Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 45420000-7 – Столярні та теслярні роботи (Послуги зі встановлення вікон в приміщеннях адмінбудівлі Головного управління Національної поліції у м. Києві, за адресою: вул. Володимирська, 15) (Послуги зі встановлення вікон в приміщеннях адмінбудівлі УП Голосіївського району у м. Києві) (Послуги зі встановлення вікон в приміщеннях адмінбудівлі УП Дарницького району у м. Києві) (Послуги зі встановлення вікон в приміщеннях адмінбудівлі УП Деснянського району у м. Києві) (Послуги зі встановлення вікон в приміщеннях адмінбудівлі УП Дніпровського району у м. Києві) (Послуги зі встановлення вікон в приміщеннях адмінбудівлі УП Оболонського району у м. Києві) (Послуги зі встановлення вікон в приміщеннях адмінбудівлі УП Печерського району у м. Києві) (Послуги зі встановлення вікон в приміщеннях адмінбудівлі УП Подільського району у м. Києві) (Послуги зі встановлення вікон в приміщеннях адмінбудівлі УП Святошинського району у м. Києві) (Послуги зі встановлення вікон в приміщеннях адмінбудівлі УП Шевченківського району у м. Києві)
Очікувана вартість
2 548 000,00 UAH
UA-2020-10-01-006988-a 104a87a3221c454da3fb0579cc66ae68
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федорищев Артем Юрійович

+380442719516 104urz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Національної поліції у місті Києві
Код ЄДРПОУ: 40108583
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, 01601, м. Київ, вул. Володимирська, 15
Контактна особа: Федорищев Артем Юрійович
+380442719516
104urz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 жовтня 2020 15:28
Звернення за роз’ясненнями: до 07 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 жовтня 2020 17:00
Початок аукціону: 19 жовтня 2020 12:13
Очікувана вартість: 2 548 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 740,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 76440 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи


(Послуги зі встановлення вікон в приміщеннях адмінбудівлі Головного управління Національної поліції у м. Києві, за адресою: вул. Володимирська, 15) (Послуги зі встановлення вікон в приміщеннях адмінбудівлі УП Голосіївського району у м. Києві) (Послуги зі встановлення вікон в приміщеннях адмінбудівлі УП Дарницького району у м. Києві) (Послуги зі встановлення вікон в приміщеннях адмінбудівлі УП Деснянського району у м. Києві) (Послуги зі встановлення вікон в приміщеннях адмінбудівлі УП Дніпровського району у м. Києві) (Послуги зі встановлення вікон в приміщеннях адмінбудівлі УП Оболонського району у м. Києві) (Послуги зі встановлення вікон в приміщеннях адмінбудівлі УП Печерського району у м. Києві) (Послуги зі встановлення вікон в приміщеннях адмінбудівлі УП Подільського району у м. Києві) (Послуги зі встановлення вікон в приміщеннях адмінбудівлі УП Святошинського району у м. Києві) (Послуги зі встановлення вікон в приміщеннях адмінбудівлі УП Шевченківського району у м. Києві)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 послуга
(Послуги зі встановлення вікон в приміщеннях адмінбудівлі Головного управління Національної поліції у м. Києві, за адресою: вул. Володимирська, 15) (Послуги зі встановлення вікон в приміщеннях адмінбудівлі УП Голосіївського району у м. Києві) (Послуги зі встановлення вікон в приміщеннях адмінбудівлі УП Дарницького району у м. Києві) (Послуги зі встановлення вікон в приміщеннях адмінбудівлі УП Деснянського району у м. Києві) (Послуги зі встановлення вікон в приміщеннях адмінбудівлі УП Дніпровського району у м. Києві) (Послуги зі встановлення вікон в приміщеннях адмінбудівлі УП Оболонського району у м. Києві) (Послуги зі встановлення вікон в приміщеннях адмінбудівлі УП Печерського району у м. Києві) (Послуги зі встановлення вікон в приміщеннях адмінбудівлі УП Подільського району у м. Києві) (Послуги зі встановлення вікон в приміщеннях адмінбудівлі УП Святошинського району у м. Києві) (Послуги зі встановлення вікон в приміщеннях адмінбудівлі УП Шевченківського району у м. Києві)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, м. Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг (Послуги зі встановлення вікон в приміщеннях адмінбудівлі Головного управління Національної поліції у м. Києві, за адресою: вул. Володимирська, 15) (Послуги зі встановлення вікон в приміщеннях адмінбудівлі УП Голосіївського району у м. Києві) (Послуги зі встановлення вікон в приміщеннях адмінбудівлі УП Дарницького району у м. Києві) (Послуги зі встановлення вікон в приміщеннях адмінбудівлі УП Деснянського району у м. Києві) (Послуги зі встановлення вікон в приміщеннях адмінбудівлі УП Дніпровського району у м. Києві) (Послуги зі встановлення вікон в приміщеннях адмінбудівлі УП Оболонського району у м. Києві) (Послуги зі встановлення вікон в приміщеннях адмінбудівлі УП Печерського району у м. Києві) (Послуги зі встановлення вікон в приміщеннях адмінбудівлі УП Подільського району у м. Києві) (Послуги зі встановлення вікон в приміщеннях адмінбудівлі УП Святошинського району у м. Києві) (Послуги зі встановлення вікон в приміщеннях адмінбудівлі УП Шевченківського району у м. Києві) Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 жовтня 2020 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2020 15:29
Тендерна документація_Встановлення вікон.doc
01 жовтня 2020 15:29
оголошення (11) (1).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 жовтня 2020 12:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕР-НОРМ" 2 099 880,00
UAH з ПДВ
1 999 998,00
UAH з ПДВ
Документи
СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО "КООПЕРАТОР" 2 459 641,15
UAH з ПДВ
1 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Спецсервіс АДС 2 546 686,80
UAH з ПДВ
2 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЦЕНТРСЕРВІСБУД 2 547 853,20
UAH з ПДВ
2 547 853,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 жовтня 2020 12:51
Електронний підпис
16 жовтня 2020 12:42
073.Проект договору.pdf
16 жовтня 2020 12:42
069.Паспорт виробу.pdf
16 жовтня 2020 12:42
056.Кошториси.rar
16 жовтня 2020 12:42
015.Витяг з ЕДР.zip
16 жовтня 2020 12:42
002.Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

17 жовтня 2020 16:02
R_259_ДЦ_ИВР_2020_10_17_15_01_48_848.PDF
17 жовтня 2020 15:39
Електронний підпис
17 жовтня 2020 15:35
system-eko.pdf
17 жовтня 2020 15:34
R_РЗПК_2020_10_17_14_23_16_086.PDF
17 жовтня 2020 15:34
R_259_ДЦ_ДЦ_2020_10_17_14_01_55_571.PDF
17 жовтня 2020 15:34
R_259_ДЦ_ИВР_2020_10_17_14_02_23_071.PDF
17 жовтня 2020 15:26
Сертиф Піна.jpg
17 жовтня 2020 15:25
Сертиф сендвіч.jpg
17 жовтня 2020 15:23
ручка биотач _2_.pdf
17 жовтня 2020 15:22
сертификат_8.pdf
17 жовтня 2020 15:16
4.Паспорт мій_код.pdf
17 жовтня 2020 15:15
Банк гарантія.zip
17 жовтня 2020 15:15
3.Опис до статуту.pdf
17 жовтня 2020 15:15
ТЕХНІЧНІ_ВИМОГИ.PDF
17 жовтня 2020 15:15
6.Витяг з ПДВ.pdf
17 жовтня 2020 15:15
Тендерна_пропозиція.PDF
17 жовтня 2020 15:14
Проект_Договору.PDF
17 жовтня 2020 15:14
9.Статистика.pdf

Публічні документи

16 жовтня 2020 17:46
Електронний підпис
16 жовтня 2020 17:45
ПДВ.pdf
16 жовтня 2020 17:45
ліцензія.pdf
16 жовтня 2020 17:45
лист згода обр.pdf
16 жовтня 2020 17:45
довідка ст17.pdf
16 жовтня 2020 17:45
довідка працівникі.pdf
16 жовтня 2020 17:45
довідка обладнання.pdf
16 жовтня 2020 17:45
договір аналог2.pdf
16 жовтня 2020 17:45
договір аналог1.pdf
16 жовтня 2020 17:45
довідка досвід.pdf
16 жовтня 2020 17:45
Банківська ліцензі1.7z
16 жовтня 2020 17:45
Протокол НР.7Z
16 жовтня 2020 17:45
Наказ Фролова Ю.М.7Z
16 жовтня 2020 17:45
сертифікат.pdf
16 жовтня 2020 17:45
Лист для клієнті1.7z
16 жовтня 2020 17:45
Витяг із Статуту.7z
16 жовтня 2020 17:44
статут.pdf
16 жовтня 2020 17:44
Гарантія 9467-20.7z
16 жовтня 2020 17:44
проект договору.pdf
16 жовтня 2020 17:44
технічні вимоги.pdf
16 жовтня 2020 17:44
договірна ціна.pdf
16 жовтня 2020 17:44
цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

17 жовтня 2020 15:27
Електронний підпис
17 жовтня 2020 15:24
licenzia.pdf
17 жовтня 2020 15:24
mtb.pdf
17 жовтня 2020 15:24
nakaz.pdf
17 жовтня 2020 15:24
pdv.pdf
17 жовтня 2020 15:24
richennia.pdf
17 жовтня 2020 15:24
stattya 17.pdf
17 жовтня 2020 15:24
statut.pdf
17 жовтня 2020 15:24
vidomosti.pdf
17 жовтня 2020 15:24
zgoda danni.pdf
17 жовтня 2020 15:24
propozicia.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНТЕР-НОРМ"

СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО "КООПЕРАТОР"

ТОВ Спецсервіс АДС

ТОВ ЦЕНТРСЕРВІСБУД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНТЕР-НОРМ"
#37696239
Очікує рішення 1 999 998,00
UAH з ПДВ
19 жовтня 2020 12:46

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 30 жовтня 2020 17:00
Кінець періоду оскарження: 10 листопада 2020 00:00
Дата відміни: 10 листопада 2020 00:03
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
30 жовтня 2020 17:00
Електронний підпис
30 жовтня 2020 11:35
Відміна процедури закупівлі