Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатофункційний пристрій
Очікувана вартість
2 250 000,00 UAH
UA-2020-10-01-009129-a 03eabb9ab2b24fdbb6d925f582c32f6f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Заяць

+380322350278 vmtz@lv.minjust.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЗАХІДНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М. ЛЬВІВ)
Код ЄДРПОУ: 43317547
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., м. Львів, площа Шашкевича, буд. 1
Контактна особа: Світлана Заяць
+380322350278
vmtz@lv.minjust.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 жовтня 2020 17:21
Звернення за роз’ясненнями: до 09 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 жовтня 2020 19:00
Початок аукціону: 20 жовтня 2020 15:01
Очікувана вартість: 2 250 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 67000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Категорія замовника: відповідно до п.1 ч.4 ст.2 Закону, а саме: органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад;
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська (детальний опис міститься у ч.1.7 Розділу 1 Загальні положення Тендерної документації)
Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції:
Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі:
1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі);
3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Вид надання забезпечення тендерних пропозицій: у формі електронної банківської гарантії.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 штуки
Багатофункційний пристрій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, м.Львів, пл.Шашкевича,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 жовтня 2020 18:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2020 18:03
Проект Договору 09.10.doc
09 жовтня 2020 18:03
Рішення про внесення змін 09.10.docx
09 жовтня 2020 18:03
Тендерна документація 09.10.doc
01 жовтня 2020 17:21
Технічна специфікація.docx
09 жовтня 2020 18:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2020 19:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2020 18:03
Проект Договору 09.10.doc
01 жовтня 2020 17:21
Проект Договору.doc
09 жовтня 2020 18:03
Рішення про внесення змін 09.10.docx
09 жовтня 2020 18:03
Тендерна документація 09.10.doc
01 жовтня 2020 17:21
Тендерна документація.doc
01 жовтня 2020 17:21
Технічна специфікація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 04 жовтня 2020 18:18
Дата відповіді: 05 жовтня 2020 16:42
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня. Замовника задовільнить тільки поставка товару, як і вказано у Технічній специфікації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-01-009129-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ФОРТЕКС", Код ЄДРПОУ:30435354
Дата подання: 24 жовтня 2020 15:27
Скасувати рішення від 22.10.202 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФОРТЕКС».
Текст у вкладеному файлі "Вимога ТОВ ФОРТЕКС 24-10-2020"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 жовтня 2020 10:36
Замовник у відповідь на отриману вимогу повідомляє:
Щодо підстави банківської гарантії
Замовник отримав ваше звернення про що повідомляємо: тендерна пропозиція учасника має бути підготовлена відповідно до встановлених вимог саме тендерної документації, яка до того ж має відсилку до постанови НБУ щодо оформлення банківських гарантій, адже саме нею регулюється питання оформлення.
До того ж норма закону містить пряму підставу для відхилення тендерної пропозиції, а саме: якщо Учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції.
Тобто у Замовника є обов’язок дотримуватись принципів проведення закупівель та правильно визначати підставу для відхилення, а в іншому разі він буде нести відповідальність визначену законодавством за КУпАП.
Наголошуємо, що вказана вам інформація щодо банківської гарантії переможця не відповідає дійсності адже надана ним гарантія BG/UA/03-2-9590 від 16.10.2020 року містить всі зазначені відомості, у тому числі адресу банку бенефіціара. Цитуємо: Державна казначейська служба України, м.Київ. вул.Бастіоннна,6 ЄДРПОУ 43317547. Просимо вас детальніше ознайомитись з цим документом.
Щодо гарантійного листа
Замовник повідомляє, що навіть завірення Проекту договору не може вважатись підтвердженням встановленої вимоги щодо подання гарантійного листа Учасником. У тому числі норми Господарського Кодексу України у статті 200 Банківська гарантія забезпечення виконання господарських зобов'язань містять приписи щодо відомостей про те, що окремі питання регулювання співпраці, пред’явлення претензій та зобов’язань здійснюються лише гарантійним листом.
Замовник вказує, що за правовою природою гарантійний лист є способом забезпечення зобов’язання, а не правочином, який породжує певні зобов’язання і це підтверджується судовою практикою, зокрема постановою Вищого господарського суду України від 23.03.2006 року у справі 26/308-05-8187.
Саме тому, вважаємо, що подання такого документу є важливою передумовою виконання зобов’язання щодо надання забезпечення виконання договору у майбутньому.
Під час оцінки тендерної пропозиції Учасника, Замовником проаналізовано практику вирішення скарг АМКУ, тому наводимо, як приклад, рішення органу оскарження з аналогічної підстави для відхилення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №7678-р/пк-пз від 22.04.2020 року.
Щодо надання виправлення невідповідності
Замовнику надане таке право відповідно ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Тобто, у Замовника є виключне право надати таку можливість тільки з окремих підстав. Враховуючи, той факт, що відсутній саме гарантійний лист щодо надання забезпечення виконання договору, який не відноситься до жодної з вказаних вище підстав, то у замовника немає права надання виправлення невідповідності.
Відтак, Замовником не вчинено жодних дій, що призводять до порушень принципів здійснення закупівель.

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-10-01-009129-a.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ФОРТЕКС", Код ЄДРПОУ:30435354
Дата подання: 02 листопада 2020 10:32
порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель
порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель згідно доданого файла.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 04 листопада 2020 22:35
рішення від 04.11.2020 № 20456 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 04 листопада 2020 22:34
рішення від 12.11.2020 № 21063.pdf
Дата публікації: 17 листопада 2020 22:25

Документи подані скаржником

02 листопада 2020 10:13
Скарга ТОВ ФОРТЕКС 02-11-2020.pdf

Документи подані замовником

11 листопада 2020 18:02
рішення від 22.04.2020 № 7678 .pdf
11 листопада 2020 18:02
Рішення від 16.10.2020 № 19433.pdf
11 листопада 2020 18:02
пояснення по скарзі.docx
11 листопада 2020 21:35
пояснення по скарзі.docx
12 листопада 2020 10:53
запит звернення .pdf
12 листопада 2020 10:53
відповідь .pdf

Документи Органу Оскарження

17 листопада 2020 22:25
рішення від 12.11.2020 № 21063.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 жовтня 2020 15:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ФОРТЕКС" 2 178 000,00
UAH з ПДВ
2 160 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГЕРАСИМИШИН ЮРІЙ ІГОРОВИЧ" 2 245 500,00
UAH з ПДВ
2 169 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ІВАНЧЕНКО МАР'ЯНА МИКОЛАЇВНА 2 235 000,00
UAH з ПДВ
2 235 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 жовтня 2020 17:39
Електронний підпис
19 жовтня 2020 17:39
СВІДОЦТВО УБІБ.zip
19 жовтня 2020 17:39
ДОВІДКА санкції.pdf
19 жовтня 2020 17:39
ДОВІДКА покриття.pdf
19 жовтня 2020 17:39
2) 10 - Пропозиція.pdf
19 жовтня 2020 17:39
2) 8 - Проект договору.pdf
19 жовтня 2020 17:39
2) 2 - Лист-гарантія.pdf

Публічні документи

29 жовтня 2020 16:05
Електронний підпис
29 жовтня 2020 16:03
Герасимишин.zip
18 жовтня 2020 16:36
Електронний підпис
18 жовтня 2020 16:34
УБІБ РЕЙТИНГ.zip
18 жовтня 2020 16:34
ТЗ_Герасимишин.pdf
18 жовтня 2020 16:34
КК_Герасимишин.pdf
18 жовтня 2020 16:34
Довідка_покриття.pdf
18 жовтня 2020 16:34
Довідка_ЄС.pdf
18 жовтня 2020 16:34
ВПВ17_Герасимишин.pdf

Публічні документи

16 жовтня 2020 15:52
Електронний підпис
16 жовтня 2020 15:44
Технічні вимоги.pdf
16 жовтня 2020 15:44
Пропозиція.pdf
16 жовтня 2020 15:44
Лист-згода.pdf
16 жовтня 2020 15:44
Лист-гарантія на товар.pdf
16 жовтня 2020 15:44
Копія договору.pdf
16 жовтня 2020 15:44
Договір оренди.pdf
16 жовтня 2020 15:44
Довідка щодо Статуту.pdf
16 жовтня 2020 15:44
Довідка щодо підпису.pdf
16 жовтня 2020 15:44
Довідка щодо ліцензії.pdf
16 жовтня 2020 15:44
Висновок ДСЕЕ.pdf
16 жовтня 2020 15:44
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ФОРТЕКС"

ФОП "ГЕРАСИМИШИН ЮРІЙ ІГОРОВИЧ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ІВАНЧЕНКО МАР'ЯНА МИКОЛАЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ФОРТЕКС"
#30435354
Відхилено 2 160 000,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2020 11:31
ФОП "ГЕРАСИМИШИН ЮРІЙ ІГОРОВИЧ"
#3180206034
Переможець 2 169 000,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2020 12:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2020 12:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГЕРАСИМИШИН ЮРІЙ ІГОРОВИЧ"
#3180206034
2 169 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 квітня 2021 17:52
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2021 20:35
ГЕРАСИМИШИН.pdf зміни до договору
21 січня 2021 20:33
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 08:32
ГЕРАСИМИШИН.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 08:30
Електронний підпис укладений
19 листопада 2020 21:06
Електронний підпис укладений
19 листопада 2020 21:05
2020-11-19_Договір Герасимишин Ю.І..pdf укладений
19 листопада 2020 20:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 31.03.2021
Номер договору про закупівлю: 1911
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 1911
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 листопада 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 2 602 800,00
UAH