Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт підпірної стінки за адресою: м.Одеса, пров.Ламаний,1
Очікувана вартість
1 915 123,20 UAH
UA-2020-10-01-006628-a 7d8e06d2e91f47ebaa65959ca518b4da
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Бєлоусюк

+380487221254 eng-zahist@omr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління інженерного захисту території міста та розвитку узбережжя Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 24760454
Місцезнаходження: 65007, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Богдана Хмельницького, буд. 18
Контактна особа: Олена Бєлоусюк
+380487221254
eng-zahist@omr.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 жовтня 2020 15:12
Звернення за роз’ясненнями: до 08 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 жовтня 2020 17:00
Початок аукціону: 19 жовтня 2020 13:57
Очікувана вартість: 1 915 123,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 575,62 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9575.62 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт підпірної стінки за адресою: м.Одеса, пров.Ламаний,1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65029, Україна, Одеська область, Одеса, провулок Ламаний, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 листопада 2020  —  25 листопада 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися відповідно до вимог чинного законодавства України на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (КБ-3) протягом 10-ти банківських днів з моменту їх підписання Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 жовтня 2020 15:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2020 15:12
договор подряда.doc
01 жовтня 2020 15:12
оголошення.PDF
01 жовтня 2020 15:12
протокол №68 від 01.10.2020р..PDF
01 жовтня 2020 15:12
Тендерна документація.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-30-000031 ● aa974b7aaf6a4feda611b1236d7d68d7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 жовтня 2020 15:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.10.2020 Одеса № 373
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 30.10.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 30.10.2020.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 30.10.2020 № 373
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
4 UA-2020-10-01-006628-a 01.10.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-11-02 14:15:52

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (капітальний ремонт підпірної стінки за адресою: м. Одеса, пров. Ламаний,1)» (оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднено за номером ID: UA-2020-10-01-006628-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень.
1. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної документації (далі - ТД) вимогам пункту 19 частини 2 статті 22 Закону тоді як ТД не відповідає вимогам наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 № 715/34998, про затвердження переліку формальних помилок?
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Підводні професіонали» умовам пункту 1 розділу 3 ТД тоді як його тендерна пропозиція не містить накладений електронний підпис (або електронний кваліфікаційний підпис) учасника процедури закупівлі?
3. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Підводні професіонали» умовам пункту 5 Додатку 2 до ТД тоді як учасником надано копію статуту не у повному обсязі, а саме відсутні сторінки 4-8, при цьому пунктом 5 Додатку 2 до ТД передбачено надання сканованої копії з оригіналу статуту (документ повинен бути наданий в повному обсязі а не окремих його сторінок)?
4. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Підводні професіонали» умовам пункту 3 Додатку 2 до ТД тоді як учасником надано копію витягу з реєстру платників ПДВ, при цьому пунктом 3 Додатку 2 до ТД передбачено надання сканованої копії з оригіналу витягу з реєстру платників ПДВ?
5. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Підводні професіонали» умовам пункту 7 Додатку 2 до ТД тоді як учасником не надано локальний кошторис на роботи на покриття частини провулку та тротуарів, при цьому такі роботи передбачені Додатком 3 до ТД, а також пунктом 7 Додатку 2 до ТД передбачено надання локальних кошторисів?
6. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Підводні професіонали» умовам пункту 2 Додатку 1 до ТД тоді як учасником надані копії трудових договорів з працівниками Ришитинський М.М., Сидорко Б.М., Грабчак Р.С., Совенко В.М., Родінко В.В., про яких йдеться у п. 3, 7, 8, 9, 10 довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, від 09.10.2020 № 08/11 відповідно, а також трудові договори з працівниками, про яких йдеться у п. 3, 7, 9, 10 вказаної довідки надані не у повному обсязі, а лише окремі сторінки, при цьому пунктом 2 Додатку 1 до ТД передбачено надання сканованих копій документів виготовлених з оригіналів, в тому числі трудових договорів?
7. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Підводні професіонали» умовам пункту 2 Додатку 1 до ТД тоді як учасником не надано жодного з таких документів: трудова книжка або трудова угода або цивільно-правова угода та інше (якщо такі мають місце бути) на працівника Мітіна А.Ю. – інженер, про якого йдеться у пункті 4 довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, від 09.10.2020 № 08/11?
8. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Підводні професіонали» умовам підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 1 до ТД тоді як учасником надано копію договору оренди від 29.07.2020 б/н з Лучанецьким С.О. на машини зазначені у пункті 1, 2 довідки про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази від 09.10.2020 № 07/11 при цьому підпунктом 1.1 пункту 1 Додатку 1 до ТД передбачено надання сканованих копій виготовлених з оригіналів нотаріально посвідчених договорів оренди?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-11-04 11:10:57

Пояснення на запит Державної аудиторської служби України Південний офіс Держаудитслужби від 02.11.2020 р. по закупівлі «Капітальний ремонт підпірної стінки за адресою: м. Одеса, пров. Ламаний,1» (оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднено за номером ID: UA-2020-10-01-006628-a)

Управління інженерного захисту території міста та розвитку узбережжя Одеської міської ради (далі – Замовник) отримало запит Державної аудиторської служби України Південний офіс Держаудитслужби згідно наказу від 30.10.2020 № 373 «Про початок моніторингу процедур закупівель» відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23 в межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (капітальний ремонт підпірної стінки за адресою: м. Одеса, пров. Ламаний,1)» (оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднено за номером ID: UA-2020-10-01-006628-a) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23.
У відповідності частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (у редакції від 08.02.2020 року) (далі – Закон) протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Запит отримано 02 листопада 2020 року, отже Замовник згідно до Закону надає відповідь до 06 листопада поточного року.
1. Щодо питання першого, повідомляємо, що згідно з пунктом 19 частини 2 статті 22 Закону, опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій закріплений в ТД у розділі III - Інструкція з підготовки тендерної пропозиції (сторінка 6-7 ТД), що не має суперечностей з наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 № 715/34998.
2. Закон про публічні закупівлі у чинній редакції передбачає, що під час використання електронної системи закупівель Прозоро з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки, документи та дані створюють та подають з урахуванням вимог законів: «Про електронні довірчі послуги» та «Про електронні документи та електронний документообіг» та законодавство про публічні закупівлі не встановлює обов’язкових вимог щодо накладення ЕЦП на тендерну пропозицію. Наразі діє закон «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII, набрав він чинності 07.11.2018-го і відповідно до його норм, до 07.11.2020-го ЕЦП прирівнюють до КЕП, тобто можна використовувати у якості КЕП. Також зауважимо, КЕП має таку ж юридичну силу, як і власноручний підпис, та має презумпцію його відповідності власноручному підпису. На сьогодні також немає нормативних документів, які б визначали вимоги щодо накладення ЕЦП (КЕП) учасниками на тендерних пропозицій. У зв’язку із тим, що виконуючий обов’язки директора Учасника засвідчив всю документацію надану ним у складі тендерній пропозиції власноручним підписом та подав її з накладенням печатки Замовник залишив за собою право не відхиляти таку тендерну пропозицію Учасника.
3-4. Відповідно до переліку документів, які вимагалися Замовником для підтвердження відповідності Учасника вимогам (Додаток №2) у складі тендерної пропозиції Учасником повинні бути надано скановану копію з оригіналу Витяга з реєстру платників ПДВ або скановану копію з оригіналу свідоцтва платника ПДВ та скановану копію з оригіналу статуту зі змінами. Дійсно, у складі тендерної пропозиції Учасником закупівлі надано скановану копію статуту не в повному обсязі, а саме відсутні сторінки від 4-8 та скановану копію витягу з реєстру платників ПДВ. Однак, процес розгляду тендерних пропозицій не обмежується лише формальним переглядом наданих Учасником документів і у випадку із ТОВ «Підводні професіонали» Замовник розглядав зазначену тендерну пропозицію з урахуванням власного досвіду господарських взаємовідносин із цим Учасником та достовірної інформації про нього, яка є в розпорядженні Замовника, у зв’язку із тим що на протязі 2019 - 2020 років Управління закуповувало послуги із проведення будівельних робіт у того ж самого Учасника.
Таким чином Замовник не був зобов’язаний відхиляти тендерну пропозицію Учасника через формальні причини за наявності інших достовірних підтверджених обставин, які надають Замовнику обрати найбільш економічну вигідну пропозицію і закупити товари із максимальною економією відповідно до ст. 5 Закону.
Скарг на дії Замовника від Учасників торгів не надходило, невідхилення тендерної позиції Учасника та визнання його переможцем торгів не порушує прав та інтересів інших учасників торгів, не спотворювало принципів добросовісної конкуренції серед учасників, об’єктивності та неупередженого визначення переможця, було відкритим та прозорим на усіх етапах закупівлі та не містило ознак дискримінації.
5. Щодо відсутності у локальному кошторисі найменування робіт «на покриття частини провулку та тротуарів» зазначена помилка уповноваженою особою Замовника була розцінена як технічна, з огляду на наступне:
в тендерній пропозиції Учасника наявний гарантійний лист щодо виконання всього обсягу робіт у відповідності до вимог технічного завдання, передбаченого Додатком 3 до тендерної документації Замовника, та завантажено Додаток 4 завірений печаткою та підписом директора ТОВ «Підводні професіонали».
Крім того, ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника означає суму, за яку учасник передбачає виконати всі види робіт в обсягах, що зазначені в технічному завданні замовника (Додатку № 4 до цієї тендерної документації).
6. У запиті Держаудитслужби України вказано, що в складі тендерної пропозиції ТОВ «Підводні професіонали» не виконано вимогу Додатку № 1 пункту 2 (наявність працівників відповідної кваліфікації , чим не дотримано вимоги Тендерної документації. Повідомляємо, що Учасником надані скановані копії трудових договорів від 04 серпня поточного року на працівників Решитинський М.М., Сидорко Б.М., Грабчак Р.С., Совенко В.М., Родінко В.В. (про яких йдеться в п. 3.7.8.9.10 довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації від 09.10.20 р. Вих. №08/11) саме з оригіналів зазначених договорів, водночас у ТД Замовника відсутня вимога, щодо надання таких договорів у повному обсязі – достатньо їх наявності у складі тендерної пропозиції учасника.
7. У складі тендерної пропозиції Учасником подана сканована копія з оригіналу трудової книжки (а саме першої сторінки та сторінки з записом про прийняття на роботу) Мітіної А.Ю., що відповідає затвердженому штатному розкладу від 30 вересня 2020 року поданого Учасником.
8. Щодо надання Учасником сканованої копії з оригіналу оренди техніки (транспортних засобів) замість нотаріально посвідчених, Замовник повідомляє, що Згідно Закону саме Замовник визначає відповідність тендерної пропозиції Учасника торгів саме тим кваліфікаційним критеріям, які Замовник вважає суттєвими і по яких він має право здійснювати відбір. Тобто, Учасник процедури закупівлі має довести саме наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, а не правової природи чи форми договору, яким Учасник вирішив оформити свої зобов’язання. Зазначена вимога Замовника, в контексті статті 16 Закону, має на своїй меті встановлення того факту, що пропозиція такого Учасника є реальною та такий Учасник має технічну можливість виконати будівельні роботи на оголошених Замовником умовах, що є достатнім для позитивної кваліфікації Учасника у розумінні вимог встановлених статтею 16 Закону.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовником відмінено та розміщено в електронній системі закупівель інформацію про визнання тендеру таким, що не відбувся через неможливість усунення порушень, що виникли через виявленні порушення законодавства у сфері публічних закупівель, відповідно до опису, які неможливо усунути, згідно до висновку Південного офісу Держаудитслужби від 10 листопада 2020 року.

2020-11-11 16:30:28


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 25 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Перелік формальних помилок не відповідає вимогам Наказ № 710)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Перелік формальних помилок не відповідає вимогам Наказ № 710) • усунуто

.

2020-11-12 08:32:50

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 жовтня 2020 14:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Підводні професіонали" 1 873 754,00
UAH з ПДВ
1 873 754,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Каркач Анастасія Сергіївна 1 900 000,00
UAH з ПДВ
1 890 424,38
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 жовтня 2020 13:49
Договірна ціна.pdf
27 жовтня 2020 13:49
Тендерна пропозиція.pdf
18 жовтня 2020 00:01
Трудові книжки.pdf
18 жовтня 2020 00:01
Трудові договори.pdf
18 жовтня 2020 00:01
довідка не хабарник doc.pdf
18 жовтня 2020 00:01
Лист-відгук 09_10_2020.pdf
18 жовтня 2020 00:01
Штатн_розкладдання.pdf
18 жовтня 2020 00:01
Тендерная гарантия .pdf
18 жовтня 2020 00:01
Наказ №10 скан.pdf
18 жовтня 2020 00:01
Наказ № 1 від 11 07 2001.pdf
18 жовтня 2020 00:01
Доверенность 1_16.pdf
18 жовтня 2020 00:01
Статут.pdf
18 жовтня 2020 00:01
Витяг ПДВ.pdf
18 жовтня 2020 00:01
Витяг з ЄДР 15_10_2020р.pdf
18 жовтня 2020 00:01
Тенічне завдання.pdf

Публічні документи

18 жовтня 2020 05:49
Електронний підпис
17 жовтня 2020 23:19
Скан_20201017 (11).jpg
17 жовтня 2020 23:19
Скан_20201017 (10).jpg
17 жовтня 2020 23:19
Скан_20201017 (9).jpg
17 жовтня 2020 23:19
Скан_20201017 (8).jpg
17 жовтня 2020 23:19
Скан_20201017 (7).jpg
17 жовтня 2020 23:19
Скан_20201017 (6).jpg
17 жовтня 2020 23:19
Скан_20201017 (5).jpg
17 жовтня 2020 23:19
Скан_20201017 (4).jpg
17 жовтня 2020 23:19
Скан_20201017.jpg
17 жовтня 2020 23:19
Скан_20201017 (3).jpg
17 жовтня 2020 23:19
Скан_20201017 (2).jpg
16 жовтня 2020 20:34
Скан_20201016 (22).jpg
16 жовтня 2020 20:34
Скан_20201016 (21).jpg
16 жовтня 2020 20:34
Скан_20201016 (19).jpg
16 жовтня 2020 20:34
Скан_20201016 (18).jpg
16 жовтня 2020 20:34
Скан_20201016 (17).jpg
16 жовтня 2020 20:34
Скан_20201016 (16).jpg
16 жовтня 2020 20:34
Скан_20201016 (15).jpg
16 жовтня 2020 20:34
Скан_20201016 (14).jpg
16 жовтня 2020 20:34
Скан_20201016 (13).jpg
16 жовтня 2020 20:34
Скан_20201016 (12).jpg
16 жовтня 2020 20:34
Скан_20201016 (11).jpg
16 жовтня 2020 20:34
Скан_20201016 (10).jpg
16 жовтня 2020 20:34
Скан_20201016 (9).jpg
16 жовтня 2020 20:34
Скан_20201016 (8).jpg
16 жовтня 2020 20:34
Скан_20201016 (7).jpg
16 жовтня 2020 20:34
Скан_20201016 (6).jpg
16 жовтня 2020 20:34
Скан_20201016 (5).jpg
16 жовтня 2020 20:34
Скан_20201016 (4).jpg
16 жовтня 2020 20:23
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Підводні професіонали"

ФОП Каркач Анастасія Сергіївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Підводні професіонали"
#31528093
Переможець 1 873 754,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2020 16:15
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 жовтня 2020 17:02

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до Додатку №1 переліку документів, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям пунктом 3 - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а саме, зазначене підтверджується сканованими копіями документів виготовлених з оригіналів зазначеного договору. Однак учасником було подано у складі тендерної пропозиції скановану копію з ксерокопії Договору підряду 11ст/19 від 10.05.2019 р. та додатків до нього. Для усунення виявлених невідповідностей учаснику потрібно надати скановану копію з оригіналу вищезазначеного договору разом із додатками.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2020 16:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Підводні професіонали"
#31528093
1 873 754,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 11 листопада 2020 16:46
Кінець періоду оскарження: 22 листопада 2020 00:00
Дата відміни: 22 листопада 2020 00:04
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Згідно ч.1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: у зв`язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
11 листопада 2020 16:46
Електронний підпис
11 листопада 2020 16:45
протокол №80 від 11.11.2020р..PDF