Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція будівлі НВК «Балтська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3 – колегіум» за адресою: 66101, Одеська область, м. Балта, вул. Уварова, 96» (коригування)
Очікувана вартість
47 065 940,40 UAH
UA-2020-10-01-004872-c 01d047c0d07a4e4895234d2c0a7f81bb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Романець Галина Ярославівна

+380486622403 osvitas3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НВК "Балтська ЗОШ І-ІІІст.№3-колегіум"
Код ЄДРПОУ: 34010891
Місцезнаходження: 66101, Україна , Одеська обл., БАЛТА, вул.Уварова, буд.96
Контактна особа: Романець Галина Ярославівна
+380486622403
osvitas3@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 жовтня 2020 17:07
Звернення за роз’ясненнями: до 10 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 21 жовтня 2020 15:06
Початок аукціону: 21 жовтня 2020 15:06
Очікувана вартість: 47 065 940,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 235 329,71 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 235329 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція будівлі НВК «Балтська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3 – колегіум» за адресою: 66101, Одеська область, м. Балта, вул. Уварова, 96» (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66101, Україна, Одеська область, м.Балта, вул.Уварова,96
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2020  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 жовтня 2020 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2020 13:54
Перелік змін від 09.10.2020.doc
09 жовтня 2020 13:54
ТД зі змінами 09.10.2020.doc
09 жовтня 2020 13:54
Додаток-№6 зі змінами 09.10.2020.pdf
01 жовтня 2020 17:22
Додаток-№1.pdf
01 жовтня 2020 17:15
Додаток-№2.pdf
01 жовтня 2020 17:14
Додаток_№3.pdf
01 жовтня 2020 17:08
Додаток_№4.pdf
01 жовтня 2020 17:08
Додаток-№5.pdf
01 жовтня 2020 17:08
Додаток-№7.pdf
01 жовтня 2020 17:07
Додаток-№8.pdf
01 жовтня 2020 17:07
Додаток-№9.pdf
12 жовтня 2020 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2020 13:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2020 17:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2020 13:54
Перелік змін від 09.10.2020.doc
09 жовтня 2020 13:54
ТД зі змінами 09.10.2020.doc
01 жовтня 2020 17:22
Тенд.докум.pdf
09 жовтня 2020 13:54
Додаток-№6 зі змінами 09.10.2020.pdf
01 жовтня 2020 17:08
Додаток-№6.pdf
01 жовтня 2020 17:22
Додаток-№1.pdf
01 жовтня 2020 17:15
Додаток-№2.pdf
01 жовтня 2020 17:14
Додаток_№3.pdf
01 жовтня 2020 17:08
Додаток_№4.pdf
01 жовтня 2020 17:08
Додаток-№5.pdf
01 жовтня 2020 17:08
Додаток-№7.pdf
01 жовтня 2020 17:07
Додаток-№8.pdf
01 жовтня 2020 17:07
Додаток-№9.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-16-000026 ● b8ad88abf9ba4be5841ca63056ebd040
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 грудня 2020 16:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.12.2020 Одеса № 475

Про початок моніторингу
процедури закупівлі

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедури закупівлі відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 16.12.2020.

В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 16.12.2020 № 475
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
1. UA-2020-10-01-004872-c 01.10.2020 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-12-17 15:57:06

Запит про надання пояснення

Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 16.12.2020 № 475 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів за предметом ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи, яка проводилася Навчально-виховним комплексом «Балтська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 3 – колегіум» Балтської міської ради Одеської області (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-10-01-004872-c, дата оприлюднення 01.10.2020).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника щодо проведення процедури закупівлі, а саме:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення (протокол засідання тендерного комітету від 02.11.2020 № 45) щодо невідповідності учасника ТОВ «Веста Девелоп» вимогам частини 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тоді як ТОВ «Веста Девелоп» у складі тендерної пропозиції надана довідка від 14.10.2020 вих. № 316 про відсутність підстав, визначених частинами 1 і 2 статті 17 Закону?
2) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення (протокол засідання тендерного комітету від 02.11.2020 № 45) про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Веста Девелоп» на підставі незаповненого календарного графіку виконання робіт від 19.10.2020 вих. № 68, тоді як Замовником у частині 1 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та у пункті 75 проекту договору (додаток № 6 до ТД) не визначено спосіб подання та форму заповнення учасником календарного графіку виконання робіт?
3) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення (протокол засідання тендерного комітету від 02.11.2020 № 45) про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Веста Девелоп» на підставі ненадання заповненого проекту договору відповідно до вимог частини 3 розділу VI. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, тоді як ТОВ «Веста Девелоп» у складі тендерної пропозиції надано окремим файлом сканований проект договору від 14.10.2020 № вих. № 303 із заповненими реквізитами, підписаний уповноваженою особою та скріплений печаткою?
4) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення (протокол засідання тендерного комітету від 02.11.2020 № 45) про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Веста Девелоп» на підставі ненадання зведеного кошторису відповідно до пункту 75 проекту договору (додаток № 6 до ТД), тоді як умовами тендерної документації не передбачено надання учасниками у складі тендерних пропозицій зведеного кошторису?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-12-21 14:58:06

ВІДПОВІДЬ НА ЗАПИТ ОРГАНУ МОНІТОРИНГУ UA-2020-10-01-004872-c

ВІДПОВІДЬ НА ЗАПИТ ОРГАНУ МОНІТОРИНГУ
UA-2020-10-01-004872-c
17 грудня 2020 року у межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, нами було отримано запит на надання пояснень. У строк 3 робочі дні надаємо наступні пояснення.
Питання №1
“Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення (протокол засідання тендерного комітету від 02.11.2020 № 45) щодо невідповідності учасника ТОВ «Веста Девелоп» вимогам частини 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тоді як ТОВ «Веста Девелоп» у складі тендерної пропозиції надана довідка від 14.10.2020 вих. № 316 про відсутність підстав, визначених частинами 1 і 2 статті 17 Закону?”
Повідомляємо, що нами справді було пропущено під час оцінки довідку з вих. №316 від 14.10.2020р., так враховано до оцінки лише наявність довідки за вих. № 333 від 14.10.2020 р., яка містила інформацію лише про 1 з підстав для відмови в участі згідно статті 17 Закону. Але враховуючи усі інші підстави - пропозиція Учасника підлягає відхиленню.Тому порушення у частині не відхилення пропозиції учасника відсутнє.
Питання №2
“Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення (протокол засідання тендерного комітету від 02.11.2020 № 45) про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Веста Девелоп» на підставі незаповненого календарного графіку виконання робіт від 19.10.2020 вих. № 68, тоді як Замовником у частині 1 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та у пункті 75 проекту договору (додаток № 6 до ТД) не визначено спосіб подання та форму заповнення учасником календарного графіку виконання робіт?”
Відповідно до вимог тендерної документації Учасник повинен надати календарний графік виконання робіт (виконується у відповідності до національного стандарту) (частина 6 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»). Не заповнений календарний графік не відповідає власне суті документу. Зокрема, відповідно до Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві обов'язковими додатками до договору визначено календарний графік виконання робіт та план фінансування будівництва. У п. 17 Умов передбачено, що строки виконання робіт (будівництва об'єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення. Невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду.
Водночас, у наказі Мінрегіону від 13 січня 2009 року № 2 “Про оприлюднення Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві” визначено, що додаток "Календарний графік виконання робіт" конкретизує зобов'язання Підрядника, визначені умовами договору, щодо складу, обсягів, виконавців, послідовності, строків виконання робіт. Обґрунтованість положень цього додатка забезпечує ритмічність виконання робіт, своєчасність матеріально-технічного забезпечення, надання фронту робіт співвиконавцям, безперервність фінансування будівництва тощо. Аналіз виконання "Календарного графіка виконання робіт" дає можливість оцінювати сторонам хід будівництва в цілому та виконання окремих робіт, дотримання Підрядником та субпідрядниками визначених у договорі підряду строків будівництва та окремих робіт та своєчасно вживати заходів щодо наявних відхилень. Невиконання Підрядником графіка дає підстави Замовнику реалізувати свої права щодо притягнення до відповідальності Підрядника відповідно до умов договору та чинного законодавства.
Тобто, Замовником було визначено вимоги до календарного графіку виконання робіт, а також наявне законодавче обґрунтування змісту календарного графіку виконання робіт. Учасник не надав належним чином оформленого календарного графіку - Замовник не може прослідкувати етапність виконання робіт потенційний підрядником, а також чітко окреслені терміни виконання конкретних видів робіт.
Пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації, а тому була належним чином відхилена.
Питання №3
“Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення (протокол засідання тендерного комітету від 02.11.2020 № 45) про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Веста Девелоп» на підставі ненадання заповненого проекту договору відповідно до вимог частини 3 розділу VI. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, тоді як ТОВ «Веста Девелоп» у складі тендерної пропозиції надано окремим файлом сканований проект договору від 14.10.2020 № вих. № 303 із заповненими реквізитами, підписаний уповноваженою особою та скріплений печаткою?”
Відповідно до вимог тендерної документації Учасник повинен надати проект договору, який повинен бути заповнений та підписаний уповноваженою особою учасника і містити та печатку учасника. Неподання учасником у складі пропозиції проекту договору або зміна його умов в односторонньому порядку учасником торгів, спричинять наступне відхилення такої пропозиції (частина 3 розділу VI. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю»).
Учасником було надано неналежно заповнений проект договору у частині а) відсутності належно заповнених та доданих додатків до договору (додатки є невід’ємною частиною договору) (детальніше у відповіді на питання №4); б) зміни умов проекту договору.
Щодо останнього: у п. 75 Проекту передбачено надання додатку “1. Договірна ціна з локальними кошторисами”. Водночас Учасником надано проект договору, де у п. 75 Проекту передбачено надання додатку “1. Договірна ціна”, що є обмеженням умов Замовника у частині не погодження Замовнику як додатку до договору локальних кошторисів, які розшифровують договірну ціну (їх складові).
Пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації, а тому була належним чином відхилена.
Питання №4
“Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення (протокол засідання тендерного комітету від 02.11.2020 № 45) про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Веста Девелоп» на підставі ненадання зведеного кошторису відповідно до пункту 75 проекту договору (додаток № 6 до ТД), тоді як умовами тендерної документації не передбачено надання учасниками у складі тендерних пропозицій зведеного кошторису?”
Відповідно до вимог тендерної документації Учасник повинен надати проект договору, який повинен бути заповнений та підписаний уповноваженою особою учасника і містити та печатку учасника. Неподання учасником у складі пропозиції проекту договору або зміна його умов в односторонньому порядку учасником торгів, спричинять наступне відхилення такої пропозиції (частина 3 розділу VI. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю»).
У затверджених наказом Мінрегіону від 13 січня 2009 року № 2 “Про оприлюднення Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві” Рекомендаціях передбачено, що додатки до договору (далі - додатки) конкретизують умови, визначені текстом договору, узгоджуються сторонами і є невід'ємною складовою договору.
Учасником було надано неналежно заповнений проект договору у частині відсутності заповнених та доданих додатків до договору. Так як додатки є невід’ємною частиною договору, то проект договору наданий не у повному обсязі.
У п. 75 Проекту договору визначено як додаток “2. Зведений кошторис”. Але такий документ відсутній у складі пропозиції Учасника, а тому вона не відповідає вимогам тендерної документації і була належним чином відхилена.
Посилання:
1. Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, Постанова КМУ від 01.08.2005 року №668
URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/668-2005-%D0%BF
2. Про оприлюднення Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві, наказ Мінрегіону від 13 січня 2009 року № 2, Рекомендація
URL: https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0002661-09

Додатки до пояснень:
1. Проект договору ТОВ “Веста Девелоп»
2. Календарний графік виконання робіт ТОВ “Веста Девелоп»

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-10-01-004872-c

2021-01-04 10:20:53


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 15 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (ТД Замовника не відповідає вимогам Переліку формальних помилок, затвердженого Наказом № 710)
  3. Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Позов подано до суду шляхом направлення рекомендованим листом з описом вручення. Саму позовну заяву додаємо як додаток. Інформацію про відкриття провадження буде надано
Дата публікації: 14 січня 2021

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 жовтня 2020 15:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "Юніверсібуд" 32 600 000,00
UAH з ПДВ
32 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Веста Девелоп" 37 186 200,26
UAH з ПДВ
37 186 200,26
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Інженерно будівельна торгівля" 38 390 594,40
UAH з ПДВ
38 390 594,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 жовтня 2020 16:53
Електронний підпис
19 жовтня 2020 16:20
Штатний розклад.pdf
19 жовтня 2020 16:16
Scan (Norenko A.A., good).pdf
19 жовтня 2020 16:16
Scan (Ilchuk S.B.., good).pdf
19 жовтня 2020 16:16
Scan (Ovsianykova A.A., good).pdf
19 жовтня 2020 16:16
Scan (Kireev V.P.., good)-1.pdf
19 жовтня 2020 16:16
Scan (Melioshin S.V.., good).pdf
19 жовтня 2020 16:16
Scan (Remizova T.M., good).pdf
19 жовтня 2020 16:16
Scan Видрик В.В..pdf
19 жовтня 2020 16:16
Scan Шидловська А.Ю..pdf
19 жовтня 2020 16:16
Scan (Mincys M.B.., good4).pdf
19 жовтня 2020 16:16
Довідки.pdf
19 жовтня 2020 16:16
Scan Борейко М.М..pdf
19 жовтня 2020 16:16
акт Субпідрядника2.pdf
19 жовтня 2020 16:16
Розрахунок2.pdf
19 жовтня 2020 16:16
Розрахунок.pdf
19 жовтня 2020 16:16
Устав в цвете.pdf
19 жовтня 2020 16:16
Декларация.pdf
19 жовтня 2020 16:15
Зведений кошторис.pdf
19 жовтня 2020 16:15
Фін.звітності.pdf
19 жовтня 2020 16:15
Звіт по 55 договору.pdf
19 жовтня 2020 16:15
Довіреність.pdf
19 жовтня 2020 16:15
Scan (Morozova L.O.).pdf
19 жовтня 2020 16:15
акт субпідрядника 1.pdf
19 жовтня 2020 16:15
Довідка субпідрядник.pdf
19 жовтня 2020 16:15
304.imd
19 жовтня 2020 16:15
Розрахунки.pdf
19 жовтня 2020 16:15
Дозволи.pdf
19 жовтня 2020 16:15
Витяг ПДВ.pdf
19 жовтня 2020 16:15
Stat., dovidka, org..pdf

Публічні документи

19 жовтня 2020 19:25
Електронний підпис
19 жовтня 2020 19:21
наказ суржок.pdf
19 жовтня 2020 19:19
анкета к дог лаб.pdf
19 жовтня 2020 19:09
антикор програма.pdf
19 жовтня 2020 19:09
витяг.pdf
19 жовтня 2020 19:09
Наказ антикор прог.pdf
19 жовтня 2020 19:09
довідка Укргазбанк.pdf
19 жовтня 2020 19:09
смета2.pdf
19 жовтня 2020 19:09
смета1.pdf
19 жовтня 2020 19:09
смета3.pdf
19 жовтня 2020 19:09
технічне завдання.pdf
19 жовтня 2020 19:09
довідки.pdf
19 жовтня 2020 19:09
договір аналогічний.pdf
19 жовтня 2020 19:09
довідка про вартість 1.pdf
19 жовтня 2020 19:09
реестр.pdf
19 жовтня 2020 19:09
оплата обеспечения.pdf
19 жовтня 2020 19:09
S1499201 Квитанція №2. 2019.pdf
19 жовтня 2020 19:09
протокол повноваж.pdf
19 жовтня 2020 19:09
убип обеспечение.pdf
19 жовтня 2020 19:09
справка убип.pdf
19 жовтня 2020 19:09
справка тендер 16.10.2020.pdf
19 жовтня 2020 19:09
приказ 30 антикор прогр.pdf
19 жовтня 2020 19:09
Дозвіл ВД №660.19.51.pdf
19 жовтня 2020 19:09
Веста_Девелоп_устав_2020.pdf
19 жовтня 2020 19:09
витяг ПДВ 2018.pdf
19 жовтня 2020 19:09
віломості з ЄДРПОУ.pdf
19 жовтня 2020 19:09
Калохин А.А. ИНН.pdf
19 жовтня 2020 19:09
45.imd
19 жовтня 2020 19:08
наказ суржок.jpg
19 жовтня 2020 19:08
анкета к дог лаб.jpg
19 жовтня 2020 19:08
суб - пмк титан.pdf
19 жовтня 2020 19:08
довідка субпідряд.pdf
19 жовтня 2020 19:08
суб - пп сат-тек.pdf
19 жовтня 2020 19:08
проект договору.pdf
19 жовтня 2020 19:08
наказ та штат розклад.pdf
19 жовтня 2020 19:08
пропозиція.pdf
19 жовтня 2020 19:08
довідка про вартість 2.pdf
19 жовтня 2020 19:08
лист-відгук.pdf
19 жовтня 2020 19:08
выдгук копия.pdf

Публічні документи

13 листопада 2020 14:21
Електронний підпис
13 листопада 2020 14:07
Наказ 438 на пож ліцензію.pdf
13 листопада 2020 14:07
Доідка про несудимість.jpg
13 листопада 2020 14:06
Всі ліцензії.pdf
13 листопада 2020 14:06
pdf-інф з єдиного реєстру.pdf
19 жовтня 2020 15:52
Електронний підпис
19 жовтня 2020 15:35
платіжка гарантія.pdf
19 жовтня 2020 15:35
ецп.zip
17 жовтня 2020 17:43
Трудові 7.pdf
17 жовтня 2020 17:43
Трудові 6_compressed.pdf
17 жовтня 2020 17:43
Трудові 5.pdf
17 жовтня 2020 17:42
Трудові 4.pdf
17 жовтня 2020 17:42
Трудові 3_compressed.pdf
17 жовтня 2020 17:42
Трудові 2_compressed.pdf
17 жовтня 2020 17:41
Трудові 1_compressed.pdf
17 жовтня 2020 17:41
СТАТУТ.pdf
17 жовтня 2020 17:41
ОПИС до СТАТУТУ.pdf
17 жовтня 2020 17:41
довідки банк.pdf
17 жовтня 2020 17:40
ВІДОМІСТЬ ЄДРПОУ.pdf
17 жовтня 2020 17:39
Scan-кошториси 3.pdf
17 жовтня 2020 17:39
Scan-кошторис 2.pdf
17 жовтня 2020 17:39
Scan-кошториси 1.pdf
17 жовтня 2020 17:38
Кваліфікація 4.pdf
17 жовтня 2020 17:38
Scan-кваліфікація 3.pdf
17 жовтня 2020 17:37
Scan-кваліфікація 1.pdf
17 жовтня 2020 17:36
66.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "Юніверсібуд"

ТОВ "Веста Девелоп"

ПП "Інжбудторг"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Приватне підприємство "Юніверсібуд"
#31502122
Відхилено 32 600 000,00
UAH з ПДВ
27 жовтня 2020 09:43
ТОВ "Веста Девелоп"
#35179778
Відхилено 37 186 200,26
UAH з ПДВ
02 листопада 2020 15:23
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Приватне підприємство "Інженерно будівельна торгівля"
#36760989
Переможець 38 390 594,40
UAH з ПДВ
06 листопада 2020 15:12
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

27 жовтня 2020 09:43
Електронний підпис
27 жовтня 2020 09:42
протокол 44.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "Веста Девелоп" #35179778

№ рішення у справі

65/11-р/к

Дата рішення у справі

22.11.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

02 листопада 2020 15:23
Електронний підпис
02 листопада 2020 15:22
протокол 45.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Приватне підприємство "Інженерно будівельна торгівля" #36760989

№ рішення у справі

60/22-р/к

Дата рішення у справі

19.03.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 листопада 2020 15:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "Інженерно будівельна торгівля"
#36760989
38 390 594,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 листопада 2022 13:42
Електронний підпис укладений
18 листопада 2022 13:17
Електронний підпис зміни до договору
30 травня 2022 13:05
додаткова угода 10.pdf зміни до договору
30 травня 2022 13:04
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2022 11:45
додаткова9 з додатками.pdf зміни до договору
30 березня 2022 11:44
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 14:31
додаткова угода 8.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 14:29
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 18:52
Додаткова угода 7.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 18:51
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2021 14:52
додаткова угода.pdf зміни до договору
01 грудня 2021 14:51
Електронний підпис укладений
17 березня 2021 15:43
дод угода 3 17 03 2021.pdf зміни до договору
17 березня 2021 15:41
дод.угод №1.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 17:47
Електронний підпис укладений
18 листопада 2020 09:52
дог116-20.pdf укладений
18 листопада 2020 09:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми вартості робіт у 2020 році у зв'язку з малим терміном, який залишився до кінця року. Загальна сума договору не змінюється.
Номер договору про закупівлю: 116-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення джерел фінансування робіт та зміна реківзитів
Номер договору про закупівлю: 116-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни договору
Номер договору про закупівлю: 116-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження терміну дії договору в зв'язку з затримкою фінансування витрат Замовника
Номер договору про закупівлю: 116-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): додатки до договору №3,4
Номер договору про закупівлю: 116-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовжити строк дії договору
Номер договору про закупівлю: 116-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін в додатки до договору стосовно графіків виконання робі та фінансування
Номер договору про закупівлю: 116-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 листопада 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 36 348 217,20
UAH (в тому числі ПДВ 6 058 036,20 UAH)