Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір А-4, Папір А-3
Paper A-4, Paper A-3
Очікувана вартість
572 400,00 UAH
UA-2020-10-01-008003-a 1ec4cd07611d462da560fc04ce23556a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку

+38044-309-73-53 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку
+38044-309-73-53
pk_tend@uz.gov.ua
Додаткові контактні особи: Нікитенко Віктор Володимирович
+38 (096) 944-87-58
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Branch "Passenger Company" JSC "Ukrzaliznytsya"
National ID: 41022900
Contact point: Duma Alexander provision
+38044-309-73-53
pk_tend@uz.gov.ua
Additional contacts: Nikitenko Victor Vladimirovich
+38 (096) 944-87-58

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 01 жовтня 2020 16:17
Звернення за роз’ясненнями: до 31 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 листопада 2020 18:00
Очікувана вартість: 572 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 220,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,74%
Publication date: 01 жовтня 2020 16:17
Enquiries until: 31 жовтня 2020 00:00
Complaints submission until: до 06 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 10 листопада 2020 18:00

Information

Estimated total value: 572 400 UAH including VAT
Minimal lowering step: 4 220 UAH
Minimal lowering step, %: 0,74 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Scope of the procurement
Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 02.11.2020 18:00 Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників,визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону. Застосовані критерії оцінки - ціна.
Розгорнути Згорнути
Customer category: legal entity and / or business entities that carry out activities in certain areas of business, referred to in paragraph 4 of Part 1 of Art. 2 of the Law "On Public Procurement"
Quantity of goods or volume of work performed or services provided: in accordance with the terms of Annex №1 of the tender documentation.
Place of delivery of goods or place of performance of works or provision of services. Ukraine, in accordance with Annex №1 of the tender documentation
Language (languages) in which the tender proposals should be prepared: Ukrainian in accordance with the terms of the tender documentation
Date and time of opening of tender offers, if the announcement of open bidding is published in accordance with Part 3 of Art. 10 of the Law "On Public Procurement": 02.11.2020 18:00
Other information: other conditions according to the tender documentation.
Type of procurement - procurement procedure - for customers defined in paragraphs 1-3 of the first part of Article 2 of the Law.Applied evaluation criteria - price. Mathematical formula for calculating the present price (in case of its application) - is not applied;
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7000 пач.
Папір для офісу А-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Office paper A-4
CPV: 30190000-7
Період постачання: по 31 грудня 2020
500 пач.
Папір для офісу А-3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Office paper A-3
CPV: 30190000-7
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати: Протягом 45-ти банківських днів відповідно до умов Договору.Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 02.11.2020 18:00 Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників,визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону. Застосовані критерії оцінки - ціна. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 30190000-7 Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 жовтня 2020 10:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2020 10:18
ТД_428-20_Папір А-4, Папір А-3_нова ред..doc
30 жовтня 2020 10:18
Перелік змін.doc
01 жовтня 2020 16:14
ТД_428-20_Папір А-4, Папір А-3.doc
01 жовтня 2020 16:14
Проект Договору.doc
01 жовтня 2020 16:14
Оголошенння.doc
01 жовтня 2020 16:14
ADVERTISEMENT.doc
30 жовтня 2020 10:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2020 16:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2020 10:18
ТД_428-20_Папір А-4, Папір А-3_нова ред..doc
30 жовтня 2020 10:18
Перелік змін.doc
01 жовтня 2020 16:14
ТД_428-20_Папір А-4, Папір А-3.doc
01 жовтня 2020 16:14
Проект Договору.doc
01 жовтня 2020 16:14
Оголошенння.doc
01 жовтня 2020 16:14
ADVERTISEMENT.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-01-008003-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 05 жовтня 2020 11:39
ISO
Просимо Вас внести зміни до документації, а саме, додати вимогу щодо надання копій сертифікатів ISO 9001, 14001, 18001 виданих виробнику паперу на його власне виробництво товару, що є предметом даної закупівлі. Дані сертифікати встановлюють міжнародні стандарти до виробництва продукції, що в свою чергу гарантує виробництво виключно якісної продукції. В свою чергу, останнім часом з’явилося багато видів паперу, якість виробництва якого викликає великі сумніви. Вимога надання сертифікатів ISO 9001, 14001, 18001 – це гарантія для Замовника поставки якісного паперу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 жовтня 2020 10:25
Розглянувши уважно Ваше звернення, повідомляємо наступне. Філія «Пасажирська компанія» вважає недоцільним внесення змін до тендерної документації на закупівлю. Дякуємо за звернення.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2020-10-01-008003-a1ec4cd07611d462da560fc04ce23556a
Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна, Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Документи
Очікується рішення
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Публічні документи

10 листопада 2020 12:26
Електронний підпис
10 листопада 2020 12:26
Електронний підпис
10 листопада 2020 12:26
Документи частина 3.rar.p7s
10 листопада 2020 12:26
Документи частина 3.rar
10 листопада 2020 12:26
Документи частина 2.pdf.p7s
10 листопада 2020 12:26
Документи частина 2.pdf
10 листопада 2020 12:26
Документи частина 1.pdf.p7s
10 листопада 2020 12:26
Документи частина 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 листопада 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 566 820,00
UAH з ПДВ
566 820,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 листопада 2020 12:26
Електронний підпис
10 листопада 2020 12:26
Електронний підпис
10 листопада 2020 12:26
Документи частина 3.rar.p7s
10 листопада 2020 12:26
Документи частина 3.rar
10 листопада 2020 12:26
Документи частина 2.pdf.p7s
10 листопада 2020 12:26
Документи частина 2.pdf
10 листопада 2020 12:26
Документи частина 1.pdf.p7s
10 листопада 2020 12:26
Документи частина 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Інформація про відміну

Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій