Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бухгалтерські та аудиторські послуги (Аудиторські послуги)
Accounting and auditing services (Аuditing services)
Accounting and auditing services (Аuditing services)
Очікувана вартість
14 752 500,00 UAH
UA-2020-09-30-006841-a ● 814b91ee27454f8eb99bd08db2b1a9f5
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42795490 |
Вебсайт: | https://tsoua.com/ |
Місцезнаходження: | 01010, Україна , Київська область обл., Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 7, ПОВЕРХ 16 |
Контактна особа: |
Ажгіреєва Олена Вадимівна 380442397815 AZHGIREEVA-EV@TSOUA.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Limited Liability Company Gas Transmission System Operator of Ukraine |
National ID: | 42795490 |
Contact point: |
Azhgireeva Olena 380442397815 AZHGIREEVA-EV@TSOUA.COM |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 30 вересня 2020 20:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 листопада 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 10 грудня 2020 13:38 |
Очікувана вартість: | 14 752 500,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 147 525,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 442000 UAH |
Publication date: | 30 вересня 2020 20:05 |
Enquiries until: | 10 листопада 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 16 листопада 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 20 листопада 2020 15:00 |
Information
Estimated total value: | 14 752 500 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 147 525 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79210000-9: Бухгалтерські та аудиторські послуги
Scope of the procurement
Дана закупівля здійснюється у відповідності до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-09-15-002311-c згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%.
Розгорнути
Згорнути
urchase is in accordance with the HYPERLINK https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-09-15-002311-c in accordance with quality and technical specifications purchase.
Purchasing financing: Own budget (funds from business activity of the enterprise).
The language (s) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender offer may be submitted in both Ukrainian and Russian.
Evaluation criteria - the price is 100%.
in accordance with quality and technical specifications purchase.
Purchasing financing: Own budget (funds from business activity of the enterprise).
The language (s) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender offer may be submitted in both Ukrainian and Russian.
Evaluation criteria - the price is 100%.
Розгорнути
Згорнути
Purchasing financing: Own budget (funds from business activity of the enterprise).
The language (s) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender offer may be submitted in both Ukrainian and Russian.
Evaluation criteria - the price is 100%.
in accordance with quality and technical specifications purchase.
Purchasing financing: Own budget (funds from business activity of the enterprise).
The language (s) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender offer may be submitted in both Ukrainian and Russian.
Evaluation criteria - the price is 100%.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Аудиторські послуги (79212000-3)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79210000-9 — Бухгалтерські та аудиторські послуги
Аuditing services (79212000-3)
CPV: 79210000-9
Період постачання:
по 31 березня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | на підставі актів здачі-приймання наданих послуг | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 листопада 2020 13:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 листопада 2020 13:29 |
20_1111_п ТД_ЗМ4_ АУДИТ.pdf | |
12 листопада 2020 13:29 |
20_1111_п_Додаток_6.2 Забезпечення договору.pdf | |
12 листопада 2020 13:29 |
20_1111_п_6_1_Додаток 6_1_ЗМ4_Вимоги до забезпечення_Укр.pdf | |
12 листопада 2020 13:29 |
20_1111_п_ Додаток_5 Форма оцінки відповідності укр.pdf | |
12 листопада 2020 13:29 |
20_1111_п_Додаток_3 Вимоги до переможця.pdf | |
12 листопада 2020 13:29 |
20_1111_п_Додаток_4_ ЗМ1 Проект договору.pdf | |
12 листопада 2020 13:29 |
20_1111_п_Додаток_2_ЗМ4 Перелік інформації.pdf | |
12 листопада 2020 13:29 |
20_1111_п_Додаток_1 ЗМ2 Технічіні вимоги.pdf | |
12 листопада 2020 13:29 |
20_1111_п_Додаток_1.1 Гарантійний лист.pdf | |
12 листопада 2020 13:29 |
20_1111_п_ПЕРЕЛІК ЗМІН 4.pdf | |
04 листопада 2020 14:30 |
20_1111_п_ПЕРЕЛІК ЗМІН 3.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо банківської гарантії
Дата подання: 15 жовтня 2020 10:47
Дата відповіді: 19 жовтня 2020 13:49
Доброго дня!
Уточніть, будь ласка, чи буде відповідати тендерним вимогам гарантія банку, якщо у банка-гаранта є рейтинг uaAAA опублікований на порталі http://www.credit-rating.ua,
Але в його материнської іноземної компанії рейтинг не відповідає критерію («BB+»)?
Також цікавить інформація, чи буде вважатись дійсною гарантія, якщо під час її надання банк мав національний кредитний рейтинг відповідав тендерним умовам (був не нижче uaAA ), але через деякій час (наприклад через 2 місяці після проведення аукціону) національний кредитний рейтинг банку змінився на нижче за uaAA?
дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваше запитання щодо банківської гарантії повідомляємо:
Відповідно до п.2.3. Вимог до оформлення банківської гарантії Додатку 6.1. до тендерної пропозиції «у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтинг компаній Fitch, Standart & Poor’s, Moody’s не має бути нижче підвищеного інвестиційного класу («А-» або вищий).» Тому, якщо банк – гарант має чинний рейтинг за національною шкалою не нижче «uаАА» - такий банк відповідає вимогам тендерної документації
Стосовно питання щодо дійсності гарантії, повідомляємо, що всі документи, які надаються для забезпечення тендерної пропозиції, повинні бути чинними на дату подання тендерних пропозицій
Відповідно до п.2.3. Вимог до оформлення банківської гарантії Додатку 6.1. до тендерної пропозиції «у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтинг компаній Fitch, Standart & Poor’s, Moody’s не має бути нижче підвищеного інвестиційного класу («А-» або вищий).» Тому, якщо банк – гарант має чинний рейтинг за національною шкалою не нижче «uаАА» - такий банк відповідає вимогам тендерної документації
Стосовно питання щодо дійсності гарантії, повідомляємо, що всі документи, які надаються для забезпечення тендерної пропозиції, повинні бути чинними на дату подання тендерних пропозицій
Уточнення щодо пункту 2.2. Додатку 2 до ТД
Дата подання: 19 жовтня 2020 16:06
Дата відповіді: 20 жовтня 2020 12:15
Доброго дня!
у пункті 2.2. Додатку 2 до ТД вказано, що на підтвердження досвіду потрібно надати копії аудиторьських висновків ТА/АБО копії листів-відгуків.
Уточніть, будь ласка, чи достатньо буде показувати лише один із зазначених документів чи потрібно надавати обидва (і висновки і листи відгуки)?
дякую.
Відповідь: Відповідно до п.2.2.1 Додатку 2 до тендерної документації в складі своєї тендерної пропозиції учасник повинен завантажити оригінал(и) та/або електронна(і) копія(ї) та/або сканована(і) копія(ї) аудиторських висновків та звітів про прибутки та збитки та інший сукупний дохід – за результатами надання послуг для підприємств, що становлять суспільний інтерес та/або оригінал(и) та/або електронна(і) копія(ї) та/або сканована(і) копія(ї) листів відгуків від клієнтів – підприємств, що становлять суспільний інтерес. Тобто один із перелічених документів, а в разі наявності обидва.
Щодо досвіду
Дата подання: 20 жовтня 2020 15:34
Дата відповіді: 23 жовтня 2020 15:37
Добрий день!
Чи правильно ми зрозуміли, що на підтвердження досвіду про випуск єврооблігацій достатньо буде показати лише 1 проект?
Відповідь: Стосовно Вашого запитання повідомляємо, що Замовником внесено зміни в тендерну документацію
Щодо умов договору
Дата подання: 20 жовтня 2020 18:37
Дата відповіді: 23 жовтня 2020 15:37
Доброго вечора! Просимо розглянути можливість внести такі зміни до проекту договору:
• п. 3.11 – Пропонуємо додати обмеження сумою фактично виплаченого гонорару:
Загальна відповідальність Виконавця обмежується сумою винагороди, фактично виплаченої Виконавцеві за Послуги, які спричинили виникнення відповідальності.
• Для спрощення взаємодії між Замовником та Виконавцем протягом аудиту п. 3.12 пропонуємо розширити щодо можливості залучення компаній мережі Виконавця без попередньої згоди Замовника:
Виконавець має право без попередньої згоди Замовника залучати до надання послуг осіб, які входять до його аудиторської мережі. Однак лише Виконавець несе відповідальність перед Замовником за надання послуг та інші зобов’язання Виконавця за цим Договором. При цьому, Замовник не має права передавати конфіденційну інформацію, отриману за цим Договором, будь-яким особам (в тому числі компаніям, що входять до складу мережі замовника), які знаходяться на непідконтрольній Україні території, території Російської Федерації або є громадянами Російської Федерації, та/або входять до санкційних списків РНБО, OFAC (в тому числі SDN list), ЄС.
• Виключити п. 6.2.5., оскільки він, по-перше, створює загрозу для незалежності, по-друге, виходить за межі об’єму робіт з аудиту та є додатковими послугами, які згідно з законодавством для підприємств, що становлять суспільний інтерес, необхідно окремо погоджувати з аудиторським комітетом Замовника.
• Виключити п. 6.2.9., оскільки можливість відмови Замовника в односторонньому порядку в будь-який момент без будь-яких причин збільшує ризик проекту до неприйнятного.
• Розділ 6.4 доповнити можливістю розкривати інформацію компаніям аудиторської мережі Виконавця:
Виконавець має право з урахуванням вимог п. 3.12 розкривати інформацію Замовника без його згоди іншим особам, які входять до аудиторської мережі Виконавця, які можуть збирати, використовувати, зберігати або іншим чином її обробляти в різних країнах, в яких вони здійснюють свою діяльність, для цілей пов’язаних з наданням Послуг, забезпеченням дотримання нормативних вимог, перевіркою відсутності конфлікту інтересів, управлінням якістю та ризиками або веденням фінансового обліку та/або для надання інших послуг адміністративної підтримки.
• п. 6.3.9 додати обмеження щодо обов’язків з охорони конфіденційної інформації, оскільки з плином часу вона повністю втрачає свою актуальність та цінність.
Виконавець зобов'язується виконувати свої обов'язки з охорони конфіденційної інформації, передбачені цим Договором, протягом 5 років з дати її отримання незалежно від строку дії цього Договору.
Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Стосовно Вашого запитання повідомляємо, що Замовником внесено зміни в тендерну документацію
Щодо умов договору
Дата подання: 22 жовтня 2020 11:55
Дата відповіді: 23 жовтня 2020 15:38
Просимо розглянути можливість внесення змін до окремих пунктів проекту договору на підставі наведених нижче коментарів:
Пункт 3.11: Просимо передбачити можливість часткового чи неповного виконання послуг у випадках, передбачених діючим законодавством та професійними стандартами аудиту, з оплатою фактично наданих Виконавцем послуг, оскільки поточна редакція п. 3.11 певним чином суперечить діючому законодавству та Міжнародним стандартам аудиту.
Пункт 3.12: "… Послуги, визначені цим Договором, надаються виконавцем особисто".
Просимо передбачити можливість залучення спеціалістів з інших фірм-членів міжнародної мережі аудиторсько-консалтингових фірм, які не є аудиторами – таких, наприклад, як спеціалістів з оцінки основних засобів, спеціалістів з контролю якості надання послуг тощо – залучення яких може вимагатися для належного надання послуг згідно з Міжнародними стандартами аудиту.
Пункт 5.7: "Замовник не оплачує Виконавцю вартість наданих послуг та не відшкодовує Виконавцю його витрати, пов’язані з наданням послуг за цим Договором, у випадку його дострокового розірвання за ініціативи Виконавця або у випадку невиконання або неналежного виконання Виконавцем своїх зобов’язань за Договором, внаслідок яких Замовник має право вимагати відшкодування збитків"
Просимо передбачити можливість часткового чи неповного виконання послуг у випадках, передбачених діючим законодавством та професійними стандартами аудиту, з оплатою фактично наданих Виконавцем послуг, оскільки поточна редакція п. 5.7 певним чином суперечить діючому законодавству та Міжнародним стандартам аудиту.
Пункт 6.2.5: "Вимагати від Виконавця, без додаткової оплати, перевірки обґрунтованості висновків контролюючих органів, які будуть відноситися до порядку відображення в бухгалтерському обліку документів, що потрапили у вибірку аудитора (Виконавця) та відносяться до результатів наданих Виконавцем послуг"
Просимо виключити цей пункт з Договору, оскільки такі послуги є консультаційними, а не аудиторськими, і не мають чіткого визначення ані в часі, ані в обсязі виконання та/або надання аудиторських послуг.
Пункт 6.3.9: " Дотримуватися вимог, пов’язаних з охороною конфіденційної інформації та не передавати її без письмової згоди Замовника третім особам"
Просимо передбачити можливість надання інформації спеціалістам з інших фірм-членів міжнародної мережі аудиторсько-консалтингових фірм, які не є аудиторами – таким, наприклад, як спеціалісти з оцінки основних засобів, спеціалісти з контролю якості надання послуг тощо – залучення яких може вимагатися для належного надання послуг згідно з Міжнародними стандартами аудиту.
Пункт 7.3: " За порушення Виконавцем умов цього Договору щодо якості послуг, що підтверджується зокрема Актом недоліків (п. 3.9 Договору), Виконавець сплачує Замовнику штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісних послуг."
Просимо виключити цей пункт, оскільки якість аудиту перевіряється уповноваженими регуляторними органами, а поточна редакція цієї статті надає підстави для виникнення конфлікту інтересів та порушення принципів незалежності аудитора.
Пункт 7.9 та Пункт 11.2:
Пункт 7.9: " За кожен випадок розголошення (розкриття) конфіденційної інформації, вказаної в п. 11.2 Договору, винна Сторона зобов’язана сплатити на користь другої Сторони неустойку в розмірі 100 000,00 грн. (сто тисяч гривень 00 коп.), за виключенням випадків вказаних в п. 11.2."
Пункт 11.2: " Замовник і Виконавець зобов’язуються забезпечити конфіденційність відомостей щодо цього Договору."
Зважаючи на те що ці пункти є взаємопов'язаними, просимо надати роз'яснення, що саме мається на увазі під "конфіденційною інформацією" та "конфіденційністю відомостей щодо цього Договору", оскільки, як ми розуміємо, відомості щодо цього договору після закінчення процедури закупівлі стануть публічними та загальнодоступними.
Пункт 11.10 – Просимо вилучити цей пункт, оскільки надання такого роду гарантії виконання договору суперечить аудиторській практиці та принципам незалежності аудитора.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Стосовно Вашого запитання повідомляємо, що Замовником внесено зміни в тендерну документацію
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 04 грудня 2020
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42795490 |
Місцезнаходження: | 01010, Україна, Київська область обл., Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 7, ПОВЕРХ 16 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ Делойт енд Туш ЮСК | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ПрАТ КПМГ Аудит | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БДО" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 грудня 2020 18:00
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПрАТ КПМГ Аудит #31032100 |
Переможець |
7 600 000,00
UAH
|
14 грудня 2020 16:53
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 12 грудня 2020 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2024 09:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 липня 2022 14:40
|
КПМГ Договір 2101000010 від 30.12.2020 додаткова угода.pdf | зміни до договору |
15 липня 2022 14:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 квітня 2021 09:11
|
Додаткова угода №1 від 31.03.2021 (1).pdf | зміни до договору |
02 квітня 2021 09:11
|
повідомлення (1).pdf | зміни до договору |
02 квітня 2021 09:11
|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2021 13:31
|
Договір_2101000016_30-12-2020 .pdf | укладений |
05 січня 2021 13:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Цей Договір набирає чинності з моменту підписання його Сторонами і діє в частині надання Послуги 1 до 09 квітня 2021 року, в частині надання Послуги 2 до 31 березня 2022 року, а в частині проведення розрахунків - до повного виконання Сторонами зобов’язань |
Номер договору про закупівлю: | 2101000016 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 15 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 2101000016 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |