Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт кабінету психолога КЗ «Інклюзивно-ресурсного центру» Нікопольської районної ради, розташованого за адресою: с. Олексіївка, вул. Мостова, буд. 31
Очікувана вартість
371 125,55 UAH
UA-2020-10-01-003631-a ● a7454c70c4cb4f2583abda9a465b18d4
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ НІКОПОЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 02142477 |
Місцезнаходження: | 53282, Україна , Дніпропетровська обл., с. Кам'янське, - |
Контактна особа: |
Наталія Кукліна - Піскунова +380669034272 natalochka061181@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 жовтня 2020 12:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 жовтня 2020 12:06 |
Початок аукціону: | 19 жовтня 2020 15:14 |
Очікувана вартість: | 371 125,55 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 855,63 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт кабінету психолога КЗ «Інклюзивно-ресурсного центру» Нікопольської районної ради, розташованого за адресою: с. Олексіївка, вул. Мостова, буд. 31
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53211, Україна, Дніпропетровська область, Нікопольський район, ., с. Олексіївка, вул. Мостова,31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 жовтня 2020 14:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 жовтня 2020 12:07 |
ТД на поточний ремонт ІРЦ.docx | |
01 жовтня 2020 12:07 |
Проект договору ІРЦ.docx | |
01 жовтня 2020 12:07 |
дефектний акт психолог.PDF |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дефектний акт
Дата подання: 02 жовтня 2020 13:25
Дата відповіді: 06 жовтня 2020 13:35
Шановний замовник, в дефектному акті не зазначені роботи на першому поверсі, а саме: придбання та встановлення унітазів та перегородок між ними. Внесіть зміни до додатку.
Відповідь: Вибачте той протокол був висвітлений помилково. вірний нижче вказаний.
ПРОТОКОЛ № 108
Уповноваженої особи – Кукліної - Піскунової Наталії Миколаївни
з питань публічних закупівель відділу освіти Нікопольської райдержадміністрації згідно ст. 11 ЗУ «Про публічні закупівлі»
01.10. 2020 р. м. Нікополь
Порядок денний : Скасування процедури «Відкриті торги» з «Поточного ремонту кабінету психолога КЗ «Інклюзивно-ресурсного центру» Нікопольської районної ради, розташованого за адресою: с. Олексіївка, вул. Мостова, буд. 31».
Уповноважена особа Кукліна - Піскунова Наталія Миколаївна доповіла, що при складанні дефектного акту були не зазначені деякі послуги, а саме: прочищення радіаторів центрального опалення масою до 80 кг. Дана ситуація призведе до проведення не повного ремонту кабінету психолога КЗ «Інклюзивно-ресурсного центру». Тому стало питання про скасування даної закупівлі, приведення дефектного акту у відповідність та оголошенні нової процедури закупівлі «Відкриті торги».
Уповноважена особа з питань публічних
закупівель відділу освіти
Нікопольської райдержадміністрації Кукліна-Піскунова Н.М.
ПРОТОКОЛ № 108
Уповноваженої особи – Кукліної - Піскунової Наталії Миколаївни
з питань публічних закупівель відділу освіти Нікопольської райдержадміністрації згідно ст. 11 ЗУ «Про публічні закупівлі»
01.10. 2020 р. м. Нікополь
Порядок денний : Скасування процедури «Відкриті торги» з «Поточного ремонту кабінету психолога КЗ «Інклюзивно-ресурсного центру» Нікопольської районної ради, розташованого за адресою: с. Олексіївка, вул. Мостова, буд. 31».
Уповноважена особа Кукліна - Піскунова Наталія Миколаївна доповіла, що при складанні дефектного акту були не зазначені деякі послуги, а саме: прочищення радіаторів центрального опалення масою до 80 кг. Дана ситуація призведе до проведення не повного ремонту кабінету психолога КЗ «Інклюзивно-ресурсного центру». Тому стало питання про скасування даної закупівлі, приведення дефектного акту у відповідність та оголошенні нової процедури закупівлі «Відкриті торги».
Уповноважена особа з питань публічних
закупівель відділу освіти
Нікопольської райдержадміністрації Кукліна-Піскунова Н.М.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-01-003631-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ІНТЕБ-К", Код ЄДРПОУ:38101306
Дата подання: 27 жовтня 2020 11:57
Вимога до тендеру.
Приватне підприємство «ІНТЕБ – К» не погоджується з відхиленням своєї пропозиції відповідно до протоколу від 23 жовтня 2020 року № 126 уповноваженої особи згідно тендеру: Поточний ремонт кабінету психолога КЗ «Інклюзивно – ресурсного центру» Нікопольської районної ради, розташованого за адресою: с.Олексіївка, вул. Мостова,буд.31 (Індентифікатор закупівлі UA-2020-10-01-003631-а).
Відповідно ТД п.10) довідка(и) не раніше, ніж десятиденної давнини по відношенню до дати розкриття тендерних пропозицій, видана(і) банківськими установами, у яких обслуговується учасник, про наявність поточного(их) рахунку(ів), та про відсутність заборгованості по сплаті відсотків за кредитом(ами). Нами були надані довідки від 21.09.2020 року, за № 561 та № 560 з АТ «ОЩАДБАНК», що не суперечить п.10 тендерної документації.
Відповідно до п.6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – гарантійний лист щодо якості будівельних матеріалів, сертифікати якості будівельних матеріалів. Сертифікати надаються не раніше ніж квитанція про сплату за відповідний матеріал. Всі потрібні сертифікати були б надані при перемозі в тендері та закупівлі матеріалів для виконання робіт.
Відповідно до вимог, щодо гарантійного строку експлуатації в термін не менше 18 місяців, гарантія виконання якості робіт обумовлена в договорі п.2.1 Підрядник повинен надати передбачені цим Договором послуги у відповідності до будівельних норм і правил, та надати гарантійний строк експлуатації в термін 1 рік з моменту закінчення робіт. Цей гарантійний період був обумовлений у Вашому договорі підписаний директором та закріплений печаткою ПП «ІНТЕБ-К».
В протоколу № 126 від 23 жовтня 2020 року, було допущено помилку в назві тендерної закупки, а саме : будівельні роботи на « Капітальний ремонт покрівлі будівлі Приміської ЗОШ І-ІІІ ступенів Нікопольської РДА Дніпропетровської області, розташованої по вул. Шкільній,29 в с. Приморське, Нікопольського району, Дніпропетровської області», а потрібно було вказати: Поточний ремонт кабінету психолога КЗ «Інклюзивно – ресурсного центру» Нікопольської районної ради, розташованого за адресою: с.Олексіївка, вул. Мостова,буд.31. Копію протоколу додаю.
Наступним повідомляємо про переможця тендерної закупки ПП "ВКФ"Траст", про невідповідність додатків до тендерної документації, а саме : свідоцтво платника єдиного податку видане 25.05.2012 року і в свідоцтві зазначено всього один КВЕД, але починаючи з 2014 року вступає в силу Витяг з реєстру платників єдиного податку в якому повинні відобразитись всі КВЕДи згідно якого надаються послуги. Тому свідоцтво, яке надало ПП "ВКФ"Траст", є не дійсним. А для перевірки цієї інформації в тендері поле не активне, таким чином перевірити не можливо.А також були надані сертифікати якості з простроченим терміном дії, а також невідповідної якості читання(зовсім нічого не видно). Тому це є підстава за доцільне дану пропозицію відхилити.
На нашу думку, прослідковується корупційна складова даної закупівлі.
Вимагаємо скасувати рішення Замовника та оголосити нашу пропозицію як таку, що відповідає вимогам Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно ТД п.10) довідка(и) не раніше, ніж десятиденної давнини по відношенню до дати розкриття тендерних пропозицій, видана(і) банківськими установами, у яких обслуговується учасник, про наявність поточного(их) рахунку(ів), та про відсутність заборгованості по сплаті відсотків за кредитом(ами). Нами були надані довідки від 21.09.2020 року, за № 561 та № 560 з АТ «ОЩАДБАНК», що не суперечить п.10 тендерної документації.
Відповідно до п.6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – гарантійний лист щодо якості будівельних матеріалів, сертифікати якості будівельних матеріалів. Сертифікати надаються не раніше ніж квитанція про сплату за відповідний матеріал. Всі потрібні сертифікати були б надані при перемозі в тендері та закупівлі матеріалів для виконання робіт.
Відповідно до вимог, щодо гарантійного строку експлуатації в термін не менше 18 місяців, гарантія виконання якості робіт обумовлена в договорі п.2.1 Підрядник повинен надати передбачені цим Договором послуги у відповідності до будівельних норм і правил, та надати гарантійний строк експлуатації в термін 1 рік з моменту закінчення робіт. Цей гарантійний період був обумовлений у Вашому договорі підписаний директором та закріплений печаткою ПП «ІНТЕБ-К».
В протоколу № 126 від 23 жовтня 2020 року, було допущено помилку в назві тендерної закупки, а саме : будівельні роботи на « Капітальний ремонт покрівлі будівлі Приміської ЗОШ І-ІІІ ступенів Нікопольської РДА Дніпропетровської області, розташованої по вул. Шкільній,29 в с. Приморське, Нікопольського району, Дніпропетровської області», а потрібно було вказати: Поточний ремонт кабінету психолога КЗ «Інклюзивно – ресурсного центру» Нікопольської районної ради, розташованого за адресою: с.Олексіївка, вул. Мостова,буд.31. Копію протоколу додаю.
Наступним повідомляємо про переможця тендерної закупки ПП "ВКФ"Траст", про невідповідність додатків до тендерної документації, а саме : свідоцтво платника єдиного податку видане 25.05.2012 року і в свідоцтві зазначено всього один КВЕД, але починаючи з 2014 року вступає в силу Витяг з реєстру платників єдиного податку в якому повинні відобразитись всі КВЕДи згідно якого надаються послуги. Тому свідоцтво, яке надало ПП "ВКФ"Траст", є не дійсним. А для перевірки цієї інформації в тендері поле не активне, таким чином перевірити не можливо.А також були надані сертифікати якості з простроченим терміном дії, а також невідповідної якості читання(зовсім нічого не видно). Тому це є підстава за доцільне дану пропозицію відхилити.
На нашу думку, прослідковується корупційна складова даної закупівлі.
Вимагаємо скасувати рішення Замовника та оголосити нашу пропозицію як таку, що відповідає вимогам Замовника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 жовтня 2020 14:39
Додивіться до кінця документи ПП "ВКФ"Траст", а саме: 13.Уставні.pdf дата останньої реєстрацій 01.09.2020р.
Номер вимоги: UA-2020-10-01-003631-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ МЕГАІНВЕСТГРУП, Код ЄДРПОУ:42635335
Дата подання: 26 жовтня 2020 15:08
Вимога Замовнику
Безпідставне рішення щодо відхилення учасника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 жовтня 2020 14:11
Глава VIII. Прикінцеві та перехідні положення
1. Цей Закон набирає чинності через три місяці з дня його опублікування, крім частини другої статті 23 цього Закону, яка набирає чинності через один рік з дня набрання чинності цим Законом.
2. Визнати таким, що втратив чинність, Закон України "Про господарські товариства" (Відомості Верховної Ради України, 1991 р., № 49, ст. 682 із наступними змінами) у частині, що стосується товариств з обмеженою відповідальністю та товариств з додатковою відповідальністю.
3. Протягом року з дня набрання чинності цим Законом положення статуту товариства з обмеженою відповідальністю, товариства з додатковою відповідальністю, що не відповідають цьому Закону, є чинними в частині, що відповідає законодавству станом на день набрання чинності цим Законом. Цей пункт не застосовується після внесення змін до статуту товариства з обмеженою відповідальністю, товариства з додатковою відповідальністю.
1. Цей Закон набирає чинності через три місяці з дня його опублікування, крім частини другої статті 23 цього Закону, яка набирає чинності через один рік з дня набрання чинності цим Законом.
2. Визнати таким, що втратив чинність, Закон України "Про господарські товариства" (Відомості Верховної Ради України, 1991 р., № 49, ст. 682 із наступними змінами) у частині, що стосується товариств з обмеженою відповідальністю та товариств з додатковою відповідальністю.
3. Протягом року з дня набрання чинності цим Законом положення статуту товариства з обмеженою відповідальністю, товариства з додатковою відповідальністю, що не відповідають цьому Закону, є чинними в частині, що відповідає законодавству станом на день набрання чинності цим Законом. Цей пункт не застосовується після внесення змін до статуту товариства з обмеженою відповідальністю, товариства з додатковою відповідальністю.
Номер вимоги: UA-2020-10-01-003631-a.a3
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ МЕГАІНВЕСТГРУП, Код ЄДРПОУ:42635335
Дата подання: 27 жовтня 2020 15:22
Це не відповідь
Статут ТОВ «МЕГАІНВЕСТГРУП» затверджено протокольним рішення №1 від 19.11.2018 року відповідно до Закону України від 06.02.2018 року №2275-VIII. Наголошуємо, що від 20.09.2019 року це є зміни до основного Закону України №2275-VIII. Також в цих змінах не має жодних підстав щодо внесення змін до Статуту підприємства та приведення їх до редакції від 20.09.2019 року. Виписки з ЄДРПОУ Замовник не вимагав в тендерній документації.
Виходячи з вищезазначеного, замовник ВІДДІЛ ОСВІТИ НІКОПОЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ безпідставно та з надуманих причин відхилив пропозицію ТОВ «МЕГАІНВЕСТГРУП».
На нашу думку, прослідковується корупційна складова даної закупівлі.
Вимагаємо скасувати рішення Замовника та оголосити нашу пропозицію як таку, що відповідає вимогам Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Виходячи з вищезазначеного, замовник ВІДДІЛ ОСВІТИ НІКОПОЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ безпідставно та з надуманих причин відхилив пропозицію ТОВ «МЕГАІНВЕСТГРУП».
На нашу думку, прослідковується корупційна складова даної закупівлі.
Вимагаємо скасувати рішення Замовника та оголосити нашу пропозицію як таку, що відповідає вимогам Замовника.
Скасована
Дата: 28 жовтня 2020 10:52
Причина: --
Номер вимоги: UA-2020-10-01-003631-a.b4
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ МЕГАІНВЕСТГРУП, Код ЄДРПОУ:42635335
Дата подання: 28 жовтня 2020 09:59
Статут переможця
Шановний Замовник, Статут переможця датований 2001 роком Вас не бентежить=), чому не приведений відповідно до Закону України від 06.02.2018 року №2275-VIII.
Скасована
Дата: 28 жовтня 2020 10:51
Причина: -
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 жовтня 2020 15:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ІНТЕБ-К" |
269 000,00
UAH з ПДВ
|
249 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Блуденко Сергій Геннадійович |
270 000,00
UAH з ПДВ
|
249 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ МЕГАІНВЕСТГРУП |
322 135,88
UAH з ПДВ
|
250 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ВКФ"Траст" |
318 908,96
UAH з ПДВ
|
318 908,96
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДНІПРОБУДГРУП-21" |
329 998,30
UAH з ПДВ
|
329 998,30
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЕКО" |
333 918,23
UAH з ПДВ
|
333 918,23
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ІНТЕБ-К" #38101306 |
Відхилено |
249 998,00
UAH з ПДВ
|
26 жовтня 2020 08:53
|
Фізична особа-підприємець Блуденко Сергій Геннадійович #3210913459 |
Відхилено |
249 999,00
UAH з ПДВ
|
26 жовтня 2020 12:43
|
ТОВ МЕГАІНВЕСТГРУП #42635335 |
Відхилено |
250 000,00
UAH з ПДВ
|
26 жовтня 2020 12:54
|
ПП "ВКФ"Траст" #31687077 |
Переможець |
318 908,96
UAH з ПДВ
|
26 жовтня 2020 13:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2020 12:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 листопада 2020 12:32
|
147.pdf | зміни до договору |
12 листопада 2020 12:32
|
Допка деф акт.PDF | зміни до договору |
12 листопада 2020 12:32
|
Електронний підпис | укладений |
10 листопада 2020 10:53
|
дог 152.PDF | укладений |
10 листопада 2020 10:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 12 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до договору |
Номер договору про закупівлю: | 152 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |