Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДБН А.2.2-3-2014 Склад та зміст проєктної документації на будівництво – Роботи з розробки проєктної документації стадії ТЕО для будівництва об’єкту «Будівництво сховищ для проміжного зберігання осклованих ВАВ, твердих РАВ категорії ВАВ та цементованих РАВ категорії САВ, які повертаються з РФ після переробки відпрацьованого ядерного палива українських АЕС ВВЕР-1000» [За кодом CPV за ДК 021:2015 – 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги]
Очікувана вартість
18 237 000,00 UAH
UA-2020-10-01-004589-a 4ac012de53e34a8eae2577ec1ce2d808
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Халімон Анастасія Володимирівна

+380961260265 tender@cemrw.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне спеціалізоване підприємство "Центральне підприємство з поводження з радіоактивними відходами" (ДСП "ЦППРВ")
Код ЄДРПОУ: 37197102
Місцезнаходження: 07270, Україна , Київська обл., місто Чорнобиль, вул. Кірова, 52
Контактна особа: Халімон Анастасія Володимирівна
+380961260265
tender@cemrw.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 жовтня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 07 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 жовтня 2020 21:00
Початок аукціону: 19 жовтня 2020 14:06
Очікувана вартість: 18 237 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 91 185,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. Більш детальна інформація міститься в пункті 7 розділу І тендерної документації.Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії. Більш детальна інформація міститься в пункті 2 розділу ІІІ тендерної документації.Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДБН А.2.2-3-2014 Склад та зміст проєктної документації на будівництво – Роботи з розробки проєктної документації стадії ТЕО для будівництва об’єкту «Будівництво сховищ для проміжного зберігання осклованих ВАВ, твердих РАВ категорії ВАВ та цементованих РАВ категорії САВ, які повертаються з РФ після переробки відпрацьованого ядерного палива українських АЕС ВВЕР-1000» [За кодом CPV за ДК 021:2015 – 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги]
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07270, Україна, Київська область, Іванківський район, Комплекс виробництв «Вектор» ДСП «ЦППРВ», в зоні відчуження території, що зазнала радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки За наявності коштів на розрахунковому рахунку Замовник може здійснювати попередню оплату в розмірі до 100% вартості робіт за Договором на строк не більше як дванадцять місяців, керуючись нормами постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» за умови письмового звернення Підрядника з наданням обґрунтування суми розміру авансового платежу. Аванс 60 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Процедура кваліфікації переможця
Дата подання: 01 жовтня 2020 16:00
Дата відповіді: 06 жовтня 2020 18:40
Процедура закупівлі оголошена 02.09.2020 19:15. Дата останніх змін - 30.09.2020 20:16 ДБН А.2.2-3-2014 Склад та зміст проєктної документації на будівництво – Роботи з розробки проєктної документації стадії ТЕО для будівництва об’єкту «Будівництво сховищ для проміжного зберігання осклованих ВАВ, твердих РАВ категорії ВАВ та цементованих РАВ категорії САВ, які повертаються з РФ після переробки відпрацьованого ядерного палива українських АЕС ВВЕР-1000» [За кодом CPV за ДК 021:2015 – 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги] Ідентифікатор закупівлі UA-2020-09-02-002640-c ID e27fb55e43794a949b60228d66011653 Ідентифікатор плану UA-P-2020-09-02-002478-a Очікувана вартість закупівлі 18`237`00000 грн. Наразі йде процедура розгляду пропозицій по аналогічному тендеру. Як це зрозуміти?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення! Відповідно до частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерний комітет з питань капітального будівництва ДСП «ЦППРВ» надає наступні роз’яснення: Замовником 02.09.2020 була оголошена процедура закупівлі: «ДБН А.2.2-3-2014 Склад та зміст проєктної документації на будівництво – Роботи з розробки проєктної документації стадії ТЕО для будівництва об’єкту «Будівництво сховищ для проміжного зберігання осклованих ВАВ, твердих РАВ категорії ВАВ та цементованих РАВ категорії САВ, які повертаються з РФ після переробки відпрацьованого ядерного палива українських АЕС ВВЕР-1000» [За кодом CPV за ДК 021:2015 – 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги]» ідентифікатор закупівлі UA-2020-09-02-002640-c. З метою усунення невідповідностей, пов’язаних з неповним відображенням інформації про проведення відкритих торгів (зміст оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції та інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій, що не відповідає ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі»), виникла необхідність відмінити процедуру закупівлі, оскільки усунути ці невідповідності на даному етапі шляхом внесення змін до оголошення замовник не має можливості.
З огляду на вищезазначене та керуючись абзацом 3 частина 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник на засіданні тендерного комітету з питань капітального будівництва (протокол від 30.09.2020 № 98) прийняв рішення про відміну тендеру через «неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути» та оприлюднив відповідне повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття цього рішення згідно частини 7 ст. 32 вказаного Закону.
З метою дотримання «Графіку будівництва та введення в експлуатацію сховищ для зберігання РАВ від переробки ВВЕР-1000», затвердженого Державним агентством з управління зоною відчуження від 06.06.2018, згідно якого розробка ТЕО передбачена на 2020 рік, замовник повторно оголосив процедуру закупівлі 01.10.2020 (протокол від 01.10.2020 № 104) ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-01-004589-a
Забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 06 жовтня 2020 09:28
Дата відповіді: 07 жовтня 2020 19:34
Відповідно до п. 2.1. розділу ІІІ тендерної документації, учаснику необхідно надати забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), підписаної електронним цифровим підписом уповноваженої особи банку. Банківська гарантія має бути оформлена в банку, який має ліцензію Національного банку України. Потенційному учаснику нерезиденту проблематично взяти банківську гарантію в українському банку (з ліцензією НБУ). Вважаємо, що вимога щодо надання банківської гарантії банком, що має ліцензію НБУ є дискримінаційною, як така, що звужує коло потенційних учасників. Виходячи з вищевикладеного, просимо Замовника (беручи до уваги Лист Мінекономрозвитку України від 17.01.2018 р. N 3304-06/1900-06 "Щодо учасників нерезидентів") видалити вимогу, щодо наявності у банку (який надав банківську гарантію) ліцензії НБУ, як у вищезазначеному пункті так і за всім текстом (що стосується надання банківських гарантій), або розглянути можливість надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді страхової гарантії.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення! Відповідно до частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерний комітет з питань капітального будівництва ДСП «ЦППРВ» надає наступні роз’яснення: найближчим часом будуть внесені відповідні зміни в тендерну документацію.

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2020-10-15-000002 • a8bec83076974bcfa98c16a4f163306d
Автор звернення: ГО "ЕКОЛОГІЯ ТА ЕНЕРГЕТИКА"
Дата створення звернення: 2020-10-15 11:48
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
У вересні поточного року ЦППРВ оголошує закупівлю № UA-2020-09-02-002640-c за темою: ДБН А.2.2-3-2014 Склад та зміст проєктної документації на будівництво – Роботи з розробки проєктної документації стадії ТЕО для будівництва об’єкту «Будівництво сховищ для проміжного зберігання осклованих ВАВ, твердих РАВ категорії ВАВ та цементованих РАВ категорії САВ, які повертаються з РФ після переробки відпрацьованого ядерного палива українських АЕС ВВЕР-1000». Найкращою пропозицію – з найменшою ціною (більш як на 5 мільйонів гривень нижче за початкову), подає проектний інститут атомної енергетики України – Акціонерне товариство «Київський науково-дослідний та проектно-конструкторський інститут «Енергопроект» (скорочено: АТ КІЕП). Цей Інститут є Генеральним проектувальником Чорнобильської, Хмельницької та Рівненської АЕС, має багаторічний досвід проектування енергоблоків АЕС та об’єктів поводження та зберігання РАВ, у тому числі – ВАВ. Але, найкраща пропозиція не задовольняє, ні тендерний комітет ЦППРВ, ні ДАЗВ, а надалі відбуваються дивні речі: спершу розгляд найкращої пропозиції АТ КІЕП подовжується тендерним комітетом ЦППРВ з 5 до 20 днів, але вже за кілька днів тендер відміняється з причини «невиправних порушень законодавства з публічних закупівель», без будь-яких пояснень суті «невиправних порушень», а буквально на наступний день, не дочекавшись оскаржень відміни тендеру, ЦППРВ оголошує новий, абсолютно аналогічний тендер, з практично не зміненою тендерною документацією. Таким чином, у системі закупівель PROZORRO оголошені одночасно два однакові тендери з бюджетним фінансуванням. Вищенаведені дії тендерного комітету ЦППРВ та посадовців ДАЗВ, у підпорядкуванні якої знаходиться ЦППРВ, викликають підозру на наявність корупційної складової. У зв'язку з вищенаведеним, ПРОСИМО: 1. Розпочати моніторинг закупівлі за номером: UA-2020-10-01-004589-a, відповідно до абзацу 2 пункту 1 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», який регламентує, що моніторинг закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії. 2. Призначити та провести моніторинг закупівлі за номером UA-2020-10-01-004589-a згідно з Постановою Кабінету Міністрів України № 631 від 1 серпня 2013 р. та з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України № 659 від 26 липня 2018 року. 3. Перевірити дії посадових осіб Державного спеціалізованого підприємства «Центральне підприємство з поводження з радіоактивними відходами» з приводу вищезазначеної закупівлі на законність та відповідність вимогам законодавства про публічні закупівлі. 4. Зобов’язати Замовника торгів Державне спеціалізоване підприємство «Центральне підприємство з поводження з радіоактивними відходами» здійснювати закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (зі змінами та доповненнями). 5. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-22-000010 ● 79dcd3cd941048b38db84bec992c9824
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020 17:07
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


19.11.2020 № 325

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 19.11.2020 № 325



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
86 UA-2020-10-01-004589-a 01.10.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 30 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу установлено, що Замовник опублікував в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції АТ КІЕП, яке відноситься до технічних характеристик предмета закупівлі, чим порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-2_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 жовтня 2020 14:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
АТ КІЕП 8 000 000,00
UAH з ПДВ
3 698 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МЕНЕРГО 9 453 358,10
UAH з ПДВ
3 699 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮТЕМ-ІНЖИНІРИНГ" 9 798 104,60
UAH з ПДВ
3 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Корпорація «Укртрансбуд» 13 695 802,80
UAH з ПДВ
4 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 листопада 2020 15:10
Електронний підпис
06 листопада 2020 15:10
Довідка_ст17_переможець.pdf
06 листопада 2020 15:10
Довідка_МВС.rar
23 жовтня 2020 11:00
Електронний підпис
20 жовтня 2020 18:24
Електронний підпис
20 жовтня 2020 18:24
Обґрунтування ціни.pdf
17 жовтня 2020 14:26
Електронний підпис
17 жовтня 2020 14:25
Забезпеч_тенд_пропозиц.7z
17 жовтня 2020 14:25
5.3.Відгуки.pdf
17 жовтня 2020 14:25
5. Довідка_досвід.pdf
17 жовтня 2020 14:25
4. Довідка_персонал.pdf
17 жовтня 2020 14:25
3.1.ВІМ_Стандарт_АТ КІЕП.pdf
17 жовтня 2020 14:25
3. Довідка_Мат-тех база.pdf
17 жовтня 2020 14:25
20. Сертифікат_ISO.pdf
17 жовтня 2020 14:25
19. Спец_дозвіл.pdf
17 жовтня 2020 14:25
14. Документи_ГЕОТОП.pdf
17 жовтня 2020 14:25
13. Документи_ХОЛТЕК.pdf
17 жовтня 2020 14:25
12. Довідка_СП_менше_20%.pdf
17 жовтня 2020 14:25
11. Довідка_СП.pdf
17 жовтня 2020 14:25
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

16 жовтня 2020 12:35
Електронний підпис
16 жовтня 2020 11:30
Електронний підпис
16 жовтня 2020 11:25
Гарантія.zip
16 жовтня 2020 11:25
Технічна частина.zip

Публічні документи

16 жовтня 2020 15:39
Електронний підпис
16 жовтня 2020 15:36
4_3_Сертифікат ISO 9001-2015.PDF
16 жовтня 2020 15:36
4_2_Спецдозвіл.PDF
16 жовтня 2020 15:36
1_2_Зведений кошторис.PDF
16 жовтня 2020 15:36
1_1_Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

16 жовтня 2020 12:27
Електронний підпис
16 жовтня 2020 12:23
2. Зведені кошториси.pdf
16 жовтня 2020 12:23
1. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

АТ КІЕП

ТОВ МЕНЕРГО

ТОВ "ЮТЕМ-ІНЖИНІРИНГ"

Корпорація «Укртрансбуд»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
АТ КІЕП
#16392628
Переможець
3 698 999,00
UAH з ПДВ
28 жовтня 2020 12:28
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 жовтня 2020 12:49
Обґрунтування аномально низької ціни
до 21 жовтня 2020 00:00

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, зокрема, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Розглянувши документи тендерної документації учасника процедури закупівлі АТ КІЕП на виконання вимоги пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовник, керуючись частиною шістнадцятою статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) повідомляє учасника щодо виявлених невідповідностей в тендерній пропозиції учасника з вимогою усунути такі невідповідності, а саме: 1) Для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази для виконання проєктних та вишукувальних робіт учасник надав довідку від 16.10.2020 № 72120601.107.7046-КР-Е в довільній формі з зазначенням інформації про наявність обладнання та матеріально – технічної бази для виконання повного комплексу проєктних та вишукувальних робіт згідно з завданням на проєктування. Учасник мав надати відомості про наявність обладнання, яке відповідає або має кращі характеристики ніж ті, що зазначені у формі 1.1 Додатку 1 до тендерної документації. Кількість кожного виду обладнання має дорівнювати або перевищувати вимоги встановлені у формі 1.1 Додатку 1 до тендерної документації. Вивчивши всі надані підтверджуючі документи виявилось, що у учасника процедури закупівлі АТ КІЕП відсутнє програмне забезпечення AdvanceSteel. Оскільки згідно вимог Додатку 1 до тендерної документації учасник міг надати «еквівалент», якщо використання такого програмного забезпечення не вплине на якість виконання повного комплексу проектно-вишукувальних робіт та дозволений в Україні для використання. Тендерний комітет з питань капітального будівництва керуючись частиною шістнадцятою статті 29 Закону повідомляє учасника щодо виявлених невідповідностей в тендерній пропозиції учасника з вимогою усунути такі невідповідності, просить надати належним чином оформлену довідку про наявність програмного забезпечення AdvanceSteel або «еквівалента» та для підтвердження наявності ліцензійного програмного забезпечення надати підтверджуючі документи. 2) Вивчивши обґрунтування запропонованої ціни (аномально низької) від 20.10.2020 № 72120601.107.7109-КР-Е виявилось, що кошторис «Будівництво сховищ для проміжного зберігання осклованих ВАВ, твердих РАВ категорії ВАВ та цементованих РАВ категорії САВ, які повертаються з РФ після переробки відпрацьованого ядерного палива українських АЕС ВВЕР-1000» не містить розрахунку вартості комплексної державної експертизи проєктної документації складений у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проєктно – вишукувальних робіт та експертизи проєктної документації на будівництво». Згідно вимог пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації вимагалось надання, зокрема, зведеного кошторису на проєктні та вишукувальні роботи, кошториси на проєктні та вишукувальні роботи та розрахунок вартості комплексної державної експертизи проєктної документації складені у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проєктно-вишукувальних робіт та експертизи проєктної документації на будівництво». Також в пункті 4 Додатку 3 до тендерної документації зазначається, що виконання проєктних робіт включає в себе, зокрема, експертизу проєктної документації з отриманням позитивного експертного звіту. В пункті 1.2 Додатку 5 до тендерної документації зазначено: «1.2 До складу робіт за цим Договором включається: інженерні вишукування, оцінка впливу на довкілля, науково – технічний супровід, виготовлення проєктної документації стадія ТЕО, забезпечення в установленому порядку її погодження та отримання експертного звіту (позитивного), в установленому цим Договором строк відповідно до Завдання на проєктування.». Згідно пункту 25.7 Додатку 6 до тендерної документації в Завданні на проєктування написано: «Проектувальник забезпечує захист проектних рішень ТЕО в експертній організації. Замовником експертизи виступає Проектувальник.». Оскільки в складі тендерної пропозиції АТ КІЕП є гарантійний лист від 16.10.2020 № 72120601.107.7067-КР-Е про згоду з технічними, якісними та кількісними характеристиками, які викладені в Додатку 3 та Додатку 6 до тендерної документації та лист-згода з проєктом договору від 16.10.2020 № 72120601.107.7052-КР-Е, учасник усвідомлює, що в очікувану вартість входить комплексна державна експертиза проєктної документації стадії ТЕО. Тендерний комітет з питань капітального будівництва керуючись частиною шістнадцятою статті 29 Закону повідомляє учасника щодо виявлених невідповідностей в тендерній пропозиції учасника з вимогою усунути такі невідповідності, просить надати належним чином оформлений розрахунок вартості комплексної державної експертизи проєктної документації складений у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проєктно – вишукувальних робіт та експертизи проєктної документації на будівництво».

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 жовтня 2020 12:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
АТ КІЕП
#16392628
3 698 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 листопада 2020 20:43
Договір № 3320623 укладений
10 листопада 2020 20:42
Електронний підпис зміни до договору
12 листопада 2020 15:30
ДУ 1 ТЕО 1000.pdf зміни до договору
12 листопада 2020 15:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів сторін
Номер договору про закупівлю: 3320623
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML