Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов'язані з конструкційними матеріалами (Лист сталевий 8,0мм (1,5х6))
Очікувана вартість
1 952,50 UAH
UA-2020-10-01-007314-a ca693dda8c074afaa129933e6696be0f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Мінакова

+380939776434 buh.cpmsd6@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №6"
Код ЄДРПОУ: 25375178
Місцезнаходження: 54029, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Шосейна, буд. 58
Контактна особа: Наталія Мінакова
+380939776434
buh.cpmsd6@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44170000-2: Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами


Лист сталевий 8,0мм (1,5х6)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
0.1 тонни
ДК 021:2015 44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов'язані з конструкційними матеріалами (Лист сталевий 8,0мм (1,5х6))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54029, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Шосейна. 58
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020  —  26 жовтня 2020
ДК 021:2015: 44170000-2 — Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 15 Календарні 100

Тендерна документація

01 жовтня 2020 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСМЕТ ЮГ"
#41696109
Переможець 1 952,50
UAH з ПДВ
01 жовтня 2020 15:45

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 12:37
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2020 15:47

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 952,50
UAH (в тому числі ПДВ 325,42 UAH)