Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт фасаду адміністративної будівлі, розташованої за адресою: Одеська область, Лиманський район, смт.Нові Білярі, вул. Лиманна, 2
Очікувана вартість
2 526 676,00 UAH
UA-2020-10-01-004648-c a25c09f623d1490981f221c7d495a3ea
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Малик Віта Анатоліївна

380676034612 malikvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Новобілярська селищна рада Лиманського району Одеської області
Код ЄДРПОУ: 05406037
Місцезнаходження: 67550, Україна , Одеська обл., смт.Нові Білярі, Лиманна,2
Контактна особа: Малик Віта Анатоліївна
380676034612
malikvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 жовтня 2020 16:39
Звернення за роз’ясненнями: до 09 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 19 жовтня 2020 11:44
Очікувана вартість: 2 526 676,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 633,38 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Строк виконання робіт є орієнтовним, та визначатиметься згідно умов договору, в тому числі календарного графіку виконання робіт, але не пізніше ніж до 31.12.2020 року.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт фасаду адміністративної будівлі, розташованої за адресою: Одеська область, Лиманський район, смт.Нові Білярі, вул. Лиманна, 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67550, Україна, Одеська область, Лиманський район, смт.Нові Білярі, вул. Лиманна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Умови оплати - згідно договору. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. (більш детально - в тендерній документації). Тендерна документація додається окремим додатком. Категорія замовника передбачена п.1 ч.4 ст.2 Закону, а саме: орган місцевого самоврядування. Вид закупівлі передбачений абз. 1 п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону. Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Методика оцінки визначена в тендерній документації.Предмет закупівлі замовником визначено у порядку, установленому Уповноваженим органом - за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”. Місцезнаходження Замовника: 67550, Одеська область, Лиманський район, смт.Нові Білярі, вул. Лиманна, 2 Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 жовтня 2020 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2020 16:48
Проект_договору_фасад.docx
01 жовтня 2020 16:48
Тенд._документац._фасад.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

класс наслідків
Дата подання: 02 жовтня 2020 15:12
Дата відповіді: 07 жовтня 2020 14:52
Доброго дня. повідомте , будь-ласка, який клас наслідків даного об"єкту згідно ориманого Вами позитивного експертного звіту?
Відповідь: клас наслідків (відповідальності) обєкта
кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 02 жовтня 2020 15:35
Дата відповіді: 07 жовтня 2020 14:58
в розділі "ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ " п.5 п.п.5.1.1.3. вказано що у штаті Учасник повинен мати сертифікованого інженера-проектувальника, але виконання робіт з капітального ремонту не передбачає необхідність виконання робіт інженером проектувальником. Можливо Ви мали на увазі сертифікованого інженера-кошторисника. Прошу роз"яснити дану вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: клас наслідків (відповідальності) обєкта СС1. Під час проходження Експертизи даного об'єкта, крім кошторисної частини були надані так само креслення, що є компетенцією інженера проектувальника. Враховуючи це, Замовником прийнято рішення, що учасник торгів повинен мати сертифікованого інженера-проектувальника, для ознайомлення та проведення якісного ремонту робіт
тех. характеристики
Дата подання: 06 жовтня 2020 13:15
Дата відповіді: 07 жовтня 2020 15:08
В документації вказаний такий текст: "Необхідність зазначення посилання в технічному завданні на конкретні марки чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва матеріалу пов’язана із їх зазначенням в проектній документації по якій отримано позитивний експертний звіт, затверджений філією ДП «Укрдержбудекспертиза» в Одеській області та достатнім строком експлуатації матеріалу заявленого виробником конкретної марки, патенту, типу або конкретного процесу чи способу виробництва та відносно низькою сукупною вартістю матеріалу (його частин) та інших витрат, які нестиме безпосередньо Замовник під час використання, обслуговування та припинення використання такого матеріалу." Дана вимога стосується учасників які будуть застосовувати еквівалент? Чи на кого вона розповсюджується?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Частиною 4 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено наступне: Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Замовник, в цій частині тендерної пропозиції обґрунтував необхідність визначення в технічній специфікації щодо предмету закупівлі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва (враховуючи наявність проектної документації по якій отримано позитивний експертний звіт, затверджений філією ДП «Укрдержбудекспертиза» в Одеській області).
Кваліфікаційні вимоги. Інженер-проектувальник
Дата подання: 08 жовтня 2020 19:06
Дата відповіді: 13 жовтня 2020 20:32
п.5 п.п.5.1.1.3. передбачає обовязкову наявність у Учасника сертифікованого інженера-проектувальника. Виконання робіт з капітального ремонту не передбачає необхідність виконання робіт інженером проектувальником. Підприємства, що спеціалізуються на виконанні будівельних робіт, не мають в штаті проектувальників. Надайте будь ласка відповідь на наступні запитання: Чи буде підтвердженням відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації надання цивільно-правового договору із інженером-проектувальником про надання останнім послуг із проектування та консультацій? Чи може такий спеціаліст не входити до штату працівників учасника, та бути залученим спеціалістом?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимогою тендерної документації є наступне: надати у складі тендерної пропозиції довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням у такій довідці інформації про ПІБ, посаду, освіту, стаж роботи за фахом, форма трудових відносин (основне місце роботи або неосновне місце роботи). Серед наведених працівників у довідці Учасник повинен підтвердити обов’язкову наявність таких фахівців, як інженерно-технічний персонал (інженер-проектувальник (в складі пропозиції надати копію кваліфікаційного сертифіката), виконавець робіт та/або інші); спеціалісти робочих професій; копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: витяги з трудових книжок таких працівників із записами про прийом на роботу, або накази про прийняття на роботу таких працівників, тощо.
Вимога щодо підтвердження наявності трудових відносин між учасником та всіма працівниками не поширюється на працівників, які залучаються у порядку передбаченому п.5.1.1.4. цієї тендерної документації.
5.1.1.4. Учасником процедури закупівлі для підтвердження своєї відповідності встановленому кваліфікаційному критерію такому, як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід може бути залучено потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, за умови подання у складі тендерної пропозиції документів, що підтверджують наявність трудових відносин між субпідрядником/співвиконавцем та всіма працівниками, що залучаються у порядку передбаченому даним пунктом тендерної документації.
Звертаємо вашу увагу, що трудові́ відно́сини — врегульовані нормами трудового права суспільні відносини, що виникають як результат впливу норм трудового права на поведінку суб'єктів трудової діяльності в результаті укладення трудового договору, внаслідок якого між ними виникають правові зв'язки, а також відносини з приводу встановлення умов праці на підприємстві, навчання й перекваліфікації за місцем роботи та відносини, пов'язані з наглядом і контролем за додержанням трудового законодавства, вирішенням трудових спорів та працевлаштуванням громадян.
Кваліфікаційні вимоги. Інженер-проектувальник
Дата подання: 08 жовтня 2020 19:30
Дата відповіді: 13 жовтня 2020 21:05
п.5 п.п.5.1.1.3. передбачає обовязкову наявність у Учасника сертифікованого інженера-проектувальника. Виконання робіт з капітального ремонту не передбачає необхідність виконання робіт інженером проектувальником. Надайте будь ласка відповідь на наступні запитання: Чи буде підтвердженням відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації надання копій документів про працевлаштування інженера-кошторисника та копії кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт, повязаних із створенням об'єкта архітектури за професією інженер-проектувальник, напрямок діяльності: інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимогою тендерної документації є наступне: надати у складі тендерної пропозиції довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням у такій довідці інформації про ПІБ, посаду, освіту, стаж роботи за фахом, форма трудових відносин (основне місце роботи або неосновне місце роботи). Серед наведених працівників у довідці Учасник повинен підтвердити обов’язкову наявність таких фахівців, як інженерно-технічний персонал (інженер-проектувальник (в складі пропозиції надати копію кваліфікаційного сертифіката), виконавець робіт та/або інші); спеціалісти робочих професій; копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: витяги з трудових книжок таких працівників із записами про прийом на роботу, або накази про прийняття на роботу таких працівників, тощо.
Вимога щодо підтвердження наявності трудових відносин між учасником та всіма працівниками не поширюється на працівників, які залучаються у порядку передбаченому п.5.1.1.4. цієї тендерної документації.
5.1.1.4. Учасником процедури закупівлі для підтвердження своєї відповідності встановленому кваліфікаційному критерію такому, як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід може бути залучено потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, за умови подання у складі тендерної пропозиції документів, що підтверджують наявність трудових відносин між субпідрядником/співвиконавцем та всіма працівниками, що залучаються у порядку передбаченому даним пунктом тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-01-004648-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП АСК, Код ЄДРПОУ:24543159
Дата подання: 08 жовтня 2020 19:21
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ
Відповідно до п.5 п.п.5.1.1.3. Замовником передбачено обов'язкову наявність у Учасника сертифікованого інженера-проектувальника.
Дана вимога є дискримінаційною, та такою, що направлена на штучне обмеження кількості потенційних учасників.
Так, виконання робіт з капітального ремонту не передбачає необхідність виконання робіт інженером проектувальником. Підприємства, що спеціалізуються на виконанні будівельних робіт, не мають та не повинні мати в штаті проектувальників.
Відповідно до діючих норм ДСТУ (ДБН) стадія проектування об'єкту будівництва (проектування робіт із капітального ремонту) передує стадії виконання будівельних робіт.
На етапі будівництва (робіт із капітального ремонту) не можуть виконуватись проектні роботи щодо того самого об'єкту.
Відповідно до технічного завдання проектно-кошторисну документацію із капітального ремонту фасаду адмін. будівлі Замовник вже замовив та отримав від профільної проектної органіазції. Саме Замовник має надати виконавцю будівельних робіт проектну докумнтацію, що пройшла відповідну експертизу та узгоджена до виконання. Саме Замовник має укласти з відповідною проектною організацією договір про авторський нагляд.
Будівельна організація не може та не зобовязана виконувати проектні роботи, а відповідно й мати у штаті сертифікованого інженера-проектувальника.
Відповідно до норм ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник не може встановлювати дискримінаційні умови та обмежувати участь потенційних учасників у процедурі закупівлі.
Вважаємо встановлену Замовником вимогу щодо обов'язкової наявності у штаті Учасника сертифікованого інженера-проектувальника дискримінаційною та такою, що порушує права нашого підприємства!
Просимо видалити дискримінаційну вимогу.
В іншому випадку будемо вимушені звернутись до постійно діючої адміністартивної колегії АМКУ з розгляду скарг в порядку ч.8 ст.18 ЗУ "про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 жовтня 2020 20:39
Розглянувши ваше звернення повідомляємо, що частиною другою статті 16 Закону встановлено, що замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Можливість встановлювати вимоги на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, відповідно до якої, Тендерною документацією до Закупівлі вимагається наявність в Учасника сертифікованого інженера-проектувальника, задля кваліфікованої підготовки тендерної пропозиції до закупівлі.
Тобто, для отримання якісних робіт Замовник має право вимагати від потенційних учасників підтвердження кваліфікації працівників, що не суперечать нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Замовнику Законом надане право на власний розсуд визначати кваліфікаційні вимоги, які є необхідними з точки зору замовника для належного виконання умов договору. Крім того, зазначена вимога до кваліфікації учасників заявлена з метою кваліфікованої підготовки тендерної пропозиції до закупівлі та укладання договорів з надійним учасником ринку, оскільки на стадії проведення закупівлі неможливо встановити сумлінність та відповідальність Учасника при виконанні своїх обов'язків. Вимоги замовника не дискримінують Учасників, оскільки будь-який учасник має право та можливість мати кваліфікованих працівників.
Отож, встановлена кваліфікаційна вимога щодо наявності працівників не є дискримінаційною в частині наявності сертифікованого інженера-проектувальника.
Номер вимоги: UA-2020-10-01-004648-c.c2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП АСК, Код ЄДРПОУ:24543159
Дата подання: 13 листопада 2020 15:13
Вимога щодо скасування неправомірного рішення
ВИМОГА ДО ЗАМОВНИКА

За результатами аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією було визнано пропозицію ПП «ЮГ БУД ЛІДЕР».

10.11.2020 Замовником було опубліковано повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у пропозиції ПП «ЮГ БУД ЛІДЕР».
11.11.2020 учасником ПП «ЮГ БУД ЛІДЕР» з метою виправлення невідповідностей додані додаткові документи.

11.11.2020 року Замовником опубліковано Рішення уповноваженої особи Замовника №б/н від 11.11.2020 року про визнання пропозиції ПП «ЮГ БУД ЛІДЕР» такою, що відповідає вимогам тендерної документації та повідомлено про намір укласти договір із даним учасником. Дане рішення опубліковано без належного оформлення, без підпису, печатки та вихідного номеру.

ПП «АСК» вважає Рішення уповноваженої особи Замовника протиправним, та таким, що прийняте із порушення норм ЗУ «Про публічні закупівлі», а пропозицію ПП «ЮГ БУД ЛІДЕР» такою, що не відповідає вимогам тендерної документації, з огляду на наступне.



А. По-перше, тендерна пропозиція ПП «ЮГ БУД ЛІДЕР» навіть після виправлення невідповідностей не відповідає кваліфікаційним вимогам тендерної документації. Учасником ПП «ЮГ БУД ЛІДЕР» не виправлені допущені у пропозиції невідповідності.

1. Відповідно до п. 5.1.1 Розділу 5 тендерної документації, для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме:
5.1.1.1. довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність обладнання, матеріально технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт згідно предмету закупівлі, із зазначенням інформації про найменування кожного виду обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, кількості, правові підстави використання, відомості про технічний стан; для підтвердження права власності - документ, що посвідчує право власності учасника на таке обладнання, матеріально-технічну базу та технології (договір купівлі продажу із документами, що підтверджують передачу такого обладнання Учаснику або інвентарна картка обліку такого засобу (обладнання) в Учасника або копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів або оборотно-сальдова відомість по рахунку або інші документи, які підтверджують права власності); для підтвердження законних підстав користування - копії правовстановлюючих документів договірного характеру, що підтверджують законні підстави користування учасником на договірних засадах обладнанням, матеріально-технічною базою та технологіями, що визначені згідно довідки про наявність обладнання, матеріально технічної бази та технологій та які за своєю формою відповідають вимогам чинного законодавства України.
В складі тендерної пропозиції Учасником ПП «ЮГ БУД ЛІДЕР» надано довідку, про наявність обладнання, матеріально технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт згідно предмету закупівлі. Згідно позиції № 6 Довідки відображено Автогрейд 18 т. , Марка OgR F156, державний номер - 20891 ОК», у кількості 1 одиниця, що орендується у МПП «БАЗАЛЬТ» відповідно до Договору оренди спеціальних машин та механізмів з від 21.04.2020 року.
На підтвердження законних підстав користування учасником ПП «ЮГ БУД ЛІДЕР» наданий даний договір оренди спеціальних машин та механізмів з від 21.04.2020 року. Серед переліку обладнання що наведено у Додатку № 1 до даного договору також зазначена дана одиниця техніки, а саме: Автогрейд 18 т. , Марка OgR F156, державний номер - 20891 ОК.
Однак, свідоцтво про реєстрацію даної одиниці техніки не надано!
В складі документів на підтвердження законного права користування технікою та обладнанням міститься свідоцтво про реєстрації іншої одиниці техніки: Автогрейд 18 т. , Марка OkF 205, державний номер - 20893 ОК.

Таким чином, Учасник не підтвердив законні підстави користування всім обладнанням, матеріально-технічною базою та технологіями, що визначені згідно довідки про наявність обладнання, матеріально технічної бази та технологій.

У відповідності до ч.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.



Б. По-друге, тендерна пропозиція ТОВ «ПРОСТІР-АГРОБУД» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.

1. Так, відповідно до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» учасник повинен надати документи, що підтверджують його відповідність вимогам тендерної документації до кінцевого строку подання тендерної пропозиції, що визначена системою.
Кінцевим строком подання пропозиції за даною процедурою закупівель є 19.10.2020 00:00.

Відповідно до ч.16 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлений виключний перелік категорій документів, що можуть бути виправлені учасником під час розгляду тендерної пропозиції.
А саме, відповідно до даної норми Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Відповідно до вимог п.6.1. Тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником, а саме наступні документи:
«6.1.1. Розрахунок договірної ціни (з урахуванням положень ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» згідно вартості тендерної пропозиції учасника, визначеної останнім при поданні такої пропозиції через електронну систему закупівель, а також підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни: локальні кошториси; розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів або зведені відомості ресурсів)»;

Відповідно до вимог п.1.5. Розділу 1 Тендерної документації всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписому часника/уповноваженої особи учасника.

Надані учасником ПП «ЮГ БУД ЛІДЕР» у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують відповідність учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, у файлі «кошторис» (підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни: локальні кошториси, розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомості ресурсів або зведені відомості ресурсів), які вимагалися Замовником згідно із п. 6.1.1. Розділу 6 Тендерної документації, мають розширення RTF, та не засвідченні ні власноручним підписом, ні печаткою Учасника.

Таким чином, учасником ПП «ЮГ БУД ЛІДЕР» до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій не було надано документів, що підтверджують відповідність учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, що є порушенням вимог п.6.1.1 Розділу 6 тендерної документації.

Надані учасником ПП «ЮГ БУД ЛІДЕР» завірені підписом посадової особи кошториси, що були завантажені після спливу кінцевого строку подання пропозицій, а саме 11.11.2020 року, не можуть бути прийняті Замовником відповідно до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі».

2. Відповідно до п. 1.5, Розділу 1 Документації, Замовник визначив: «Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої особи не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію)».
Документи надані учасником ПП "ЮГ БУД ЛІДЕР" у складі тендерної пропозиції, засвідчені факсиміле директора Кисса В.А., що не відповідає вимогам ДСТУ 4163-2003 «Вимоги до оформлення документів».
Відповідно до частини 3 статті 207 Цивільного кодексу України використання при вчиненні правочинів факсимільного відтворення підпису за допомогою засобів механічного, електронного або іншого копіювання, електронного підпису або іншого аналога власноручного підпису допускається у випадках, встановлених законом, іншими актами цивільного законодавства, або за письмовою згодою сторін, у якій мають міститися зразки відповідного аналога їхніх власноручних підписів.
В складі пропозиції учасника ПП "ЮГ БУД ЛІДЕР" а так само і до розділу «Запитання до Замовника» під час періоду уточнень на сторінці закупівлі Учасником не було надано запиту на отримання письмової згоди щодо використання факсимільного підпису зі зразком відповідного аналога власноручного підпису.
В тендерній документації та тендерній пропозиції ПП "ЮГ БУД ЛІДЕР" відсутнє підтвердження щодо надання Замовником згоди на застосування учасником ПП "ЮГ БУД ЛІДЕР" факсимільного підпису під час завіряння усіх сторінок пропозиції відкритих торгів.
Аналогічного висновку дотримується і Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель – Рішення № 1472-р/пк-ск від 04.07.2016 року за скаргою ТОВ «Торговий Дім «Світ СР».

Так як Замовник не передбачав можливість завіряти усі сторінки пропозиції конкурсних торгів учасника закупівлі факсимільним підписом, а лише власноручним підписом, і так як Учасником не було накладено кваліфікованого електронного підпису на кожен електронний документ, який містить факсиміле – документи учасника не відповідають п. 1.5, Розділу 1, Документації.

На підставі вищенаведеного,

ПРОСИМО:
1. Скасувати Рішення про визнання тендерної пропозиції ПП «ЮГ БУД ЛІДЕР» такою, що відповідає вимогам тендерної документації та технічним вимогам до предмету закупівлі.
2. Скасувати Рішення щодо визнання учасника ПП «ЮГ БУД ЛІДЕР» переможцем процедури закупівлі.


У разі відхилення нашої вимоги будемо змушені звернутись зі скаргою до постійної колегії Антимонопольного комітету України із розгляду скарг.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2020-11-27-000006 • 59d73f56614d431aaf413fb8241479a6
Автор звернення: Лисиця Наталія Миколаївна
Дата створення звернення: 2020-11-27 16:29
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
10.11.2020 Замовником було опубліковано повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у пропозиції ПП «ЮГ БУД ЛІДЕР». 11.11.2020 учасником ПП «ЮГ БУД ЛІДЕР» з метою виправлення невідповідностей додані додаткові документи. 11.11.2020 року Замовником опубліковано Рішення уповноваженої особи Замовника №б/н від 11.11.2020 року про визнання пропозиції ПП «ЮГ БУД ЛІДЕР» такою, що відповідає вимогам тендерної документації та повідомлено про намір укласти договір із даним учасником. Дане рішення опубліковано без належного оформлення, без підпису, печатки та вихідного номеру. ПП «АСК» вважає Рішення уповноваженої особи Замовника протиправним, та таким, що прийняте із порушення норм ЗУ «Про публічні закупівлі», а пропозицію ПП «ЮГ БУД ЛІДЕР» такою, що не відповідає вимогам тендерної документації, з огляду на наступне. А. По-перше, тендерна пропозиція ПП «ЮГ БУД ЛІДЕР» навіть після виправлення невідповідностей не відповідає кваліфікаційним вимогам тендерної документації. Учасником ПП «ЮГ БУД ЛІДЕР» не виправлені допущені у пропозиції невідповідності. 1. Відповідно до п. 5.1.1 Розділу 5 тендерної документації, для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: 5.1.1.1. довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність обладнання, матеріально технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт згідно предмету закупівлі, із зазначенням інформації про найменування кожного виду обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, кількості, правові підстави використання, відомості про технічний стан; для підтвердження права власності - документ, що посвідчує право власності учасника на таке обладнання, матеріально-технічну базу та технології (договір купівлі продажу із документами, що підтверджують передачу такого обладнання Учаснику або інвентарна картка обліку такого засобу (обладнання) в Учасника або копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів або оборотно-сальдова відомість по рахунку або інші документи, які підтверджують права власності); для підтвердження законних підстав користування - копії правовстановлюючих документів договірного характеру, що підтверджують законні підстави користування учасником на договірних засадах обладнанням, матеріально-технічною базою та технологіями, що визначені згідно довідки про наявність обладнання, матеріально технічної бази та технологій та які за своєю формою відповідають вимогам чинного законодавства України. В складі тендерної пропозиції Учасником ПП «ЮГ БУД ЛІДЕР» надано довідку, про наявність обладнання, матеріально технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт згідно предмету закупівлі. Згідно позиції № 6 Довідки відображено Автогрейд 18 т. , Марка OgR F156, державний номер - 20891 ОК», у кількості 1 одиниця, що орендується у МПП «БАЗАЛЬТ» відповідно до Договору оренди спеціальних машин та механізмів з від 21.04.2020 року. На підтвердження законних підстав користування учасником ПП «ЮГ БУД ЛІДЕР» наданий даний договір оренди спеціальних машин та механізмів з від 21.04.2020 року. Серед переліку обладнання що наведено у Додатку № 1 до даного договору також зазначена дана одиниця техніки, а саме: Автогрейд 18 т. , Марка OgR F156, державний номер - 20891 ОК. Однак, свідоцтво про реєстрацію даної одиниці техніки не надано! В складі документів на підтвердження законного права користування технікою та обладнанням міститься свідоцтво про реєстрації іншої одиниці техніки: Автогрейд 18 т. , Марка OkF 205, державний номер - 20893 ОК. Таким чином, Учасник не підтвердив законні підстави користування всім обладнанням, матеріально-технічною базою та технологіями, що визначені згідно довідки про наявність обладнання, матеріально технічної бази та технологій. У відповідності до ч.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Б. По-друге, тендерна пропозиція ТОВ «ПРОСТІР-АГРОБУД» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. 1. Так, відповідно до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» учасник повинен надати документи, що підтверджують його відповідність вимогам тендерної документації до кінцевого строку подання тендерної пропозиції, що визначена системою. Кінцевим строком подання пропозиції за даною процедурою закупівель є 19.10.2020 00:00. Відповідно до ч.16 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлений виключний перелік категорій документів, що можуть бути виправлені учасником під час розгляду тендерної пропозиції. А саме, відповідно до даної норми Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Відповідно до вимог п.6.1. Тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником, а саме наступні документи: «6.1.1. Розрахунок договірної ціни (з урахуванням положень ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» згідно вартості тендерної пропозиції учасника, визначеної останнім при поданні такої пропозиції через електронну систему закупівель, а також підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни: локальні кошториси; розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів або зведені відомості ресурсів)»; Відповідно до вимог п.1.5. Розділу 1 Тендерної документації всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписому часника/уповноваженої особи учасника. Надані учасником ПП «ЮГ БУД ЛІДЕР» у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують відповідність учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, у файлі «кошторис» (підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни: локальні кошториси, розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомості ресурсів або зведені відомості ресурсів), які вимагалися Замовником згідно із п. 6.1.1. Розділу 6 Тендерної документації, мають розширення RTF, та не засвідченні ні власноручним підписом, ні печаткою Учасника. Таким чином, учасником ПП «ЮГ БУД ЛІДЕР» до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій не було надано документів, що підтверджують відповідність учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, що є порушенням вимог п.6.1.1 Розділу 6 тендерної документації. Надані учасником ПП «ЮГ БУД ЛІДЕР» завірені підписом посадової особи кошториси, що були завантажені після спливу кінцевого строку подання пропозицій, а саме 11.11.2020 року, не можуть бути прийняті Замовником відповідно до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі». 2. Відповідно до п. 1.5, Розділу 1 Документації, Замовник визначив: «Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої особи не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію)». Документи надані учасником ПП "ЮГ БУД ЛІДЕР" у складі тендерної пропозиції, засвідчені факсиміле директора Кисса В.А., що не відповідає вимогам ДСТУ 4163-2003 «Вимоги до оформлення документів». Відповідно до частини 3 статті 207 Цивільного кодексу України використання при вчиненні правочинів факсимільного відтворення підпису за допомогою засобів механічного, електронного або іншого копіювання, електронного підпису або іншого аналога власноручного підпису допускається у випадках, встановлених законом, іншими актами цивільного законодавства, або за письмовою згодою сторін, у якій мають міститися зразки відповідного аналога їхніх власноручних підписів. В складі пропозиції учасника ПП "ЮГ БУД ЛІДЕР" а так само і до розділу «Запитання до Замовника» під час періоду уточнень на сторінці закупівлі Учасником не було надано запиту на отримання письмової згоди щодо використання факсимільного підпису зі зразком відповідного аналога власноручного підпису. В тендерній документації та тендерній пропозиції ПП "ЮГ БУД ЛІДЕР" відсутнє підтвердження щодо надання Замовником згоди на застосування учасником ПП "ЮГ БУД ЛІДЕР" факсимільного підпису під час завіряння усіх сторінок пропозиції відкритих торгів. Аналогічного висновку дотримується і Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель – Рішення № 1472-р/пк-ск від 04.07.2016 року за скаргою ТОВ «Торговий Дім «Світ СР». Так як Замовник не передбачав можливість завіряти усі сторінки пропозиції конкурсних торгів учасника закупівлі факсимільним підписом, а лише власноручним підписом, і так як Учасником не було накладено кваліфікованого електронного підпису на кожен електронний документ, який містить факсиміле – документи учасника не відповідають п. 1.5, Розділу 1, Документації. На підставі вищенаведеного, ПРОСИМО: 1. Скасувати Рішення про визнання тендерної пропозиції ПП «ЮГ БУД ЛІДЕР» такою, що відповідає вимогам тендерної документації та технічним вимогам до предмету закупівлі. 2. Скасувати Рішення щодо визнання учасника ПП «ЮГ БУД ЛІДЕР» переможцем процедури закупівлі.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 жовтня 2020 12:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ЮГ БУД ЛІДЕР" 2 396 543,26
UAH з ПДВ
2 383 909,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП АСК 2 448 000,00
UAH з ПДВ
2 395 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 листопада 2020 18:10
Електронний підпис
21 листопада 2020 16:19
Довідка ПДВ
21 листопада 2020 16:19
Кошторис
19 листопада 2020 20:04
Електронний підпис
19 листопада 2020 19:57
Кошторис
19 листопада 2020 19:57
Право підпису
19 листопада 2020 19:57
Ліцензія
19 листопада 2020 19:57
Довідка ст.17
19 листопада 2020 19:57
Довідка МВС
11 листопада 2020 15:28
Електронний підпис
11 листопада 2020 13:03
Довідка МТБ
11 листопада 2020 13:03
Паспорт, код
11 листопада 2020 07:43
Кошторис
11 листопада 2020 07:43
Довідка МТБ
11 листопада 2020 07:43
Паспорт, код
11 листопада 2020 07:43
Витяз зі Статуту
11 листопада 2020 07:43
Довідка аналогічні договора
17 жовтня 2020 09:16
Електронний підпис
17 жовтня 2020 08:49
Працівники.rar
17 жовтня 2020 08:49
Кошторис.rar
17 жовтня 2020 08:49
Інші документи.rar
17 жовтня 2020 08:49
Додаток 2 тех завд.pdf
17 жовтня 2020 08:49
Гарантійни листи.pdf
17 жовтня 2020 08:49
Аналогічні договора.pdf
17 жовтня 2020 08:49
Акт обстеження об_єкту.pdf

Публічні документи

16 жовтня 2020 16:50
Електронний підпис
16 жовтня 2020 16:45
69.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ЮГ БУД ЛІДЕР"

ПП АСК

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "ЮГ БУД ЛІДЕР"
#42935896
Переможець 2 383 909,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2020 21:27
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 листопада 2020 18:25

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів за предметом закупівлі «Капітальний ремонт фасаду адміністративної будівлі, розташованої за адресою: Одеська область, Лиманський район, смт.Нові Білярі, вул. Лиманна, 2» (показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) Замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. в складі тендерної пропозиції Учасником не надано копію паспорту або іншого документу, що посвідчує особу уповноваженого згідно чинного законодавства, а так само не надано витяг з установчих документів учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) особи, уповноваженої щодо підпису документів у складі тендерної пропозиції; 1.2. довідка, складена Учасником у довільній формі, про наявність обладнання, матеріально технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт згідно предмету закупівлі, не містить відомостей про технічний стан 1.3. В порушення вимог тендерної документації Учасником, для підтвердження права власності обладнання, матеріально технічної бази та технологій не надано документ, що посвідчує право власності учасника на таке обладнання, матеріально-технічну базу та технології (договір купівлі продажу із документами, що підтверджують передачу такого обладнання Учаснику або інвентарна картка обліку такого засобу (обладнання) в Учасника або копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів або оборотно-сальдова відомість по рахунку або інші документи, які підтверджують права власності); 1.4. В складі тендерної пропозиції Учасником надано довідку, про наявність обладнання, матеріально технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт згідно предмету закупівлі. Згідно позиції № 4 Довідки відображено Крани на автомобільному ходу (Автокран МАЗ 5334), у кількості 1 одиниця, що орендується у ТОВ «НКН-БУДТРАНС» згідно Договору № 03/03 – 20 від 03 березня 2020 року. Однак, серед переліку обладнання що наведено у Додатку № 1 до Договору № 03/03 – 20 від 03 березня 2020 року відсутнє таке обладнання, як Крани на автомобільному ходу (Автокран МАЗ 5334), тобто замовник дійшов висновку, що Учасник не підтвердив законні підстави користування всім обладнанням, матеріально-технічною базою та технологіями, що визначені згідно довідки про наявність обладнання, матеріально технічної бази та технологій Також слід зауважити, що Договір оренди спеціальних машин та механізмів з МПП «БАЗАЛЬТ» від 21.04.2020 року не оформлений належним чином: а саме: Додаток № 1, що надається Учасником в складі пропозиції, не містить інформації до якого саме договору він належить, а також не містить підписів та печатки сторін, у зв’язку з чим у замовника виникають сумніви щодо його дійсності. 1.5. В порушення вимог тендерної документації, довідка у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору, не містить інформацію про строк виконання робіт 1.6. Згідно умов тендерної документації для підтвердження відповідності учасника такому кваліфікаційному критерію, як досвід виконання аналогічного договору, замовником було передбачено вимогу щодо надання копій документів, які згідно будівельних норм підтверджують приймання виконаних будівельних робіт. Згідно умов тендерної документації предмет закупівлі замовником визначено у порядку, установленому Уповноваженим органом - за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293. Передання робіт підрядником і прийняття їх замовником оформлюється актом, підписаним обома сторонами. Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 р. № 293 "Про прийняття національного стандарту ДСТУ Б Д.1.1-1:2013" встановлені типові форми документів, необхідних для передання - приймання робіт: 1) "Акт приймання виконаних підрядних робіт" (ф. № КБ-2в); 2) "Довідка про вартість виконаних підрядних робіт" (ф. № КБ-3). В Актах міститься інформація про вартість виконаних будівельно-монтажних робіт, зданих замовнику, а також про витрати, пов'язані з виконанням цього обсягу робіт. Учасником торгів для підтвердження виконання робіт за Договором №140 від 06 серпня 2019 року в порушення вимог тендерної документації не надано "Довідка про вартість виконаних підрядних робіт" (ф. № КБ-3). .Поряд з тим, враховуючи інформацію, наведену згідно Акту приймання виконаних підрядних робіт" (ф. № КБ-2в), у Замовника вникло питання щодо суми договору, адже згідно форми № КБ-2в роботи виконано на суму 739079.24 грн. 1.7. В складі пропозиції Учасника надано позитивний відгук від Замовника – Фонтанська сільська рада (відгук від 23 жовтня 2020 року), однак такий відгук, в супереч вимогам тендерної документації, не містить інформації кінцевий строк виконання робіт згідно договору 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Учасником порушено вимогу згідно п.1.3. частини 1 Розділу тендерної документації «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» 2.2. Учасником порушено вимогу згідно 5.1.1.1. частини 5 Розділу тендерної документації «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» 2.3. Учасником порушено вимогу згідно 5.1.1.1. частини 5 Розділу тендерної документації «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» 2.4. Учасником порушено вимогу згідно 5.1.1.1. частини 5 Розділу тендерної документації «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» 2.5. Учасником порушено вимогу згідно 5.1.1.5. частини 5 Розділу тендерної документації «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» 2.6. Учасником порушено вимогу згідно 5.1.1.5. частини 5 Розділу тендерної документації «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» 2.7. Учасником порушено вимогу згідно 5.1.1.5. частини 5 Розділу тендерної документації «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. Учасник має завантажити до електронної системи закупівель копію паспорту (всього документу) або надати інший документ, що посвідчує особу уповноваженого згідно чинного законодавства, а також має завантажити до електронної системи закупівель витяг з установчих документів учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) особи, уповноваженої щодо підпису документів у складі тендерної пропозиції; 3.2. Учасник має завантажити до електронної системи закупівель довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність обладнання, матеріально технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт згідно предмету закупівлі, із зазначенням інформації про найменування кожного виду обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, кількості, правові підстави використання, відомості про технічний стан; 3.3. Учасник, для підтвердження права власності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, має завантажити до електронної системи закупівель докумети, що посвідчють право власності учасника на таке обладнання, матеріально-технічну базу та технології (договір купівлі продажу із документами, що підтверджують передачу такого обладнання Учаснику або інвентарна картка обліку такого засобу (обладнання) в Учасника або копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів або оборотно-сальдова відомість по рахунку або інші документи, які підтверджують права власності); 3.4. Учасник має привести у відповідність надану у складі тендерної пропозиції довідку, про наявність обладнання, матеріально технічної бази та технологій та документи, що підтверджують законні підстави користування наведеного у довідці обладнання, матеріально технічної бази та технологій, що залучаються на договірних засадах. 3.5. Учасник, має завантажити до електронної системи закупівель довідку, у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору, що повинна містити інформацію про найменування Замовника, а також номер, дату договору (договорів), строк виконання робіт 3.6. Учасник, має завантажити до електронної системи закупівель документи, які згідно будівельних норм підтверджують приймання виконаних будівельних робіт згідно Договору № 140 від 06 серпня 2019 року, а саме: "Довідка про вартість виконаних підрядних робіт" (ф. № КБ-3). Учасник додатково має надати пояснення або, підтверджуючі документи (у разі наявності), щодо розбіжності між сумою договору та сумою, наведеною у формі № КБ-2в. 3.7. Учасник, має завантажити до електронної системи закупівель позитивний відгук від Замовника будівництва згідно виконання аналогічного договору, інформацію про виконання якого надано у складі тендерної пропозиції, що має бути складений на фірмовому бланку Замовника будівництва (за наявності), завірений підписом уповноваженої посадової особи Замовника будівництва згідно договору, відгук повинен бути датований (дата видачі відгуку має бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів), окрім цього відгук повинен містити інформацію щодо номеру, дати договору, кінцевий строк виконання робіт згідно договору, предмет договору, а також інформацію про дотримання учасником умов договору в частині якості виконання робіт та дотримання календарного графіку виконання робіт.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 листопада 2020 21:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ЮГ БУД ЛІДЕР"
#42935896
2 383 909,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 02:29
допугода до тендерної процедури.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 02:27
Електронний підпис укладений
27 листопада 2020 12:08
ДОГОВІР НА КАП РЕМОНТ ФАСАДУ.pdf укладений
27 листопада 2020 12:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 77
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML