Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
34130000 -7 Motor vehicles (onboard truck MAZ-4381SO-528-080 or equivalent)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБ'ЄДНАННЯ "РАДОН" |
Код ЄДРПОУ: | 43068161 |
Місцезнаходження: | 03083, Україна , Київська область обл., Київ, 03083, місто Київ, ПИРОГІВСЬКИЙ ШЛЯХ, будинок 50 |
Контактна особа: |
Довгалюк Анжела Петрівна 380442595403 TENDER@RADON.NET.UA |
Додаткові контактні особи: |
Linnyk (050)-248-22-54 |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | STATE SPECIALIZED ENTERPRIZE "ASSOCIATION "RADON" |
National ID: | 43068161 |
Contact point: |
Dovgaliuk Anzhela Petrovna 380442595403 TENDER@RADON.NET.UA |
Additional contacts: |
Nazar Mykolayovych (050)-248-22-54 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 жовтня 2020 16:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 листопада 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 12 листопада 2020 15:08 |
Очікувана вартість: | 2 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 14000 UAH |
Publication date: | 01 жовтня 2020 16:07 |
Enquiries until: | 22 жовтня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 28 жовтня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 01 листопада 2020 00:00 |
Information
Estimated total value: | 2 800 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 14 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | після поставки товару Продавцем на підставі належним чином оформлених документів Продавця (договору, акта приймання-передачі Товару, накладної) | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 жовтня 2020 17:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 жовтня 2020 17:05 |
ТД МАЗ-4381СО-528-080 зі змінами 2.docx | |
22 жовтня 2020 17:05 |
Перелік змін 2 до ТД МАЗ-4381.docx | |
15 жовтня 2020 14:08 |
зміни №1 до ТД.pdf | |
01 жовтня 2020 16:04 |
ADVERTISEMENT.docx | |
01 жовтня 2020 16:04 |
оголошення ВТ МАЗ.docx |
22 жовтня 2020 17:06 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
22 жовтня 2020 17:05 |
ТД МАЗ-4381СО-528-080 зі змінами 2.docx
|
||||||
22 жовтня 2020 17:05 |
Перелік змін 2 до ТД МАЗ-4381.docx
|
||||||
15 жовтня 2020 14:08 |
зміни №1 до ТД.pdf
|
||||||
01 жовтня 2020 16:04 |
ADVERTISEMENT.docx
|
||||||
01 жовтня 2020 16:04 |
оголошення ВТ МАЗ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-31-000009 ● ff9fdb1d3597453f87d6dbeb34b738c5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 грудня 2020 11:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.12.2020 № 377
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 30.12.2020 № 377
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
51 UA-2020-10-01-004255-c 01.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Лілія КРИВОНОС
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-05 17:15:52
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі автомобіля вантажного бортового МАЗ-4381СО-528-080 або еквівалент (код ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби)(інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-10-01-004255-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-01-12 13:34:57
Пояснення на запит від 05.01.2021
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі автомобіля вантажного бортового МАЗ-4381СО-528-080 або еквіваленту було здійснено з наступних причин:
- відповідно до проведеного дослідження ринку, даний вантажний автомобіль з заявленими технічними та якісними характеристиками такого ж класу дешевший ніж пропонують на ринку України інші дистриб’ютори вантажних авто інших марок;
- розгорнута система дилерської мережі, а також наявність сервісних центрів по всіх областях України (Київська , Одеська, Харківська, Дніпропетровська, Львівська та іншх областях України), що для нас як Замовника є дуже важливою складовою, так як
ДСП «Об’єднання «Радон» у своєму складі має підпорядковані міжобласні філії в вищезазначених регіонах, та саме для потреб філій була здійснена закупівля вантажних авто, тому проводити сервісне обслуговування та ремонт в даних областях, де розміщені філії є раціональним та менш затратним.
- великий спектр, наявність та доступна ціна запасних частин для МАЗ-4381СО-528-080 в Україні, що є важливим для проведення ремонту та відновлення техніки;
Крім цього звернула увагу, що умовами тендерної документації було передбачено, що Учасникам процедури закупівлі слід мати на увазі, що, у своїх пропозиціях не забороняється пропонувати відповідні еквіваленти вантажним автомобілям.
2. Розмір витрат було передбачено Державним бюджетом України та затверджено довідками про внесення змін до плану використання бюджетних коштів на 2020 рік.
3. Визначення очікуваної вартості було проведено шляхом маркетингового дослідження ринку та запиту цінових пропозиції до офіційних дилерів, а також прорахунку логістичної складової та з врахуванням росту іноземної валюти. Комерційні пропозиції додаються .
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами моніторингу Державна аудиторська служба України встановила порушення: - Тендерна документація складена не у відповідність до вимог закону; - Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель; а саме: що на порушення вимоги пункту 1 частини першої статті 19 Закону в звіті про результати проведення закупівлі не зазначено місцезнаходження замовника. Також установлено, що Замовник у пункті 4 Розділу 3 тендерної документації зазначив, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів від кінцевого строку подання тендерних пропозицій, тоді як у пункті 7 додатку 4 до тендерної документації, Замовник зазначив, що строк дії пропозиції 90 днів з моменту розкриття, чим порушив вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону. Слід зазначити що, за результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, надання роз'яснень щодо тендерної документації та на вимогу учасника щодо усунення порушення, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Київський Республіканський Автоцентр» та ТОВ «ТД Будшляхмаш», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено. Відповідно до проведеного моніторингу та оприлюдненого висновку щодо встановлених порушень законодавства у сфері закупівель ДАСУ, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» зобов’язала ДСП «Об’єднання Радон» здійснити заходи щодо недопущення виявлених порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Враховуючи висновок Державної аудиторської служби України щодо встановлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель ДСП «Об’єднання «Радон» звернулося до офіційного електронного майданчика «СМАРТТЕНДЕР» з проханням роз’яснити щодо функціональної можливості майданчика, а саме: зазначення в «Звіті про результати проведення закупівель» інформацію щодо місця знаходження Замовника відповідно до пункту 1 частини 1 статті 19 Закону, який формується автоматично електронною системою закупівель та оприлюднюється протягом одного дня після оприлюднення замовником договору про закупівлю відповідно до частини 2 статті 19 Закону. Також слід зазначити, що зобов’язання які були взяті Сторонами відповідно до проведеної процедури та укладеного Договору про закупівлю товарів від 03.12.2020 № 245/12-20 не були виконані Продавцем в частині «Поставки товару», тому розрахунків відповідно до Бюджетного кодексу України між ДСП «Об’єднання «Радон» та ТОВ «Київський республіканський АВТОЦЕНТР» не було здійснено.
2021-01-26 16:41:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 січня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 лютого 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБ'ЄДНАННЯ "РАДОН" |
Код ЄДРПОУ: | 43068161 |
Місцезнаходження: | 03083, Україна, Київська область обл., Київ, 03083, місто Київ, ПИРОГІВСЬКИЙ ШЛЯХ, будинок 50 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ ТД Будшляхмаш | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Київський Республіканський Автоцентр" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Київський Республіканський Автоцентр" #21457519 |
Переможець |
2 799 500,00
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2020 18:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2021 15:45
|
Електронний підпис | укладений |
03 грудня 2020 15:36
|
03.12 - Вантажний бортовий2 45-12-20.pdf | укладений |
03 грудня 2020 15:36
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 03 грудня 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | зобов’язання, які були взяті Сторонами відповідно до проведеної процедури та укладеного Договору про закупівлю були виконані Продавцем в частині «Поставки товару», тому розрахунків відповідно до Бюджетного кодексу України не було здійснено. |