Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Зерносушарка «В 100/13 ECOS» (без пальника)
Очікувана вартість
3 180 000,00 UAH
UA-2020-10-01-002412-b 561cb0965a6d44ba9493b5367cc517c4
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мончак Олексій Леонідович

+380442005023 Lexi_M@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне публічне акціонерне товариство «Національна акціонерна компанія «Украгролізинг»
Код ЄДРПОУ: 30401456
Місцезнаходження: 01021, Україна , Київська обл., Київ, вул. Мечникова, 16-А
Контактна особа: Мончак Олексій Леонідович
+380442005023
Lexi_M@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 жовтня 2020 17:22
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2020 08:00
Очікувана вартість: 3 180 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 79 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 79500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:16600000-1: Сільськогосподарська та лісогосподарська техніка спеціального призначення


Найменування та марку техніки вказано на виконання вимог ч. 2 ст. 1 та пп. 1-2 ч. 1 ст. 11 Закону України «Про фінансовий лізинг»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од
Зерносушарка «В 100/13 ECOS» (без пальника)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 16600000-1 — Сільськогосподарська та лісогосподарська техніка спеціального призначення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 7 Робочі 25
Поставка товару Пiсляоплата 2 Банківські 50
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 25

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2020 16:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2020 16:17
Протокол внесення змін до ТД_Зерносушарка 686 2020.docx
26 листопада 2020 16:08
ТД Зерносушарка зі змінами.docx
26 листопада 2020 16:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2020 20:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2020 17:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2020 16:17
Протокол внесення змін до ТД_Зерносушарка 686 2020.docx
17 листопада 2020 20:33
Протокол внесення змін до ТД_Зерносушарка 669 2020.docx
26 листопада 2020 16:08
ТД Зерносушарка зі змінами.docx
17 листопада 2020 20:33
ТД Зерносушарка зі змінами.docx
01 жовтня 2020 17:23
ТД Зерносушарка BONFANTI.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-10-01-002412-b.b1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ДУНАЄВЕЦЬКИЙ ЛИВАРНО-МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:38760006
Дисскримінаційні умови
СКАРГА/ВИМОГА на дискримінаційні вимоги тендерного комітету Організатором відкритих торгів – Державним публічним акціонерним товариством «Національна акціонерна компанія «Украгролізинг» оголошено закупівлю «Зерносушарка BONFANTI «В 100/13 ECOS» (без пальника)» (закупівля № 7486588; Код ДК021: 16600000-1 Сільськогосподарська та лісогосподарська техніка спеціального призначення. ТОВ «КК «ДЛМЗ» бере участь у вказаних відкритих торгах із своєю тендерною пропозицією. Керуючись положеннями ст. 3, 5, 18, 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» ТОВ «КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ДУНАЄВЕЦЬКИЙ ЛИВАРНО-МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД» подає дану скаргу/вимогу у зв’язку з тим, що вбачає в тендерних вимогах умови, які обмежують конкуренцію ту участь національних виробників. Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», головними принципами здійснення закупівель є: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Статтею 5 Закону встановлено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Статтею 22. Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи викладене та уважно вивчивши тендерну документацію, ТОВ «КК «ДЛМЗ» вбачає в її змісті умови та положення, що суперечать встановленим принципам здійснення закупівель, у зв’язку з наступним: • В оголошенні до закупівлі та технічних вимогах до предмета закупівлі, Замовником розміщено конкретну торгівельну марку та виробника предмета закупівлі, його складових, що є порушенням Закону, та не дають змогу Вітчизняним виробникам брати участь у процедурі закупівель на рівних умовах. • Надання переваги конкретній торгівельній марці та виробнику предмета закупівлі дає підстави вважати в існуванні певного конфлікту інтересів у організатора та конкретного виробника, а відтак певної домовленості задля створення умов, що обмежують конкуренцію. Умови тендерної документації не повинні містити положення що звужують конкуренцію. • Умови тендерної документації свідчать про наявність дискримінації серед потенційних учасників так як вбачається, що до участі у тендері можуть бути допущені лише обмежене коло учасників, представників конкретного виробника. В даному випадку учасники перебуватимуть у не однакових умовах за дискримінаційною ознакою. • Провівши аналіз ринку серед виробників сільськогосподарської та лісогосподарської техніки спеціального призначення, вбачається порушення положень ЗУ «Про публічні закупівлі» щодо здійснення закупівель з максимальною економією та ефективністю. Так як з цього слідує, що вартість обладнання виробництва Bonfanti, є значно вищою від аналогічного товару вітчизняного виробництва. • Умови тендерної документації не враховують положення ЗУ «Про стимулювання розвитку вітчизняного машинобудування для агропромислового комплексу». Зокрема ст. 14 вказаного Закону передбачає, що кошти державного бюджету, що спрямовуються на заходи, пов'язані із закупівлею техніки і обладнання для агропромислового комплексу на умовах фінансового лізингу, та кредити, надані сільськогосподарським товаровиробникам за умови часткової компенсації за рахунок державного бюджету ставки по кредитах банків та лізингових платежів, спрямовуються виключно на вітчизняну техніку і обладнання для агропромислового комплексу. Наведене свідчить, що замовник при формуванні тендерної документації допустив порушення вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», створює умови за яких виникла дискримінація національного виробника обладнання сільськогосподарського призначення та вироблення негативного ставлення до вітчизняного виробництва, зокрема по відношенню ТОВ «КК «ДЛМЗ». Відмінність у ставленні є дискримінаційною, якщо вона не має об’єктивного та розумного обґрунтування, іншими словами, якщо вона не переслідує легітимну ціль або якщо немає розумного співвідношення між застосованими засобами та переслідуваною ціллю. За таких обставин, керуючись положеннями ст. 5, 20, 22, 24 ЗУ «Про публічні закупівлі» ПРОШУ: • Привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства, що регулює публічні закупівлі та усунути дискримінаційні умови, положення в рамках тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-10-01-002412-b.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ДУНАЄВЕЦЬКИЙ ЛИВАРНО-МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:38760006
Дата подання: 14 жовтня 2020 15:08
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерного комітету
ТОВ «КК «ДУНАЄВЕЦЬКИЙ ЛИВАРНО-МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД» Код ЄДРПОУ 38760006 Адреса виробництва: 32400, Україна, Хмельницька обл., м. Дунаївці вул. Красінських, 13 Юридична/поштова адреса: 03134, Україна,м. Київ, а/с 30 тел./факс: (03858) 31430; (03858) 31887; (044) 499-16-60 IBAN: UA 74 300346 0000026005012832001 ( р/р 26005012832001 ПАТ «Альфа-Банк» м. Київ МФО 300346 ) www.dulmz.comE-mail: office@dulmz.cominfo@dulmz.com 14 жовтня 2020 року До Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Замовник публічної закупівлі: Державне публічне акціонерне товариство «НАЦІОНАЛЬНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ «УКРАГРОЛІЗИНГ» код за ЄДРПОУ 30401456 адреса місцезнаходження: м. Київ вул. Мечникова, 16-А Тел. +380442005023 Електронна адреса: Lexi_M@ukr.net Скаржник: (особа, що розглядає можливість участі у процедурі закупівлі) Товариство з обмеженою відповідальністю «КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ДУНАЄВЕЦЬКИЙ ЛИВАРНО-МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД» код за ЄДРПОУ 38760006 адреса місцезнаходження: 03134, м. Київ, вул. а/с 30 Тел. (044) 499 16 60 Електронна адреса: office@dulmz.com СКАРГА на дискримінаційні вимоги тендерного комітету Організатором відкритих торгів – Державним публічним акціонерним товариством «НАЦІОНАЛЬНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ «УКРАГРОЛІЗИНГ» оголошено закупівлю «Зерносушарка BONFANTI «В 100/13 ECOS» (без пальника)» (закупівля № 7486588; Код ДК021: 16600000-1 Сільськогосподарська та лісогосподарська техніка спеціального призначення. Номер у Prozorro: UA-2020-10-01-002412-b. ТОВ «КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ДУНАЄВЕЦЬКИЙ ЛИВАРНО-МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД» (ТОВ «КК «ДЛМЗ») має намір взяти участь у закупівлі № 7486588, шляхом подання своєю тендерної пропозиції. Керуючись положеннями ст. 3, 5, 18, 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» ТОВ «КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ДУНАЄВЕЦЬКИЙ ЛИВАРНО-МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД» подає дану скаргу у зв’язку з тим, що вбачає в тендерній документації умови, які обмежують конкуренцію та містять дискримінаційні вимоги для участь національних виробників. Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», головними принципами здійснення закупівель є: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Статтею 5 Закону встановлено, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Статтею 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи викладене та уважно вивчивши тендерну документацію, ТОВ «КК «ДЛМЗ» вбачає в її змісті умови та положення, що суперечать встановленим принципам здійснення закупівель, у зв’язку з наступним: • В оголошенні до закупівлі та технічних вимогах до предмета закупівлі, Замовником розміщено конкретну торгівельну марку та виробника предмета закупівлі, його складових: Пневматична система – Camozzi (фільтр, редуктор, змащувач, резервна ємність, прессостат, розподільники 5/2 по 1/4, соліноїди на 24 вольта, циліндри подвійної дії, магнітні датчики руху, Електровентилятори – CIMME відцентрового типу з електродвигунами АВВ), що є порушенням Закону, та не дають змогу Вітчизняним виробникам брати участь у процедурі закупівель на рівних умовах. З наведеного вбачається, що замовник вказав конкретного виробника складових елементів обладнання та не зазначає про можливість участі будь-яких інших виробників (див. дод.№ 5 тендерної документації), які мають аналогічні характеристики. • Надання переваги конкретній торгівельній марці та виробнику предмета закупівлі дає підстави вважати в існуванні певного конфлікту інтересів у організатора та конкретного виробника, а відтак певної домовленості задля створення умов, що обмежують конкуренцію. Умови тендерної документації не повинні містити положення що звужують конкуренцію. • Умови тендерної документації свідчать про наявність дискримінації серед потенційних учасників так як вбачається, що до участі у тендері можуть бути допущені лише обмежене коло учасників, представників конкретного виробника. В даному випадку учасники перебуватимуть у не однакових умовах за дискримінаційною ознакою. • У преамбулі закупівлі № 7486588, замовник вказує, що найменування та марку техніки вказано на виконання вимог ч. 2 ст. 1 та пп. 1-2 ч. 1 ст. 11 ЗУ «Про фінансовий лізинг», яки зокрема зазначається: лізингоодержувач має право: 1) обирати предмет лізингу та продавця або встановити специфікацію предмета лізингу і доручити вибір лізингодавцю; 2) відмовитися від прийняття предмета лізингу, який не відповідає його призначенню та/або умовам договору, специфікаціям. Тобто, тендерна документація сформована таким чином, щоб максимально відмежуватись від конкурентного середовища та фактично надає переваг виключно певному виробнику, в даному випадку іноземного. А відтак надає широкі повноваження замовнику обирати продавця та відмовитись від предмету лізингу, який не відповідає його призначенню та/або умовам договору, специфікації. Однак вимушені заважити, що порядок здійснення публічної закупівлі в першу чергу регулюється вимогами ЗУ «Про публічні закупівлі», а тому критерії відбору переможця чітко визначені ст. 16, 17, 31 ЗУ «Про публічні закупівлі». Тому посилання замовника на ч. 2 ст. 1 та пп. 1-2 ч. 1 ст. 11 ЗУ «Про фінансовий лізинг» суперечить принципам здійснення публічних закупівель. • Провівши аналіз ринку серед виробників сільськогосподарської та лісогосподарської техніки спеціального призначення, вбачається порушення положень ЗУ «Про публічні закупівлі» щодо здійснення закупівель з максимальною економією та ефективністю. Так як з цього слідує, що вартість обладнання виробництва «Bonfanti», є значно вищою від аналогічного товару вітчизняного виробництва. • Умови тендерної документації не враховують положення ЗУ «Про стимулювання розвитку вітчизняного машинобудування для агропромислового комплексу». Зокрема ст. 14 вказаного Закону передбачає, що кошти державного бюджету, що спрямовуються на заходи, пов'язані із закупівлею техніки і обладнання для агропромислового комплексу на умовах фінансового лізингу, та кредити, надані сільськогосподарським товаровиробникам за умови часткової компенсації за рахунок державного бюджету ставки по кредитах банків та лізингових платежів, спрямовуються виключно на вітчизняну техніку і обладнання для агропромислового комплексу. Оскільки, замовник є юридичною особою, у статутному капіталі якої є частка держави, що перевищує 50%, крім цього, за вимогами п. 3 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник є розпорядником бюджетних коштів, а тому проведення закупівлі повинно здійснюватись із врахуванням зазначених положень ЗУ «Про стимулювання розвитку вітчизняного машинобудування для агропромислового комплексу». Так, згідно положень ЗУ «Про публічні закупівлі» кожен учасник процедури закупівлі, а в даному випадку ТОВ «КК «ДЛМЗ», наділений такими права, зокрема: - правом на рівні умови участі по відношенні до певної торговельної марки; - правом на неупереджену оцінку тендерної пропозиції; - правом на рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця; - правом на визнання переможцем та укладення договору про закупівлю. Водночас, рішенням Конституційного Суду України № 1-10/2004 від 01.12.2004 р. визначено поняття «охоронюваний законом інтерес», що вживається в частині першій статті 4 Цивільного процесуального Кодексу України та інших законах України у логічно-смисловому зв’язку з поняттям «права», треба розуміти як прагнення до користування конкретним матеріальним та/або не матеріальним благом, як зумовлений загальним змістом об’єктивного і прямо не опосередкований у суб’єктивному праві простий легітимний дозвіл, що є самостійним об’єктом судового захисту та інших засобів правової охорони з метою задоволення індивідуальних і колективних потреб, які не суперечать Конституції і законам України, суспільним інтересам, справедливості добросовісності, розумності та іншим загально правовим засадам. За ч. 1 ст. 79 Господарського Кодексу України господарськими товариствами визнаються підприємства або інші суб’єкти господарювання, створені юридичними особами та/або громадянами шляхом об’єднання її майна і участі в підприємницькій діяльності товариства з метою одержання прибутку. ТОВ «КК «ДЛМЗ» здійснює свою господарську діяльність, серед іншої також шляхом проведення відповідного роду виробництва та реалізації сільськогосподарської та лісогосподарської техніка спеціального призначення, що підтверджується наявність відповідної ресурсно-матеріальної бази, обладнання, фахівців, спеціалістів, а також відповідною ліцензією на проведення будівельних робіт. Такого роду господарська діяльність скаржника реалізується зокрема у формі участі у публічних закупівлях, в тому числі через систему веб-порталу уповноваженого органу згідно ЗУ «Про публічні закупівлі». Таким чином, інтерес нашого підприємства в участі у публічних закупівлях в цілому та конкретно в цьому: закупівлі № 7486588 (Номер у Prozorro: UA-2020-10-01-002412-b) з метою укладення договору про закупівлю, одержанні прибутку від виконання даного виду робіт. Вказаний інтерес за усіма ознаками відповідає визначенню, наведеному у згадуваному вище рішенні Конституційного Суду України, а отже може вважатись законним охоронюваним інтересом у контексті ч. 1 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі». Наведене свідчить, що замовник при формуванні тендерної документації допустив порушення вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», створює умови за яких виникла дискримінація національного виробника обладнання сільськогосподарського призначення та вироблення негативного ставлення до вітчизняного виробництва, зокрема по відношенню ТОВ «КК «ДЛМЗ». Відмінність у ставленні є дискримінаційною, якщо вона не має об’єктивного та розумного обґрунтування, іншими словами, якщо вона не переслідує легітимну ціль або якщо немає розумного співвідношення між застосованими засобами та переслідуваною ціллю. За таких обставин, керуючись положеннями ст. 5, 18, 20, 22, 24 ЗУ «Про публічні закупівлі» ПРОШУ Постійно діючу адміністративну колегію Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: • Призупинити процедуру закупівлі № 7486588 (Номер у Prozorro: UA-2020-10-01-002412-b) до внесення змін до тендерної документації. • Встановити факт наявності дискримінаційних умов у тендерній документації замовника закупівлі № 7486588 про закупівлю обладнання конкретної торгівельної марки виробництва «Bonfanti» та його складових. • Зобов’язати замовника привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства, що регулює публічні закупівлі та усунути дискримінаційні умови, про закупівлю обладнання конкретної торгівельної марки виробництва «Bonfanti» та його складових. Керівник юридичного відділу ТОВ «КК «ДЛМЗ» Блажкевич С.В.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 16 жовтня 2020 20:49
рішення від 16.10.2020 №19389+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 16 жовтня 2020 20:49
рішення від 10.11.2020 №20871.pdf
Дата публікації: 14 листопада 2020 00:38
Коментар замовника щодо усунення порушення: Тендерним комітетом Компанії прийнято рішення внести зміни до тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 26 листопада 2020 16:25

Документи подані скаржником

13 жовтня 2020 17:02
Вимога.pdf

Документи подані скаржником

14 жовтня 2020 14:22
Скарга.pdf
16 жовтня 2020 09:52
Каталог ДЛМЗ.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2020 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ДУНАЄВЕЦЬКИЙ ЛИВАРНО-МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД" 2 500 000,00
UAH з ПДВ
2 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 грудня 2020 09:09
Електронний підпис
24 листопада 2020 16:34
Електронний підпис
24 листопада 2020 16:07
Cвідоцтво ПДВ КК ДЛМЗ.JPG
24 листопада 2020 16:07
статутДЛМЗ.pdf
24 листопада 2020 16:07
протокол_ДЛМЗ.pdf
24 листопада 2020 16:07
паспорт 04.jpg
24 листопада 2020 16:07
паспорт 03.jpg
24 листопада 2020 16:07
паспорт 02.jpg
24 листопада 2020 16:07
паспорт 01.jpg
24 листопада 2020 16:07
ДЛМЗ-Ліцензія.pdf
24 листопада 2020 16:07
вытяг 131020.pdf
24 листопада 2020 16:07
BONFANTI-договірДЛМЗ.doc
24 листопада 2020 16:07
договір2019.pdf
24 листопада 2020 16:07
довідка-працівники-150.pdf
24 листопада 2020 16:07
довідка-довкілля-151.pdf
24 листопада 2020 16:07
довідка-відповідн-149.pdf
24 листопада 2020 16:07
Дов-ДЛМЗ-судимість-021.pdf
24 листопада 2020 16:07
Дов-ДЛМЗ-обладнання-025.pdf
24 листопада 2020 16:07
Дов-ДЛМЗ-заборгованість-026.pdf
24 листопада 2020 16:07
Дов-ДЛМЗ-договори-024.pdf
24 листопада 2020 16:07
Дов-ДЛМЗ-діти-020.pdf
24 листопада 2020 16:07
декларація-148.pdf
24 листопада 2020 16:07
тендерна-пропоз-152.pdf
24 листопада 2020 16:07
Каталог2020.pdf
24 листопада 2020 16:07
тендерна-пропоз-техн153.pdf
24 листопада 2020 16:07
Iнструкція Д6ТН.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ДУНАЄВЕЦЬКИЙ ЛИВАРНО-МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД"

Інформація про відміну

Дата відміни
04 грудня 2020 08:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій