Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту фасаду РУО за адресою: вул. Якуба Коласа, 6-А у Святошинському районі м. Києва «ДК 021:2015 (CPV) 45440000-3 Фарбування та скління»
Очікувана вартість
900 000,00 UAH
UA-2020-10-01-001825-b 593f6d96fedf42d1ae4285664f2ec23f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ілинич Михайло Петрович

+380988907963 tender_106@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37498536
Місцезнаходження: 03148, Україна , Київська обл., Київ, вул. Якуба Коласа, 6-А
Контактна особа: Ілинич Михайло Петрович
+380988907963
tender_106@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 жовтня 2020 15:20
Звернення за роз’ясненнями: до 07 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 жовтня 2020 18:00
Початок аукціону: 19 жовтня 2020 15:25
Очікувана вартість: 900 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45440000-3: Фарбування та скління


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту фасаду РУО за адресою: вул. Якуба Коласа, 6-А у Святошинському районі м. Києва «ДК 021:2015 (CPV) 45440000-3 Фарбування та скління»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, м. Київ, Київ, вулиця Якуба Коласа, будинок 6-А (адмін. корпус)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45440000-3 — Фарбування та скління

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 жовтня 2020 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2020 15:21
ТД Поточний фасад РУО н (1).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-01-001825-b.a6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "СПБТ", Код ЄДРПОУ:39363972
Дата подання: 09 листопада 2020 11:27
Вимога скасувати Рішення Замовника про визначення Переможця закупівлі
Відповідно до пункту в) частини 6 розділу 3 тендерної документації «До кошторисного розрахунку мають бути надані підтверджуючі розрахунки у відповідності до державних будівельних норм з урахуванням змін та доповнень, а саме: Кошторисна документація (розроблена в ліцензованому програмному комплексі АВК-5 або аналогічному ліцензованому програмному комплексі та додатково інформаційну модель комплексу АВК-5 абоаналогічну модель формату IMD,) (подається додатково у форматі word)». Учасник ТОВ «Технобуд 2020» не надав у складі тендерної пропозиції додатково інформаційну модель комплексу АВК-5 абоаналогічну модель формату IMD та додатково у форматі word, чим порушив вимоги п. в) частини 6 розділу 3 ТД. У зв’язку з вищенаведеним ПП «СПБТ» вимагає визнати тендерну пропозицію Учасника ТОВ «Технобуд 2020» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та скасувати Рішення Замовника про визначення Переможця закупівлі (Протокол засідання тендерного комітету управління освіти Святошинської районної у місті Києві державної адміністрації № 680 від 06 листопада 2020 року).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 листопада 2020 09:24
Об’єм інформації наданий учасником у своїй тендерній пропозиції є цілком достатній та не впливає, не змінює, умов самої пропозиції. Відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки , торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710 «Про затвердження переліку формальних помилок» подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду є формальною помилкою та не може призвести до відхилення тендерної пропозиції
Номер вимоги: UA-2020-10-01-001825-b.a7
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "СПБТ", Код ЄДРПОУ:39363972
Дата подання: 09 листопада 2020 11:28
Вимога скасувати Рішення Замовника про визначення Переможця закупівлі
Відповідно до пункту 4. 3 розділу 1 тендерної документації «Учасник повідомляє замовника листом в довільній формі, що він зобов’язується виконати послуги у передбачені тендерною документацією строки». Учасник ТОВ «Технобуд 2020» не надав у складі тендерної пропозиції лист в довільній формі, що він зобов’язується виконати послуги у передбачені тендерною документацією строки, чим порушив вимоги п. 4.3 розділу 1 ТД. У зв’язку з вищенаведеним ПП «СПБТ» вимагає визнати тендерну пропозицію Учасника ТОВ «Технобуд 2020» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та скасувати Рішення Замовника про визначення Переможця закупівлі (Протокол засідання тендерного комітету управління освіти Святошинської районної у місті Києві державної адміністрації № 680 від 06 листопада 2020 року).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 листопада 2020 09:26
Вказана у даній вимогі інформація вимагалася від учасників тендерної процедури у довільній формі. У складі пропозиції учасником надано Гарантійний лист, який містить усю інформацію у відповідності до зазначеного пункту
Номер вимоги: UA-2020-10-01-001825-b.a8
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "СПБТ", Код ЄДРПОУ:39363972
Дата подання: 09 листопада 2020 11:29
Вимога скасувати Рішення Замовника про визначення Переможця закупівлі
. Відповідно до частини 1 розділу 3 тендерної документації «Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти ЕЦП/КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо». Відповідно до частини 6 розділу 3 тендерної документації Учасник має надати «Копія витягу/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, датований не пізніше місячної давнини, відносно дати публікації оголошення про закупівлю». Учасник ТОВ «Технобуд 2020» надав у складі тендерної пропозиції витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців у формі електронного документа без накладення на файл ЕЦП/КЕП, чим порушив вимоги частини 1 розділу 3 ТД. У зв’язку з вищенаведеним ПП «СПБТ» вимагає визнати тендерну пропозицію Учасника ТОВ «Технобуд 2020» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та скасувати Рішення Замовника про визначення Переможця закупівлі (Протокол засідання тендерного комітету управління освіти Святошинської районної у місті Києві державної адміністрації № 680 від 06 листопада 2020 року).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 листопада 2020 09:27
Відсутність чи не повне оформлення документів з інформацією, яка міститься у відкритих реестрах,відповідно до закону «Про публічні закупівлі» не може призводити до відхилення пропозиції.»
Номер вимоги: UA-2020-10-01-001825-b.a9
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "СПБТ", Код ЄДРПОУ:39363972
Дата подання: 09 листопада 2020 11:30
Вимога скасувати Рішення Замовника про визначення Переможця закупівлі
Відповідно до частини 4 розділу 6 тендерної документації: «Учасник повинен надати у складі пропозиції гарантійний лист щодо погодження з істотними умовами договору.». Учасник ТОВ «Технобуд 2020» не надав у складі тендерної пропозиції гарантійний лист щодо погодження з істотними умовами договору, чим порушив вимоги частини 4 розділу 6 ТД. У зв’язку з вищенаведеним ПП «СПБТ» вимагає визнати тендерну пропозицію Учасника ТОВ «Технобуд 2020» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та скасувати Рішення Замовника про визначення Переможця закупівлі (Протокол засідання тендерного комітету управління освіти Святошинської районної у місті Києві державної адміністрації № 680 від 06 листопада 2020 року).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 листопада 2020 09:28
Відповідно до Цивільного кодексу України згодою на укладення договору розцінюється вчинення будь яких конклюдентних дій, тобто дій які вказують на бажання укласти договір та визнання його умов, не потребує додаткового документу
Номер вимоги: UA-2020-10-01-001825-b.a10
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "СПБТ", Код ЄДРПОУ:39363972
Дата подання: 09 листопада 2020 11:30
Вимога скасувати Рішення Замовника про визначення Переможця закупівлі
Відповідно до частини 4 розділу 6 тендерної документації: «Згідно статті 49 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів після отримання товарів, послуг і робіт відповідно до умов взятого бюджетного зобов'язання приймає рішення про їх оплату та надає доручення на здійснення платежу органу Казначейства України. Будь-які бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення, відповідно до статті 23 Бюджетного кодексу України. Розрахунок за виконані роботи (надані послуги) здійснюється на підставі підписаних Сторонами актів надання послуг (виконаних робіт) безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника Враховуючи вищевикладене, з метою дотримання вимог Бюджетного кодексу України учасники у складі своєї пропозиції мають надати Гарантійний лист із гарантією виконання послуг (надання робіт) у відповідності до вищезазначених умов». Учасник ТОВ «Технобуд 2020» не надав у складі тендерної документації Гарантійний лист із гарантією виконання послуг (надання робіт) у відповідності до вищезазначених умов, чим порушив вимоги частини 4 розділу 6 ТД. У зв’язку з вищенаведеним ПП «СПБТ» вимагає визнати тендерну пропозицію Учасника ТОВ «Технобуд 2020» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та скасувати Рішення Замовника про визначення Переможця закупівлі (Протокол засідання тендерного комітету управління освіти Святошинської районної у місті Києві державної адміністрації № 680 від 06 листопада 2020 року).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 листопада 2020 09:31
В даному питанні пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації
Номер вимоги: UA-2020-10-01-001825-b.a11
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "СПБТ", Код ЄДРПОУ:39363972
Дата подання: 09 листопада 2020 11:32
Вимога скасувати Рішення Замовника про визначення Переможця закупівлі
Відповідно до частини 1 розділу І додатку 3 тендерної документації: «Інформаційна довідка, складена у довільній формі, з відомостями про Учасника (адреса юридична, фактична та електронна, телефон, факс)». Учасник ТОВ «Технобуд 2020» не надав у складі тендерної пропозиції інформаційну довідку з відомостями Учасника (відсутня фактична адреса), чим порушив вимоги частини 1 розділу І додатку 3 ТД. У зв’язку з вищенаведеним ПП «СПБТ» вимагає визнати тендерну пропозицію Учасника ТОВ «Технобуд 2020» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та скасувати Рішення Замовника про визначення Переможця закупівлі (Протокол засідання тендерного комітету управління освіти Святошинської районної у місті Києві державної адміністрації № 680 від 06 листопада 2020 року).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 листопада 2020 09:33
В даному питанні пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації, учасником довідку надано у довільній формі, як і вимагалося документацією
Номер вимоги: UA-2020-10-01-001825-b.a12
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "СПБТ", Код ЄДРПОУ:39363972
Дата подання: 09 листопада 2020 11:32
Вимога скасувати Рішення Замовника про визначення Переможця закупівлі
Відповідно до частини 1 розділу І додатку 3 тендерної документації: «Інформаційна довідка, складена у довільній формі, з відомостями про Учасника (адреса юридична, фактична та електронна, телефон, факс), реквізити (номер рахунку, назва та МФО, адреса банку)». Учасник ТОВ «Технобуд 2020» не надав у складі тендерної пропозиції інформаційну довідку з реквізитами (відсутня адреса банку), чим порушив вимоги частини 1 розділу І додатку 3 ТД. У зв’язку з вищенаведеним ПП «СПБТ» вимагає визнати тендерну пропозицію Учасника ТОВ «Технобуд 2020» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та скасувати Рішення Замовника про визначення Переможця закупівлі (Протокол засідання тендерного комітету управління освіти Святошинської районної у місті Києві державної адміністрації № 680 від 06 листопада 2020 року).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 листопада 2020 09:34
Оскільки форма довідки є довільною то встановлювати вимоги до виду довідку та способу подання інформації не можливо. Довідку учасником на вимогу даного пункту надано у довільній формі.
Номер вимоги: UA-2020-10-01-001825-b.a13
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "СПБТ", Код ЄДРПОУ:39363972
Дата подання: 09 листопада 2020 11:33
Вимога скасувати Рішення Замовника про визначення Переможця закупівлі
Відповідно до частини 1 розділу ІІ додатку 3 тендерної документації учасник надає: «Довідка в довільній формі, в якій зазначається наступна інформація: - наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт /надання послуг /поставки товарів визначених у технічних вимогах. До цієї довідки додається копії документів, що підтверджують наявність в учасника обладнання, будівельних машин та механізмів, матеріально- технічної бази, в тому числі договори оренди, намірів, лізингу тощо. Також учасником обов’язково в складі тендерної пропозиції надається оригінал листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання послуг учасником за предметом закупівлі.». Учасник ТОВ «Технобуд 2020» надав у складі тендерної пропозиції «Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази», в якій зазначене наступне обладнання: 1. Підіймач щогловий будівельний, ПМС-500 вантажопідйомністю 500 кг.; 2. Вантажний автомобіль Mersedes-Benz L508D; 3. Будівельне риштування; 4. Драбина будівельна; 5. Перформатор MAKITA HR2630; 6. Перфоратор Bosch GBH 2-26 DRE Professional. Учасник ТОВ «Технобуд 2020» не надав у складі тендерної пропозиції копії документів, що підтверджують наявність в учасника обладнання, будівельних машин та механізмів, матеріально- технічної бази, в тому числі договори оренди, намірів, лізингу тощо на обладнання: 2. Вантажний автомобіль Mersedes-Benz L508D; 4. Драбина будівельна; 5. Перформатор MAKITA HR2630; 6. Перфоратор Bosch GBH 2-26 DRE Professional. Учасник ТОВ «Технобуд 2020» не надав у складі тендерної пропозиції документи для підтвердження наявності обладнання чим порушив вимоги частини 1 розділу ІІ додатку 3 тендерної документації. У зв’язку з вищенаведеним ПП «СПБТ» вимагає визнати Учасника ТОВ «Технобуд 2020», як такого що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону тендерну пропозицію як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та скасувати Рішення Замовника про визначення Переможця закупівлі (Протокол засідання тендерного комітету управління освіти Святошинської районної у місті Києві державної адміністрації № 680 від 06 листопада 2020 року).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 листопада 2020 09:35
В даному питанні пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації, учасником довідка надана
Номер вимоги: UA-2020-10-01-001825-b.a14
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "СПБТ", Код ЄДРПОУ:39363972
Дата подання: 09 листопада 2020 11:33
Вимога скасувати Рішення Замовника про визначення Переможця закупівлі
Відповідно до частини 1 розділу ІІ додатку 3 тендерної документації учасник надає: «Довідка в довільній формі, в якій зазначається наступна інформація: - наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт /надання послуг /поставки товарів визначених у технічних вимогах. До цієї довідки додається копії документів, що підтверджують наявність в учасника обладнання, будівельних машин та механізмів, матеріально- технічної бази, в тому числі договори оренди, намірів, лізингу тощо. Також учасником обов’язково в складі тендерної пропозиції надається оригінал листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання послуг учасником за предметом закупівлі.». Учасник ТОВ «Технобуд 2020» надав у складі тендерної пропозиції «Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази», в якій зазначене наступне обладнання: 1. Підіймач щогловий будівельний, ПМС-500 вантажопідйомністю 500 кг.; 2. Вантажний автомобіль Mersedes-Benz L508D; 3. Будівельне риштування; 4. Драбина будівельна; 5. Перформатор MAKITA HR2630; 6. Перфоратор Bosch GBH 2-26 DRE Professional. Учасник ТОВ «Технобуд 2020» не надав у складі тендерної пропозиції оригінал листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання послуг учасником за предметом закупівлі на обладнання: 2. Вантажний автомобіль Mersedes-Benz L508D; 3. Будівельне риштування; 4. Драбина будівельна; 5. Перформатор MAKITA HR2630; 6. Перфоратор Bosch GBH 2-26 DRE Professional. У зв’язку з вищенаведеним ПП «СПБТ» вимагає визнати Учасника ТОВ «Технобуд 2020», як такого що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону тендерну пропозицію як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та скасувати Рішення Замовника про визначення Переможця закупівлі (Протокол засідання тендерного комітету управління освіти Святошинської районної у місті Києві державної адміністрації № 680 від 06 листопада 2020 року).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 листопада 2020 09:36
В даному питанні пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації, учасником довідка надана
Номер вимоги: UA-2020-10-01-001825-b.a15
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "СПБТ", Код ЄДРПОУ:39363972
Дата подання: 09 листопада 2020 11:34
Вимога скасувати Рішення Замовника про визначення Переможця закупівлі
Відповідно до частини 2 розділу ІІ додатку 3 тендерної документації учасник надає: «Довідка в довільній формі, в якій зазначається наступна інформація: - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження інформації зазначеної у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання замовлення учасник надає: - копії документів, що підтверджують кваліфікацію працівників, які зазначені у довідці (крім працівників, які мають робочі професії)». Учасник ТОВ «Технобуд 2020» надав у складі тендерної пропозиції «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід роботи» в якій зазначено, що директор Бондар Тарас Вікторович має вищу освіту. Учасник ТОВ «Технобуд 2020» не надав у складі тендерної пропозиції копії документів, що підтверджують кваліфікацію працівників, які зазначені у довідці, а саме відсутнє підтвердження кваліфікації для директора Бондар Тарас Вікторович, чим порушив вимоги частини 2 розділу ІІ додатку 3 тендерної документації. У зв’язку з вищенаведеним ПП «СПБТ» вимагає визнати Учасника ТОВ «Технобуд 2020», як такого що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону тендерну пропозицію як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та скасувати Рішення Замовника про визначення Переможця закупівлі (Протокол засідання тендерного комітету управління освіти Святошинської районної у місті Києві державної адміністрації № 680 від 06 листопада 2020 року).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 листопада 2020 09:37
Учасником виправлено невідповідності у відповідності до вимоги про усунення невідповідностей щодо процедури відкриті торги на закупівлю «Послуги з поточного ремонту фасаду РУО за адресою: вул. Якуба Коласа, 6-А у Святошинському районі м. Києва «ДК 021:2015 (CPV) 45440000-3 Фарбування та скління», затвердженої рішенням тендерного комітету Протокол № 673 р. від 04.11.2020
Номер вимоги: UA-2020-10-01-001825-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "СПБТ", Код ЄДРПОУ:39363972
Дата подання: 03 листопада 2020 13:14
Вимога скасувати Рішення Замовника про відхилення пропозиції Учасника
Відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету управління освіти Святошинської районної у місті Києві державної адміністрації № 665 від 30 жовтня 2020 року пропозиція Учасника ПП «СПБТ» була відхилена у зв’язку з: «Водночас Учасник відповідно до пункту шостого розділу 3 тендерної документації мав надати довідку у довільній формі, яка повинна містити інформацію про якісні та кількісні характеристики послуг, які будуть проведені учасником із зазначенням терміну гарантійного обслуговування. Учасник ПП «СПБТ» у складі своєї пропозиції такої довідки не надав». Відповідно до пункту а) частини 6 розділу 3 тендерної документації до даної закупівлі: «Учасник надає в складі пропозиції: а) довідку у довільній формі, яка повинна містити інформацію про якісні та кількісні характеристики послуг, які будуть проведені учасником із зазначенням терміну гарантійного обслуговування». Учасник ПП «СПБТ» надав у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі , яка містить інформацію про якісні та кількісні характеристики послуг із зазначенням терміну гарантійного обслуговування із вихідним № 05 від «15» жовтня 2020 року. У зв’язку з вищенаведеним Учасник вимагає визнати пропозицію ПП «СПБТ», як таку що відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та скасувати Протокол засідання тендерного комітету управління освіти Святошинської районної у місті Києві державної адміністрації № 665 від 30 жовтня 2020 року.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 листопада 2020 16:19
Повторно розглянувши тендерну пропозицію учасника ПП «СПБТ» Тендерним комітетом встановлено, що учасником надано файл «Довідка про якісні характеристики послуг.pdf». У зазначеному файлі всупереч вимогам пункту першого розділу 3 тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», де зазначено, що рекомендується документи у складі пропозиції учасника надавати у тій послідовності, в якій вони наведені у тендерній документації замовника, а також надавати окремим файлом кожний документ, що іменується відповідно змісту документа, розміщено кілька різних копій документів: вих. №05 від 15 жовтня 2020 року; вих. №08/10/2020-1 від 08 жовтня 2020 року; Акт огляду об’єкта будівництва, що і стало причиною несвоєчасного виявлення Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі.
Слід зазначити, що наявність документа із зазначенням гарантійного терміну обслуговування не може бути причиною відміни рішення щодо дискваліфікації учасника оскільки Відповідно до Додатку 2 тендерної документації учасник мав надати акт огляду об’єкту підтверджений підписом уповноваженої особи замовника. Учасник ПП «СПБТ» надав файл «Довідка про якісні та кількісні характеристики послуг.pdf». Наданий у цьому файлі акт не містить підпису уповноваженої особи закладу замовника.
Враховуючи викладене вище, пропоную, залишити вимогу ПП «СПБТ» без задоволення.
Надати відповідь на вимогу ПП «СПБТ» у вигляді цього протоколу.

ВИРІШИЛИ:
1. Залишити вимогу ПП «СПБТ» без задоволення.
Номер вимоги: UA-2020-10-01-001825-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "СПБТ", Код ЄДРПОУ:39363972
Дата подання: 03 листопада 2020 15:20
Вимога скасувати Рішення Замовника про відхилення пропозиції Учасника
Відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету управління освіти Святошинської районної у місті Києві державної адміністрації № 665 від 30 жовтня 2020 року пропозиція Учасника ПП «СПБТ» була відхилена у зв’язку з: «Відповідно до Додатку 2 тендерної документації учасник мав надати акт огляду об’єкту підтверджений підписом уповноваженої особи замовника. Учасник надав файл «Довідка про якісні та кількісні характеристики послуг.pdf». Наданий у цьому файлі акт не містить підпису уповноваженої особи закладу замовника». Відповідно до додатку 2 до тендерної документації: «Огляд об’єктів учасниками є обов’язковим, що підтверджується підписом уповноваженої особи закладу на актах огляду Учасником закладу та подається у складі пропозиції».
Відповідно до п. 2. 3. тендерної документації до даної закупівлі № 588 від 01 жовтня 2020 року посадовою особою замовника, уповноваженою здійснювати зв’язок з учасниками є Ілинич Михайло Петрович - секретар тендерного комітету, економіст групи з питань тендерних закупівель та договірних відносин ,каб. 215, tender_106@ukr.netтел./факс: 098-890-79-63. Учасник ПП «СПБТ» «7» жовтня 2020 року звернувся до Ілинича Михайло Петровича з проханням оглянути та оформити акт огляду об’єкта, на що отримав відповідь «Якщо, начальник Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації на місці то Ви маєте можливість підійти оглянути об’єкт та оформити Акт огляду об’єкта».
Відповідно до інформації наведеній на офіційному сайті Управління освіти Святошинської РДА (http://www.svyatoshinruo.kiev.ua/) прийом громадян призупинений. Тобто відсутня можливість потрапити до будівлі Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації. Учасником ПП «СПБТ» «08» жовтня 2020 року на прохідній був залишений «Акт огляду об’єкта» та лист з вихідним № 08/10/2020-1 від «08» жовтня 2020 року з проханням оформити «Акт огляду об’єкта». Лист № 08/10/2020-1 від «08» жовтня 2020 року був зареєстрований «15» жовтня 2020 року, про що свідчить реєстраційна печатка Замовника з взідним № 37/3530.
У зв’язку з відсутністю офіційної відповіді на лист № 08/10/2020-1 від «08» жовтня 2020 року, Учасник ПП «СПБТ» «13» жовтня 2020 року звернувся за вказаними реквізитами до посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками Ілинича Михайла Петровича, в результаті чого було узгоджено особисто передати «Акт огляду об’єкта» для його оформлення. Учасник ПП «СПБТ» «15» жовтня 2020 року повторно звернувся за вказаними реквізитами до посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками для узгодження часу зустрічі, на що отримав відповідь про неможливість зустрічі взагалі.
Тобто Учасник зробив все можливе для оформлення «Акту огляду об’єкта», в той же час Замовник не надав можливості Учаснику ПП «СПБТ» отримати оформлений Акт огляду об’єкта.
Ілинич Михайло Петрович - секретар тендерного комітету, був проінформований про відсутність можливості підписання «Акту огляду об’єкта», в той же час Ілинич Михайло Петрович запропонував тендерному комітету відхилити пропозицію Учасника ПП «СПБТ». У зв’язку з вищенаведеним Учасник вимагає визнати пропозицію ПП «СПБТ», як таку що відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та скасувати Протокол засідання тендерного комітету управління освіти Святошинської районної у місті Києві державної адміністрації № 665 від 30 жовтня 2020 року.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 листопада 2020 16:21
Розглянувши Вимогу до тендерної документації від ПП «СПБТ», звертаємо увагу учасника, що тендерний комітет діє на підставі Положення про тендерний комітет. У своїй діяльності члени тендерного комітету керуються, своїми посадовими обов’язками, Законом України «Про публічні закупівлі» - далі за текстом Закон, Положенням про управління освіти Святошинської районної у місті Києві державної адміністрації та іншими нормативно-правовими документами.
Дійсно посадовою особою замовника, яка уповноважена здійснювати зв'язок із учасниками, щодо даної закупівлі є Ілинич Михайло Петрович, економіст групи з питань тендерних закупівель та договірних відносин. Зв'язок із учасниками у рамках проведення тендеру не повинен порушувати частину тринадцяту статті 29 Закону, замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції. Крім того члени тендерного комітету та посадові особи групи з питань тендерних закупівель не мають повноважень здійснювати прийом та реєстрацію поштової кореспонденції. До їх повноважень також не належить огляд чи обстеження приміщень, споруд чи будівель.
З аналізу Вимоги випливає, що тендерним комітетом забезпечено належний зв'язок з учасниками, а Ілинич М.П. рекомендував учаснику звернутися у приймальню управління освіти для з’ясування умов спільного огляду будівлі.
Під час розгляду тендерної пропозиції тендерний комітет керується умовами тендерної документації та Законом. Тендерний комітет зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію за наявності однієї чи кількох умов статті 31 Закону, у тому числі і коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації.

Враховуючи викладене вище, пропоную, залишити вимогу ПП «СПБТ» без задоволення.
Надати відповідь на вимогу ПП «СПБТ» у вигляді цього протоколу.

ВИРІШИЛИ:
1. Залишити вимогу ПП «СПБТ» без задоволення.
Номер вимоги: UA-2020-10-01-001825-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "СПБТ", Код ЄДРПОУ:39363972
Дата подання: 03 листопада 2020 16:41
Вимога скасувати Рішення Замовника про відхилення пропозиції Учасника
Відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету управління освіти Святошинської районної у місті Києві державної адміністрації № 665 від 30 жовтня 2020 року тендерний комітет вирішив відхилити тендерну пропозицію Учасника Товариства з обмеженою відповідальністю ПП «СПБТ». Відповідно до інформації наведеній в електронній системі закупівель Товариство з обмеженою відповідальністю ПП «СПБТ» не приймало участь у закупівлі «Послуги з поточного ремонту фасаду РУО за адресою: вул. Якуба Коласа, 6-А у Святошинському районі м. Києва «ДК 021:2015 (CPV) 45440000-3 Фарбування та скління»».
Відповідно до частини четвертої розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі»: «Рішення тендерного комітету оформлюється протоколом із зазначенням дати прийняття рішення. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні. У разі відмови члена тендерного комітету підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови».
Відповідно до інформації наведеній в електронній системі закупівель Замовник дискваліфікував Учасника ПП «СПБТ» без оформлення Рішення тендерного комітету протоколом.
У зв’язку з вищенаведеним Учасник вимагає визнати пропозицію ПП «СПБТ», як таку що відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та скасувати Протокол засідання тендерного комітету управління освіти Святошинської районної у місті Києві державної адміністрації № 665 від 30 жовтня 2020 року.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 листопада 2020 16:26
Тендерну пропозицію ПП «СПБТ», відхилено Рішенням тендерного комітету яке оформлене протоколом тендерного комітету № 665 від 30 жовтня 2020 року. Даний протокол оприлюднено відповідно до вимог Закону з накладенням КЕП уповноваженої особи. У вказаному протоколі зазначено усі необхідні реквізити враховуючи і дані поіменного голосування.
Крім того Законом України «Про публічні закупівлі» чи іншими нормативними документами не встановлено обмежень щодо формату оприлюднення рішень тендерного комітету.
Враховуючи викладене вище, пропоную, залишити вимогу ПП «СПБТ» без задоволення.
Надати відповідь на вимогу ПП «СПБТ» у вигляді цього протоколу.

ВИРІШИЛИ:
1. Залишити вимогу ПП «СПБТ» без задоволення.;
Номер вимоги: UA-2020-10-01-001825-b.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "СПБТ", Код ЄДРПОУ:39363972
Дата подання: 03 листопада 2020 16:54
Вимога скасувати Рішення Замовника про відхилення пропозиції Учасника
Відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету управління освіти Святошинської районної у місті Києві державної адміністрації № 665 від 30 жовтня 2020 року тендерний комітет вирішив: «Доручити секретарю тендерного комітету Ілиничу М.П. оприлюднити даний протокол та повідомлення про намір укласти договір в електронній системі закупівель, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».».
Відповідно до частини першої статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі»: Рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення учасника переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Протягом одного дня з дати ухвалення такого рішення замовник оприлюднює в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.».
Рішення про намір укласти договір про закупівлю було прийнято Замовником «30» жовтня 2020 року, станом на «3» листопада 2020 року Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, чим порушив вимоги статті 33 ЗУ «Про публічні закупівлі». У зв’язку з вищенаведеним ПП «СПБТ» вимагає оприлюднити повідомлення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету управління освіти Святошинської районної у місті Києві державної адміністрації № 665 від 30 жовтня 2020 року.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 листопада 2020 16:29
Звертаємо увагу учасника на те що виявлена ним технічна помилка у протоколі тендерного комітету ніяким чином не може трактуватися як рішення замовника, оскільки має всі ознаки помилки зробленої замовником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа. Крім того повідомлення про відхилення процедури закупівлі додатково формується шляхом заповнення електронних форм на платформі державних закупівель.
Відповідно абзацу 2 пункту третього Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки і торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 р. за № 610/34893 У разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів.
Враховуючи викладене вище, пропоную, залишити вимогу ПП «СПБТ» без задоволення.
Надати відповідь на вимогу ПП «СПБТ» у вигляді цього протоколу.

ВИРІШИЛИ:
1. Залишити вимогу ПП «СПБТ» без задоволення.

Документи

05 листопада 2020 16:17
Заперечення

Документи

05 листопада 2020 16:20
Заперечення

Документи

05 листопада 2020 16:25
Заперечення

Документи

05 листопада 2020 16:28
Заперечення

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-10-01-001825-b.a5
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ПП "СПБТ", Код ЄДРПОУ:39363972
Дата подання: 09 листопада 2020 15:02
СКАРГА на дії та рішення Замовника про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Відповідно до оголошення про проведення закупівлі Номер у Prozorro – UA-2020-10-01-001825-b, Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник та/або організатор закупівлі) розпочато процедуру аукціону по закупівлі: «Послуги з поточного ремонту фасаду РУО за адресою: вул. Якуба Коласа, 6-А у Святошинському районі м. Києва «ДК 021:2015 (CPV) 45440000-3 Фарбування та скління». Відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету управління освіти Святошинської районної у місті Києві державної адміністрації № 665 від 30 жовтня 2020 року Замовник відхилив тендерну пропозицію Учасника ПП «СПБТ» та відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету управління освіти Святошинської районної у місті Києві державної адміністрації № 680 від 06 листопада 2020 року визначив Переможцем закупівлі Учасника ТОВ «Технобуд 2020» (код ЄДРПОУ 43463637), чим порушив вимоги статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
рішення від 11.11.2020 № 20925.pdf
Дата публікації: 12 листопада 2020 01:27
Номер скарги: UA-2020-10-01-001825-b.a16
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "АЛЬППРОМ", Код ЄДРПОУ:33020233
Дата подання: 12 листопада 2020 15:50
Скарга на дії Замовника
Доброго дня, скарга у вкладенні!
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 листопада 2020 11:09
Рішення від 16.11.2020 № 21201 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 17 листопада 2020 11:09
Рішення від 02.12.2020 № 22362.pdf
Дата публікації: 07 грудня 2020 23:08
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення УМКУ виконано
Дата виконання рішення замовником: 09 грудня 2020 11:18

Документи подані скаржником

09 листопада 2020 10:45
Скарга АМКУ.doc
09 листопада 2020 10:45
Скарга АМКУ.pdf

Документи Органу Оскарження

12 листопада 2020 01:27
рішення від 11.11.2020 № 20925.pdf

Документи подані скаржником

12 листопада 2020 14:46
Скарга в АМКУ.docx
12 листопада 2020 14:46
Скарга в АМКУ.docx.p7s
12 листопада 2020 14:46
Скарга в АМКУ.pdf

Документи подані замовником

20 листопада 2020 20:10
відп скарга Фасад.docx
09 грудня 2020 11:17
Рішення про відміну

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 жовтня 2020 15:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "СПБТ" 795 961,87
UAH з ПДВ
795 961,87
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬППРОМ" 815 545,85
UAH з ПДВ
815 545,85
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОБУД 2020" 869 999,90
UAH з ПДВ
869 999,90
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СТОЛИЦЯ" 876 000,00
UAH з ПДВ
876 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2020 09:50
Електронний підпис
10 грудня 2020 09:50
Довідка щодо ст.17.pdf
10 грудня 2020 09:50
Dovidka_20345326340790867235.pdf.p7s
10 грудня 2020 09:50
Dovidka_20345326340790867235.pdf
29 жовтня 2020 15:09
Електронний підпис
16 жовтня 2020 09:28
Електронний підпис
16 жовтня 2020 09:27
Тендерна пропозиція.pdf
16 жовтня 2020 09:27
Проект договору.pdf
16 жовтня 2020 09:27
Копія дозволу.pdf
16 жовтня 2020 09:27
241.imd
16 жовтня 2020 09:27
241_ДЦ_ССР_5.rtf
16 жовтня 2020 09:27
241_ДЦ_ССР_4.rtf
16 жовтня 2020 09:27
241_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
16 жовтня 2020 09:27
241_ДЦ_ИВР.rtf
16 жовтня 2020 09:27
241_ДЦ_ДЦ_3.rtf
16 жовтня 2020 09:27
240_ДЦ_ДФ_2-1-1.rtf

Публічні документи

17 жовтня 2020 11:15
Електронний підпис
17 жовтня 2020 11:14
9. Витяг ЄДР від 05.10.2020.pdf
17 жовтня 2020 11:14
44. Проект договору.pdf
17 жовтня 2020 11:14
43. Лист-згода.pdf
17 жовтня 2020 11:14
4. Довідки з банку.pdf
17 жовтня 2020 11:14
36. Фін. звітність за 2019.pdf
17 жовтня 2020 11:14
35. Позитивний відгук.pdf
17 жовтня 2020 11:14
2. Лист-розяснення.pdf
17 жовтня 2020 11:14
1. Лист про строки.pdf

Публічні документи

05 листопада 2020 16:21
Електронний підпис
05 листопада 2020 16:20
диплом Бондарь Тарас.rar
05 листопада 2020 16:18
диплом Бондарь Тарас.rar
05 листопада 2020 15:47
Електронний підпис
05 листопада 2020 15:45
Електронний підпис
16 жовтня 2020 12:09
Електронний підпис
16 жовтня 2020 12:05
Довідка банк1.pdf
16 жовтня 2020 12:05
Довідка банк2.pdf
15 жовтня 2020 18:26
Електронний підпис
15 жовтня 2020 18:26
Електронний підпис
15 жовтня 2020 18:26
Електронний підпис
15 жовтня 2020 18:22
витяг ДПС.pdf
15 жовтня 2020 18:22
Гарантійний лист3.pdf
15 жовтня 2020 18:22
акт огляду обєкта.pdf
15 жовтня 2020 18:22
довідка про санкції.pdf
15 жовтня 2020 18:22
про підприємство.pdf
15 жовтня 2020 18:22
про субпідрядників.pdf
15 жовтня 2020 18:22
довідка працівники.pdf
15 жовтня 2020 18:22
гарантійний лист2.pdf
15 жовтня 2020 18:22
довідка щодо дозволу.pdf
15 жовтня 2020 18:22
кошторис.pdf
15 жовтня 2020 18:22
лист-згода2.pdf
15 жовтня 2020 18:22
гарантійний лист.pdf
15 жовтня 2020 18:22
сертифікат ISO.pdf
15 жовтня 2020 18:22
опис.pdf
15 жовтня 2020 18:22
пропозиція.pdf
15 жовтня 2020 18:22
лист-згода.pdf
15 жовтня 2020 18:22
протокол.pdf
15 жовтня 2020 18:22
ВИТЯГ з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "СПБТ"

ТОВ "АЛЬППРОМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОБУД 2020"

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СТОЛИЦЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОБУД 2020"
#43463637
Рішення скасоване 869 999,90
UAH з ПДВ
09 грудня 2020 11:12
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 листопада 2020 16:24
ПП "СПБТ"
#39363972
Рішення скасоване 795 961,87
UAH з ПДВ
09 грудня 2020 11:18
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 жовтня 2020 13:25
ТОВ "АЛЬППРОМ"
#33020233
Рішення скасоване 815 545,85
UAH з ПДВ
09 грудня 2020 11:18
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОБУД 2020"
#43463637
Рішення скасоване 869 999,90
UAH з ПДВ
09 грудня 2020 11:18
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СТОЛИЦЯ"
#25409492
Рішення скасоване 876 000,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2020 11:18
ПП "СПБТ"
#39363972
Переможець 795 961,87
UAH з ПДВ
09 грудня 2020 14:24

Вимога про усунення невідповідностей

Затверджено рішенням тендерного комітету Протокол № 673 р. від 04.11.2020 голова тендерного комітету __________________ А.Ю. Якименко Вимога про усунення невідповідностей щодо процедури відкриті торги на закупівлю «Послуги з поточного ремонту фасаду РУО за адресою: вул. Якуба Коласа, 6-А у Святошинському районі м. Києва «ДК 021:2015 (CPV) 45440000-3 Фарбування та скління» Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-10-01-001825-b Замовник: управління освіти Святошинської районної у місті Києві державної адміністрації, код ЄДРПОУ 37498536 Учасник: товариство з ТОВ "ТЕХНОБУД 2020" код ЄДРПОУ 43463637 Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ТЕХНОБУД 2020", код ЄДРПОУ 39363972 щодо процедури відкриті торги на закупівлю «Послуги з поточного ремонту фасаду РУО за адресою: вул. Якуба Коласа, 6-А у Святошинському районі м. Києва «ДК 021:2015 (CPV) 45440000-3 Фарбування та скління», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-10-01-001825-а виявлено наступні невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. 1. Відповідно до розділу ІІ додатку 3 до Тендерної документації учасники мали надати у тендерній пропозиції Довідку в довільній формі, в якій зазначається наступна інформація: - наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт /надання послуг /поставки товарів визначених у технічних вимогах. Учасник ТОВ «ТЕХНОБУД 2020» у складі тендерної документації надав файл «Довідка про обладнання.pdf» зазначено інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт/надання послуг. Проте учасником не надано інформацію щодо наявності офісних, складських та інших приміщень, які учасник використовує у тому числі і для надання послуг передбачених цією тендерною документацією). 2. Відповідно до розділу ІІ додатку 3 до Тендерної документації учасники мали надати у тендерній пропозиції Довідку в довільній формі, в якій зазначається наступна інформація: наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ТОВ «ТЕХНОБУД 2020» У складі тендерної пропозиції надано файл «Довідка працівники.pdf» у якому відсутня інформація про інженера-проектувальника. Також учасником не надано копії документів, що підтверджують кваліфікацію директора та інженера проектувальника, а саме – копії дипломів. 3. Відповідно до розділу ІІ додатку 3 до Тендерної документації учасники мали надати у тендерній пропозиції не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), копії документів, що підтверджують виконання аналогічного договору. Учасником надано інформацію про аналогічний договір проте копія дефектного акту не містить відбитків підписів та печаток (за наявності) замовника робіт та особи, яка складала дефектний акт. Копія підсумкової відомості ресурсів не містить відбитку підпису та печатки (за наявності) особи, яка складала цей документ. Відомість обсягів робіт не містить відбитку підпису та печатки (за наявності) особи, яка складала цей документ. Підсумкова відомість ресурсів не містить відбитку підпису та печатки (за наявності) особи, яка складала цей документ. Локальний кошторис не містить відбитку підпису та печатки (за наявності) особи, яка складала цей документ. На підставі вищевикладеного, керуючись п. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» вирішили запропонувати Учаснику надати наступні інформацію та документи: 1. пропонуємо ТОВ «ТЕХНОБУД 2020» надати інформацію щодо наявності офісних, складських та інших приміщень, які учасник використовує у тому числі і для надання послуг передбачених цією тендерною документацією). 2. пропонуємо ТОВ «ТЕХНОБУД 2020» надати Довідку в довільній формі, в якій зазначається наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (включаючи інженера проектувальника) 3. пропонуємо ТОВ «ТЕХНОБУД 2020» надати копії документів, що підтверджують кваліфікацію працівників, які зазначені у довідці (крім працівників, які мають робітничі професії), а саме: копії дипломів керівника та інженера-проектувальника. 4. пропонуємо ТОВ «ТЕХНОБУД 2020» надати не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), копії документів, що підтверджують виконання аналогічного договору, з відбитками підписів та печаток уповноважених осіб сторін договору та особи, яка складала кошторисну частину договору. Керуючись частиною шістнадцятою статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та цією тендерною документацією вимагаємо усунути невідповідності в інформації та документах у терміни визначені пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Секретар тендерного комітету М.П. Ілинич

Вимога про усунення невідповідностей

Затверджено рішенням тендерного комітету Протокол № 655 р. від 29.10.2020 голова тендерного комітету __________________ А.Ю. Якименко Вимога про усунення невідповідностей щодо процедури відкриті торги на закупівлю «Послуги з поточного ремонту фасаду РУО за адресою: вул. Якуба Коласа, 6-А у Святошинському районі м. Києва «ДК 021:2015 (CPV) 45440000-3 Фарбування та скління» Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-10-01-001825-b Замовник: управління освіти Святошинської районної у місті Києві державної адміністрації, код ЄДРПОУ 37498536 Учасник: товариство з ПП «СПБТ» код ЄДРПОУ 39363972 Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПП "СПБТ", код ЄДРПОУ 39363972 щодо процедури відкриті торги на закупівлю «Послуги з поточного ремонту фасаду РУО за адресою: вул. Якуба Коласа, 6-А у Святошинському районі м. Києва «ДК 021:2015 (CPV) 45440000-3 Фарбування та скління», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-10-01-001825-а виявлено наступні невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. 1. Відповідно до розділу ІІ додатку 3 до Тендерної документації учасники мали надати у тендерній пропозиції Довідку в довільній формі, в якій зазначається наступна інформація: - наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт /надання послуг /поставки товарів визначених у технічних вимогах. Учасник ПП «СПБТ» у складі тендерної документації надав файл Довідка про наявність обладнання та МТБ.pdf зазначено інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт/надання послуг. Проте учасником не надано інформацію щодо наявності офісних, складських та інших приміщень, які учасник використовує у тому числі і для надання послуг передбачених цією тендерною документацією). На підставі вищевикладеного, керуючись п. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» вирішили запропонувати Учаснику надати наступні інформацію та документи: 1. пропонуємо ПП «СПБТ» надати інформацію щодо наявності офісних, складських та інших приміщень, які учасник використовує у тому числі і для надання послуг передбачених цією тендерною документацією). Керуючись частиною шістнадцятою статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та цією тендерною документацією вимагаємо усунути невідповідності в інформації та документах у терміни визначені пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Секретар тендерного комітету М.П. Ілинич

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2020 14:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "СПБТ"
#39363972
795 961,87
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 13:37
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 08:08
ДУ _1- договору 1417 фасад РУО.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 08:07
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 14:49
Договір _ 1417 фасад РУО.pdf укладений
21 грудня 2020 13:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни договору за результатами експертизи проекту
Номер договору про закупівлю: 1417/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 784 475,27
UAH (в тому числі ПДВ 130 745,88 UAH)