Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 79620000-6 Послуги із забезпечення персоналом, у тому числі тимчасовим (Послуги із забезпечення здійснення контролю за оплатою (реєстрацією) проїзду в громадському транспорті)
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2020-10-01-006658-a 2c94bc3222fb4136a77c5311b1082568
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевцов Дмитро Сергійович

+380564620422 kp-cep_uo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Центр електронних платежів" Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 43022656
Місцезнаходження: 50101, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Героїв АТО, 30В
Контактна особа: Шевцов Дмитро Сергійович
+380564620422
kp-cep_uo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 жовтня 2020 15:13
Звернення за роз’ясненнями: до 07 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 19 жовтня 2020 14:35
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79620000-6: Послуги із забезпечення персоналом, у тому числі тимчасовим


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 79620000-6 Послуги із забезпечення персоналом, у тому числі тимчасовим (Послуги із забезпечення здійснення контролю за оплатою (реєстрацією) проїзду в громадському транспорті)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50101, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Героїв АТО, 30В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79621000-3 — Послуги із забезпечення офісним персоналом

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 жовтня 2020 15:17
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2020 15:14
Проект договору про закупівлю (Додаток 8 до ТД)2.doc
01 жовтня 2020 15:14
ТД здійснення контролю 2.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 жовтня 2020 14:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ «КАМРАТ» 397 622,40
UAH з ПДВ
397 622,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОКС СЕК'ЮРІТІ" 399 964,80
UAH з ПДВ
399 964,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 жовтня 2020 08:34
Електронний підпис
28 жовтня 2020 08:33
документи переможця.pdf
28 жовтня 2020 08:30
Dovidka_20287561750060094151.pdf.p7s
28 жовтня 2020 08:30
Dovidka_20287561750060094151.pdf
16 жовтня 2020 13:36
Електронний підпис
16 жовтня 2020 13:34
технічне завдання.pdf
16 жовтня 2020 13:34
Згоди.pdf
16 жовтня 2020 13:34
проєкт договору + лист.pdf
16 жовтня 2020 13:34
Ліцензія.pdf
16 жовтня 2020 13:34
Калькуляція.pdf
16 жовтня 2020 13:34
Статут.pdf
16 жовтня 2020 13:33
довідка про довкілля.pdf

Публічні документи

06 жовтня 2020 12:12
Електронний підпис
06 жовтня 2020 12:09
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
06 жовтня 2020 12:09
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.pdf
06 жовтня 2020 12:09
ЛІЦЕНЗІЯ ФС.pdf
06 жовтня 2020 12:09
проект договора.pdf
06 жовтня 2020 12:09
ДОВІДКА 7.pdf
06 жовтня 2020 12:09
ДОВІДКА 3.pdf
06 жовтня 2020 12:09
ДОВІДКА 10.pdf
06 жовтня 2020 12:09
ДОВІДКА 5.pdf
06 жовтня 2020 12:09
ДОВІДКА 11.pdf
06 жовтня 2020 12:09
ДОВІДКА 8.pdf
06 жовтня 2020 12:09
ДОВІДКА 6.pdf
06 жовтня 2020 12:09
ДОВІДКА 2.pdf
06 жовтня 2020 12:09
ДОВІДКА 1.pdf
06 жовтня 2020 12:09
ДОВІДКА 4.pdf
06 жовтня 2020 12:09
ДОВІДКА 9.pdf

Конфіденційні документи

06 жовтня 2020 12:09
список персоналу.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Закон про захист персональних даних

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АБ"КАМРАТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОКС СЕК'ЮРІТІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ «КАМРАТ»
#40818531
Переможець 397 622,40
UAH з ПДВ
20 жовтня 2020 19:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 жовтня 2020 19:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ «КАМРАТ»
#40818531
397 622,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 червня 2021 11:48
Електронний підпис укладений
08 червня 2021 17:39
Додаткова угода _7 до договору _95.pdf зміни до договору
08 червня 2021 17:35
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 12:56
Додаткова угода _6 до договору _95.pdf зміни до договору
06 січня 2021 12:55
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 12:34
Додаткова угода _5 до договору _95.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 12:33
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 19:54
Лист _46 від 28.12.2020.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 19:53
Додаткова угода _4 до договору _95.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 19:53
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 19:50
Додаткова угода _3 до договору _95.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 19:48
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 19:45
Додаткова угода _2 до договору _95.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 19:44
Електронний підпис укладений
06 листопада 2020 11:37
Додаткова угода _1 до Договору _95 від 04.11.2020.pdf зміни до договору
06 листопада 2020 11:30
Електронний підпис укладений
04 листопада 2020 17:47
Договір _95 від 04.11.2020.pdf укладений
04 листопада 2020 17:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою приведення у відповідність арифметичних розрахунків (основних показників вартості послуги) Виконавцем
Номер договору про закупівлю: 95
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Врегулювання порядку здійснення оплати
Номер договору про закупівлю: 95
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення розміру річної суми
Номер договору про закупівлю: 95
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення розміру річної суми (коригування)
Номер договору про закупівлю: 95
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 4 ч. 5, ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 95
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 95
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з передбаченням на 2021 рік планових призначень для погашення кредиторської заборгованості, згідно рішення Криворізької міської ради від 24.02.2021 року № 269
Номер договору про закупівлю: 95
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 листопада 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 438 036,48
UAH