Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини до пасажирських вагонів
Spare parts for passenger cars
Очікувана вартість
2 676 240,00 UAH
UA-2020-10-01-001959-b 7f2e315191c945f88d21ed36d0c37d05
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку

+38044-309-73-53 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку
+38044-309-73-53
pk_tend@uz.gov.ua
Додаткові контактні особи: Нікитенко Віктор Володимирович
+38 (096) 944-87-58
Горобець Сергій Юрійович
+38 (05549) 7-33-58
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Branch "Passenger Company" JSC "Ukrzaliznytsya"
National ID: 41022900
Contact point: Duma Alexander provision
+38044-309-73-53
pk_tend@uz.gov.ua
Additional contacts: Nikitenko Victor Vladimirovich
+38 (096) 944-87-58
Gorobets Sergey Yurievich
+38 (05549) 7-33-58

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 01 жовтня 2020 15:42
Звернення за роз’ясненнями: до 02 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 листопада 2020 18:00
Очікувана вартість: 2 676 240,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 26 760,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 80280 UAH
Publication date: 01 жовтня 2020 15:42
Enquiries until: 02 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 08 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 12 листопада 2020 18:00

Information

Estimated total value: 2 676 240 UAH including VAT
Minimal lowering step: 26 760 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Scope of the procurement
Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 02.11.2020 18:00 Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників,визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону. Застосовані критерії оцінки - ціна.
Розгорнути Згорнути
Customer category: legal entity and / or business entities that carry out activities in certain areas of business, referred to in paragraph 4 of Part 1 of Art. 2 of the Law "On Public Procurement"
Quantity of goods or volume of work performed or services provided: in accordance with the terms of Annex №1 of the tender documentation.
Place of delivery of goods or place of performance of works or provision of services. Ukraine, in accordance with Annex №1 of the tender documentation
Language (languages) in which the tender proposals should be prepared: Ukrainian in accordance with the terms of the tender documentation
Date and time of opening of tender offers, if the announcement of open bidding is published in accordance with Part 3 of Art. 10 of the Law "On Public Procurement": 02.11.2020 18:00
Other information: other conditions according to the tender documentation.
Type of procurement - procurement procedure - for customers defined in paragraphs 1-3 of the first part of Article 2 of the Law.Applied evaluation criteria - price. Mathematical formula for calculating the present price (in case of its application) - is not applied;
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
54 шт.
Апарат поглинаючий Р-5П
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

The device absorbing R-5P
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати: Протягом 45-ти банківських днів відповідно до умов Договору.Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 02.11.2020 18:00 Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників,визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону. Застосовані критерії оцінки - ціна.Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 34630000-2 Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 листопада 2020 14:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2020 14:02
ТД_424-20_Зміни 2 нова ред..doc
04 листопада 2020 14:02
Перелік змін.doc
01 жовтня 2020 15:39
ТД_424-20_Запасні частини до пасажирських вагонів.doc
01 жовтня 2020 15:39
Оголошенння.doc
01 жовтня 2020 15:39
Договір проєкт.doc
01 жовтня 2020 15:39
ADVERTISEMENT.doc
04 листопада 2020 14:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2020 10:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2020 15:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2020 14:02
ТД_424-20_Зміни 2 нова ред..doc
30 жовтня 2020 10:39
ТД_424-20__нова ред..doc
04 листопада 2020 14:02
Перелік змін.doc
30 жовтня 2020 10:39
Перелік змін.doc
01 жовтня 2020 15:39
ТД_424-20_Запасні частини до пасажирських вагонів.doc
01 жовтня 2020 15:39
Оголошенння.doc
01 жовтня 2020 15:39
Договір проєкт.doc
01 жовтня 2020 15:39
ADVERTISEMENT.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 22 жовтня 2020 22:43
Дата відповіді: 30 жовтня 2020 10:44
Просимо внести зміни в тендерну документацію а саме в п.3.1 розділу ІІ додатку 1: " Якщо учасник не є виробником продукції, надати скановані копії документів, які підтверджують стосунки із виробником: а) договір з виробником; або б) сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера; або в) лист виробника про представництво його інтересів учасником; абог) інше документальне підтвердження про походження товару у учасника від виробника (в такому разі учасник має надати: договори на купівлю товару або інші належні документи відповідно до чинного законодавства, що підтвердять весь ланцюг походження товару у учасника починаючи від виробника). д) гарантійний лист учасника про надання оригіналу або копії документу (вказати який саме) на підтвердження походження продукції при поставці першої партії продукції (для продукції імпортного виробництва)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, внесення змін не вважаємо за доцільним. Дякуємо за звернення.
Просимо внести зміни
Дата подання: 22 жовтня 2020 22:56
Дата відповіді: 30 жовтня 2020 10:44
Підрозділ Філія "ЦЗВ " АТ "Укразлізниця у наступних тендерних закупівлях у 2020 р: UA-2020-04-02-001959-b UA-2020-04-02-001075-a UA-2020-04-02-000546-c для АНАЛОГІЧНОЇ продукції залізничного призначення та яка підлягає інспекторському контролю, а також ДЛЯ РОЗШИРЕННЯ КОЛА УЧАСНИКІВ (ІНОЗЕМНИХ ВИРОБНИКІВ) і не порушення статті 5 Закону про "Публічні закупівлі" вказує наступні вимоги для іноземних виробників: "...На продукцію іноземного виробництва (крім країн Співдружності) вимоги аналогічні тим, що встановлені для вітчизняної продукції, за виключенням тієї продукції, що вже має досвід її використання за призначенням на території України. Для продукції, що має вказаний досвід використання і є оригінальними запасними частинами учасник торгів має надати скановану копію листа - довідки від виробника про позитивний досвід постачання та використання продукції для потреб залізничного транспорту України..." ПРОСИМО Вас внести зміни в п.2.4 тендерной документации, а саме: "...2.4. Продукція підлягає інспекторському контролю, визначеної відповідно до наказу АТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 №044, учасник повинен надати один з документів, чи їх копії, завірені виробником: а) копію договору про надання послуг з інспекторського контролю продукції відповідно до ДСТУ ГОСТ 32894:2016, укладений з уповноваженою організацією АТ«Укрзалізниця»; або б) копію витягу з договору про надання послуг з інспекторського контролю, який містить першу сторінку, останню сторінку (з підписами), сторінку, яка містить термін дії договору та перелік продукції в) На продукцію іноземного виробництва (крім країн Співдружності) вимоги аналогічні тим, що встановлені для вітчизняної продукції, за виключенням тієї продукції, що вже має досвід її використання за призначенням на території України. Для продукції, що має вказаний досвід використання і є оригінальними запасними частинами учасник торгів має надати скановану копію листа - довідки від виробника про позитивний досвід постачання та використання продукції для потреб залізничного транспорту України..." ПРОСИМО ЗАМОВНИКА ПРИЙНЯТИ ДО УВАГИ ПОЗИТИВНИЙ ДОСВІД ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ ФІЛІЇ "ЦЗВ" АТ "УКРЗАЛІЗНИЦЯ", який в вимогах тендерної документації до майбутніх Учасників, дає можливість Участі в закупівлі ІНОЗЕМНИХ ВИРОБНИКІВ, які раніше постачали дану продукцію для потреб АТ "Укрзалізниці" та який вказує НЕ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, внесення змін не вважаємо за доцільним. Дякуємо за звернення.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-01-001959-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ", Код ЄДРПОУ:40526699
Дата подання: 22 жовтня 2020 22:47
Вимога
Просимо п.1.1 Розділу ІІ Додатку №1 тендерної документації викласти у редакції: "1.1. На підтвердження відповідності продукції, що пропонується до постачання Учасник надає один з документів:
1.1.1. Сертифікат відповідності (свідоцтво про визнання), або їх копії, що видані органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації
Зазначений документ має бути видані органом з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
1.1.2. декларацію про відповідність. Декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006.
Документи про відповідність, повинні мати дійсний термін дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником."
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 жовтня 2020 10:45
Шановний учаснику, внесення змін не вважаємо за доцільним. Дякуємо за звернення.
Номер вимоги: UA-2020-10-01-001959-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ", Код ЄДРПОУ:40526699
Дата подання: 22 жовтня 2020 22:53
Вимога щодо умов тендерної докуентації
Наше підприємство є представником виробника продукції, що вимагається до закупівлі. Для розширення числа учасників аукціону просимо внести зміни до тендерної документації та викласти п.2.2 розділу ІІ Додатку №1 тендерної документації у редакції: «2.2. Якщо продукція виготовляється за ТУ, або технічним завданням (далі – ТЗ) необхідно надати повну скановану копію ТУ (або ТЗ) на виготовлення даної продукції.
Для ТУ (ТЗ) на продукцію залізничного призначення даний документ повинен бути узгоджений в установленому порядку з АТ «Укрзалізниця», або організацією залізничної адміністрації, яка є членом Ради із залізничного транспорту держав-учасниць Співдружності (на продукцію, яка виготовлена на території держави-учасниці Співдружності), як із основним споживачем, згідно з вимогами пунктів 5.1, 5.2 ГОСТ 2.114-95.
ТУ повинні бути розроблені та оформлені відповідно до вимог ГОСТ 2.114-95, а ТЗ – відповідно до ДСТУ 3974-2000.
ТУ (зміни до них) на продукцію залізничного призначення вітчизняного виробництва, затверджені до 10.02.2015 року, повинні обов’язково мати відмітку про реєстрацію в органах Держстандарту.
ТУ (зміни до них) на продукцію залізничного призначення вітчизняного виробництва, затверджені після 10.02.2015 року, повинні обов’язково мати відмітки про перевірку на відповідність законодавству України в органах Мінекономрозвитку України та внесення до бази даних «Технічні умови України».
Якщо виробник продукції, яка пропонується до постачання учасником, не є власником ТУ (ТЗ) на виготовлення вказаної продукції, необхідно надати скановану копію листа-підтвердження власника (власників) ТУ (ТЗ), завіреного підписом та печаткою (за наявності) виробника про передачу повноважень на використання даного ТУ (ТЗ) виробнику, продукція якого пропонується до постачання учасником, крім загальнодоступних (ГОСТ, ДСТУ та інше).»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 жовтня 2020 10:45
Шановний учаснику, згідно п. 15 протоколу від 17.05.2018р., 68 засідання країн Співдружності, не має такої можливості. Дякуємо за звернення.
Номер вимоги: UA-2020-10-01-001959-b.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ", Код ЄДРПОУ:40526699
Дата подання: 22 жовтня 2020 23:00
Щодо внесення змін
Просимо тендерну документацію, а саме п. п.2.4 розділу ІІ Додатку №1 тендерної документації у редакції викласти у одній з редакцій.
Редакція 1: «2.4.Продукція підлягає інспекторському контролю, визначеної відповідно до наказу АТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 №044, учасник повинен надати один з документів, чи їх копії, завірені виробником:
а) копію договору про надання послуг з інспекторського контролю продукції відповідно до ДСТУ ГОСТ 32894:2016, укладений з уповноваженою організацією АТ«Укрзалізниця»» або уповноваженою організацією залізничної адміністрації, яка є членом Ради із залізничного транспорту держав-учасниць Співдружності (на продукцію, яка виготовлена на території держави-учасниці Співдружності).;
або
б) копію витягу з договору про надання послуг з інспекторського контролю, який містить першу сторінку, останню сторінку (з підписами), сторінку, яка містить термін дії договору та перелік продукції
або в) гарантійний лист щодо надання одного з вищевказаних документів до моменту першої поставки продукції».
Редакція 2: «2.4. Продукція підлягає інспекторському контролю, визначеної відповідно до наказу АТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 №044, учасник повинен надати один з документів, чи їх копії, завірені виробником:
а) копію договору про надання послуг з інспекторського контролю продукції відповідно до ДСТУ ГОСТ 32894:2016, укладений з уповноваженою організацією АТ«Укрзалізниця»» або уповноваженою організацією залізничної адміністрації, яка є членом Ради із залізничного транспорту держав-учасниць Співдружності (на продукцію, яка виготовлена на території держави-учасниці Співдружності).;
або
б) копію витягу з договору про надання послуг з інспекторського контролю, який містить першу сторінку, останню сторінку (з підписами), сторінку, яка містить термін дії договору та перелік продукції».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 жовтня 2020 10:45
Шановний учаснику, згідно п. 15 протоколу від 17.05.2018р., 68 засідання країн Співдружності, не має такої можливості. Дякуємо за звернення.
Номер вимоги: UA-2020-10-01-001959-b.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ", Код ЄДРПОУ:40526699
Дата подання: 22 жовтня 2020 23:04
Щодо надання документів
Для розширення числа потенційних учасників просимо п.2.5 розділу ІІ Додатку №1 тендерної документації викласти у редакції: «2.5. Вимагається надати підтвердження про надання виробнику умовного номеру, учасник зобов’язаний надати:
а) копію телеграми Дирекції ради по залізничному транспорту держав-учасниць Співдружності або «ИВЦ ЖА» про присвоєння або розширення сфери дії або зміну сфери умовного номеру клеймування, завірену печаткою (за наявності) і підписом уповноваженої особи виробника;
або
б) копію листа АТ «Укрзалізниця» про підтвердження присвоєння або розширення сфери дії або зміну сфери умовного номеру клеймування, завірену печаткою (за наявності) та підписом уповноваженої особи виробника);
або в) інший документ, що підтверджує отримання виробником умовного номеру виданого адміністрацією залізничного транспорту».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 жовтня 2020 10:46
Шановний учаснику, повідомляємо наступне, будуть внесенні відповідні зміни до тендерної документації. Дякуємо за звернення.
Номер вимоги: UA-2020-10-01-001959-b.b5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ", Код ЄДРПОУ:40526699
Дата подання: 22 жовтня 2020 23:08
Вимога щодо п.2.3. Тендерної документації
Просимо п.2.3 розділу ІІ Додатку №1 тендерної документації викласти у редакції:
«2.3 Якщо продукція виготовляється за креслеником, учаснику необхідно надати:
2.3.1 для виробів, які виготовляються за конструкторськими документами, що входять до повного комплекту конструкторської документації на продукцію залізничного призначення – лист виробника або визначеного філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурного підрозділу, який підтверджує, що кресленик на запропоновану до постачання продукцію входить до повного комплекту конструкторської документації на основний виріб залізничного призначення (локомотив, світлофор, комплект рейкового скріплення тощо);
2.3.2 для виробів, які виготовляються за конструкторськими документами, що не входять до повного комплекту конструкторської документації на продукцію залізничного призначення:
- підтвердження про актуальність креслеників шляхом їх письмового узгодження визначеним філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом. Письмове узгодження визначеним філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом повинно бути датовано не раніше минулого календарного року;
- документ (документи) виробника, що містить (містять) вимоги до способів контролю кількісних і якісних показників продукції, обсягу вибірки, умов контролю, вимог до транспортування, маркування, пакування, гарантій виробника (керівництво з експлуатації, технічний паспорт тощо);
2.3.3 для виробів, загального призначення:
- скановану копію кресленика на продукцію, з підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика;
- документ (документи) виробника, що містить (містять) вимоги до способів контролю кількісних і якісних показників продукції, обсягу вибірки, умов контролю, вимог до транспортування, маркування, пакування, гарантій виробника (керівництво з експлуатації, технічний паспорт тощо);
Для випадків, зазначених у пунктах 2.3.1 - 2.3.3, якщо виробник не є власником кресленика, надати скановану копію документу, завірену підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика щодо надання права на використання даного кресленика у виробництві продукції, яка пропонується до постачання.»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 жовтня 2020 10:46
Шановний учаснику, внесення змін не вважаємо за доцільним. Дякуємо за звернення.
Номер вимоги: UA-2020-10-01-001959-b.c6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АВІТОНС", Код ЄДРПОУ:42495783
Дата подання: 30 жовтня 2020 19:01
Вимога замовнику
Для розширення числа потенційних учасників процедури закупівлі просимо внести зміни до тендерної документації та викласти п.2.2 Розділу ІІ у редакції: «2.2. Якщо продукція виготовляється за ТУ, або технічним завданням (далі – ТЗ) необхідно надати повну скановану копію ТУ (або ТЗ) на виготовлення даної продукції.
Для ТУ (ТЗ) на продукцію залізничного призначення даний документ повинен бути узгоджений в установленому порядку з АТ «Укрзалізниця», як із основним споживачем, згідно з вимогами пунктів 5.1, 5.2 ГОСТ 2.114-95.
Не потребують додаткового узгодження з АТ «Укрзалізниця» технічні умови власності нерезидента, які узгоджені із адміністрацією залізничного транспорту держави-учасниці Співдружності як із основним споживачем
ТУ повинні бути розроблені та оформлені відповідно до вимог ГОСТ 2.114-95, а ТЗ – відповідно до ДСТУ 3974-2000.
ТУ (зміни до них) на продукцію залізничного призначення, затверджені до 10.02.2015 року, повинні обов’язково мати відмітку про реєстрацію в органах Держстандарту.
ТУ (зміни до них) на продукцію залізничного призначення, затверджені після 10.02.2015 року, повинні обов’язково мати відмітки про перевірку на відповідність законодавству України в органах Мінекономрозвитку України та внесення до бази даних «Технічні умови України».
Якщо виробник продукції, яка пропонується до постачання учасником, не є власником ТУ (ТЗ) на виготовлення вказаної продукції, необхідно надати скановану копію листа-підтвердження власника (власників) ТУ (ТЗ), завіреного підписом та печаткою (за наявності) виробника про передачу повноважень на використання даного ТУ (ТЗ) виробнику, продукція якого пропонується до постачання учасником, крім загальнодоступних (ГОСТ, ДСТУ та інше).»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 листопада 2020 14:03
Шановний учаснику, внесення змін не вважаємо доцільним. Дякуємо за звернення.

Інформація про відміну

Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій