Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Паливо дизельне
Diesel fuel
Очікувана вартість
28 967 965,00 UAH
UA-2020-10-01-004186-c 4714cc9c5ad74a0ba8f2f0d325b962a2
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бєляєва Марина Володимирівна

281-79-52 m.bieliaieva@kbp.aero

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"
Код ЄДРПОУ: 20572069
Вебсайт: http://www.kbp.kiev.ua
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська область обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7
Контактна особа: Бєляєва Марина Володимирівна
281-79-52
m.bieliaieva@kbp.aero
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Boryspil International Airport State Enterprise
National ID: 20572069
Contact point: Bieliaieva Maryna Volodimirivna
281-79-52
m.bieliaieva@kbp.aero

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 01 жовтня 2020 16:01
Звернення за роз’ясненнями: до 10 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 листопада 2020 12:00
Початок аукціону: 24 грудня 2020 15:18
Очікувана вартість: 28 967 965,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 144 840,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 869038 UAH
Publication date: 01 жовтня 2020 16:01
Enquiries until: 10 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 16 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 листопада 2020 12:00

Information

Estimated total value: 28 967 965 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 144 840 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Scope of the procurement
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведені в Додатку 1 Тендерної документації. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Паливо дизельне, код ДК 021:2015 - 09130000-9 - Нафта і дистиляти. Місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: АЗС-1 (08300, Україна, Київська обл., Бориспільський район, село Гора, вулиця Бориспіль-7, Міжнародний аеропорт «Бориспіль») або склад ПММ ДП МА «Бориспіль» (08301, Україна, Київська область, м. Бориспіль, вул. Запорізька, 16а). Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову або на російську мову. Умови стосовно перекладу зазначено в Розділі І «Загальні положення» Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Information on the required technical, qualitative and quantitative characteristics of the subject of procurement is given in Annex 1 of the Tender Documentation.
The name of the subject of procurement with indication of the code according to the Unified Procurement Dictionary (in case of division into lots such information must be indicated for each lot) and the names of the relevant classifiers of the subject of procurement and parts of the subject of procurement (lots) (if any):
Diesel fuel, код ДК 021:2015 - 09130000-9 - Petroleum and distillates.
The name, the location and the identification code of the Customer in the USREOU, its category: BORYSPIL INTERNATIONAL AIRPORT STATE ENTERPRISE, Boryspil-7 Str., Hora village, Boryspil district, Kyiv region, 08300; identification code – 20572069, legal entity/business entity that carries out activities in certain areas of business referred to in paragraph 4 of Part 1 of Art. 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement".
The quantity and the place for delivering Goods, scope and place of works to be executed or services to be rendered: 1 268 670 kg. Refuelling Station-1 (Boryspil International Airport, Boryspil-7, street, Hora village, Boryspil district, Kyiv region, 08300, Ukraine) or Boryspil IASE Oil and Fuel Warehouse (16a Zaporizka street, Boryspil city, Kyiv region, 08301).
The deadline for delivering Goods, executing works or rendering services: Until 31.12.2021.
The competitive bid proposal and all documents stipulated by the requirements of the tender documentation and its appendices shall be drawn up in the Ukrainian language.
Documents or copies of documents (which are provided by the requirements of the tender documentation and appendices to it) provided by the Bidder as part of the tender proposal, presented in other languages, must be provided together with their authentic translation into Ukrainian or in the Russian.
The conditions for translation are specified in the Section "Instructions for preparation of the bid offer" of the Tender Documentation.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1268670 кг.
Паливо дизельне Євро5-В0/Diesel fuel Euro5-B0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 09134200-9 — Дизельне паливо

Diesel fuel Euro5-B0
CPV: 09134200-9
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник протягом 30 (тридцяти) календарних днів після фактичної поставки Товару та підписання Сторонами видаткової накладної на поставлений Товар перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару. The Customer within 30 (thirty) calendar days after the actual delivery of the Goods and the signing by the Parties of the invoice for the delivered Goods transfers to the current account of the Supplier 100% of the price of the actually delivered Goods. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Електронна банківська гарантія. Умови надання забезпечення тендерних пропозиції зазначено в Розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації. The type and the terms of competitive bid security: Electronic Bid Security. The terms for providing bid security are specified in the Section "Instructions for preparation of the competitive bid" of the Tender documentation. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Паливо дизельне, код ДК 021:2015 - 09130000-9 - Нафта і дистиляти. The name of the subject of procurement with indication of the code according to the Unified Procurement Dictionary (in case of division into lots such information must be indicated for each lot) and the names of the relevant classifiers of the subject of procurement and parts of the subject of procurement (lots) (if any): Diesel fuel, код ДК 021:2015 - 09130000-9 - Petroleum and distillates. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2020 10:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2020 11:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2020 17:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2020 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2020 10:22
Тендерна документація__редакція 04__від 11.11.2020__Паливо дизельне.docx
12 листопада 2020 10:22
Перелік змін__від 11.11.2020.docx
05 листопада 2020 11:05
Тендерна документація__редакція 03__від 04.11.2020__Паливо дизельне.docx
05 листопада 2020 11:05
Перелік змін__від 04.11.2020.docx
28 жовтня 2020 17:32
Перелік змін_паливо дизельне_28.10.2020.docx
28 жовтня 2020 17:32
Тендерна документація__редакція 02__від 28.10.2020__Паливо дизельне.docx
01 жовтня 2020 15:58
Тендерна документація__редакція 01__від 30.09.2020__Паливо дизельне.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 17 грудня 2020
UA-2020-10-01-004186-c4714cc9c5ad74a0ba8f2f0d325b962a2
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"
Код ЄДРПОУ: 20572069
Місцезнаходження: 08300, Україна, Київська область обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "ГЛУСКО УКРАЇНА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ СОКАР УКРАЇНА Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 грудня 2020 16:15
ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 грудня 2020 16:17
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРАГРАНТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 грудня 2020 16:19

Документи

20 листопада 2020 12:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

17 листопада 2020 15:18
Електронний підпис
17 листопада 2020 15:18
Електронний підпис
17 листопада 2020 12:16
17_БГ.zip
17 листопада 2020 12:16
15_антикор..pdf
17 листопада 2020 12:16
14_технічна.pdf
17 листопада 2020 12:16
13_фінзвітність.zip
17 листопада 2020 12:16
12_дов. ЧА.pdf
17 листопада 2020 12:16
11_рішення власника.pdf
17 листопада 2020 12:16
10_повноваження.zip
17 листопада 2020 12:16
9_відомості про учасника.pdf
17 листопада 2020 12:16
8_про взаємовідносини.pdf
17 листопада 2020 12:16
7_ст. 17.pdf
17 листопада 2020 12:16
6_ст. 17 за формою.pdf
17 листопада 2020 12:16
5_ліцензія.pdf
17 листопада 2020 12:16
4_про ліцензію.pdf
17 листопада 2020 12:16
3_тех. частина.pdf
17 листопада 2020 12:16
2_анал. дог..zip

Вимога про усунення невідповідностей

Дійсним повідомляємо, що ДП МА «БОРИСПІЛЬ» (далі – Замовник) проводиться процедура закупівлі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), учасником якої є ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «СОКАР УКРАЇНА» (далі – Учасник). Інформація про предмет закупівлі: «Паливо дизельне, код ДК 021:2015 - 09130000-9 - Нафта і дистиляти». Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2020-10-01-004186-c. На виконання вимог частини 16 статті 29 Закону повідомляємо, що під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось Тендерною документацією від 11.11.2020 № 15-03-304 (редакція 04) (далі також – Тендерна документація). Перелік виявлених невідповідностей: 1) в наданому Учасником листі «Інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником» (далі – Лист) від 17.11.2020 № 264/1 в частині наявності обладнання та матеріально-технічної бази (пп. 2.2 Листа) не зазначене найменування, кількість та належність (власне або залучене) обладнання, офісних приміщень, організаційної та комп’ютерної техніки, засобів зв’язку. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) пп. 2 п. 2 пункту 1 розділу «Інформація та документи, на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям» Додатку 2 Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) зазначити інформацію про найменування, кількість та належність (власне або залучене) обладнання, офісних приміщень, організаційної та комп’ютерної техніки, засобів зв’язку (достатньо надання інформації в повному обсязі хоча б для одного найменування з переліку, зазначеного Учасником в Листі від 17.11.2020 № 264/1). Всі документи повинні бути надані у відповідності до вимог Тендерної документації від 11.11.2020 № 15-03-304 (редакція 04). Відповідно частини 9 статті 26 Закону, Учасник процедури закупівлі повинен виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник підлягає відхиленню на підставі абзацу 6 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону в разі, якщо він не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

20 листопада 2020 12:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

18 січня 2021 12:26
Цінова пропозиція
04 січня 2021 11:58
Електронний підпис
04 січня 2021 11:52
Ліцензія опт пальне
04 січня 2021 11:52
Довідка НАЗК щодо ТДСУ
04 січня 2021 11:52
Довідка ДФС
04 січня 2021 11:52
Довідка МВС
04 січня 2021 11:51
Цінова пропозиція
04 січня 2021 11:51
статут
19 листопада 2020 16:52
Електронний підпис
19 листопада 2020 16:52
Електронний підпис
19 листопада 2020 16:48
03_Забезпечення_ДТ.7z

Вимога про усунення невідповідностей

Дійсним повідомляємо, що ДП МА «БОРИСПІЛЬ» (далі – Замовник) проводиться процедура закупівлі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), учасником якої є ТОВ «АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД» (далі – Учасник). Інформація про предмет закупівлі: «Паливо дизельне, код ДК 021:2015 - 09130000-9 - Нафта і дистиляти». Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2020-10-01-004186-c. На виконання вимог частини 16 статті 29 Закону повідомляємо, що під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось Тендерною документацією від 11.11.2020 № 15-03-304 (редакція 04) (далі також – Тендерна документація). Перелік виявлених невідповідностей: 1) в наданому Учасником листі «Інформація про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, встановленому Замовником» від 18.11.2020 № 3114 не зазначено інформацію про кількість резервуарів. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) пп. 1 п. 2 пункту 1 розділу «Інформація та документи, на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям» Додатку 2 Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) зазначити інформацію про кількість резервуарів для зберігання нафтопродуктів. Всі документи повинні бути надані у відповідності до вимог Тендерної документації від 11.11.2020 № 15-03-304 (редакція 04). Відповідно частини 9 статті 26 Закону, Учасник процедури закупівлі повинен виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник підлягає відхиленню на підставі абзацу 6 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону в разі, якщо він не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

20 листопада 2020 12:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

09 грудня 2020 17:20
Електронний підпис
20 листопада 2020 11:29
Електронний підпис
20 листопада 2020 11:29
Електронний підпис
20 листопада 2020 11:24
Vutyag z nakazu Davidchuk.zip.p7s
20 листопада 2020 11:24
Dovirenist Davidchuk.zip.p7s
20 листопада 2020 11:24
Bankivska Licenzia.zip.p7s
20 листопада 2020 11:24
ФІН ЗВІТНІСТЬ 3 кв 2020.pdf.p7s
20 листопада 2020 11:24
СТАТУТ.pdf.p7s
20 листопада 2020 11:24
СВІДОЦТВО ПДВ КОПІЯ.pdf.p7s
20 листопада 2020 11:24
ОПИС.pdf.p7s
20 листопада 2020 11:24
Ліцензія 2020.pdf.p7s
20 листопада 2020 11:24
Лист згода обробка даних.pdf.p7s
20 листопада 2020 11:24
Комерційна пропозиція.pdf.p7s
20 листопада 2020 11:24
Комерційна пропозиція 1.pdf.p7s
20 листопада 2020 11:24
ДОГОВІР ПЕРЕВЕЗЕННЯ.pdf.p7s
20 листопада 2020 11:24
ДОГОВІР ОРЕНДИ ОФІСУ.pdf.p7s
20 листопада 2020 11:24
Довідка щодо витрат.pdf.p7s
20 листопада 2020 11:24
Довідка ст 17 усі пункти.pdf.p7s
20 листопада 2020 11:24
Довідка ст 17 (Додаток 5).pdf.p7s
20 листопада 2020 11:24
Довідка код доступу.pdf.p7s
20 листопада 2020 11:24
ВИТЯГ ПДВ КОПІЯ.pdf.p7s
20 листопада 2020 11:24
ВИТЯГ ЄДР 17112020.pdf.p7s
20 листопада 2020 11:24
ВИТЯГ АКЦИЗНИЙ ПОДАТОК.pdf.p7s
20 листопада 2020 11:24
ВИПИСКА ЄДР.pdf.p7s
20 листопада 2020 11:24
Видруківка з сайту ДПСУ.pdf.p7s
20 листопада 2020 11:23
201991_19_49_96_869 038,00.ZIP.p7s
20 листопада 2020 11:20
Електронний підпис
20 листопада 2020 11:20
Електронний підпис
20 листопада 2020 11:18
Vutyag z nakazu Davidchuk.zip
20 листопада 2020 11:18
Dovirenist Davidchuk.zip
20 листопада 2020 11:18
Bankivska Licenzia.zip
20 листопада 2020 11:18
СТАТУТ.pdf
20 листопада 2020 11:18
СВІДОЦТВО ПДВ КОПІЯ.pdf
20 листопада 2020 11:18
Проект договору погоджений.pdf
20 листопада 2020 11:18
ОПИС.pdf
20 листопада 2020 11:18
Ліцензія 2020.pdf
20 листопада 2020 11:18
Лист згода обробка даних.pdf
20 листопада 2020 11:18
Довідка щодо витрат.pdf
20 листопада 2020 11:18
Довідка ст 17 усі пункти.pdf
20 листопада 2020 11:18
Довідка ст 17 (Додаток 5).pdf
20 листопада 2020 11:18
Довідка код доступу.pdf
20 листопада 2020 11:18
ВИТЯГ ПДВ КОПІЯ.pdf
20 листопада 2020 11:18
ВИТЯГ ЄДР 17112020.pdf
20 листопада 2020 11:18
ВИТЯГ АКЦИЗНИЙ ПОДАТОК.pdf
20 листопада 2020 11:18
ВИПИСКА ЄДР.pdf
20 листопада 2020 11:18
Видруківка з сайту ДПСУ.pdf
20 листопада 2020 11:18
201991_19_49_96_869 038,00.ZIP
20 листопада 2020 11:18
Комерційна пропозиція.pdf
20 листопада 2020 11:18
Комерційна пропозиція 1.pdf
20 листопада 2020 11:18
ФІН ЗВІТНІСТЬ 3 кв 2020.pdf
20 листопада 2020 11:18
ДОГОВІР ПЕРЕВЕЗЕННЯ.pdf
20 листопада 2020 11:18
ДОГОВІР ОРЕНДИ ОФІСУ.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Дійсним повідомляємо, що ДП МА «БОРИСПІЛЬ» (далі – Замовник) проводиться процедура закупівлі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), учасником якої є ТОВ «ФРАГРАНТ» (далі – Учасник). Інформація про предмет закупівлі: «Паливо дизельне, код ДК 021:2015 - 09130000-9 - Нафта і дистиляти». Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2020-10-01-004186-c. На виконання вимог частини 16 статті 29 Закону повідомляємо, що під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось Тендерною документацією від 11.11.2020 № 15-03-304 (редакція 04) (далі також – Тендерна документація). Перелік виявлених невідповідностей: 1) надані Учасником накладні, не свідчать про виконання договору від 08.01.2020 № 52.20-9 в повному обсязі (в обсязі фактично замовленому) (в частині постачання палива дизельного), оскільки: в наданих накладних сумарний обсяг фактично поставленого товару (палива дизельного) не відповідає обсягу фактично замовленого товару (палива дизельного), зазначеному Учасником в Довідці від 16.11.2020 № 4 про наявність досвіду виконання аналогічного договору (в складі тендерної пропозиції Учасником надано дві однакові видаткові накладні за №18 від 05.03.2020); 2) Учасник в складі тендерної пропозиції надав Рішення Учасника № 28-02-2019 (Дата прийняття рішення: «28» лютого 2019 року) яке не містить чітко сформульоване рішення, прийняте зборами – згода на укладення договору (з зазначенням по тексту документу службової (посадової) особи учасника (посада, прізвище, ініціал(-и) або прізвище, власне ім‘я), яку уповноважено на укладення договору про закупівлю) за предметом цих торгів з зазначенням по тексту документу або номеру оголошення в електронній системі закупівель (UA-…) та/або предмету договору та назви замовника та/або іншої інформації, яка дає змогу ідентифікувати що цей протокол (рішення) стосується саме цих торгів. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) пп. 2 п. 3 пункту 1 розділу «Інформація та документи, на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям» Додатку 2 Тендерної документації; 2) пункт 7 для учасників резидентів – юридичних осіб розділу «Документи на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та договору про закупівлю» Додатку 2 Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) надати (завантажити в електронну систему закупівель) відповідний/-і акт/-и або накладну/-і, що свідчать про виконання договору від 08.01.2020 № 52.20-9 в повному обсязі (в обсязі фактично замовленому) (в частині постачання палива дизельного) (сумарний обсяг фактично поставленого товару (палива дизельного), зазначений в наданих актах/накладних, повинен відповідати обсягу фактично замовленого товару (палива дизельного), зазначеному Учасником в Довідці від 16.11.2020 № 4 про наявність досвіду виконання аналогічного договору); 2) надати (завантажити в електронну систему закупівель) Рішення Учасника яке містить чітко сформульоване рішення, прийняте зборами – згода на укладення договору (з зазначенням по тексту документу службової (посадової) особи учасника (посада, прізвище, ініціал(-и) або прізвище, власне ім‘я), яку уповноважено на укладення договору про закупівлю) за предметом цих торгів з зазначенням по тексту документу або номеру оголошення в електронній системі закупівель (UA-…) та/або предмету договору та назви замовника та/або іншої інформації, яка дає змогу ідентифікувати що цей протокол стосується саме цих торгів (інформація, яка ідентифікує предмет закупівлі може бути зазначена в будь-якій частині протоколу). Інформація, яка міститься в протоколі зборів, не повинна розкривати ціну пропозиції (Допускається зазначення очікуваної вартості предмета закупівлі). Всі документи повинні бути надані у відповідності до вимог Тендерної документації від 11.11.2020 № 15-03-304 (редакція 04). Відповідно частини 9 статті 26 Закону, Учасник процедури закупівлі повинен виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник підлягає відхиленню на підставі абзацу 6 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону в разі, якщо він не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

20 листопада 2020 12:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

10 грудня 2020 14:55
Електронний підпис
10 грудня 2020 14:53
Рішення учасника.pdf
10 грудня 2020 14:53
Видаткова №89.pdf
20 листопада 2020 11:56
Електронний підпис
20 листопада 2020 11:56
Електронний підпис
20 листопада 2020 11:55
GUARANTEE_869 038,00 UAH.pdf.p7s.p7s
20 листопада 2020 11:55
GUARANTEE_869 038,00 UAH.pdf
20 листопада 2020 11:55
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s.p7s
20 листопада 2020 11:55
banking_licence_ПУМБ.pdf
20 листопада 2020 11:55
Фінансова звітність.pdf
20 листопада 2020 11:55
Технічна частина.pdf
20 листопада 2020 11:55
ст. 17.pdf
20 листопада 2020 11:55
Повноваження щодо підпису.pdf
20 листопада 2020 11:55
Лист-відгук.pdf
20 листопада 2020 11:55
Копія статуту.pdf
20 листопада 2020 11:55
Копія паспорта та коду.pdf
20 листопада 2020 11:55
Копія витягу ПДВ.pdf
20 листопада 2020 11:55
Кваліфікаційна частина.pdf
20 листопада 2020 11:55
Довіреність_Малов Д._2020.pdf.p7s.p7s
20 листопада 2020 11:55
Довіреність_Малов Д._2020.pdf
20 листопада 2020 11:55
Відомості про учасника.pdf
20 листопада 2020 11:55
Видаткові накладні.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГЛУСКО УКРАЇНА"

ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ СОКАР УКРАЇНА

ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРАГРАНТ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 грудня 2020 15:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ СОКАР УКРАЇНА 26 420 052,75
UAH
25 050 013,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРАГРАНТ" 26 959 237,50
UAH
25 056 233,50
UAH
Документи
ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД" 27 276 405,00
UAH
25 309 966,50
UAH
Документи
ТОВ "ГЛУСКО УКРАЇНА" 28 798 809,00
UAH
25 373 400,00
UAH
Документи

Публічні документи

18 січня 2021 12:26
Цінова пропозиція
04 січня 2021 11:58
Електронний підпис
04 січня 2021 11:52
Ліцензія опт пальне
04 січня 2021 11:52
Довідка НАЗК щодо ТДСУ
04 січня 2021 11:52
Довідка ДФС
04 січня 2021 11:52
Довідка МВС
04 січня 2021 11:51
Цінова пропозиція
04 січня 2021 11:51
статут
19 листопада 2020 16:52
Електронний підпис
19 листопада 2020 16:52
Електронний підпис
19 листопада 2020 16:48
03_Забезпечення_ДТ.7z

Публічні документи

10 грудня 2020 14:55
Електронний підпис
10 грудня 2020 14:53
Рішення учасника.pdf
10 грудня 2020 14:53
Видаткова №89.pdf
20 листопада 2020 11:56
Електронний підпис
20 листопада 2020 11:56
Електронний підпис
20 листопада 2020 11:55
GUARANTEE_869 038,00 UAH.pdf.p7s.p7s
20 листопада 2020 11:55
GUARANTEE_869 038,00 UAH.pdf
20 листопада 2020 11:55
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s.p7s
20 листопада 2020 11:55
banking_licence_ПУМБ.pdf
20 листопада 2020 11:55
Фінансова звітність.pdf
20 листопада 2020 11:55
Технічна частина.pdf
20 листопада 2020 11:55
ст. 17.pdf
20 листопада 2020 11:55
Повноваження щодо підпису.pdf
20 листопада 2020 11:55
Лист-відгук.pdf
20 листопада 2020 11:55
Копія статуту.pdf
20 листопада 2020 11:55
Копія паспорта та коду.pdf
20 листопада 2020 11:55
Копія витягу ПДВ.pdf
20 листопада 2020 11:55
Кваліфікаційна частина.pdf
20 листопада 2020 11:55
Довіреність_Малов Д._2020.pdf.p7s.p7s
20 листопада 2020 11:55
Довіреність_Малов Д._2020.pdf
20 листопада 2020 11:55
Відомості про учасника.pdf
20 листопада 2020 11:55
Видаткові накладні.pdf

Публічні документи

09 грудня 2020 17:20
Електронний підпис
20 листопада 2020 11:29
Електронний підпис
20 листопада 2020 11:29
Електронний підпис
20 листопада 2020 11:24
Vutyag z nakazu Davidchuk.zip.p7s
20 листопада 2020 11:24
Dovirenist Davidchuk.zip.p7s
20 листопада 2020 11:24
Bankivska Licenzia.zip.p7s
20 листопада 2020 11:24
ФІН ЗВІТНІСТЬ 3 кв 2020.pdf.p7s
20 листопада 2020 11:24
СТАТУТ.pdf.p7s
20 листопада 2020 11:24
СВІДОЦТВО ПДВ КОПІЯ.pdf.p7s
20 листопада 2020 11:24
ОПИС.pdf.p7s
20 листопада 2020 11:24
Ліцензія 2020.pdf.p7s
20 листопада 2020 11:24
Лист згода обробка даних.pdf.p7s
20 листопада 2020 11:24
Комерційна пропозиція.pdf.p7s
20 листопада 2020 11:24
Комерційна пропозиція 1.pdf.p7s
20 листопада 2020 11:24
ДОГОВІР ПЕРЕВЕЗЕННЯ.pdf.p7s
20 листопада 2020 11:24
ДОГОВІР ОРЕНДИ ОФІСУ.pdf.p7s
20 листопада 2020 11:24
Довідка щодо витрат.pdf.p7s
20 листопада 2020 11:24
Довідка ст 17 усі пункти.pdf.p7s
20 листопада 2020 11:24
Довідка ст 17 (Додаток 5).pdf.p7s
20 листопада 2020 11:24
Довідка код доступу.pdf.p7s
20 листопада 2020 11:24
ВИТЯГ ПДВ КОПІЯ.pdf.p7s
20 листопада 2020 11:24
ВИТЯГ ЄДР 17112020.pdf.p7s
20 листопада 2020 11:24
ВИТЯГ АКЦИЗНИЙ ПОДАТОК.pdf.p7s
20 листопада 2020 11:24
ВИПИСКА ЄДР.pdf.p7s
20 листопада 2020 11:24
Видруківка з сайту ДПСУ.pdf.p7s
20 листопада 2020 11:23
201991_19_49_96_869 038,00.ZIP.p7s
20 листопада 2020 11:20
Електронний підпис
20 листопада 2020 11:20
Електронний підпис
20 листопада 2020 11:18
Vutyag z nakazu Davidchuk.zip
20 листопада 2020 11:18
Dovirenist Davidchuk.zip
20 листопада 2020 11:18
Bankivska Licenzia.zip
20 листопада 2020 11:18
СТАТУТ.pdf
20 листопада 2020 11:18
СВІДОЦТВО ПДВ КОПІЯ.pdf
20 листопада 2020 11:18
Проект договору погоджений.pdf
20 листопада 2020 11:18
ОПИС.pdf
20 листопада 2020 11:18
Ліцензія 2020.pdf
20 листопада 2020 11:18
Лист згода обробка даних.pdf
20 листопада 2020 11:18
Довідка щодо витрат.pdf
20 листопада 2020 11:18
Довідка ст 17 усі пункти.pdf
20 листопада 2020 11:18
Довідка ст 17 (Додаток 5).pdf
20 листопада 2020 11:18
Довідка код доступу.pdf
20 листопада 2020 11:18
ВИТЯГ ПДВ КОПІЯ.pdf
20 листопада 2020 11:18
ВИТЯГ ЄДР 17112020.pdf
20 листопада 2020 11:18
ВИТЯГ АКЦИЗНИЙ ПОДАТОК.pdf
20 листопада 2020 11:18
ВИПИСКА ЄДР.pdf
20 листопада 2020 11:18
Видруківка з сайту ДПСУ.pdf
20 листопада 2020 11:18
201991_19_49_96_869 038,00.ZIP
20 листопада 2020 11:18
Комерційна пропозиція.pdf
20 листопада 2020 11:18
Комерційна пропозиція 1.pdf
20 листопада 2020 11:18
ФІН ЗВІТНІСТЬ 3 кв 2020.pdf
20 листопада 2020 11:18
ДОГОВІР ПЕРЕВЕЗЕННЯ.pdf
20 листопада 2020 11:18
ДОГОВІР ОРЕНДИ ОФІСУ.pdf

Публічні документи

17 листопада 2020 15:18
Електронний підпис
17 листопада 2020 15:18
Електронний підпис
17 листопада 2020 12:16
17_БГ.zip
17 листопада 2020 12:16
15_антикор..pdf
17 листопада 2020 12:16
14_технічна.pdf
17 листопада 2020 12:16
13_фінзвітність.zip
17 листопада 2020 12:16
12_дов. ЧА.pdf
17 листопада 2020 12:16
11_рішення власника.pdf
17 листопада 2020 12:16
10_повноваження.zip
17 листопада 2020 12:16
9_відомості про учасника.pdf
17 листопада 2020 12:16
8_про взаємовідносини.pdf
17 листопада 2020 12:16
7_ст. 17.pdf
17 листопада 2020 12:16
6_ст. 17 за формою.pdf
17 листопада 2020 12:16
5_ліцензія.pdf
17 листопада 2020 12:16
4_про ліцензію.pdf
17 листопада 2020 12:16
3_тех. частина.pdf
17 листопада 2020 12:16
2_анал. дог..zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ СОКАР УКРАЇНА

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРАГРАНТ"

ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД"

ТОВ "ГЛУСКО УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ СОКАР УКРАЇНА
#37037544
Переможець 25 050 013,00
UAH
30 грудня 2020 15:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 грудня 2020 15:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ СОКАР УКРАЇНА
#37037544
25 050 013,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 травня 2022 19:51
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2022 13:06
35.1-14.2_3-4,7.pdf зміни до договору
01 лютого 2022 13:06
Електронний підпис зміни до договору
31 січня 2022 11:35
35.1-14.2_3-4,6.pdf зміни до договору
31 січня 2022 11:34
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2021 13:55
ДУ № 5 від 06.12.2021 до договору № 35.1-14.2_3-4.pdf зміни до договору
06 грудня 2021 13:55
Електронний підпис зміни до договору
29 липня 2021 15:10
1_35.1-14.2_3-4,4.pdf укладений
29 липня 2021 15:07
Електронний підпис зміни до договору
07 липня 2021 16:28
35.1-14.2_3-4,3.pdf укладений
07 липня 2021 16:26
Електронний підпис зміни до договору
30 квітня 2021 14:48
ДУ№2_35.1-14.2_3-4.pdf укладений
30 квітня 2021 14:46
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2021 15:29
35.1-14.2_3-4.1.pdf укладений
01 квітня 2021 15:28
Електронний підпис укладений
20 січня 2021 14:57
35.1-14.2_3-4.pdf укладений
20 січня 2021 14:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни в частині зміни ціна на невідвантажений товар відповідно п.2 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" та пп.2 п.13.5 Договору - збільшення ціни за одиницю товару до 10% пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: №35.1-14.2/3-4
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили внесення змін відповідно до п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пп. 2 п. 13.5 Договору - істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань Сторонами в повному обсязі, крім випадків: збільшення ціни за одиницю товару до 10% пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: №35.1-14.2/3-4
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили внесення змін відповідно до п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пп. 2 п. 13.5 Договору - істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань Сторонами в повному обсязі, крім випадків: збільшення ціни за одиницю товару до 10% пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Цінова довідка №1105/08.1-7.3 від 16.04.2021 виданий Торгово-промисловою палатою України.
Номер договору про закупівлю: №35.1-14.2/3-4
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили внесення змін відповідно до п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пп. 2 п. 13.5 Договору - істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань Сторонами в повному обсязі, крім випадків: збільшення ціни за одиницю товару до 10% пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Цінова довідка №1884/08.1-7.3 від 14.07.2021 виданий Торгово-промисловою палатою України.
Номер договору про закупівлю: №35.1-14.2/3-4
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили внесення змін відповідно до п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пп. 2 п. 13.5 Договору - істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань Сторонами в повному обсязі, крім випадків: збільшення ціни за одиницю товару до 10% пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. (Зменшення ціни договору на 9,29 грн,, зменшення кількості товару на 47893 кг) Цінова довідка №3170/08.1-7.3 від 23.11.2021, видана Торгово-промисловою палатою України.
Номер договору про закупівлю: №35.1-14.2/3-4
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.п. 2 п. 13.5 Договору
Номер договору про закупівлю: №35.1-14.2/3-4
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч.6. ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" та п. 13.6 Договору
Номер договору про закупівлю: №35.1-14.2/3-4
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 січня 2021 — 30 квітня 2022
Сума оплати за договором: 24 999 264,06
UAH (в тому числі ПДВ 4 166 544,01 UAH)