Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ультразвуковий скейлер (Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 33130000-0 Стоматологічні та вузькоспеціалізовані інструменти та прилади, код та назва медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 31885 – Інструмент ротаційний для видалення зубного каменю, ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 33131152-7 Інструменти для видалення зубного каменю)
Очікувана вартість
68 500,00 UAH
UA-2020-10-01-002588-a e43e751d4ff1413ca36b58ec3424f150
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віта Шевченко

+380975951233 vita240284@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Білоцерківської міської ради "Дитяча стоматологічна поліклініка"
Код ЄДРПОУ: 01992340
Місцезнаходження: 09100, Україна , Київська обл., місто Біла Церква, ВУЛИЦЯ СІЧНЕВОГО ПРОРИВУ, будинок 2
Контактна особа: Віта Шевченко
+380975951233
vita240284@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 жовтня 2020 11:11
Звернення за роз’ясненнями: до 08 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 жовтня 2020 00:00
Очікувана вартість: 68 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 342,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33130000-0: Стоматологічні та вузькоспеціалізовані інструменти та прилади


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Ультразвуковий скейлер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09100, Україна, Київська область, м.Біла Церква, Січневого прориву, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33131152-7 — Інструменти для видалення зубного каменю

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Покупцем протягом 5 календарних днів після його фактичного отримання Покупцем на підставі оформлених належним чином документів: видаткової накладної, акту приймання-передачі, рахунку. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. Допускається подача Учасником окремих документів, що мають відношення в т.ч. до інших суб’єктів або технічних характеристик товару іншою загальновживаною міжнародною мовою (англійською або російською). Специфікація щодо технічних показників товару може бути викладена англійською або російською мовою із зазначенням за потреби загальновживаних абревіатур або скорочень англійською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку). Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Забезпечення тендерних пропозицій - не передбачається. Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 жовтня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ОЛІЙНИК ГАННА СЕРГІЇВНА" 67 850,00
UAH з ПДВ
67 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 жовтня 2020 10:43
Електронний підпис
12 жовтня 2020 10:41
Документы_часть_4.pdf
12 жовтня 2020 10:41
Документы_часть_3.pdf
12 жовтня 2020 10:41
Документы_часть_2.pdf
12 жовтня 2020 10:41
Документы_часть_1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ОЛІЙНИК ГАННА СЕРГІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ОЛІЙНИК ГАННА СЕРГІЇВНА"
#3165318069
Переможець 67 850,00
UAH з ПДВ
13 жовтня 2020 11:43

Документи

13 жовтня 2020 11:43
Електронний підпис
13 жовтня 2020 11:42
Протокол №69.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 жовтня 2020 11:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ОЛІЙНИК ГАННА СЕРГІЇВНА"
#3165318069
67 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 жовтня 2020 11:43
Електронний підпис
13 жовтня 2020 11:42
Протокол №69.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2020 08:54
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2020 10:18
Договір №115 з додатками.pdf укладений
19 жовтня 2020 10:16
Договір №115 з додатками.pdf укладений
19 жовтня 2020 10:16

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
27 жовтня 2020 14:11
67 850,00 UAH UA208201720344301001100020117
КНП БМР "Дитяча стоматполіклініка"
UA593314890000026000141905001
ФОП Олійник Г. С.
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 67 850,00
UAH