Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

34130000-7 Моторотранспортні вантажні засоби (автомобіль вантажний бортовий МАЗ-4381СО-528-080 або еквівалент)
34130000 -7 Motor vehicles (onboard truck MAZ-4381SO-528-080 or equivalent)
Очікувана вартість
2 800 000,00 UAH
UA-2020-10-01-004255-c e683f0d28a394979a9057bb8a583da96
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Довгалюк Анжела Петрівна

380442595403 TENDER@RADON.NET.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБ'ЄДНАННЯ "РАДОН"
Код ЄДРПОУ: 43068161
Місцезнаходження: 03083, Україна , Київська область обл., Київ, 03083, місто Київ, ПИРОГІВСЬКИЙ ШЛЯХ, будинок 50
Контактна особа: Довгалюк Анжела Петрівна
380442595403
TENDER@RADON.NET.UA
Додаткові контактні особи: Linnyk
(050)-248-22-54
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE SPECIALIZED ENTERPRIZE "ASSOCIATION "RADON"
National ID: 43068161
Contact point: Dovgaliuk Anzhela Petrovna
380442595403
TENDER@RADON.NET.UA
Additional contacts: Nazar Mykolayovych
(050)-248-22-54

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 01 жовтня 2020 16:07
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 12 листопада 2020 15:08
Очікувана вартість: 2 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 14000 UAH
Publication date: 01 жовтня 2020 16:07
Enquiries until: 22 жовтня 2020 00:00
Complaints submission until: до 28 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 01 листопада 2020 00:00

Information

Estimated total value: 2 800 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 14 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби


Scope of the procurement
усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції учасників, викладаються українською мовою; щодо подання учасниками до складу тендерної пропозиції офіційних документів, які складені іноземною мовою: для підтвердження дійсності оригіналів офіційних документів учасника, з метою використання їх на території України, документи повинні бути легалізовані у встановленому порядку.
Розгорнути Згорнути
all documents related to the tender proposal of the participants shall be presented in the Ukrainian language; regarding the submission of official documents prepared in a foreign language by the bidders: to confirm the validity of the originals of the official documents of the bidder, in order to use them in Ukraine, the documents must be legalized in the prescribed manner.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 од.
34130000-7 Моторотранспортні вантажні засоби (автомобіль вантажний бортовий МАЗ-4381СО-528-080 або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34130000-7 — Мототранспортні вантажні засоби

34130000 -7 Motor vehicles (onboard truck MAZ-4381SO-528-080 or equivalent)
CPV: 34130000-7
Період постачання: по 10 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару після поставки товару Продавцем на підставі належним чином оформлених документів Продавця (договору, акта приймання-передачі Товару, накладної) Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 жовтня 2020 17:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2020 17:05
ТД МАЗ-4381СО-528-080 зі змінами 2.docx
22 жовтня 2020 17:05
Перелік змін 2 до ТД МАЗ-4381.docx
15 жовтня 2020 14:08
зміни №1 до ТД.pdf
01 жовтня 2020 16:04
ADVERTISEMENT.docx
01 жовтня 2020 16:04
оголошення ВТ МАЗ.docx
22 жовтня 2020 17:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2020 14:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2020 16:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2020 17:05
ТД МАЗ-4381СО-528-080 зі змінами 2.docx
15 жовтня 2020 14:08
ТД МАЗ-4381СО-528-080 зі змінами .docx
01 жовтня 2020 16:04
ТД МАЗ-4381СО-528-080 .docx
22 жовтня 2020 17:05
Перелік змін 2 до ТД МАЗ-4381.docx
15 жовтня 2020 14:08
зміни №1 до ТД.pdf
01 жовтня 2020 16:04
ADVERTISEMENT.docx
01 жовтня 2020 16:04
оголошення ВТ МАЗ.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-01-004255-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКЛАДТЕХНІКА", Код ЄДРПОУ:37878695
Дата подання: 21 жовтня 2020 16:58
зміни до ТД
Шановний замовнику, згідно умов вашої тендерної документації, а саме: п.4.3 Розділу І та в Додатку 3 тендерної документації вказана Вами бажана кількість автомобілів для закупівлі – 2 од. Проте в Додатку 1 до договору, який буде в майбутньому підписаний за результатами торгів зазначена – 1 од. Замовнику, то яку кількість автомобілів Ви плануєте закупити? Враховуючи неточності виявлені в тендерній документації, просимо внести відповідні зміни.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 жовтня 2020 16:20
Доброго дня! В тендерну документацію буде внесено відповідні зміни.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-31-000009 ● ff9fdb1d3597453f87d6dbeb34b738c5
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 грудня 2020 11:48
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


30.12.2020 № 377

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 30.12.2020 № 377


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
51 UA-2020-10-01-004255-c 01.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Заступник директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Лілія КРИВОНОС

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-05 17:15:52

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі автомобіля вантажного бортового МАЗ-4381СО-528-080 або еквівалент (код ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби)(інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-10-01-004255-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-12 13:34:57

Пояснення на запит від 05.01.2021

1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі автомобіля вантажного бортового МАЗ-4381СО-528-080 або еквіваленту було здійснено з наступних причин:
- відповідно до проведеного дослідження ринку, даний вантажний автомобіль з заявленими технічними та якісними характеристиками такого ж класу дешевший ніж пропонують на ринку України інші дистриб’ютори вантажних авто інших марок;
- розгорнута система дилерської мережі, а також наявність сервісних центрів по всіх областях України (Київська , Одеська, Харківська, Дніпропетровська, Львівська та іншх областях України), що для нас як Замовника є дуже важливою складовою, так як
ДСП «Об’єднання «Радон» у своєму складі має підпорядковані міжобласні філії в вищезазначених регіонах, та саме для потреб філій була здійснена закупівля вантажних авто, тому проводити сервісне обслуговування та ремонт в даних областях, де розміщені філії є раціональним та менш затратним.
- великий спектр, наявність та доступна ціна запасних частин для МАЗ-4381СО-528-080 в Україні, що є важливим для проведення ремонту та відновлення техніки;
Крім цього звернула увагу, що умовами тендерної документації було передбачено, що Учасникам процедури закупівлі слід мати на увазі, що, у своїх пропозиціях не забороняється пропонувати відповідні еквіваленти вантажним автомобілям.

2. Розмір витрат було передбачено Державним бюджетом України та затверджено довідками про внесення змін до плану використання бюджетних коштів на 2020 рік.
3. Визначення очікуваної вартості було проведено шляхом маркетингового дослідження ринку та запиту цінових пропозиції до офіційних дилерів, а також прорахунку логістичної складової та з врахуванням росту іноземної валюти. Комерційні пропозиції додаються .

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами моніторингу Державна аудиторська служба України встановила порушення: - Тендерна документація складена не у відповідність до вимог закону; - Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель; а саме: що на порушення вимоги пункту 1 частини першої статті 19 Закону в звіті про результати проведення закупівлі не зазначено місцезнаходження замовника. Також установлено, що Замовник у пункті 4 Розділу 3 тендерної документації зазначив, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів від кінцевого строку подання тендерних пропозицій, тоді як у пункті 7 додатку 4 до тендерної документації, Замовник зазначив, що строк дії пропозиції 90 днів з моменту розкриття, чим порушив вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону. Слід зазначити що, за результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, надання роз'яснень щодо тендерної документації та на вимогу учасника щодо усунення порушення, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Київський Республіканський Автоцентр» та ТОВ «ТД Будшляхмаш», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено. Відповідно до проведеного моніторингу та оприлюдненого висновку щодо встановлених порушень законодавства у сфері закупівель ДАСУ, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» зобов’язала ДСП «Об’єднання Радон» здійснити заходи щодо недопущення виявлених порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Враховуючи висновок Державної аудиторської служби України щодо встановлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель ДСП «Об’єднання «Радон» звернулося до офіційного електронного майданчика «СМАРТТЕНДЕР» з проханням роз’яснити щодо функціональної можливості майданчика, а саме: зазначення в «Звіті про результати проведення закупівель» інформацію щодо місця знаходження Замовника відповідно до пункту 1 частини 1 статті 19 Закону, який формується автоматично електронною системою закупівель та оприлюднюється протягом одного дня після оприлюднення замовником договору про закупівлю відповідно до частини 2 статті 19 Закону. Також слід зазначити, що зобов’язання які були взяті Сторонами відповідно до проведеної процедури та укладеного Договору про закупівлю товарів від 03.12.2020 № 245/12-20 не були виконані Продавцем в частині «Поставки товару», тому розрахунків відповідно до Бюджетного кодексу України між ДСП «Об’єднання «Радон» та ТОВ «Київський республіканський АВТОЦЕНТР» не було здійснено.

2021-01-26 16:41:22


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 03 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 06 листопада 2020
UA-2020-10-01-004255-ce683f0d28a394979a9057bb8a583da96
Найменування: ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБ'ЄДНАННЯ "РАДОН"
Код ЄДРПОУ: 43068161
Місцезнаходження: 03083, Україна, Київська область обл., Київ, 03083, місто Київ, ПИРОГІВСЬКИЙ ШЛЯХ, будинок 50
Учасник Документи Рішення
ТОВ ТД Будшляхмаш Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Київський Республіканський Автоцентр" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

01 листопада 2020 00:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

30 жовтня 2020 13:58
Електронний підпис
30 жовтня 2020 13:58
Електронний підпис
30 жовтня 2020 11:17
Сертифікат МАЗ-4381С0.pdf
28 жовтня 2020 14:59
Електронний підпис
28 жовтня 2020 14:59
Електронний підпис
27 жовтня 2020 14:35
Тендерна пропозиція.pdf
27 жовтня 2020 14:35
Технічна частина.pdf
27 жовтня 2020 14:35
Статут.pdf
27 жовтня 2020 14:35
Витяг з ЄДР.pdf
27 жовтня 2020 14:35
протокол наказ ПДВ.pdf
27 жовтня 2020 14:35
Проект договору.pdf

Документи

01 листопада 2020 00:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ТД Будшляхмаш

ТОВ "Київський Республіканський Автоцентр"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 листопада 2020 15:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Київський Республіканський Автоцентр" 2 799 500,00
UAH з ПДВ
2 799 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТД Будшляхмаш 2 799 920,00
UAH з ПДВ
2 799 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 жовтня 2020 13:58
Електронний підпис
30 жовтня 2020 13:58
Електронний підпис
30 жовтня 2020 11:17
Сертифікат МАЗ-4381С0.pdf
28 жовтня 2020 14:59
Електронний підпис
28 жовтня 2020 14:59
Електронний підпис
27 жовтня 2020 14:35
Тендерна пропозиція.pdf
27 жовтня 2020 14:35
Технічна частина.pdf
27 жовтня 2020 14:35
Статут.pdf
27 жовтня 2020 14:35
Витяг з ЄДР.pdf
27 жовтня 2020 14:35
протокол наказ ПДВ.pdf
27 жовтня 2020 14:35
Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Київський Республіканський Автоцентр"

ТОВ ТД Будшляхмаш

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Київський Республіканський Автоцентр"
#21457519
Переможець 2 799 500,00
UAH з ПДВ
18 листопада 2020 18:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 листопада 2020 18:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Київський Республіканський Автоцентр"
#21457519
2 799 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 15:45
Електронний підпис укладений
03 грудня 2020 15:36
03.12 - Вантажний бортовий2 45-12-20.pdf укладений
03 грудня 2020 15:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: зобов’язання, які були взяті Сторонами відповідно до проведеної процедури та укладеного Договору про закупівлю були виконані Продавцем в частині «Поставки товару», тому розрахунків відповідно до Бюджетного кодексу України не було здійснено.