Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Реконструкція напірних колекторів КНС-5-5А в Іллічівському районі м.Маріуполь" (І-ІІІ черги, продовження робіт)
Очікувана вартість
13 635 342,00 UAH
UA-2020-10-01-007398-a 33b537f94cf045fd992fd3384dbea000
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Михайлюк

+380932682037 00113@dn.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 26503980
Місцезнаходження: 84122, Україна , Донецька обл., м. Слов’янськ, вул. Ярослава Мудрого, 9
Контактна особа: Дмитро Михайлюк
+380932682037
00113@dn.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 жовтня 2020 15:47
Звернення за роз’ясненнями: до 09 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 жовтня 2020 00:00
Очікувана вартість: 13 635 342,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 409 060,26 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Клас наслідків - СС3
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Реконструкція напірних колекторів КНС-5-5А в Іллічівському районі м.Маріуполь" (І-ІІІ черги, продовження робіт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, Іллічівський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія «Замовник» може перерахувати «Підряднику» попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 та постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 №1764 (із змінами). Попередня оплата може надаватися у розмірі до 30 відсотків річного обсягу фінансування в межах строку, який установлено абз. 3 п.1 постанови Кабінету міністрів України від 04.12.2019 № 1070. Загальний обсяг попередньої оплати не може перевищувати 30% договірної ціни. Розмір і кількість платежів у рамках розміру, що зазначено абз. 2 п. 4.2 даного договору, визначається виходячи із реального стану виконання робіт, помісячного розподілу бюджетних асигнувань, сезонністю робіт, тощо. «Підрядник» зобов'язується використати кожну частину отриманої попередньої оплати протягом трьох місяців після одержання оплати. При терміні виконання робіт, визначеному у графіку виконання робіт (Додаток №2 до договору), меншому ніж три місяці, «Підрядник» зобов'язується використати отриману попередню оплату до спливу цього терміну. По закінченні терміну невикористані кошти повертаються на рахунок «Замовника», але не пізніше останнього дня терміну відпрацювання попередньої оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки «Підрядника», відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку відповідно до вимог п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070. «Підрядник» підтверджує використання коштів отриманої попередньої оплати актами виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 2в, і довідками про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 3. Аванс 90 Календарні 30
Iнша подія Оплата здійснюється поетапно проміжними платежами на підставі підписаних сторонами актів виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-2в, актів змонтованого або встановленого обладнання і довідок про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-3. Строк оплати – 35 робочих днів – є орієнтовним і в будь-якому разі розрахунки проводяться в період дії договору Пiсляоплата 35 Робочі 65
Iнша подія Замовник має право здійснювати кінцевий розрахунок у розмірі до 5 % від Договірної ціни, після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт, отримання документа про готовність об’єкта до експлуатації, протягом 35 робочих днів з дня передачі об’єкта експлуатуючій організації, при відсутності обмеження руху коштів по казначейським рахункам, а у разі настання останньої події в іншому бюджетному році, ніж в якому проводилося виконання робіт - при наявності лімітних призначень у поточному році та коштів на казначейських рахунках Пiсляоплата 35 Робочі 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 жовтня 2020 15:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2020 15:47
Додаток 1.pdf
01 жовтня 2020 15:47
Додаток 2.pdf
01 жовтня 2020 15:47
Додаток 3.pdf
01 жовтня 2020 15:47
Додаток 4.pdf
01 жовтня 2020 15:47
Додаток 5.pdf
01 жовтня 2020 15:47
Додаток 8.pdf
01 жовтня 2020 15:47
Проект Договору 2020.docx
01 жовтня 2020 15:47
Специфікація Маріуполь КНС-5-5А Рекон напір колект (І-ІІІ ч прод роб).zip
01 жовтня 2020 15:47
ТД №72 (550) Маріуполь КНС-5-5А Рекон напір колект (І-ІІІ ч прод роб).pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 жовтня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП МСБМУ-4 13 000 026,61
UAH з ПДВ
13 000 026,61
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 жовтня 2020 13:11
Договірна ціна.pdf
13 жовтня 2020 13:11
9.Довідка с банку.pdf
13 жовтня 2020 13:11
8.Баланс.zip
13 жовтня 2020 13:11
6.Локальні кошториси.zip
13 жовтня 2020 13:11
4.График.zip
13 жовтня 2020 13:11
3.ЗВЕДЕНА ДОВІДКА.pdf
13 жовтня 2020 13:11
2.Досвід.zip
13 жовтня 2020 13:11
1.Заява-пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП МСБМУ-4

Інформація про відміну

Дата відміни
19 жовтня 2020 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій