Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт внутрішньої вбиральні для забезпечення належних санітарно-гігієнічних умов в Копичинецькій мистецькій школі імені Клима Чічки-Андрієнка Копичинецької міської ради Тернопільської області м.Копичинці вул.Чортківська 15, Гусятинського району Тернопільської області
Очікувана вартість
170 998,80 UAH
UA-2020-10-01-000003-a fc5dedd16595469e82e4e29477ef90e3
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Петро Корінь

+380969160404 kopychyntsiosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, СІМ'Ї, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КОПИЧИНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42973800
Місцезнаходження: 48260, Україна , Тернопільська обл., Гусятинський р-н., м. Копичинці, вул. 22 Січня, буд. 29
Контактна особа: Петро Корінь
+380969160404
kopychyntsiosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 жовтня 2020 00:14
Звернення за роз’ясненнями: до 07 жовтня 2020 00:01
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 жовтня 2020 00:01
Початок аукціону: 13 жовтня 2020 12:05
Очікувана вартість: 170 998,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,58%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт внутрішньої вбиральні для забезпечення належних санітарно-гігієнічних умов в Копичинецькій мистецькій школі імені Клима Чічки-Андрієнка Копичинецької міської ради Тернопільської області м.Копичинці вул.Чортківська 15, Гусятинського району Тернопільської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48260, Україна, Тернопільська область, м. Копичинці, вул.Чортківська 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунок Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи у термін на протязі 30-ти (тридцяти) робочих днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані роботи здійснюються при отриманні Замовником коштів з місцевого бюджету на виконання цих робіт. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 жовтня 2020 00:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2020 00:15
Оголошення по спрощеній закупівлі Муз 170.doc
01 жовтня 2020 00:14
Додаток 3 Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-01-000003-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ЕКСПО-БУДРЕСУРС", Код ЄДРПОУ:37943533
Дата подання: 21 жовтня 2020 21:30
Вимога
Вимога до Замовника надати додаткову інформацію про причини відхилення пропозиції ПП "ЕКСПО-БУДРЕСУРС"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 жовтня 2020 19:25
Надаємо додаткову аргументацію щодо причин невідповідності Вашої пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а саме: 1) Від учасників вимагалось подання довідки у довільній формі щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання (освіту) та досвід (стаж роботи) для виконання робіт зазначених в оголошенні, а також належно завірені копії документів, що підтверджує трудові відносини працівника з Учасником Учасником. ПП "ЕКСПО-БУДРЕСУРС" надало довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, а також документи що підтверджують трудові та цивільно-правові відносини з фізичними особами. Частина осіб які будуть залучені до виконнання робіт по спрощеній закупівлі (Кочмар Р.Р. та Поліщук П.М.) згідно документів учасника будуть залучаються до виконання робіт за цивільно правовими угодами, тобто угодами згідно цивільного права, а не трудового законодавства що саме вимагалось в оголошені про проведення спрощеної закупівлі. Тому в цій частині пропозиція учасника спрощеної закупівлі не відповідала оголошенню про проведення спрощеної закупівлі.
2) Від учасників також вимагалось подання документів щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів та завірені належним чином копії договорів та документи, що підтверджують виконання таких договорів (акти виконаних робіт). Згідно поданих документів ПП "ЕКСПО-БУДРЕСУРС" надало договори щодо проведення капітальних ремонтів, що не в повному мірі являлись аналогічними договорами, а також не виконанні в повному обсязі, що свідчить з поданих документів, а саме:
- договір №19/4 від 19.04.2018 р на суму 798086,00 грн. виконаний згідно актів на суму 240935,00 грн.;
-договір №20/3 від 20.03.2019 р. на суму 1166323,00 грн виконаний згідно актів на суму 1111530,00 грн.
-договір №13/1 від 13.07.2018 р. на суму 1287455,00 грн. виконаний згідно актів на суму 1006763,00 грн.
Додаткових угод до вказаних договорів щодо зменшення суми договору не представлено.
Листи відгуки не вимагалися згідно оголошення закупівлі. Подані листи відгуки не містять обгрунтованої інформації щодо виконання в повіній мірі договорів (посилання на додаткові акти, коригування суми договору чи проектно-кошторисної документації).
Подані документи учасником свідчать про неповне виконання аналогічних договорів. Тому в цій частині пропозиція учасника спрощеної закупівлі також не відповідала оголошенню про проведення спрощеної закупівлі.
Крім того дана закупівля проводиться за спрощеною закупівлею, а не відкритими торгами, а тому ваші посилання в вимозі на ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі" є безпідставними.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

21 жовтня 2020 21:30
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 жовтня 2020 12:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ЕКСПО-БУДРЕСУРС" 136 700,00
UAH з ПДВ
109 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКОКОМУНСЕРВІС ЕКС" 149 624,00
UAH з ПДВ
110 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 жовтня 2020 12:01
Електронний підпис
11 жовтня 2020 11:59
Реєстр документів.pdf
11 жовтня 2020 11:59
32. Оригінал Опису.pdf
11 жовтня 2020 11:59
31. Оригінал Статуту.pdf
11 жовтня 2020 11:59
30. Оригінал ліцензії.pdf
11 жовтня 2020 11:59
26. Проект договору..pdf
11 жовтня 2020 11:59
18. Цінова пропозиція..pdf

Публічні документи

09 жовтня 2020 11:30
Електронний підпис
09 жовтня 2020 11:30
Cтатут.pdf
09 жовтня 2020 11:30
Цінов проп, довідки.PDF
09 жовтня 2020 11:30
Технічне завдання.PDF
09 жовтня 2020 11:30
Накази працівники.PDF
09 жовтня 2020 11:30
Накази працівники 2.PDF
09 жовтня 2020 11:30
Наказ на директора.PDF
09 жовтня 2020 11:30
Договір сухостав.pdf
09 жовтня 2020 11:30
Договір Музична.PDF
09 жовтня 2020 11:30
Договір гадинківці.pdf
09 жовтня 2020 11:30
Витяг ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ЕКСПО-БУДРЕСУРС"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКОКОМУНСЕРВІС ЕКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ЕКСПО-БУДРЕСУРС"
#37943533
Відхилено 109 800,00
UAH з ПДВ
20 жовтня 2020 22:10
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКОКОМУНСЕРВІС ЕКС"
#32967015
Переможець 110 000,00
UAH з ПДВ
26 жовтня 2020 20:02

Документи

20 жовтня 2020 22:10
Електронний підпис
20 жовтня 2020 22:07
прот муз.jpg

Документи

26 жовтня 2020 20:02
Електронний підпис
26 жовтня 2020 20:01
Прот ріш ЕКО.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 жовтня 2020 20:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКОКОМУНСЕРВІС ЕКС"
#32967015
110 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 жовтня 2020 20:02
Електронний підпис
26 жовтня 2020 20:01
Прот ріш ЕКО.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 16:53
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2020 10:54
Договір музична.PDF укладений
29 жовтня 2020 10:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 110 000,00
UAH