числі ПДВ 725 753,43 UAH)