Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Колодка гальмова композиційна з чавунними вставками для пасажирських вагонів тип 2ТР-155
Composite brake pad with cast iron inserts for passenger cars
Очікувана вартість
29 425 440,00 UAH
UA-2020-10-01-008658-a 6bf8451592bd41089ef67c065a164ee8
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку

+38044-309-73-53 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку
+38044-309-73-53
pk_tend@uz.gov.ua
Додаткові контактні особи: Нікитенко Віктор Володимирович
+38 (096) 944-87-58
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Branch "Passenger Company" JSC "Ukrzaliznytsya"
National ID: 41022900
Contact point: Duma Alexander provision
+38044-309-73-53
pk_tend@uz.gov.ua
Additional contacts: Nikitenko Victor Vladimirovich
+38 (096) 944-87-58

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 01 жовтня 2020 16:47
Звернення за роз’ясненнями: до 01 січня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 січня 2021 20:00
Початок аукціону: 16 лютого 2021 14:37
Очікувана вартість: 29 425 440,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 294 252,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 882762 UAH
Publication date: 01 жовтня 2020 16:47
Enquiries until: 01 січня 2021 00:00
Complaints submission until: до 07 січня 2021 00:00
Time limit for receipt of tenders: 11 січня 2021 20:00

Information

Estimated total value: 29 425 440 UAH including VAT
Minimal lowering step: 294 252 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Scope of the procurement
Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 02.11.2020 18:00 Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників,визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону. Застосовані критерії оцінки - ціна.
Розгорнути Згорнути
Customer category: legal entity and / or business entities that carry out activities in certain areas of business, referred to in paragraph 4 of Part 1 of Art. 2 of the Law "On Public Procurement"
Quantity of goods or volume of work performed or services provided: in accordance with the terms of Annex №1 of the tender documentation.
Place of delivery of goods or place of performance of works or provision of services. Ukraine, in accordance with Annex №1 of the tender documentation
Language (languages) in which the tender proposals should be prepared: Ukrainian in accordance with the terms of the tender documentation
Date and time of opening of tender offers, if the announcement of open bidding is published in accordance with Part 3 of Art. 10 of the Law "On Public Procurement": 02.11.2020 18:00
Other information: other conditions according to the tender documentation.
Type of procurement - procurement procedure - for customers defined in paragraphs 1-3 of the first part of Article 2 of the Law.Applied evaluation criteria - price. Mathematical formula for calculating the present price (in case of its application) - is not applied;
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40000 шт.
Колодка гальмівна композиційна з чавунними вставками для пасажирських вагонів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Composite brake pad with cast iron inserts for passenger cars
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати: Протягом 30-ти банківських днів відповідно до умов Договору.Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 02.11.2020 18:00 Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників,визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону. Застосовані критерії оцінки - ціна. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 34630000-2 Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 грудня 2020 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 грудня 2020 16:46
Перелік змін.doc
30 грудня 2020 16:46
ТД_427-20_нова редакція зміни 2.doc
01 жовтня 2020 16:44
ТД_427-20_Колодка гальмова композиційна з чавунними вставками для пасажирських в.doc
01 жовтня 2020 16:44
Оголошенння.doc
01 жовтня 2020 16:44
Проект Договору.docx
01 жовтня 2020 16:44
ADVERTISEMENT.doc
30 грудня 2020 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2020 17:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2020 16:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 грудня 2020 16:46
Перелік змін.doc
19 листопада 2020 17:12
Перелік змін.doc
30 грудня 2020 16:46
ТД_427-20_нова редакція зміни 2.doc
19 листопада 2020 17:12
ТД_427-20_нова редакція зміни 1.doc
01 жовтня 2020 16:44
ТД_427-20_Колодка гальмова композиційна з чавунними вставками для пасажирських в.doc
01 жовтня 2020 16:44
Оголошенння.doc
01 жовтня 2020 16:44
Проект Договору.docx
01 жовтня 2020 16:44
ADVERTISEMENT.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-01-008658-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 03 жовтня 2020 19:22
Terms
Dear Buyer,

We read your contract draft and found completely wrong terms, which are, softly saying, surprising. Any legal contract must have reciprocity of parties responsibilities. But read carefully what you wrote. As you refer to Civil Codex, this section shall be amended in accordance with Civil Codex or I do not know who will supply you. Frankly speaking, in 32 years in business I see such impudent terms for the first time.

Sincerely,
-----------------------------------
Шановний покупце,

Ми прочитали проект вашого контракту і виявили абсолютно неправильні умови, які, м'яко кажучи, дивують. Будь-який юридичний договір повинен мати взаємність відповідальності сторін. Але уважно прочитайте те, що ви написали. Оскільки ви посилаєтесь на Цивільний кодекс, до цього розділу вносяться зміни відповідно до Цивільного кодексу, або я не знаю, хто вас постачатиме. Чесно кажучи, за 32 роки бізнесу я вперше бачу такі нахабні умови.

З повагою,

YOUR WORDING:
9.2. Сторони відповідно до ч. 2 ст. 625 Цивільного кодексу України встановили, що розмір відповідальності Замовника за прострочення виконання грошового зобов'язання за цим Договором становить 0,1 % (нуль цілих одна десята відсотка ) річних від простроченої суми грошових зобов’язань за цим Договором.
9.3. У разі порушення строку поставки товару, зазначеного в п. 4.1 Договору, Постачальник сплачує Замовнику пеню у розмірі 0,1% від ціни товару, строк поставки якого порушено, за кожний день прострочення.


Стаття 625. Відповідальність за порушення грошового зобов'язання
1. Боржник не звільняється від відповідальності за неможливість виконання ним грошового зобов'язання.

2. Боржник, який прострочив виконання грошового зобов'язання, на вимогу кредитора зобов'язаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також три проценти річних від простроченої суми, якщо інший розмір процентів не встановлений договором або законом.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 листопада 2020 17:30
Вашу вимогу опрацьовано та повідомляється наступне. Редакція проекту Договору розроблена для усіх потенційних учасників однакова. Зміни до проекту Договору вноситись не будуть. Дякуємо за звернення.
Номер вимоги: UA-2020-10-01-008658-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Київгума", Код ЄДРПОУ:35115248
Дата подання: 22 жовтня 2020 10:54
Вимога
Згідно п.3.3.1 додатку 2 тендерної документації вимагається підтвердження виконання аналогічного договору та зазначено що «Аналогічним договором є договір на поставку колодок гальмівних композиційних з чавунними вставками тип 2ТР-155 до пасажирських вагонів». Наша компанія має намір взяти участь в закупівлі, але не має досвід в постачанні саме цієї продукції. При тому ми маємо досвід постачання іншої продукції залізничного призначення.
Тому просимо внести зміни до тендерної документації, та зазначити, що аналогічним договором є договір на поставку продукції (або запасних частин) залізничного призначення або залізничного обладнання.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 листопада 2020 17:28
Вашу вимогу опрацьовано та повідомляється наступне. Редакція проекту Договору розроблена для усіх потенційних учасників однакова. Зміни до проекту Договору вноситись не будуть. Дякуємо за звернення.
Номер вимоги: UA-2020-10-01-008658-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ "БУДКОМ", Код ЄДРПОУ:23581034
Дата подання: 22 жовтня 2020 14:51
Вимога (Скарга)
Вимога.
1. В найменуванні предмету закупівлі : 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Колодка гальмова композиційна з чавунними вставками для пасажирських вагонів тип 2ТР-155) наголошується, що предметом закупівлі є колодка тип 2ТР-155. Маркування 2ТР-155 (2ТРІБО-155) не є окремим типом колодок гальмових, а є номером кресленника « Колодка гальмова композиційна з чавунними вставками», що належить ТОВ «Білоцерківський завод «Трібо». Вказана колодка ТОВ «Трібо» виробляється монопольно, тому не може бути предметом відкритих торгів.
2. В технічних вимогах (Додаток А) ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ в таблиці Ч.ч 4. Твердість чавунних компонентів (вставок) по Брінеллю, НВ 10/3000/10, не більше 210. Чавун повинен мати границі як не більше, так і не меньше.
Просимо переглянути тендерну документацію, та внести зміни
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 листопада 2020 17:29
1. Кожен учасник може надати аналог з будь якою назвою, оскільки в Додатку № 1 тендерної документації є Примітка: або еквівалент продукції (технічні параметри та характеристики еквіваленту повинні відповідати вимогам, зазначеним в тендерній документації або мати не гірші показники, ніж зазначені в даній документації).
2. Шановний учаснику, повідомляємо наступне, будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дякуємо за звернення.
Номер вимоги: UA-2020-10-01-008658-a.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод", Код ЄДРПОУ:36500140
Дата подання: 22 жовтня 2020 23:51
Вимога внесення змін в ТД
1. В Проект Договору про закупівлю, Розділ 9. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН, п.п. 9.2. Сторони відповідно до ч. 2. ст. 625 Цивільного кодексу України встановили, що розмір відповідальності ЗАМОВНИКА за прострочення виконання грошового зобов'язання за цим Договором становить 0,1 % (нуль цілих одна десята відсотка ) річних від простроченої суми грошових зобов’язань за цим Договором.
Замовник в цьому п.п. свідомо пише неправду, так як так як Сторони нічого не встановлювали і це бажання особисто ЗАМОВНИКА, який ніяких обговорень чи перемовин з потенційними ПОСТАЧАЛЬНИКАМИ з даного приводу не вів.
Викладена редакція п.п. 9.2. ставить ПОСТАЧАЛЬНИКА у нерівне становище з ЗАМОВНИКОМ та порушує баланс прав та обов’язків Сторін за Договором. Просимо внести зміни в п.п.9.2. та викласти його в новій редакції у відповідності з чинним законодавством України, де передбачити рівні умови відповідальності для обох Сторін.
2. В ТЕНДЕРНУ ДОКУМЕНТАЦІЮ ВІДКРИТИХ ТОРГІВ НА ЗАКУПІВЛЮ: 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху з предметом закупівлі – вказана Колодка гальмова композиційна з чавунними вставками для пасажирських вагонів тип 2ТР-155. Дана колодка і наданий кресленик №1 являються запантованою власністю ТОВ «Білоцерківський завод «Трібо», і виготовляються тільки цим підприємством одноосібно, як монополістом і не може бути предметом відкритих торгів з закупівлі. Просимо переглянути ТД та внести відповідні зміни. 2.1. Також просимо внести зміни і викласти в новій редакції табличні показники фізико-механічних та фрикційних показників колодки, де чітко вказати твердість чавунних компонентів (вставок) по Брінеллю, НВ 10/3000/10 з нижньою і верхньою межею твердості, так як чавуні вставки не можуть бути в нижній межі аналогом пластиліну.

3. П.п. 3.3.1. Додаток 2. - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), де для підтвердження виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів учасник надає:
- аналогічний/аналогічні договір/договори та позитивний(ні) відгук(ки) від замовника(ків) за наданим(ми) договором(ми).
Аналогічним договором є договір на поставку колодок гальмівних композиційних з чавунними вставками тип 2ТР-155 до пасажирських вагонів.
Такий договір може надати тільки ТОВ «Білоцерківський завод «Трібо», так як колодки гальмівні композиційні з чавунними вставками тип 2ТР-155 до пасажирських вагонів виготовляє тільки підприємство «Трібо». Дана розробка являється запатентованою приватною власністю тільки ТОВ «Білоцерківський завод «Трібо».
Тому просимо внести зміни в даний п.п. 3.3.1. і викласти його наступним чином: - аналогічним договором є договір на поставку продукції (або запасних частин) залізничного призначення або залізничного обладнання.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 листопада 2020 17:31
1. Редакція проекту Договору розроблена для усіх потенційних учасників однакова. Зміни до проекту Договору вноситись не будуть.
2. Шановний учаснику, повідомляємо наступне, будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дякуємо за звернення.

Документи

19 листопада 2020 17:30
427-20_протокол.doc

Документи

19 листопада 2020 17:31
427-20_протокол.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-10-01-008658-a.c5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "НДМЗ", Код ЄДРПОУ:35505991
Дата подання: 28 жовтня 2020 16:25
Обмеження конкуренції та наявність дискримінаційних вимог у ТД
дискримінаційні вимоги ТД
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 31 жовтня 2020 00:16
Рішення від 30.10.2020 № 20212 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 31 жовтня 2020 00:16
Рішення від 09.11.2020 № 20744.pdf
Дата публікації: 12 листопада 2020 22:54
Коментар замовника щодо усунення порушення: Тендерний комітет вносить зміни до тендерної документації, оголошення UA-2020-10-01-008658-a, а саме: 1. Викласти п.3.3.1. Додатку № 2 тендерної документації у наступній редакції: «3.3.1. Для підтвердження виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів учасник надає: - аналогічний/аналогічні договір/договори та позитивний(ні) відгук(ки) від замовника(ків) за наданим(ми) договором(ми). *Надання додатків та доповнень до цього договору(-ів) не є обов’язковим та надаються Учасником в разі необхідності відображення повноти інформації та підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію. Учасник відповідає кваліфікаційній вимозі, якщо надані документи, підтверджують досвід виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів. Аналогічним договором є договір на поставку залізничного обладнання або поставку запасних частин до пасажирських вагонів.» 2. Викласти Додаток № 1 тендерної документації у наступній редакції: Додаток № 1 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) та технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності. Якщо інформація та/або документальне підтвердження, яка вимагається тендерною документацією є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" або якщо учасник вважає, що вона є такою, не надається учасником у складі тендерної пропозиції. У такому разі учасник надає довідку довільної форми та/або данні з посиланням на таку інформацію або відповідне пояснення. Технічні специфікації з урахуванням потреб осіб з інвалідністю або проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів Предмет закупівлі та технічні специфікації до нього розроблені з урахуванням потреб осіб з інвалідністю або проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів Розділ І Перелік та кількість товару загальні вимоги № з/п Код Продукції ЄЗС ДК 021:2015 Код МТР УЗ Найменування продукції Необхідні технічні, якісні характеристики Од. вим. Кількість, од 1 34630000-2 7447120 Колодка гальмівна композиційна з чавунними вставками для пасажирських вагонів 1) Колодка гальмівна має бути композиційна з чавунними вставками 2) Призначення для пасажирських вагонів 3) Має бути придатна для експлуатації для руху пасажирських поїздів зі швидкостями від 141 км/год до 160 км/год шт. 40 000 Примітка: - *або еквівалент продукції (технічні параметри та характеристики еквіваленту повинні відповідати вимогам, зазначеним в тендерній документації або мати не гірші показники, ніж зазначені в даній документації). Мінімальний місячний обсяг який має бути поставлено 25 %. Місце поставки: 1. Виробничий підрозділ Пасажирське вагонне депо Львів філії «Пасажирська компанія» акціонерного товариства «Українська залізниця», вул. Рудненська,32, м. Львів 79052; 2. Виробничий підрозділ Пасажирське вагонне депо Харків-Сортувальний філії «Пасажирська компанія» акціонерного товариства «Українська залізниця», вул. Велика Панасівська, 201, м. Харків, 61040; 3. Виробничий підрозділ Пасажирське вагонне депо Одеса-Головна філії «Пасажирська компанія» акціонерного товариства «Українська залізниця», вул. Середньофонтанська, 26, м. Одеса, 65039; 4. Виробничий підрозділ Дніпровське пасажирське вагонне депо філії «Пасажирська компанія» акціонерного товариства «Українська залізниця», просп. Сергія Нігояна, 42б м. Дніпро,49064; 5. Виробничий підрозділ Вагонне депо станції Київ-Пасажирський філії «Пасажирська компанія» акціонерного товариства «Українська залізниця», вул. Уманська,6, м. Київ, 03049, або інший виробничий підрозділ філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» по території України, вказаний в рознарядці ЗАМОВНИКА. Рік виготовлення: не раніше 01.01.2020 року. Розділ ІІ. Документальне підтвердження № п/п Типи документів або даних технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності екологічним чи іншим характеристикам установленим у тендерній документації, пропонованих учасником товарів, послуг чи робіт 1. Документи щодо підтвердження відповідності 1.1 Для продукції вітчизняного та імпортного виробництва, підтвердження відповідності якої здійснено до 01.01.2018 року, надати: 1.1.1 На продукцію, яка підлягає обов’язковій сертифікації: Сертифікат відповідності (свідоцтво про визнання), або їх копії, що видані органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації. Форма документів з підтвердження відповідності, виданих до 01.01.2018 року, повинна відповідати: - для сертифікатів відповідності (свідоцтв про визнання) або їх копій – вимогам ДСТУ 3498-96; 1.2 Для продукції вітчизняного та імпортного виробництва, підтвердження відповідності якої здійснено після 01.01.2018 року, надати: 1.2.1На продукцію, яка підлягає оцінці відповідності вимогам законодавства – один з наступних документів про відповідність: - сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності); - свідоцтво (у тому числі про визнання); - свідоцтво про допуск типу конструкції; - свідоцтво про допуск до експлуатації; - технічне свідоцтво; - інші документи, що підтверджують виконання визначених вимог, які стосуються предмету закупівлі, підлягають обов’язковій оцінці відповідності, що встановлено міжнародними договорами України та іншими нормативно-правовими актами для продукції, яка використовується для потреб залізничного транспорту. Оцінка відповідності, зазначена в пункті 1.2.1 (крім декларування), має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою. Декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006. 1.3 Документи про відповідність, повинні мати дійсний термін дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником. Якщо термін дії документу про відповідність продукції закінчується до кінця року постачання продукції, учасник повинен надати гарантійний лист, що новий документ про відповідність буде наданий не пізніше закінчення терміну дії чинного. 1.4 Якщо на момент подання пропозиції учасником розпочата процедура оцінки відповідності щодо заявленої продукції, учасник надає гарантійний лист про те, що документ про відповідність буде наданий не пізніше постачання першої партії продукції. 1.5 Якщо оцінка відповідності продукції проведена за межами України, надати документ про визнання результатів оцінки відповідності відповідно до ст. 45 Закону України від 15.01.2015 «Про технічні регламенти та оцінку відповідності». 2. Документи що до підтвердження виконання заданих вимог на продукцію 2.1. Якщо продукція виготовляється за ТУ, або технічним завданням (далі – ТЗ) необхідно надати повну скановану копію ТУ (або ТЗ) на виготовлення даної продукції. Якщо виробник продукції, яка пропонується до постачання учасником, не є власником ТУ (ТЗ) на виготовлення вказаної продукції, необхідно надати скановану копію листа-підтвердження власника (власників) ТУ (ТЗ), завіреного підписом та печаткою (за наявності) виробника про передачу повноважень на використання даного ТУ (ТЗ) виробнику, продукція якого пропонується до постачання учасником. Для ТУ (ТЗ) на продукцію залізничного призначення даний документ повинен бути узгоджений в установленому порядку з АТ «Укрзалізниця», як із основним споживачем, згідно з вимогами пунктів 5.1, 5.2 ГОСТ 2.114-95. Не потребують узгодження АТ «Укрзалізниця» технічні умови на складові частини кінцевого виробу (для серійної продукції), які входять до повного комплекту конструкторської документації на такий виріб відповідно до ГОСТ 2.102-68 (окрім технічних умов на продукцію залізничного призначення відповідно до п. 3.24 ДСТУ ГОСТ 32894:2016). ТУ повинні бути розроблені та оформлені відповідно до вимог ГОСТ 2.114-95, а ТЗ – відповідно до ДСТУ 3974-2000. ТУ на продукцію залізничного призначення, затверджені до 10.02.2015 року, повинні обов’язково мати відмітку про реєстрацію в органах Держстандарту. Скановані копії ТУ (ТЗ), а також зміни до них, що надаються учасником, повинні бути актуальними на момент подання пропозиції учасником. Пункт 2.1 не застосовується у випадку, якщо учасником надається документальне підтвердження того, що на продукцію, яка пропонується учасником до постачання здійснюється інспекторський контроль уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця» відповідно до п.3.2. 2.2. Якщо продукція виготовляється за креслеником згідно з ГОСТ 2.102-68 (за винятком креслеників, які входять до повного комплекту конструкторської документації на машину, механізм, обладнання), окрім документу виробника, що містить вимоги до виготовлення, контролю, приймання, постачання продукції, надати: - підтвердження про актуальність креслеників на продукцію залізничного призначення шляхом письмового узгодження визначеним філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом. 2.3. Якщо продукція, яка пропонується учасником до постачання, виробляється згідно з вимогами стандарту (ГОСТ, ОСТ, РСТ, ДСТУ тощо), необхідно надати скановану завірену учасником копію такого документу. 2.4 На кожен вид продукції надати скановані зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо). Зразки документів виробника рекомендовано надавати з позначкою «Зразок». Документи з якості надаються ще раз учасником, якого визначено переможцем процедури закупівлі, з кожною партією продукції, що постачається. 2.5 Необхідні технічні, якісні характеристики зазначені в Розділ І «Перелік та кількість товару загальні вимоги» мають бути підтверджені одним або декількома документами заводу- виробника 3. Надання правових документів щодо виготовлення та постачання продукції 3.1. Якщо учасник не є виробником продукції, надати скановані копії документів, які підтверджують стосунки із виробником: а) договір з виробником; або б) сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера, тощо; або в) лист виробника про представництво його інтересів учасником; Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції та обов’язково містити гарантії виробника щодо якості продукції. Якщо в документі зазначено термін дії до кінця року постачання з автоматичною пролонгацією, надати документальне підтвердження пролонгації цього документу від виробника. 3.2. Продукція підлягає інспекторському контролю, визначеної відповідно до наказу АТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 №044, учасник повинен надати один з документів, чи їх копії, завірені виробником: а) копію договору про надання послуг з інспекторського контролю продукції відповідно до ДСТУ ГОСТ 32894:2016, укладений з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця»; або б) копію витягу з договору про надання послуг з інспекторського контролю, який містить першу сторінку, останню сторінку (з підписами), сторінку, яка містить термін дії договору та перелік продукції 3.3 Вимагається надати підтвердження про надання виробнику умовного номеру, учасник зобов’язаний надати: а) копію телеграми Дирекції ради по залізничному транспорту держав-учасниць Співдружності або «ИВЦ ЖА» про присвоєння або розширення сфери дії або зміну сфери умовного номеру клеймування, завірену печаткою (за наявності) і підписом уповноваженої особи виробника; або б) копію листа АТ «Укрзалізниця» про підтвердження присвоєння або розширення сфери дії або зміну сфери умовного номеру клеймування, завірену печаткою (за наявності) та підписом уповноваженої особи виробника); На продукцію, яка виготовлена та походить з території Російської Федерації, керуватися Постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 року № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» в редакції Постанови Кабінету Міністрів України від 06.07.2016 № 417. 3. У п.4.5. «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій» Розділу І. «Загальні положення» тендерної документації цифри «02.11.2020 18:00» замінити на «27.11.2020 20:00».
Дата виконання рішення замовником: 19 листопада 2020 17:13
Номер скарги: UA-2020-10-01-008658-a.b6
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "НДМЗ", Код ЄДРПОУ:35505991
Дата подання: 20 листопада 2020 16:52
дискримінаційні вимоги
дискримінаційні вимоги
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 листопада 2020 20:06
рішення від 24.11.2020 № 21713 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 25 листопада 2020 20:06
рішення від 01.12.2020 № 22258.pdf
Дата публікації: 04 грудня 2020 19:45
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внести зміни до тендерної документації, затвердити тендерну документацію в новій редакції та оприлюднити: 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Колодка гальмова композиційна з чавунними вставками для пасажирських вагонів тип 2ТР-155), UA-2020-10-01-008658-a, а саме: 1. Викласти Додаток № 1 тендерної документації у наступній редакції: Додаток № 1 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) та технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності. Якщо інформація та/або документальне підтвердження, яка вимагається тендерною документацією є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" або якщо учасник вважає, що вона є такою, не надається учасником у складі тендерної пропозиції. У такому разі учасник надає довідку довільної форми та/або данні з посиланням на таку інформацію або відповідне пояснення. Технічні специфікації з урахуванням потреб осіб з інвалідністю або проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів Предмет закупівлі та технічні специфікації до нього розроблені з урахуванням потреб осіб з інвалідністю або проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів Розділ І Перелік та кількість товару загальні вимоги № з/п Код Продукції ЄЗС ДК 021:2015 Код МТР УЗ Найменування продукції Необхідні технічні, якісні характеристики Од. вим. Кількість, од 1 34630000-2 7447120 Колодка гальмівна Призначення для пасажирських вагонів шт. 40 000 Примітка: - *або еквівалент продукції (технічні параметри та характеристики еквіваленту повинні відповідати вимогам, зазначеним в тендерній документації або мати не гірші показники, ніж зазначені в даній документації). Мінімальний місячний обсяг який має бути поставлено 25 %. Місце поставки: 1. Виробничий підрозділ Пасажирське вагонне депо Львів філії «Пасажирська компанія» акціонерного товариства «Українська залізниця», вул. Рудненська,32, м. Львів 79052; 2. Виробничий підрозділ Пасажирське вагонне депо Харків-Сортувальний філії «Пасажирська компанія» акціонерного товариства «Українська залізниця», вул. Велика Панасівська, 201, м. Харків, 61040; 3. Виробничий підрозділ Пасажирське вагонне депо Одеса-Головна філії «Пасажирська компанія» акціонерного товариства «Українська залізниця», вул. Середньофонтанська, 26, м. Одеса, 65039; 4. Виробничий підрозділ Дніпровське пасажирське вагонне депо філії «Пасажирська компанія» акціонерного товариства «Українська залізниця», просп. Сергія Нігояна, 42б м. Дніпро,49064; 5. Виробничий підрозділ Вагонне депо станції Київ-Пасажирський філії «Пасажирська компанія» акціонерного товариства «Українська залізниця», вул. Уманська,6, м. Київ, 03049, або інший виробничий підрозділ філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» по території України, вказаний в рознарядці ЗАМОВНИКА. Рік виготовлення: не раніше 01.01.2020 року. Розділ ІІ. Документальне підтвердження № п/п Типи документів або даних технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності екологічним чи іншим характеристикам установленим у тендерній документації, пропонованих учасником товарів, послуг чи робіт 1. Документи щодо підтвердження відповідності 1.1 Для продукції вітчизняного та імпортного виробництва, підтвердження відповідності якої здійснено до 01.01.2018 року, надати: 1.1.1 На продукцію, яка підлягає обов’язковій сертифікації: Сертифікат відповідності (свідоцтво про визнання), або їх копії, що видані органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації. Форма документів з підтвердження відповідності, виданих до 01.01.2018 року, повинна відповідати: - для сертифікатів відповідності (свідоцтв про визнання) або їх копій – вимогам ДСТУ 3498-96; 1.2 Для продукції вітчизняного та імпортного виробництва, підтвердження відповідності якої здійснено після 01.01.2018 року, надати: 1.2.1На продукцію, яка підлягає оцінці відповідності вимогам законодавства – один з наступних документів про відповідність: - сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності); - свідоцтво (у тому числі про визнання); - свідоцтво про допуск типу конструкції; - свідоцтво про допуск до експлуатації; - технічне свідоцтво; - інші документи, що підтверджують виконання визначених вимог, які стосуються предмету закупівлі, підлягають обов’язковій оцінці відповідності, що встановлено міжнародними договорами України та іншими нормативно-правовими актами для продукції, яка використовується для потреб залізничного транспорту. Оцінка відповідності, зазначена в пункті 1.2.1 (крім декларування), має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою. Декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006. 1.3 Документи про відповідність, повинні мати дійсний термін дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником. Якщо термін дії документу про відповідність продукції закінчується до кінця року постачання продукції, учасник повинен надати гарантійний лист, що новий документ про відповідність буде наданий не пізніше закінчення терміну дії чинного. 1.4 Якщо на момент подання пропозиції учасником розпочата процедура оцінки відповідності щодо заявленої продукції, учасник надає гарантійний лист про те, що документ про відповідність буде наданий не пізніше постачання першої партії продукції. 1.5 Якщо оцінка відповідності продукції проведена за межами України, надати документ про визнання результатів оцінки відповідності відповідно до ст. 45 Закону України від 15.01.2015 «Про технічні регламенти та оцінку відповідності». 2. Документи що до підтвердження виконання заданих вимог на продукцію 2.1. Якщо продукція виготовляється за ТУ, або технічним завданням (далі – ТЗ) необхідно надати повну скановану копію ТУ (або ТЗ) на виготовлення даної продукції. Якщо виробник продукції, яка пропонується до постачання учасником, не є власником ТУ (ТЗ) на виготовлення вказаної продукції, необхідно надати скановану копію листа-підтвердження власника (власників) ТУ (ТЗ), завіреного підписом та печаткою (за наявності) виробника про передачу повноважень на використання даного ТУ (ТЗ) виробнику, продукція якого пропонується до постачання учасником. Для ТУ (ТЗ) на продукцію залізничного призначення даний документ повинен бути узгоджений в установленому порядку з АТ «Укрзалізниця», як із основним споживачем, згідно з вимогами пунктів 5.1, 5.2 ГОСТ 2.114-95. Не потребують узгодження АТ «Укрзалізниця» технічні умови на складові частини кінцевого виробу (для серійної продукції), які входять до повного комплекту конструкторської документації на такий виріб відповідно до ГОСТ 2.102-68 (окрім технічних умов на продукцію залізничного призначення відповідно до п. 3.24 ДСТУ ГОСТ 32894:2016). ТУ повинні бути розроблені та оформлені відповідно до вимог ГОСТ 2.114-95, а ТЗ – відповідно до ДСТУ 3974-2000. ТУ на продукцію залізничного призначення, затверджені до 10.02.2015 року, повинні обов’язково мати відмітку про реєстрацію в органах Держстандарту. Скановані копії ТУ (ТЗ), а також зміни до них, що надаються учасником, повинні бути актуальними на момент подання пропозиції учасником. Пункт 2.1 не застосовується у випадку, якщо учасником надається документальне підтвердження того, що на продукцію, яка пропонується учасником до постачання здійснюється інспекторський контроль уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця» відповідно до п.3.2. 2.2. Якщо продукція виготовляється за креслеником згідно з ГОСТ 2.102-68 (за винятком креслеників, які входять до повного комплекту конструкторської документації на машину, механізм, обладнання), окрім документу виробника, що містить вимоги до виготовлення, контролю, приймання, постачання продукції, надати: - підтвердження про актуальність креслеників на продукцію залізничного призначення шляхом письмового узгодження визначеним філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом. 2.3. Якщо продукція, яка пропонується учасником до постачання, виробляється згідно з вимогами стандарту (ГОСТ, ОСТ, РСТ, ДСТУ тощо), необхідно надати скановану завірену учасником копію такого документу. 2.4 На кожен вид продукції надати скановані зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо). Зразки документів виробника рекомендовано надавати з позначкою «Зразок». Документи з якості надаються ще раз учасником, якого визначено переможцем процедури закупівлі, з кожною партією продукції, що постачається. 2.5 Необхідні технічні, якісні характеристики зазначені в Розділ І «Перелік та кількість товару загальні вимоги» мають бути підтверджені одним або декількома документами заводу- виробника 3. Надання правових документів щодо виготовлення та постачання продукції 3.1. Якщо учасник не є виробником продукції, надати скановані копії документів, які підтверджують стосунки із виробником: а) договір з виробником; або б) сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера, тощо; або в) лист виробника про представництво його інтересів учасником; Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції та обов’язково містити гарантії виробника щодо якості продукції. Якщо в документі зазначено термін дії до кінця року постачання з автоматичною пролонгацією, надати документальне підтвердження пролонгації цього документу від виробника. 3.2. Продукція підлягає інспекторському контролю, визначеної відповідно до наказу АТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 №044, учасник повинен надати один з документів, чи їх копії, завірені виробником: а) копію договору про надання послуг з інспекторського контролю продукції відповідно до ДСТУ ГОСТ 32894:2016, укладений з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця»; або б) копію витягу з договору про надання послуг з інспекторського контролю, який містить першу сторінку, останню сторінку (з підписами), сторінку, яка містить термін дії договору та перелік продукції 3.3 Вимагається надати підтвердження про надання виробнику умовного номеру, учасник зобов’язаний надати: а) копію телеграми Дирекції ради по залізничному транспорту держав-учасниць Співдружності або «ИВЦ ЖА» про присвоєння або розширення сфери дії або зміну сфери умовного номеру клеймування, завірену печаткою (за наявності) і підписом уповноваженої особи виробника; або б) копію листа АТ «Укрзалізниця» про підтвердження присвоєння або розширення сфери дії або зміну сфери умовного номеру клеймування, завірену печаткою (за наявності) та підписом уповноваженої особи виробника); На продукцію, яка виготовлена та походить з території Російської Федерації, керуватися Постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 року № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» в редакції Постанови Кабінету Міністрів України від 06.07.2016 № 417. 2. У п.4.5. «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій» Розділу І. «Загальні положення» тендерної документації цифри «27.11.2020 20:00» замінити на «11.01.2021 20:00».
Дата виконання рішення замовником: 30 грудня 2020 16:48

Документи подані скаржником

28 жовтня 2020 15:20
власник креслення.pdf
28 жовтня 2020 15:20
власник ТУ.pdf
28 жовтня 2020 15:20
кресленик 2ТР-155.pdf
28 жовтня 2020 15:20
Скарга АМКУ.pdf
28 жовтня 2020 15:20
ТУ на 2ТР-155 с изм.1_2.pdf
03 листопада 2020 16:10
Клопотання.pdf

Документи подані замовником

04 листопада 2020 14:25
протокол 2.pdf
04 листопада 2020 14:25
протокол 3.pdf
04 листопада 2020 14:25
протокол.docx
04 листопада 2020 14:25
протокол1.pdf

Документи подані скаржником

20 листопада 2020 15:55
Скарга 20.11.20.pdf
30 листопада 2020 16:28
лист по наданій інформації.pdf
30 листопада 2020 16:35
лист по наданій інформації.docx

Документи подані замовником

26 листопада 2020 08:22
витяг ТУ 2571-123-05766936-2007.docx
26 листопада 2020 08:22
витяг ТУ 38 114292-94.docx
26 листопада 2020 08:22
протокол.docx
26 листопада 2020 10:15
Пояснення по суті Скарги_.pdf
26 листопада 2020 10:15
протокол.pdf
27 листопада 2020 15:46
витяг ТУ 2571-123-05766936-2007.docx
27 листопада 2020 15:46
Витяг ТУ.docx
30 грудня 2020 16:48
Перелік змін.doc

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 30 грудня 2020 16:51
Кінець періоду оскарження: 10 січня 2021 00:00
Дата відміни: 10 січня 2021 00:04
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Закупівля оголошена за планами 2020 року з умовами постачання продукції до 31.12.2020. Зважаючи на викладене наявні підстави для відміни відкритих торгів на підставі п. 2 ч. 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Вирішили: Відмінити відкриті торги на підставі п. 2 ч. 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Документи:
30 грудня 2020 16:51
Електронний підпис
30 грудня 2020 16:50
Протокол.docx
30 грудня 2020 16:50
ПОВ відміна.docx