Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

канцелярські товари
Очікувана вартість
711,90 UAH
UA-2020-10-01-007419-a 3400d238b0d64ec0ab987a4d6fcf518e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Голуб Анна Леонідівна

+380456951194 voda_volodrka@bigmir.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВОЛОДАРСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ "ВОЛОДАРКА"
Код ЄДРПОУ: 35450817
Місцезнаходження: 09300, Україна , Київська обл., Володарський район селище міського типу Володарка , ПРОВУЛОК ПЕРЕМОГИ буд. 3
Контактна особа: Голуб Анна Леонідівна
+380456951194
voda_volodrka@bigmir.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
116 штуки
канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09300, Україна, Київська область, Володарський район селище міського типу Володарка , ПРОВУЛОК ПЕРЕМОГИ буд. 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020  —  10 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
4 пачок
канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09300, Україна, Київська область, Володарський район селище міського типу Володарка , ПРОВУЛОК ПЕРЕМОГИ буд. 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020  —  10 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

01 жовтня 2020 15:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Бабяк Олександр Анатолійович
#2456918951
Переможець 711,90
UAH
01 жовтня 2020 15:52

Документи

01 жовтня 2020 15:52
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2020 15:53
дог 173.PDF укладений
01 жовтня 2020 15:52