Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Гумові вироби» за кодом ДК 021-2015: 19510000-4 (Гумові вироби різні в тому числі для автотранспорту).
Очікувана вартість
29 716,47 UAH
UA-2020-09-30-006735-a 22f925d2f1684658876edffb508c6afe
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Колесник Вікторія Володимирівна

(048) 729-35-44 VVKO@ODS.USPA.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Одеська філія ДП "АМПУ"
Код ЄДРПОУ: 38728457
Місцезнаходження: 65026, Україна , Одеська обл., Одеса, Митна пл. 1
Контактна особа: Колесник Вікторія Володимирівна
(048) 729-35-44
VVKO@ODS.USPA.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 38727770

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 вересня 2020 18:53
Звернення за роз’ясненнями: до 18 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2020 10:30
Початок аукціону: 29 жовтня 2020 14:14
Очікувана вартість: 29 716,47 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 297,16 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 800 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19510000-4: Гумові вироби


«Гумові вироби» за кодом ДК 021-2015: 19510000-4 (Гумові вироби різні в тому числі для автотранспорту).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт.
Гумові вироби різні (щітка скла ліва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65003, Україна, Одеська область, Одеса, Андрієвського,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 19510000-4 — Гумові вироби
3 шт.
Гумові вироби різні (щітка скла права)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65003, Україна, Одеська область, Одеса, Андрієвського,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 19510000-4 — Гумові вироби
2 шт.
Гумові вироби різні (Патрубок радіатора № 1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65003, Україна, Одеська область, Одеса, Андрієвського,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 19510000-4 — Гумові вироби
2 шт.
Гумові вироби різні (Ремінь клиновий генератора)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65003, Україна, Одеська область, Одеса, Андрієвського,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 19510000-4 — Гумові вироби
1 шт.
Гумові вироби різні (Патрубок радіатора № 2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65003, Україна, Одеська область, Одеса, Андрієвського,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 19510000-4 — Гумові вироби
2 шт.
Гумові вироби різні (Водяна перепускна трубка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65003, Україна, Одеська область, Одеса, Андрієвського,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 19510000-4 — Гумові вироби
2 шт.
Гумові вироби різні (Сайлентблок важеля задній нижній)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65003, Україна, Одеська область, Одеса, Андрієвського,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 19510000-4 — Гумові вироби
1 шт.
Гумові вироби різні (Щітка склоочисника задня)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65003, Україна, Одеська область, Одеса, Андрієвського,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 19510000-4 — Гумові вироби
2 шт.
Гумові вироби різні (Ремінь поліклиновій)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65003, Україна, Одеська область, Одеса, Андрієвського,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 19510000-4 — Гумові вироби
2 шт.
Гумові вироби різні (Щітка склоочисника права)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65003, Україна, Одеська область, Одеса, Андрієвського,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 19510000-4 — Гумові вироби
2 шт.
Гумові вироби різні (Щітка склоочисника ліва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65003, Україна, Одеська область, Одеса, Андрієвського,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 19510000-4 — Гумові вироби
2 шт.
Гумові вироби різні (Ремінь приводний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65003, Україна, Одеська область, Одеса, Андрієвського,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 19510000-4 — Гумові вироби
2 шт.
Гумові вироби різні (Ремінь генератора зубчастий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65003, Україна, Одеська область, Одеса, Андрієвського,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 19510000-4 — Гумові вироби
2 шт.
Гумові вироби різні (Щітка склоочисника права)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65003, Україна, Одеська область, Одеса, Андрієвського,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 19510000-4 — Гумові вироби
2 шт.
Гумові вироби різні (Щітка склоочисника ліва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65003, Україна, Одеська область, Одеса, Андрієвського,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 19510000-4 — Гумові вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Товар здійснюється шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця протягом 15 (п'ятнадцяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної на Товар та на підставі отриманого Покупцем оригіналу належним чином оформленого рахунку від Постачальника.Влавні кошти підприємства Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2020 14:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП КІРИЩУК СЕРГІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ 23 825,00
UAH
21 990,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСАВТОДЕТАЛЬСЕРВІС" 26 254,21
UAH
22 000,00
UAH
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗАДУНАЙСЬКА ГАЛИНА МИКОЛАЇВНА 29 716,47
UAH
29 716,47
UAH
Документи

Публічні документи

27 жовтня 2020 10:40
Електронний підпис
27 жовтня 2020 10:38
Порівняльна таблиця.pdf
27 жовтня 2020 10:38
Дог _ 328-20 від 02.09.2020 3431.pdf
27 жовтня 2020 10:38
Довідка ст 17 Закону.pdf
27 жовтня 2020 10:38
Цінова пропозиція.pdf
27 жовтня 2020 10:38
Форма письмової згоди.pdf
27 жовтня 2020 10:38
Довідка довкілля.pdf
27 жовтня 2020 10:37
Реєстр.pdf
27 жовтня 2020 10:37
Гарантии_29 716.47грн.rar
27 жовтня 2020 10:37
Проект договору.pdf

Публічні документи

27 жовтня 2020 09:22
Електронний підпис
27 жовтня 2020 09:22
Електронний підпис
27 жовтня 2020 09:21
Електронний підпис
27 жовтня 2020 09:21
статут с визой.pdf
27 жовтня 2020 09:21
Рисунок.jpg
27 жовтня 2020 09:21
Рисунок (9).jpg
27 жовтня 2020 09:21
Рисунок (8).jpg
27 жовтня 2020 09:21
Рисунок (8) (009)54.jpg
27 жовтня 2020 09:21
Рисунок (7).jpg
27 жовтня 2020 09:21
Рисунок (6).jpg
27 жовтня 2020 09:21
Рисунок (5).jpg
27 жовтня 2020 09:21
Рисунок (5) (003)договор.jpg
27 жовтня 2020 09:21
Рисунок (4).jpg
27 жовтня 2020 09:21
Рисунок (3).jpg
27 жовтня 2020 09:21
Рисунок (2).jpg
27 жовтня 2020 09:21
Рисунок (12).jpg
27 жовтня 2020 09:21
Рисунок (11).jpg
27 жовтня 2020 09:21
Рисунок (10).jpg
27 жовтня 2020 09:21
Рисунок (004)65.jpg
27 жовтня 2020 09:21
Рисунок (004) видаткова.jpg
27 жовтня 2020 09:21
Протокол №19 стр2.jpeg
27 жовтня 2020 09:21
Протокол №19 стр 1.jpeg
27 жовтня 2020 09:21
Приказ на директора.jpeg
27 жовтня 2020 09:21
отзыв.pdf
27 жовтня 2020 09:21
НДС.jpeg
27 жовтня 2020 09:21
Витяг стр2.jpeg
27 жовтня 2020 09:21
Витяг стр1.jpeg

Публічні документи

27 жовтня 2020 15:40
техн. специф..pdf
27 жовтня 2020 15:40
ст 17.pdf
27 жовтня 2020 15:40
лист згода.pdf
27 жовтня 2020 15:40
довкіл..pdf
27 жовтня 2020 15:40
довідка.pdf
27 жовтня 2020 15:40
відом. про учас.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КІРИЩУК СЕРГІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСАВТОДЕТАЛЬСЕРВІС"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗАДУНАЙСЬКА ГАЛИНА МИКОЛАЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП КІРИЩУК СЕРГІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ
#3333004615
Відхилено 21 990,00
UAH
26 листопада 2020 18:12
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСАВТОДЕТАЛЬСЕРВІС"
#36109649
Відхилено 22 000,00
UAH
09 грудня 2020 16:22
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 грудня 2020 16:19
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗАДУНАЙСЬКА ГАЛИНА МИКОЛАЇВНА
#1969501209
Відхилено 29 716,47
UAH
14 грудня 2020 16:28
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 грудня 2020 16:26

Документи

26 листопада 2020 18:11
Електронний підпис
06 листопада 2020 08:38
Електронний підпис
06 листопада 2020 08:38
4.1. Протокол продовження.docx

Вимога про усунення невідповідностей

1) Перелік виявлених невідповідностей: В порушення вимог пп.1.1. п.1 Додатку 1 до тендерної документації учасником не надано аналогічний договір від 27.04.2017 №ТМО-129/17 в повному обсязі вказаний в листі від 19.10.2020 №411. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 1.1. пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації Учасник повинен надати «Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (обов'язково зазначити: найменування, місцезнаходження, контактний телефон та код ЄДРПОУ/ ідентифікаційний код контрагента; предмет договору; номер, дату укладення договору та відомості про виконання договору). Копія договору(ів) із невід’ємними частинами, зазначеного(их) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів);» 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати копію договору(ів) із невід’ємними частинами, зазначеного(их) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); Відповідно до ч.9 ст. 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.

Вимога про усунення невідповідностей

за результатами розгляду інформації та/або документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі Фізична особа-підприємець Задунайська Галина Миколаївна кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та документів, наданих на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, встановлено наступне. 1) Перелік виявлених невідповідностей: В порушення вимог пп.1.1. п.1 Додатку 1 до тендерної документації учасником не надано лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів). Копія договору(ів) із невід’ємними частинами, зазначеного(их) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); копія документу(ів), передбаченого(их) умовами такого(их) договору(ів) (акт або інший документ), що підтверджує(ють) продаж (поставку) товару за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); копія позитивного(их) листа(ів)-відгуку(ів) від контрагента за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів). В порушення вимог пп.3.4. п.3 Додатку 1 до тендерної документації учасником не підтверджено повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 1.1. пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації Учасник повинен надати «Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (обов'язково зазначити: найменування, місцезнаходження, контактний телефон та код ЄДРПОУ/ ідентифікаційний код контрагента; предмет договору; номер, дату укладення договору та відомості про виконання договору). Копія договору(ів) із невід’ємними частинами, зазначеного(их) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів);» Підпункт 3.4. п.3 Додатку 1 до Тендерної документації повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі - юридичної особи підтверджуються: 1. для керівника учасника - документом, який підтверджує обрання/призначення керівника (з наданням повноважень на вчинення правочину (укладання договору) в разі наявності обмежень щодо вчинення такого правочину (укладання договору) згідно установчих (статутних) документів): протокол зборів засновників підприємства/виписка з протоколу зборів засновників та наказ про призначення, строковий трудовий договір, міжнародний контракт тощо. 2. для особи (яка не є керівником учасника), яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі: 2.1. документ, який підтверджує обрання/призначення керівника (протокол зборів засновників підприємства/виписка з протоколу зборів засновників та наказ про призначення, строковий трудовий договір, міжнародний контракт тощо); 2.2. довіреність із зазначенням обсягу повноважень, прізвіща, імені та по батькові уповноваженої особи, зразку підпису уповноваженої особи, терміну дії.Повноваження особи, яку уповноважено учасником-фізичною особою, представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі підверджуються довіреністю, посвідченою в установленому законодавством порядку. Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена на підписання договору про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про уповноважену особу та повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та зразок підпису. В разі наявності в установчому документі певних обмежень (за сумою, строком і т.і.) надається також документ (протокол, дозвіл, рішення тощо), який дає право на укладання договору. У разі наявності обмежень по сумі виражених не в грошовому еквіваленті, а в будь-якому іншому показнику (наприклад: відсоток від чистого прибутку, відсоток від вартості активів за даними останньої річної звітності, відсоток від вартості чистих активів станом на кінець попереднього кварталу (для ТОВ і ТДВ відповідно до ст. 44 ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю») та інше), Учасник надає відповідний документ, в якому міститься необхідна та достатня інформація для перевірки Замовником повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання договору (наприклад: протокол, дозвіл, рішення, річна звітність, квартальна звітність, аудиторський звіт і т.і.). 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів). Копія договору(ів) із невід’ємними частинами, зазначеного(их) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); копія документу(ів), передбаченого(их) умовами такого(их) договору(ів) (акт або інший документ), що підтверджує(ють) продаж (поставку) товару за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); копія позитивного(их) листа(ів)-відгуку(ів) від контрагента за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів). Надати для керівника учасника - документом, який підтверджує обрання/призначення керівника (з наданням повноважень на вчинення правочину (укладання договору) в разі наявності обмежень щодо вчинення такого правочину (укладання договору) згідно установчих (статутних) документів): протокол зборів засновників підприємства/виписка з протоколу зборів засновників та наказ про призначення, строковий трудовий договір, міжнародний контракт тощо. 2. для особи (яка не є керівником учасника), яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі: 2.1. документ, який підтверджує обрання/призначення керівника (протокол зборів засновників підприємства/виписка з протоколу зборів засновників та наказ про призначення, строковий трудовий договір, міжнародний контракт тощо); 2.2. довіреність із зазначенням обсягу повноважень, прізвіща, імені та по батькові уповноваженої особи, зразку підпису уповноваженої особи, терміну дії. Повноваження особи, яку уповноважено учасником-фізичною особою, представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі підверджуються довіреністю, посвідченою в установленому законодавством порядку. Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена на підписання договору про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про уповноважену особу та повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та зразок підпису. В разі наявності в установчому документі певних обмежень (за сумою, строком і т.і.) надається також документ (протокол, дозвіл, рішення тощо), який дає право на укладання договору. У разі наявності обмежень по сумі виражених не в грошовому еквіваленті, а в будь-якому іншому показнику (наприклад: відсоток від чистого прибутку, відсоток від вартості активів за даними останньої річної звітності, відсоток від вартості чистих активів станом на кінець попереднього кварталу (для ТОВ і ТДВ відповідно до ст. 44 ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю») та інше), Учасник надає відповідний документ, в якому міститься необхідна та достатня інформація для перевірки Замовником повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання договору (наприклад: протокол, дозвіл, рішення, річна звітність, квартальна звітність, аудиторський звіт і т.і.). Відповідно до ч.9 ст. 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.

Документи

14 грудня 2020 16:27
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
14 грудня 2020 16:28
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі