Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Проєктні роботи з технічного переоснащення по об'єкту: "Модернізація акумуляторного господарства (крім СБ) на енергоблоці № 2 Рівненської АЕС" (в частині заміни АБ-24).
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2020-10-01-001398-b f0c8096778b646b293ca819ee7516b17
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шершень Юлія

+380363664873 SHEYN@RNPP.ATOM.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: відокремлений підрозділ "Рівненська АЕС" державного підприємства "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 05425046
Місцезнаходження: 34400, Україна , Рівненська обл., Вараш, Промзона
Контактна особа: Шершень Юлія
+380363664873
SHEYN@RNPP.ATOM.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 жовтня 2020 14:04
Звернення за роз’ясненнями: до 07 жовтня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 жовтня 2020 16:00
Початок аукціону: 15 жовтня 2020 11:57
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Проєктні роботи з технічного переоснащення по об'єкту: "Модернізація акумуляторного господарства (крім СБ) на енергоблоці № 2 Рівненської АЕС" (в частині заміни АБ-24).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за виконані проектні роботи здійснюються Замовником на підставі двосторонньо підписаних Актів приймання виконаних будівельних робіт шляхом перерахування грошових коштів, в розмірі вартості виконаних робіт, на поточний рахунок Підрядника протягом 45 календарних днів з моменту підписання Акту приймання виконаних робіт, за умови реєстрації Підрядником податкової накладної в ЄРПН. Джерело фінансування: кошти підприємства Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 жовтня 2020 14:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2020 14:03
Допорогові.doc
01 жовтня 2020 14:03
Додаток_4.docx
01 жовтня 2020 14:03
Додаток_3.doc
01 жовтня 2020 14:03
Додаток_2.pdf
01 жовтня 2020 14:03
Додаток_1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Термін виконання робіт
Дата подання: 02 жовтня 2020 14:56
Дата відповіді: 05 жовтня 2020 16:32
Графіком "Терміни і етапність виконання робіт" передбачено термін виконання робіт 5 місяців, але не пізніше 10.12.2020г. З огляду на час проведення тендерних процедур, фактичний час виконання робіт складе не більше 2 місяців. Просимо повідомити чи будуть перенесені терміни виконання робіт.
Відповідь: Відповідно до п. 32 завдання на проєктування (додаток 2 ДЗ) термін виконання робіт складає 2,5 міс., фактичний термін, з врахуванням тендерних процедур, складе орієнтовно до 2-х місяців. Перенесення термінів виконання проєктних робіт на даних час не планується.
Підтвердження позитивного досвіду
Дата подання: 07 жовтня 2020 14:43
Дата відповіді: 07 жовтня 2020 15:20
Згідно п. 3.3.8 Інформаціїї Учасникам мають бути надані листи, як мінімум один, від попередніх підприємств - Замовників в довільній формі про наявність у Учасника позитивного досвіду, пов’язаного із зазначеними в завдані на проектування роботами. Про які саме листи йдеться мова? Чи буде вважатися вимога виконаною, якщо учасник у складі своєї пропозиції надасть, як підвердження позитивного досвіду виконання аналогічних робіт, листи-відгуки від підприємств-Замовників, які були надані учаснику в момент закінчення робіт за договорами?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Надання листів-відгуків від підприємств-Замовників, що були надані учаснику в момент закінчення робіт за договорами, буде достатнім для виконання вимог Замовника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 жовтня 2020 12:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАТОМЕНЕРГОПРОЕКТ" 315 000,00
UAH
249 999,00
UAH
Документи
ТОВ "ХПКІ "ТЕП-СОЮЗ" 350 000,00
UAH
250 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

13 жовтня 2020 15:59
Електронний підпис
13 жовтня 2020 14:57
8. Досвід+відгуки.pdf
13 жовтня 2020 14:57
7. Довідка ЯРБ+допуски.pdf
13 жовтня 2020 14:57
5. Довідка МТБ.pdf
13 жовтня 2020 14:57
4. Технічна пропозиція.pdf
13 жовтня 2020 14:57
1. Лист-заявка.pdf

Публічні документи

13 жовтня 2020 14:55
Електронний підпис
13 жовтня 2020 14:49
003_Технічна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАТОМЕНЕРГОПРОЕКТ"

ТОВ "ХПКІ "ТЕП-СОЮЗ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УКРАТОМЕНЕРГОПРОЕКТ"
#35856638
Переможець 249 999,00
UAH
16 жовтня 2020 16:46

Документи

16 жовтня 2020 16:46
Електронний підпис
16 жовтня 2020 16:46
82-20-СпЗ_АК.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2020 16:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАТОМЕНЕРГОПРОЕКТ"
#35856638
249 999,00
UAH
Документи

Документи

16 жовтня 2020 16:46
Електронний підпис
16 жовтня 2020 16:46
82-20-СпЗ_АК.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 квітня 2021 11:51
Договір.pdf укладений
05 листопада 2020 09:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 листопада 2020 — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 299 998,80
UAH (в тому числі ПДВ 49 999,80 UAH)