Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Очікувана вартість
2 309 050,00 UAH
UA-2020-09-30-006731-a ea7f4db543224dcca1fca2d935c3e45e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Сова

+380508116142 sovik40032148@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР "АКАДЕМІЯ ЗДОРОВ'Я ЛЮДИНИ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 40032148
Місцезнаходження: 02091, Україна , м. Київ обл., м.Київ, ВУЛИЦЯ ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 121
Контактна особа: Ірина Сова
+380508116142
sovik40032148@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 вересня 2020 18:48
Звернення за роз’ясненнями: до 06 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 жовтня 2020 12:00
Початок аукціону: 19 жовтня 2020 12:27
Очікувана вартість: 2 309 050,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 545,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Ліжко медичне функціональне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, м. Київ, Киев, Харківське шосе, 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33192100-3 — Медичні функціональні ліжка
НК 024:2019: 34870 — Електричне лікарняне ліжко
10 штуки
Приліжкова консоль
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, м. Київ, Киев, Харківське шосе, 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33192300-5 — Меблі медичного призначення, крім ліжок і столів
НК 024:2019: 36810 — Консоль з підводами комунікацій універсальна, з настінним кріпленням
30 штуки
Тумбочка приліжкова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, м. Київ, Киев, Харківське шосе, 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33192300-5 — Меблі медичного призначення, крім ліжок і столів
НК 024:2019: 10531 — Приліжкова шафа

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 вересня 2020 18:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2020 18:48
додаток5.pdf
30 вересня 2020 18:48
ТД-3319_2_меблі_вересень.pdf
30 вересня 2020 18:48
додаток2.pdf
30 вересня 2020 18:48
додаток3.pdf
30 вересня 2020 18:48
додаток1.pdf
30 вересня 2020 18:48
додаток4.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 жовтня 2020 12:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МЕДІТАЙМ" 2 289 999,98
UAH з ПДВ
2 160 199,89
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Прантекс" 2 250 000,00
UAH з ПДВ
2 195 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 жовтня 2020 17:13
Електронний підпис
23 жовтня 2020 17:01
ДФС.rar
23 жовтня 2020 17:01
МВС.rar
16 жовтня 2020 10:43
Електронний підпис
16 жовтня 2020 10:41
7 ІНШІ ДОКУМЕНТИ.pdf
16 жовтня 2020 10:41
6 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
16 жовтня 2020 10:41
3 ВИМОГИ СТ 17 ЗАКОНУ.pdf
16 жовтня 2020 10:41
1 РЕЄСТР ДОКУМЕНТІВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МЕДІТАЙМ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Прантекс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МЕДІТАЙМ"
#42369788
Переможець 2 160 199,89
UAH з ПДВ
21 жовтня 2020 19:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 жовтня 2020 19:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МЕДІТАЙМ"
#42369788
2 160 199,89
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 листопада 2022 20:16
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2021 10:38
доп угода 2 договор 236_2020.pdf зміни до договору
01 липня 2021 10:37
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 13:28
ДУ 1_ДОГОВОР_ 236_2020.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 13:27
Електронний підпис укладений
03 листопада 2020 10:33
Договор_236_2020_ТОВ Медітайм_код 3319.pdf укладений
03 листопада 2020 10:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 236/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 236/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 листопада 2020 — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 2 160 199,89
UAH (в тому числі ПДВ 141 321,49 UAH)