Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації на об'єкт:"Реконструкція котельні на вул. Широкій, 79а у м Львові".
Очікувана вартість
4 932 500,80 UAH
UA-2020-10-01-004856-c 27f605b23a034fa999537e7567290efe
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Халак Олег Семенович

robota_zte@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівське комунальне підприємство "Залізничнетеплоенерго"
Код ЄДРПОУ: 20784943
Місцезнаходження: 79054, Україна , Львівська обл., Львів, С.Петлюри, 4а
Контактна особа: Халак Олег Семенович
robota_zte@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 жовтня 2020 17:04
Звернення за роз’ясненнями: до 16 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 жовтня 2020 18:00
Початок аукціону: 27 жовтня 2020 15:38
Очікувана вартість: 4 932 500,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 24 662,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації на об'єкт:"Реконструкція котельні на вул. Широкій, 79а у м Львові".
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79052, Україна, Львівська область, Львів, вул.Широка, 79а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації на об'єкт:"Реконструкція котельні на вул. Широкій, 79а у м Львові". Пiсляоплата 180 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 жовтня 2020 13:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2020 13:44
Тендерна_документацiя.docx
16 жовтня 2020 13:42
перелік змін.docx
16 жовтня 2020 13:42
Протокол 16-20.pdf
01 жовтня 2020 17:09
Додаток 2 Технічне завдання.pdf
01 жовтня 2020 17:08
Додаток_3 (Проєкт договору).doc
01 жовтня 2020 17:08
Додаток_1.docx
16 жовтня 2020 13:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2020 17:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2020 13:44
Тендерна_документацiя.docx
01 жовтня 2020 17:09
Тендерна_документацiя.docx
16 жовтня 2020 13:42
перелік змін.docx
16 жовтня 2020 13:42
Протокол 16-20.pdf
01 жовтня 2020 17:09
Додаток 2 Технічне завдання.pdf
01 жовтня 2020 17:08
Додаток_3 (Проєкт договору).doc
01 жовтня 2020 17:08
Додаток_1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 05 жовтня 2020 12:16
Дата відповіді: 08 жовтня 2020 12:09
1. В додатку 1 до тендерної документації в п. 2.4 вказано «Для підтвердження відповідної кваліфікації головного інженера проекту (ГІП) та інженера з проектно-кошторисної роботи, Учасник в складі пропозиції надає скан-копії кваліфікаційних сертифікатів: відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури за напрямком інженерно-будівельне проектування у частині економії енергії. Просимо пояснити якими критеріями користувався Замовник вказуючи напрям проектувальника, а саме у частині економії енергії? 2. В п. 2 додатку 1 до тендерної документації вказано: «учасник повинен підтвердити наявність в штаті головного технолога, інженера-теплотехніка, інженера-проектувальника; інженера-конструктора; інженера з проектно-кошторисної роботи, інженера-будівельника; провідного інженера». Просимо пояснити необхідність в штаті таких категорій працівників: - головного технолога і чи достатньо наявність в штаті інженера-технолога? - провідного інженера? За наявності інженера-проектувальника та інженера-конструктора, а також ГІПа прохання пояснити необхідність провідного інженера? 3. В п. 3 додатку 1 до тендерної документації вказано «Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори на виконання робіт (надання послуг) з виготовлення та/або розроблення проектної документації (проектно-кошторисної документації) на реконструкцію котельні тепловою потужністю не менше 20 МВт.» Досвіду з розробки твердопаливної водогрійної котельні тепловою потужністю 30,0 МВт буде достатньо для участі в даному тендері?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пунктом 4.3 державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2012 «Склад та зміст проектної документації» передбачено забезпечення відповідності проектних рішень:
– архітектурним і містобудівним вимогам, визначеним у містобудівних умовах і обмеженнях забудови земельної ділянки та іншим вихідним даним;
– вимогам чинних будівельних норм та нормативних документів;
– основним вимогам до об’єктів щодо забезпечення механічного опору та стійкості; дотримання вимог пожежної безпеки; забезпечення безпеки життя і здоров’я людини та захисту навколишнього природного середовища; забезпечення безпеки експлуатації; забезпечення захисту від шуму; економії енергії;
Основні вимоги до будівель і споруд затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 20.12.2006 № 1764 «Про затвердження Технічного регламенту будівельних виробів, будівель і споруд». Серед основних вимог - забезпечення економії енергії.
Зважаючи на вищевикладене, встановлена нами вимога спрямована на перевірку наявності в потенційного розробника проектної документації можливості здійснювати, опираючись на рівень своєї освіти та професійний досвід, проектування об’єктів , що відповідатимуть одній із важливих для нас вимог - забезпечення економії енергії.

Достатньо наявність в штаті інженера-технолога.
Вимога про надання підтвердження наявності в штаті головного технолога, інженера-теплотехніка, інженера-проектувальника; інженера-конструктора; інженера з проектно-кошторисної роботи, інженера-будівельника; провідного інженера
встановлена замовником виходячи зі специфіки предмета закупівлі, його потужності та функціонального призначення. Дана котельня належить до об’єктів інженерної інфраструктури міста, що забезпечує життєдіяльність не окремої будівлі, а цілого мікрорайону, включаючи багатоквартирні житлові будинки, підприємства виробничої і невиробничої сфери, громадські споруди, заклади освіти та охорони здоров’я. Припинення функціонування даного об’єкту внаслідок аварійних ситуацій призведе до значних наслідків для життєдіяльності населення та об’єктів інфраструктури району. Отже, для дотримання повноти та відповідності нормативним вимогам прийнятих проектних рішень по всіх розділах робочого проекту з метою забезпечення надійності та довговічності при експлуатації об’єкта, запобігання аварійності внаслідок невідповідних проектних рішень, що можуть призвести до неправильної експлуатації об’єкта в цілому, вимога щодо наявності в штаті головного технолога, провідного інженера, інженера-теплотехніка, інженера-проектувальника, інженера-конструктора, інженера з проектно-кошторисної роботи, інженера-будівельника є обгрунтованою і правомірною та надає Замовнику захист від недобросовісних учасників, які не мають належного досвіду виконання робіт і кадрового потенціалу.

У п.3 ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Предметом даної закупівлі є роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації на об’єкт: «Реконструкція котельні на вул. Широкій, 79а в м. Львові» ДК 021:2015 -(71320000-7) - Послуги з інженерного проектування. Додаток 2 до ТД (завдання на розроблення проектно-кошторисної документації) містить перелік основних даних та вимог до розробки проектної документації, зокрема, інформацію про потужність об’єкту проектування 36 МВт (3х10 МВт+1х6 МВт), а також про те, що паливом для котлів є природний газ середнього тиску, а не тверде паливо. Тому, враховуючи вище зазначене, Замовником встановлено вимогу про надання учасниками аналогічних договорів з виготовлення та/або розроблення проектної документації (проектно-кошторисної документації) на реконструкцію котельні тепловою потужністю не менше 20 МВт, що працює на газовому паливі. Договір на виконання проектної документації (проектно-кошторисної документації) твердопаливної водогрійної котельні не є аналогічним до предмету даної закупівлі, оскільки відрізняється проектно-технологічними і конструктивними рішеннями та не відповідає правилам безпечної експуатації газових установок.
Окрім того, вищезазначена вимога не обмежує конкуренцію, а є кваліфікаційною вимогою, яка дає Замовнику захист від недобросовісних учасників, що в подальшому вплине на якість виконання робіт. Відповідність учасника зазначеній вимозі Документації є ознакою компетентності та передумовою виконання в повному обсязі і своєчасно договірних зобов’язань учасником. Відсутність такого критерію в подальшому вплине на якість та терміни виконання робіт, або ж взагалі унеможливить їх виконання Учасником через відсутність відповідного досвіду. Як наслідок невиконання державного замовлення та неефективне використання бюджетних коштів.

Замовником встановлювався відповідний критерій керуючись положеннями ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» та специфікою предмета закупівлі. Кожний учасник повинен чітко відповідати вимогам тендерної документації та додаткам до неї.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 06 жовтня 2020 15:46
Дата відповіді: 09 жовтня 2020 09:30
1 В додатку 1 до тендерної документації в п. 3 вказано " успішне виконання протягом 2014 - 2020 років не менше двох аналогічних* договорів" Чи достатньо буде для участі в даному тендері додати 1 аналогічний договір та 1 експертний висновок ?
Відповідь: Замовником встановлювався відповідний критерій керуючись положеннями ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» та специфікою предмета закупівлі. Кожний учасник повинен чітко відповідати вимогам тендерної документації та додаткам до неї.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-01-004856-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Виробничо-торгове підприємство "ПЕРСПЕКТ", Код ЄДРПОУ:22818416
Дата подання: 08 жовтня 2020 10:58
Кваліфікаційни вимоги
Пропонуємо скасувати кваліфікаційни вимоги в частині періоду надаваємих аналогічних договорів, потужності котелень та обов*язкового штатного розпису, який передбачає посади тільки штатному розпису ТОВ "Сервіскотломонтаж-Львів",як учасника закупки по цьому об*єкту, яка була скасована. Будьте прозороми!!! Ці умови згідно Закону "Про публічні закупівлі" є діскраміційні. Якщо наша вимога не буде задоволена то вимушені будемо звернутися зі скаргою до Антімонопольного комітету України. Дякуємо за розуміння.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 жовтня 2020 11:07
Закон надає замовникові право самостійно визначити склад ознак, які вказують на відповідність учасника тому чи іншому передбаченому законом кваліфікаційному критерію, а також встановити вимоги до документів, якими такі ознаки можуть бути підтверджені. Керуючись таким правом, замовник цієї закупівлі, встановив вимоги, спрямовані встановити, чи потенційний виконавець робіт має необхідний кваліфікований персонал та належний досвід виконання аналогічних договорів, що дозволить нам пересвідчитись в його спроможності виконати замовлення. Зважаючи на обсяг та складність нашого предмету закупівлі, вважаємо встановлені нами вимоги доцільними і обґрунтованими.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-10-01-004856-c.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів", Код ЄДРПОУ:37801512
Дата подання: 12 листопада 2020 13:31
Скарга щодо прийнятих рішень Замовником
Скарга щодо прийнятих рішень Замовником
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 листопада 2020 11:21
рішення від 16.11.2020 № 21189 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 17 листопада 2020 11:21
рішення від 24.11.2020 № 21797.pdf
Дата публікації: 27 листопада 2020 18:14
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасування рішення про визначення ТзОВ "Альфагаз " переможцем торгів.
Дата виконання рішення замовником: 02 грудня 2020 11:58
Номер скарги: UA-2020-10-01-004856-c.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів", Код ЄДРПОУ:37801512
Дата подання: 16 січня 2021 15:02
Скарга щодо прийнятих рішень Замовником
Скарга щодо прийнятих рішень Замовником
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 січня 2021 16:30
рішення від 18.01.2021 №793+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 18 січня 2021 16:30
рішення від 27.01.2021 №1460.pdf
Дата публікації: 01 лютого 2021 19:38
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником було виконано рішення органу оскарження, а саме відмінено рішення про дискваліфікація Учасника ТОВ "Сервіскотломонтаж-Львів".
Дата виконання рішення замовником: 17 лютого 2021 14:51

Документи подані скаржником

12 листопада 2020 12:10
Скарга.docx
12 листопада 2020 12:10
Скарга.pdf

Документи подані замовником

19 листопада 2020 16:32
Відповідь.pdf
19 листопада 2020 16:32
Відповідь.pdf
19 листопада 2020 17:16
777.txt
02 грудня 2020 11:55
Протокол рішення АМКУ.pdf

Документи Органу Оскарження

27 листопада 2020 18:14
рішення від 24.11.2020 № 21797.pdf

Документи подані скаржником

16 січня 2021 14:41
Скарга.docx
16 січня 2021 14:41
Скарга.pdf

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 жовтня 2020 16:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬФАГАЗ" 2 974 489,20
UAH з ПДВ
1 970 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з Обмеженою Відповідальністю Асоціація Інженерних Підприємств 3 500 000,00
UAH з ПДВ
2 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" 3 885 717,28
UAH з ПДВ
3 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 лютого 2021 12:08
Електронний підпис
03 грудня 2020 10:12
Електронний підпис
13 листопада 2020 19:11
Електронний підпис
13 листопада 2020 19:10
14. Гарантійний лист.pdf
11 листопада 2020 16:47
Електронний підпис
11 листопада 2020 16:19
Електронний підпис
11 листопада 2020 16:16
4.8. Ліцензія.PDF
11 листопада 2020 16:16
4.7. Дозвіли.pdf
28 жовтня 2020 10:35
Електронний підпис
26 жовтня 2020 10:34
Електронний підпис
23 жовтня 2020 17:15
Електронний підпис
23 жовтня 2020 17:12
7. Банківська гарантія.rar
23 жовтня 2020 17:12
6. Тендерна пропозиція.PDF
23 жовтня 2020 17:12
5.5. Ліцензія.PDF
23 жовтня 2020 17:12
5.4. Дозвіли.pdf
23 жовтня 2020 17:12
5.3. Витяг з реєстру ПДВ.PDF
23 жовтня 2020 17:12
5.2. Відомості з ЄДР.PDF
23 жовтня 2020 17:12
5.1. Виписка з ЄДР.PDF
23 жовтня 2020 17:12
3.6. Гарантійний лист.pdf
23 жовтня 2020 17:12
3.1. Договір (проект).PDF

Публічні документи

26 жовтня 2020 15:07
Електронний підпис
26 жовтня 2020 15:00
тендерна пропозиція.pdf
26 жовтня 2020 15:00
договір.pdf
26 жовтня 2020 15:00
довідка про санкції.pdf
26 жовтня 2020 15:00
6.аналогічний договір.pdf
26 жовтня 2020 15:00
ВИТЯГ 3.jpg
26 жовтня 2020 15:00
ВИТЯГ 1.jpg
26 жовтня 2020 15:00
ВИТЯГ 2.jpg
26 жовтня 2020 14:59
10. Лист відгук.pdf
26 жовтня 2020 14:59
сертифікати, трудові.pdf
26 жовтня 2020 14:59
технічне завдання.pdf
26 жовтня 2020 14:59
не є фізичною особою.pdf
26 жовтня 2020 14:59
довідка про субпідряд.pdf
26 жовтня 2020 14:59
Опис до статуту.pdf
26 жовтня 2020 14:59
довідка про дозволи.pdf
26 жовтня 2020 14:59
довідка згідно п.9 ст 9.pdf
26 жовтня 2020 14:59
5. аналогічний договір1.pdf

Публічні документи

03 березня 2021 12:08
Електронний підпис
03 березня 2021 12:07
Кошторис(оновлений).pdf
02 березня 2021 09:36
Електронний підпис
02 березня 2021 09:34
Довідки_ст.17.rar
26 жовтня 2020 16:41
Електронний підпис
26 жовтня 2020 16:40
24.Інші_документи.pdf
26 жовтня 2020 15:53
18.Статут_Товариства.pdf
26 жовтня 2020 15:53
11.ФЗ_2019_копія.pdf
26 жовтня 2020 15:53
20.Проект_договору.pdf
26 жовтня 2020 15:53
22.Графік_робіт.pdf
26 жовтня 2020 15:53
15.Технічне_завдання.pdf
26 жовтня 2020 15:53
12.Довідка_ст_17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬФАГАЗ"

Товариство з Обмеженою Відповідальністю Асоціація Інженерних Підприємств

Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "АЛЬФАГАЗ"
#33654331
Рішення скасоване
1 970 000,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2020 11:12
Обґрунтування аномально низької ціни
до 29 жовтня 2020 00:00
ТОВ "АЛЬФАГАЗ"
#33654331
Рішення скасоване
1 970 000,00
UAH з ПДВ
17 лютого 2021 14:50
Обґрунтування аномально низької ціни
до 04 грудня 2020 00:00
Товариство з Обмеженою Відповідальністю Асоціація Інженерних Підприємств
#38369881
Рішення скасоване
2 000 000,00
UAH з ПДВ
17 лютого 2021 14:50
Обґрунтування аномально низької ціни
до 08 грудня 2020 00:00
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів"
#37801512
Рішення скасоване 3 500 000,00
UAH з ПДВ
17 лютого 2021 14:50
ТОВ "АЛЬФАГАЗ"
#33654331
Відхилено
1 970 000,00
UAH з ПДВ
19 лютого 2021 12:13
Обґрунтування аномально низької ціни
до 19 лютого 2021 00:00
Товариство з Обмеженою Відповідальністю Асоціація Інженерних Підприємств
#38369881
Відхилено
2 000 000,00
UAH з ПДВ
23 лютого 2021 09:16
Обґрунтування аномально низької ціни
до 23 лютого 2021 00:00
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів"
#37801512
Переможець 3 500 000,00
UAH з ПДВ
23 лютого 2021 09:29

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

09 грудня 2020 15:33
Електронний підпис

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Документи

19 лютого 2021 12:10
Електронний підпис

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

23 лютого 2021 09:15
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 лютого 2021 09:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів"
#37801512
3 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 листопада 2023 12:22
Електронний підпис зміни до договору
09 квітня 2022 15:32
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 11:17
ДУ №2 від 31_12_21 до угоди № №158-П.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 11:16
Електронний підпис зміни до договору
17 березня 2021 14:00
Електронний підпис зміни до договору
17 березня 2021 14:00
Додаткова угода № 1 до угоди № 158 п від 15_03_21.pdf зміни до договору
17 березня 2021 13:57
Електронний підпис укладений
15 березня 2021 11:28
Підписаний договір № 158 п від 15_03_2021.pdf укладений
15 березня 2021 11:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: № 158-п
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору №158-п від 15 березня 2021р.
Номер договору про закупівлю: № 158-п
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 березня 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 3 500 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 583 333,33 UAH)