Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 33600000-6 Фармацевтична продукція
Очікувана вартість
525 000,00 UAH
UA-2020-10-01-006211-a ac33db06f1d74b20862f9731284e7d4a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Миколаївна Кольба

+380532609579
+380532609579
pokod.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Полтавський обласний клінічний онкологічний диспансер Полтавської обласної ради»
Код ЄДРПОУ: 02008951
Місцезнаходження: 36011, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Миколи Дмитрієва, 7а
Контактна особа: Наталія Миколаївна Кольба
+380532609579,+380532609579
pokod.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 жовтня 2020 14:51
Звернення за роз’ясненнями: до 09 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 жовтня 2020 16:00
Початок аукціону: 20 жовтня 2020 12:58
Очікувана вартість: 525 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 625,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15700 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 флакон
Іміпенем + циластатин (lmipenem + Cilastatin)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36011, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Миколи Дмитрієва,7 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Imipenem and cilastatin
АТХ: J01DH51
500 флакон
Меропенем (Meropenem)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36011, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Миколи Дмитрієва,7 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Meropenem
АТХ: J01DH02
100 флакон
Меропенем (Meropenem)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36011, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Миколи Дмитрієва,7 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Meropenem
АТХ: J01DH02
50 флакон
Колістиметат натрію (Colistin)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36011, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Миколи Дмитрієва,7 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Colistin
АТХ: J01XB01
5000 флакон
Цефтріаксон (Ceftriaxone)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36011, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Миколи Дмитрієва,7 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Ceftriaxone
АТХ: J01DD04
500 флакон
Цефтазидим (Ceftazidime)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36011, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Миколи Дмитрієва,7 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Ceftazidime
АТХ: J01DD02

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на банківський рахунок Постачальника протягом 20-ти банківських днів з моменту поставки Товару. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 жовтня 2020 14:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2020 14:51
ТД.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 жовтня 2020 13:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА" 493 039,00
UAH з ПДВ
478 825,00
UAH з ПДВ
Документи
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" 499 315,50
UAH з ПДВ
479 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 жовтня 2020 12:08
Електронний підпис
29 жовтня 2020 12:08
Документи переможця.pdf
19 жовтня 2020 13:57
Електронний підпис
19 жовтня 2020 13:57
Vutyag z nakazu Davidchuk.zip
19 жовтня 2020 13:57
Dovirenist Davidchuk.zip
19 жовтня 2020 13:57
Bankivska Licenzia.zip
19 жовтня 2020 13:57
Технічна частина.pdf
19 жовтня 2020 13:57
Тендерна пропозиція.pdf
19 жовтня 2020 13:57
П_дтвердження.pdf
19 жовтня 2020 13:57
201394_ГР_2921_15 700.zip

Публічні документи

18 жовтня 2020 11:47
Електронний підпис
18 жовтня 2020 11:46
Технічна частина.pdf
18 жовтня 2020 11:46
Nakaz.zip
18 жовтня 2020 11:46
Dovirenist_Nazarenko.zip
18 жовтня 2020 11:46
Dovidka pro nazvu.zip
18 жовтня 2020 11:46
Bank_licenzia.zip
18 жовтня 2020 11:46
202167_19-62_51_5 000.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА"

СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА"
#42210926
Переможець 478 825,00
UAH з ПДВ
28 жовтня 2020 17:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 жовтня 2020 17:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА"
#42210926
478 825,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2021 15:49
Електронний підпис зміни до договору
26 лютого 2021 16:21
Додаткова угода №3 (20%).pdf зміни до договору
26 лютого 2021 16:21
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2021 13:46
ДУ №2 Договір №20-00112 ТОВ АТ Фарма.pdf зміни до договору
02 січня 2021 13:41
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2020 11:36
ДУ №1.pdf зміни до договору
19 листопада 2020 11:35
Електронний підпис укладений
13 листопада 2020 08:29
20-00112.pdf укладений
13 листопада 2020 08:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), керуючись положеннями Закону України «Про внесення змін до деяких актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв‘язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)» № 540-ІХ від 30.03.2020 р., Постанови Кабінету Міністрів України від 20.03.2020 р. № 224 “Про затвердження переліку товарів (у тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, операції з ввезення яких на митну територію України та/або операції з постачання яких на митній території України звільняються від оподаткування податком на додану вартість” (із змінами) та положень п.6 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони погодили внести наступні зміни до Договору №20-00112 про закупівлю товарів від 12.11.2020 року, та викласти їх в наступній редакції: 1. Сторони дійшли згоди зменшити суму договору на 23 240,00 (двадцять три тисячі двісті сорок грн. 00 коп.) та викласти п.4.1. Договору в наступній редакції: «4.1. Договірна цього даного Договору становить: 455 585,00 (чотириста п’ятдесят п’ять тисяч п’ятсот вісімдесят п’ять гривень, 00 копійок) у т.ч. ПДВ 8 085,00 (вісім тисяч вісімдесят п’ять грн. 00 коп.»
Номер договору про закупівлю: 20-00112
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» № 992-VIII від 25.12.2015 р., а саме: дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.. Сторони дійшли згоди продовжити термін дії Договору до «31» березня 2021 р.
Номер договору про закупівлю: 20-00112
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» для проведення процедури закупівлі на початку 2021 р. Сторони домовились збільшити суму Договору на 80 524,00 грн. (Вісімдесят тисяч п’ятсот двадцять чотири грн. 00 коп.) 2. Викласти п.4.1 Договору у новій редакції: «4.1. Договірна цього даного Договору становить: 536 109,00 (П’ятсот тридцять шість тисяч сто дев`ять гривень, 00 копійок) у т.ч. ПДВ 9 009,00 (дев`ять тисяч дев`ять грн. 00 коп.»
Номер договору про закупівлю: 20-00112
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 листопада 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 455 585,00
UAH (в тому числі ПДВ 8 085,00 UAH)