Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проєктні і вишукувальні роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт мосту в м. Коростишів через р. Тетерів О060925 Коростишів - Кошарища км 2+810, Житомирська область». (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
2 680 000,00 UAH
UA-2020-10-01-008897-a d93bb01966ef4ab5ba40aaa994dfabfd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Борисович Сорокін

+380412474388 39932654oda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 39932654
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12
Контактна особа: Сергій Борисович Сорокін
+380412474388
39932654oda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 жовтня 2020 16:57
Звернення за роз’ясненнями: до 21 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 02 листопада 2020 12:52
Очікувана вартість: 2 680 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 401,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13400 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника: 10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Проєктні і вишукувальні роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт мосту в м. Коростишів через р. Тетерів О060925 Коростишів - Кошарища км 2+810, Житомирська область». (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12500, Україна, Житомирська область, м. Коростишів, міст через р. Тетерів О060925 Коростишів - Кошарища км 2+810
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 за даним Договором у розмірі, що не перевищує 50 відсотків від ціни Договору. Підрядник зобов’язаний надати підтверджуючі документи використання сплачених коштів не пізніше ніж за три місяці з дати оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені даним Договорам. Попередня оплата здійснена за даним Договором є авансом. Підрядник зобов’язаний використовувати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. Якщо попередня оплата отримується Підрядником в останньому місяці поточного року, він має бути закритий не пізніше 27 числа зазначеного місяця відповідного року. Аванс 7 Робочі 50
Виконання робіт Поточні та остаточний розрахунки за надані послуги Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Акти приймання наданих послуг готує Підрядник і передає їх для підписання Замовнику у строк не пізніше 20-го числа звітного місяця в паперовому вигляді та на електронному носії (в програмному комплексі їх складання – АВК). Пiсляоплата 7 Робочі 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 жовтня 2020 10:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 10:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2020 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2020 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2020 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2020 16:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 10:49
Тендер. документація проект. і вишук. роботи кап. ремонт міст (2) (1).docx
19 жовтня 2020 16:32
Тендер. документація проект. і вишук. роботи кап. ремонт міст (2).docx
16 жовтня 2020 15:29
Тендер. документація проект. і вишук. роботи кап. ремонт міст (2).docx
02 жовтня 2020 15:59
Тендер. документація проект. і вишук. роботи кап. ремонт міст (2).docx
01 жовтня 2020 16:57
Тендер. документація проект. і вишук. роботи кап. ремонт міст.docx
23 жовтня 2020 10:49
Додаток 7 Проект договору (3).docx
19 жовтня 2020 16:32
Додаток 7 Проект договору.docx
01 жовтня 2020 16:57
Додаток 7 Договір кап ремонт (проект).docx
23 жовтня 2020 10:49
Перелік змін Коростишів міст.pdf
19 жовтня 2020 16:32
Додаток № 3 до проекту Договору.docx
01 жовтня 2020 16:57
Додаток_№ 2 проекту договору.xlsx
19 жовтня 2020 16:32
Додаток № 2 до проекту Договору.docx
01 жовтня 2020 16:57
Додаток № 3 проекту договору.xlsx
19 жовтня 2020 16:32
Додаток № 1 до проекту договору.docx
01 жовтня 2020 16:57
Додаток № 1 проекту договору.doc
19 жовтня 2020 16:32
Перелік змін (2).pdf
19 жовтня 2020 16:32
Додаток № 4 до проекту Договору.docx
16 жовтня 2020 15:30
Перелік змін.pdf
02 жовтня 2020 15:59
Перелік змін.pdf
01 жовтня 2020 16:57
Тех. завдання.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 листопада 2020 13:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНЖИНІР БУД ПРОЕКТ" 2 530 000,00
UAH з ПДВ
2 390 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПРИХОДЬКО ТАРАС ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 2 400 000,00
UAH з ПДВ
2 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 листопада 2020 21:55
Електронний підпис
13 листопада 2020 21:54
податкова.pdf
13 листопада 2020 19:05
Електронний підпис
13 листопада 2020 19:03
Document 13.11.2020.pdf
13 листопада 2020 19:03
Стаття 17.pdf
13 листопада 2020 19:03
Загальна по ст.17.pdf
30 жовтня 2020 23:28
Електронний підпис
30 жовтня 2020 23:27
Аналогічні договори ч5.pdf
30 жовтня 2020 23:27
Проект договору.pdf
30 жовтня 2020 23:27
Технічне завдання.pdf
30 жовтня 2020 23:27
Аналогічні договори ч4.pdf
30 жовтня 2020 23:27
Аналогічні договори ч3.pdf
30 жовтня 2020 23:27
Аналогічні договори ч2.pdf
30 жовтня 2020 23:27
Аналогічні договори ч1.pdf
30 жовтня 2020 23:27
??????????? ??????? ?? ?.?._.pdf.p7s.p7s
30 жовтня 2020 23:27
??????????? ??? дієнко О.В._.pdf
30 жовтня 2020 23:27
Bank_Licen 2011.pdf.p7s.p7s
30 жовтня 2020 23:27
Виписка 313-16.pdf
30 жовтня 2020 23:27
ГАРАНТІЯ_313- 16.pdf.p7s.p7s
30 жовтня 2020 23:27
ГАРАНТІЯ_313-16.pdf
30 жовтня 2020 23:27
Виписка 313-16.pdf.p7s.p7s
30 жовтня 2020 23:27
Bank_Licen 2011.pdf
30 жовтня 2020 23:27
Тендерна пропозиція.pdf
30 жовтня 2020 23:27
Статут.pdf
30 жовтня 2020 23:27
Сертифікат ISO.pdf
30 жовтня 2020 23:27
Рішення учасників.pdf
30 жовтня 2020 23:27
Протокол №1.pdf
30 жовтня 2020 23:27
Паспорт директор.pdf
30 жовтня 2020 23:27
Оборотно-сальдова 1122.pdf
30 жовтня 2020 23:27
Оборотно-сальдова 127.pdf
30 жовтня 2020 23:27
Оборотно-сальдова 106.pdf
30 жовтня 2020 23:27
Обороно-сальдова 104.pdf
30 жовтня 2020 23:27
Інвентарні карти.pdf
30 жовтня 2020 23:27
Додаток 1.pdf
30 жовтня 2020 23:27
Довідка щодо ліцензій.pdf
30 жовтня 2020 23:27
Відгук.pdf
30 жовтня 2020 23:27
Виписка.pdf
30 жовтня 2020 23:27
Виписка з ПДВ.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНЖИНІР БУД ПРОЕКТ"

ФОП "ПРИХОДЬКО ТАРАС ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНЖИНІР БУД ПРОЕКТ"
#41701422
Переможець 2 390 000,00
UAH з ПДВ
03 листопада 2020 17:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 листопада 2020 17:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНЖИНІР БУД ПРОЕКТ"
#41701422
2 390 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 серпня 2021 16:29
Електронний підпис зміни до договору
21 липня 2021 15:47
ДУ №5 від 16 липня 2021.pdf зміни до договору
21 липня 2021 15:45
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2021 20:18
Додаткова угода №4.pdf зміни до договору
01 липня 2021 20:17
Електронний підпис зміни до договору
26 лютого 2021 16:19
Додаткова угода № 3 до Д-ру № 54-20-ПР.pdf зміни до договору
26 лютого 2021 16:19
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2020 16:24
ДУ № 2 до Д-ру № 54-20-ПР від 16.11.20.pdf зміни до договору
04 грудня 2020 16:24
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2020 17:34
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
16 листопада 2020 17:34
Електронний підпис укладений
16 листопада 2020 17:19
Забезпечення договору.rar укладений
16 листопада 2020 17:17
Договір № 54.20.ПР.pdf укладений
16 листопада 2020 17:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди доповнити Розділ 16 умовами, які покращують якість предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 54/20/ПР
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили викласти Додаток № 1 та Додаток № 2 до Договору у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 54/20/ПР
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити термін дії договору до 30.06.2021, строк виконання робіт до 30.06.2021 та викласти Додаток № 2 до Договору у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 54/20/ПР
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, уклали цю Додаткову угоду про наступне: Сторони дійшли згоди продовжити термін дії договору до 16.07.2021 та строк виконання робіт до 16.07.2021р; Викласти Додаток №2 до Договору у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 54/20/ПР
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили змінити ціну в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку та викласти п.3.3 Договору в новій редакції. Викласти Додаток №2 до Договору (календарний план виконання робіт) в новій редакції. Викласти Додаток №3 до Договору (протокол погодження договірної ціни) в новій редакції. Викласти Додаток №4 до Договору (кошторисний розрахунок вартості розроблення проектної документації) в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 54/20/ПР
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 листопада 2020 — 16 липня 2021
Сума оплати за договором: 2 336 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 389 466,67 UAH)