Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул.Шкільній, 10а, в с.Онопріївка Тальнівського району - капітальний ремонт
Очікувана вартість
1 717 681,20 UAH
UA-2020-10-01-000819-c af4d384dc3124e1bb74b2981cc8a817b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мацко Олександр Францович

+380472500286 40422357@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40422357
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Хрещатик, 223
Контактна особа: Мацко Олександр Францович
+380472500286
40422357@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 жовтня 2020 10:15
Звернення за роз’ясненнями: до 07 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 жовтня 2020 22:00
Початок аукціону: 19 жовтня 2020 15:57
Очікувана вартість: 1 717 681,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 588,41 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу, бути безумовною та безвідкличною. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 8 500,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти робочих днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Умови повернення забезпечення тендерної пропозиції учаснику зазначаються відповідно до Закону. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Довідка повинна містити назву та номер закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу, номер та дату банківської гарантії. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул.Шкільній, 10а, в с.Онопріївка Тальнівського району - капітальний ремонт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20412, Україна, Черкаська область, с.Онопріївка Тальнівського району, вул.Шкільна, 10а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Відповідно до чинного законодавства, при наявності бюджетних призначень Замовник надає Підряднику попередню оплату у розмірі до 100% вартості річного обсягу робіт на строк до 12 місяців, але не більше строку дії договору, шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку протягом 10 робочих днів з дня отримання рахунку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником з таких рахунків на цілі передбачені для виконання даного договору (на оплату матеріалів, конструкцій, виробів, обладнання та устаткування, оплату договорів субпідряду (в тому числі надання попередньої оплати субпідрядникам), виплату заробітної плати, оплату робіт і послуг, які необхідні для виконання даного договору, сплату податків, зборів та здійснення інших оплат необхідних для виконання договору підряду). Датою надання попередньої оплати вважається дата зарахування коштів на небюджетний рахунок Підрядника, відкритий на його ім’я в органах Державної казначейської служби. Ненадання попередньої оплати не впливає на строк виконання робіт за Договором. Підрядник зобов’язується використати отриману попередню оплату в визначений строк, що буде підтверджено документами, визначеними в п. 4.3 цього Договору. По закінченню терміну використання попередньої оплати, невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику у той же день. Після отримання попередньої оплати у сумі менше ніж 100% вартості річного обсягу робіт Підрядник має право надавати до оплати документи, визначені у п. 4.3. Договору та отримувати проміжні платежі не зараховуючи суми, вказані у таких документах в погашення отриманої попередньої оплати. Залік попередньої оплати здійснюється на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт - форма КБ-2в, довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат –форма № КБ-3. Аванс 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 жовтня 2020 10:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2020 10:15
логотип Онопріївка.pdf
01 жовтня 2020 10:15
Додаток 5 Гарантії.docx
01 жовтня 2020 10:15
Додаток 4 Проект договору.docx
01 жовтня 2020 10:15
Додаток 3 Технічне завдання.doc
01 жовтня 2020 10:15
Додаток 2 Критерії оцінки.docx
01 жовтня 2020 10:15
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx
01 жовтня 2020 10:15
ТД.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 жовтня 2020 16:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "КАЙЛАС-УМАНЬ" 1 717 681,20
UAH з ПДВ
1 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УМАНЬРЕМБУД 2" 1 670 000,00
UAH з ПДВ
1 631 790,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК СПЕЦПРОМБУД" 1 686 634,08
UAH з ПДВ
1 631 797,14
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК РЕСТАЛ" 1 704 509,00
UAH з ПДВ
1 631 798,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Навітехсервіс 1 717 660,20
UAH з ПДВ
1 717 660,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 жовтня 2020 13:07
Електронний підпис
31 жовтня 2020 13:06
Довідка з МВС.pdf
31 жовтня 2020 13:06
Довідка ч.2 ст. 17 Закону.pdf
31 жовтня 2020 13:05
Довідка субпідряд.pdf
31 жовтня 2020 13:05
Довідка ч.1 ст. 17 Закону.pdf
16 жовтня 2020 17:26
Електронний підпис
16 жовтня 2020 17:23
Проект договору.pdf
16 жовтня 2020 17:23
Статут.pdf
16 жовтня 2020 17:23
Працівники.pdf
16 жовтня 2020 17:23
Обладнання.pdf
16 жовтня 2020 17:23
Аналогiчний_досвiд.pdf
16 жовтня 2020 17:23
Технічне завдання.pdf
16 жовтня 2020 17:23
Пропозиція.pdf
16 жовтня 2020 17:23
Пояснювальна записка.pdf
16 жовтня 2020 17:23
Платіжне доручення.pdf
16 жовтня 2020 17:23
Об'єктний кошторис.pdf
16 жовтня 2020 17:23
Лист гарантія.pdf
16 жовтня 2020 17:23
Календарний графік.pdf
16 жовтня 2020 17:23
Договірна ціна.pdf
16 жовтня 2020 17:23
Виписка з банку.pdf
16 жовтня 2020 17:23
Garantiya_8 500,00.zip
16 жовтня 2020 17:23
Договір банк.pdf
16 жовтня 2020 17:23
Лiцензiя.pdf
16 жовтня 2020 17:23
201.imd

Публічні документи

17 жовтня 2020 14:57
Електронний підпис
17 жовтня 2020 14:51
Тендерна пропозиція.PDF
17 жовтня 2020 14:51
Лист-гарантія.PDF
17 жовтня 2020 14:51
табл.6.PDF
17 жовтня 2020 14:51
Працівники.pdf
17 жовтня 2020 14:51
Проект договору.PDF
17 жовтня 2020 14:51
Лист Додаток4.PDF
17 жовтня 2020 14:51
Лист гарантія.PDF
17 жовтня 2020 14:51
Довідка місце обліку.PDF
17 жовтня 2020 14:51
Довідки закон с.17.PDF
17 жовтня 2020 14:51
Лист субпідряд.PDF
17 жовтня 2020 14:51
26.imd
17 жовтня 2020 14:51
Захист довкілля.PDF
17 жовтня 2020 14:51
паспорт.PDF
17 жовтня 2020 14:51
статут (1).PDF
17 жовтня 2020 14:51
протокол.PDF
17 жовтня 2020 14:51
ПДВ.PDF
17 жовтня 2020 14:51
Ліцензія.PDF
17 жовтня 2020 14:51
Виписка 20222.pdf

Публічні документи

16 жовтня 2020 18:32
Електронний підпис
16 жовтня 2020 18:30
Посвідчення ОП.pdf
16 жовтня 2020 18:30
ПВР.pdf
16 жовтня 2020 18:30
ОК.pdf
16 жовтня 2020 18:30
наказ токар.pdf
16 жовтня 2020 18:30
Наказ ОП.pdf
16 жовтня 2020 18:30
Наказ Лескович С.pdf
16 жовтня 2020 18:30
Наказ красноштан.pdf
16 жовтня 2020 18:30
Наказ Коротюк.pdf
16 жовтня 2020 18:30
наказ Директор.pdf
16 жовтня 2020 18:30
ЛК.pdf
16 жовтня 2020 18:30
Ліцензія оригінал.pdf
16 жовтня 2020 18:30
Лист посадова особа.pdf
16 жовтня 2020 18:30
Інші.pdf
16 жовтня 2020 18:30
Інвентарні картки.pdf
16 жовтня 2020 18:30
ЗП.pdf
16 жовтня 2020 18:30
ЗВ.pdf
16 жовтня 2020 18:30
ДЦ.pdf
16 жовтня 2020 18:30
Договори ЦПХ.pdf
16 жовтня 2020 18:30
Договора оренди камаз.pdf
16 жовтня 2020 18:30
Договір.pdf
16 жовтня 2020 18:30
Договір Делікат.pdf
16 жовтня 2020 18:30
Довідка субпідрядники.pdf
16 жовтня 2020 18:30
Довідка ст 17.pdf
16 жовтня 2020 18:30
Довідка працівники.pdf
16 жовтня 2020 18:30
Довідка обладнання.pdf
16 жовтня 2020 18:30
Довідка досвід.pdf
16 жовтня 2020 18:30
Диплом Лескович С.pdf
16 жовтня 2020 18:30
Диплом Коротюк.pdf
16 жовтня 2020 18:30
ВРЛК.pdf
16 жовтня 2020 18:30
ВІДГУК Кардіоцентр.pdf
16 жовтня 2020 18:30
Відгук Делікат.pdf
16 жовтня 2020 18:30
Адмін загальновир.pdf
16 жовтня 2020 18:30
59.imd

Публічні документи

17 жовтня 2020 11:37
Електронний підпис
17 жовтня 2020 11:36
довідка покриття.pdf
17 жовтня 2020 11:36
виписка по рахунку.pdf
17 жовтня 2020 11:36
158.imd
17 жовтня 2020 11:36
9 Лист-гарантія.pdf
17 жовтня 2020 11:36
8 Тендерна пропозиція.pdf
17 жовтня 2020 11:36
6 Пояснювальна записка.pdf
17 жовтня 2020 11:36
5 Дозвіл Ліцензія.pdf
17 жовтня 2020 11:36
3 Наявнии_ досвід.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "КАЙЛАС-УМАНЬ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УМАНЬРЕМБУД 2"

ТОВ "БК СПЕЦПРОМБУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК РЕСТАЛ"

ТОВ Навітехсервіс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "КАЙЛАС-УМАНЬ"
#34571691
Відхилено 1 500 000,00
UAH з ПДВ
20 жовтня 2020 14:51
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УМАНЬРЕМБУД 2"
#41041022
Переможець 1 631 790,00
UAH з ПДВ
26 жовтня 2020 08:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 жовтня 2020 08:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УМАНЬРЕМБУД 2"
#41041022
1 631 790,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 20:40
Електронний підпис укладений
24 вересня 2021 20:48
ДУ _5 від 23.09.2021.pdf зміни до договору
24 вересня 2021 20:46
Електронний підпис укладений
07 квітня 2021 13:09
ДУ _4 від 06.04.21.pdf зміни до договору
07 квітня 2021 13:08
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 09:32
Дод. угода від 31.12.2020 Онопріївка.pdf зміни до договору
06 січня 2021 09:08
Електронний підпис укладений
17 листопада 2020 16:45
Договір 94 від 12.11.2020.pdf укладений
17 листопада 2020 16:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Ціна цього Договору становить 1 631,790 тис. грн. (один мільйон шістсот тридцять одна тисяча сімсот дев’яносто гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 271,965 тис. грн. та визначається на підставі Договірної ціни. 2. У зв’язку зі зменшенням обсягу робіт у 2020 році, внести зміни до пункту 3.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 1 631,790 тис. грн. (один мільйон шістсот тридцять одна тисяча сімсот дев’яносто гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 271,965 тис. грн. та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток № 2 до Договору). У тому числі вартість робіт по Договору на 2020 рік становить 0,00 тис. грн. У тому числі вартість робіт по Договору на 2021 рік становить 1 631,790 тис. грн. У тому числі за рахунок: - субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості – 1 459,2054 тис. грн.; - субвенції з місцевого бюджету на співфінансування інвестиційних проектів – 172,5846 тис. грн. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання лише після надходження відповідних коштів на його рахунок. Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації, є твердою і визначається відповідно до результатів тендеру. Договірні зобов’язання за даним договором виникають відповідно до вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених бюджетних асигнувань, узятих на облік органами Державного казначейства України. Сума договору на поточний рік може бути змінена в залежності від реального фінансування..» 3. Викласти Додаток 4. План фінансування будівництва (на 2021 рік) та Додаток 5: Календарний план виконання робіт до Договору в новій редакції. 4.Відповідно до пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» внести зміни до пункту 10.1. до цього Договору та викласти їх в наступній редакції: «10.1. Цей Договір набуває чинності з дати його укладання і діє до 31.12.2021, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим договором.» 5. Виключити пункт 5.10. « Страхування ризиків» з цього Договору. 6. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору та вважається укладеною з дати її підписання і скріплення підписів Сторін печатками та діє до повного виконання зобов’язань за Договором. 7. Інші умови Договору, не порушені цією додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 8. Кожна Сторона несе повну відповідальність за правильність вказаних нею у цій додатковій угоді реквізитів, іншої інформації, та зобов’язується своєчасно у письмовій формі повідомляти іншу Сторону про їх зміну, а у разі неповідомлення несе ризик настання пов’язаних з цим несприятливих наслідків. 9. Ставлячи свій підпис, Сторони підтверджують згоду на укладення цієї додаткової угоди та факт повного розуміння її умов і термінології. 10. Ця додаткова угода укладена у двох оригінальних примірниках по одному для кожної із Сторін, що мають однакову юридичну силу. 11. Реквізити та підписи сторін.
Номер договору про закупівлю: 94
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Викласти пункт 3.1. в такій редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 1 631,790 тис. грн. (один мільйон шістсот тридцять одна тисяча сімсот дев’яносто гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 271,965 тис. грн. та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток № 2 до Договору). Вартість робіт по Договору наа 2020 рік становить 0,00 тис.грн. Вартість робіт по Договору на 2021 рік становить 1 631,790 тис.грн. У тому числі числі за рахунок: - субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості – 1 459,2054 тис. грн.; - субвенції з місцевого бюджету на співфінансування інвестиційних проектів – 172,5846 тис. грн. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання лише після надходження відповідних коштів на його рахунок. Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації, є твердою і визначається відповідно до результатів тендеру. Договірні зобов’язання за даним договором виникають відповідно до вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених бюджетних асигнувань, узятих на облік органами Державного казначейства України. Сума договору на поточний рік може бути змінена в залежності від реального фінансування.» 2. Викласти Додаток 4. План фінансування будівництва (на 2021 рік) та Додаток 5: Календарний план виконання робіт до Договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 94
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Викласти пункт 3.1. в такій редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 1 631,790 тис. гри (один мільйон шістсот тридцять одна тисяча сімсот дев'яносто гривень 00 коп.). у тому числі ПДВ 271.965 тис. грн. та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток № 2 до Договору). Вартість робіт по Договору на 2020 рік становить 0,00 тис. грн. Вартість робіт по Договору на 2021 рік становить 1 631,790 тис. грн. У тому числі за рахунок: субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров'я у сільській місцевості - 1 459,2054 тис. грн; субвенції з місцевого бюджету на співфінансування інвестиційних проектів - 1 72,5846 тис. грн. Замовник бере на себе фінансові зобов'язання лише після надходження відповідних коштів на його рахунок. Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації, є твердою і визначається відповідно до результатів тендеру. Договірні зобов'язання за даним договором виникають відповідно до вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених бюджетних асигнувань, узятих на облік органами Державного казначейства України. Сума договору на поточний рік може бути змінена в залежності від реального фінансування..» 2. Викласти Додаток 4: План фінансування будівництва (на 2021 рік) та Додаток 5: Календарний план виконання робіт до Договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 94
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 листопада 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 631 790,00
UAH (в тому числі ПДВ 271 938,00 UAH)