Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Маршала Рибалка, ПВ-8363 у Шевченківському районі м. Києва згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000 -7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
1 459 137,60 UAH
UA-2020-10-01-004130-c 6bb48552ebec476eabd5bbf27cb2d5e9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайченко Марина Григорівна

380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м.Київ; Категорія замовника - відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»- підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону
Контактна особа: Зайченко Марина Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 жовтня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 09 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 жовтня 2020 14:00
Початок аукціону: 20 жовтня 2020 14:44
Очікувана вартість: 1 459 137,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,55 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо Учасником, мають бути викладені українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача, якщо інше не передбачено цією тендерною документацією. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Допускається наявність у складі тендерної пропозиції Учасника та не потребують перекладу українською мовою документи на російській мові, складені Учасником в минулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, можуть бути викладені мовою їх загально прийнятого застосування (англійська, російська, німецька тощо). Вид забезпечення тендерних пропозицій: має бути надане у формі електронної банківської гарантії з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту відповідно до вимог діючого законодавства. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Умови повернення та не повернення забезпечення тендерної пропозиції відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі». Детальні умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в п. 2 та 3 розділу ІІІ тендерної документації. Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень: відкриті торги Застосовані критерії оцінки: Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна– 100%.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Маршала Рибалка, ПВ-8363 у Шевченківському районі м. Києва згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Маршала Рибалка, ПВ-8363 у Шевченківському районі м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій рахунок Замовник може перерахувати на рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від Договірної ціни на придбання матеріальних ресурсів. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Проміжний платіж в межах не більш 80% загальної вартості Робіт за Договірною ціною з урахуванням виплати авансового платежу Пiсляоплата 10 Робочі 50
Виконання робіт Замовник проводить остаточний розрахунок за фактично виконані Роботи по Об’єкту. Детальний порядок здійснення розрахунків в Проекті договору підряду (Розділ 14), що є Додатком 4 тендерної документації. Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень: відкриті торги. Застосовані критерії оцінки: Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна– 100%.Вид забезпечення тендерних пропозицій: має бути надане у формі електронної банківської гарантії з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту відповідно до вимог діючого законодавства. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Умови повернення та не повернення забезпечення тендерної пропозиції відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі». Детальні умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в п. 2 та 3 розділу ІІІ тендерної Пiсляоплата 10 Робочі 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 жовтня 2020 15:57
Електронний підпис
01 жовтня 2020 15:54
Додаток 4 (Проєкт договору).docx
01 жовтня 2020 15:54
Оголошення.docx
01 жовтня 2020 15:54
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 жовтня 2020 15:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДСС БУД" 1 409 248,11
UAH з ПДВ
1 401 205,83
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БІ ПРО ІНЖИНІРІНГ" 1 409 220,93
UAH з ПДВ
1 409 220,93
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК "ТЕЛКОМ-21" 1 437 100,87
UAH з ПДВ
1 437 100,87
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВА ГРУПА" 1 456 260,98
UAH з ПДВ
1 456 260,98
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 листопада 2020 12:55
Електронний підпис
06 листопада 2020 18:52
Електронний підпис
06 листопада 2020 18:52
Фінансовий звіт.pdf
06 листопада 2020 18:52
Ліцензія.pdf
06 листопада 2020 18:52
Довідка.pdf.p7s
06 листопада 2020 18:52
Довідка.pdf
28 жовтня 2020 18:43
Електронний підпис
17 жовтня 2020 13:04
Електронний підпис
17 жовтня 2020 13:04
Банковська гарантія.rar
17 жовтня 2020 13:04
Розділ ІІ довідка ст 17.pdf
17 жовтня 2020 13:04
1.1.5. Статут.pdf
17 жовтня 2020 13:04
3.3. КБ-3 Північна.pdf
17 жовтня 2020 13:04
3.3. КБ3 (Маяковського).pdf
17 жовтня 2020 13:04
2. посвідчення Вязков.pdf
17 жовтня 2020 13:04
2. Посвідчення Віпна.pdf
17 жовтня 2020 13:04
1.4. Договір транспорт.pdf
17 жовтня 2020 13:04
1.2. Договір склад.pdf

Публічні документи

19 жовтня 2020 13:06
Електронний підпис
19 жовтня 2020 13:03
Акт _3 _КБ-3_.pdf
19 жовтня 2020 13:03
Статут.pdf
19 жовтня 2020 13:03
Наказ _1.pdf
19 жовтня 2020 13:03
Гарантійний лист.pdf
19 жовтня 2020 13:03
Технічна специфікація.pdf
19 жовтня 2020 13:03
Довідка+Виписка.pdf
19 жовтня 2020 13:03
Акт _2 _КБ-3_.pdf
19 жовтня 2020 13:03
Рішення засновника.pdf
19 жовтня 2020 13:03
Свідоцтво ПДВ.pdf
19 жовтня 2020 13:03
Акт _3 _КБ-2в_.pdf
19 жовтня 2020 13:03
Довідка по статті 17.pdf
19 жовтня 2020 13:03
Довідка про санкції.pdf
19 жовтня 2020 13:03
Договір підряду _27-КР.pdf
19 жовтня 2020 13:03
Акт _1 _КБ-2в_.pdf
19 жовтня 2020 13:03
Акт _2 _КБ-2в_.pdf
19 жовтня 2020 13:03
Податкові накладні.pdf
19 жовтня 2020 13:03
Акт _1 _КБ-3_.pdf

Публічні документи

16 жовтня 2020 17:32
Електронний підпис
16 жовтня 2020 17:31
Статут1.pdf
16 жовтня 2020 17:31
Опис.pdf
16 жовтня 2020 17:31
Наказ.pdf
16 жовтня 2020 17:31
Выписка1.pdf
16 жовтня 2020 17:31
Витяг.pdf

Публічні документи

19 жовтня 2020 11:53
Електронний підпис
19 жовтня 2020 11:53
Статут.pdf
19 жовтня 2020 11:53
Протоколи, наказ.pdf
19 жовтня 2020 11:53
Працівники.pdf
19 жовтня 2020 11:53
ПДВ.pdf
19 жовтня 2020 11:53
МТБ.pdf
19 жовтня 2020 11:53
Згода на обробку даних.pdf
19 жовтня 2020 11:53
Довідка ст 17 Закону.pdf
19 жовтня 2020 11:53
Аналогічний договор.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДСС БУД"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БІ ПРО ІНЖИНІРІНГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК "ТЕЛКОМ-21"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВА ГРУПА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДСС БУД"
#43024559
Переможець 1 401 205,83
UAH з ПДВ
29 жовтня 2020 15:37
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 жовтня 2020 11:49

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах (відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020року)) Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником виявлено невідповідності. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Учасник ТОВ «ДСС БУД» в складі пропозиції надав довідку про наявність основних працівників (інженерно –технічних та робочих професій) №5/3 від 13.10.2020 року, що не містить інформації про спеціальність або кваліфікацію деяких працівників. (невідповідність п.п. 2.1. п.2 Розділу І Додатку 2 тендерної документації). 2) Учасник ТОВ «ДСС БУД» в складі пропозиції не надав копії паперової форми електронної податкової накладної (податкових накладних) до наданого в складі пропозиції договору №1219/1 від 03.12.2019р. (невідповідність п.п. 3.3. п.3 Розділу І Додатку 2 тендерної документації). Перелік інформації та/або документів, які повинен надати Учасник ТОВ «ДСС БУД» для усунення виявлених невідповідностей: 1) Довідку про наявність основних працівників (інженерно –технічних та робочих професій), у тому числі електромонтажників, працівника, відповідального за здійснення охорони праці (інженера, фахівця, тощо) та фахівця, який має діючий кваліфікаційний сертифікат (сертифікат надається в складі пропозиції) інженера-проектувальника на інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації), у тому числі таких, що будуть залучатися на договірних підставах тощо, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт відповідно до предмету закупівлі відповідно до вимог тендерної документації. 2) Копії паперової форми електронної податкової накладної (податкових накладних)до наданого в складі пропозиції договору №1219/1 від 03.12.2019р. з квитанцією про її (їх) реєстрацію в ЄРПН у випадку, якщо вони відрізняються від квитанцій, що надані в складі тендерної пропозиції.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 жовтня 2020 15:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДСС БУД"
#43024559
1 401 205,83
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 листопада 2020 14:25
Договір підряду №72-КР від 09.11.2020 р..pdf укладений
09 листопада 2020 14:15
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 11:42
ЗВІТ про виконаний договір.pdf укладений
15 січня 2021 11:41
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 09:23
ДУ №2 до Дог. №72-КР на зменшення від 30.12.2020.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 09:23
повідомлення про внесення змін до договору 2.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 09:22
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2020 15:07
ДУ №1 без АВАНСУ Маршала Рибалка.pdf зміни до договору
16 листопада 2020 15:06
повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
16 листопада 2020 15:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п.17.2. Розділу 17 Договору, Сторони домовились здійснити виконання Робіт по Договору №72-КР від 09.11.2020 року без отримання Підрядником авансу на придбання матеріальних ресурсів, у зв’язку з чим викласти Додаток 3 «План фінансування будівництва», в новій редакції. 2. План фінансування будівництва в редакції від «16» листопада 2020 року є невід’ємною частиною Договору (Додаток 3).
Номер договору про закупівлю: 72-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись Розділом 17 Договору, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору, а саме: 1. Зменшити обсяг Робіт, замовлених до виконання за Договором, обмеживши його обсягами Робіт, фактично виконаними Підрядником на загальну суму 1397223,54 (Один мільйон триста дев'яносто сім тисяч двісті двадцять три грн. 54 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 232870,59 (Двісті тридцять дві тисячі вісімсот сімдесят грн. 59 коп.) гривень. 2. Викласти Додаток 2 до Договору – «Договірна ціна» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1.Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 1397223,54 (Один мільйон триста дев'яносто сім тисяч двісті двадцять три грн. 54 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 232870,59 (Двісті тридцять дві тисячі вісімсот сімдесят грн. 59 коп.) гривень., відповідає тендерній пропозиції Підрядника та не перевищує результат аукціону, і зазначається в Договірній ціні, яка разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2)». 4. Договірна ціна в редакції від 30.12.2020 року разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2).
Номер договору про закупівлю: 72-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 397 223,54
UAH (в тому числі ПДВ 232 870,59 UAH)