Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи по проєкту «Реконструкція внутрішньо будинкової електричної мережі загального призначення багатоквартирного житлового будинку, розташованого за адресою: Донецька область, м. Новогродівка, вул. Центральна, 33»
Очікувана вартість
1 553 534,40 UAH
UA-2020-09-30-005983-a 7f6eacdca35c41359d43ca854903ea81
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олеся Ігорівна

+380663730677
+380626420137
iva-ois@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Донецької облдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 33838679
Вебсайт: http://donoda.gov.ua
Місцезнаходження: 84313, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, б-р Машинобудівників, 20
Контактна особа: Олеся Ігорівна
+380663730677,+380626420137
iva-ois@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 вересня 2020 16:33
Звернення за роз’ясненнями: до 06 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 16 жовтня 2020 13:42
Очікувана вартість: 1 553 534,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 535,34 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7767.67 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи по проєкту «Реконструкція внутрішньо будинкової електричної мережі загального призначення багатоквартирного житлового будинку, розташованого за адресою: Донецька область, м. Новогродівка, вул. Центральна, 33»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84483, Україна, Донецька область, м. Новогродівка, вул. Центральна, 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору «Замовник» може перерахувати «Підряднику» аванс до 30% річного обсягу фінансування. «Підрядник» зобов'язується використати одержаний аванс відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 №1764 (із змінами). По закінченні терміну невикористані кошти авансу повертаються «Замовнику». «Підрядник» зобов'язується використати одержаний аванс відповідно до вимог п.19 постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 №1764 (із змінами). Невикористані кошти авансу повертаються «Замовнику». Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Облік та оплата виконаних робіт здійснюється на підставі актів виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-2в і довідок про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-3.Остаточна оплата здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів після підписання акту прийому-передачі, оформленого в порядку передбаченому діючим законодавством України. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 95%
строк виконання : 5%
у строк, що складає менш ніж 80 % строку виконання робіт: 5%
у строк від 81 % до 90 % строку виконання робіт: 3%
у строк, що складає більше 91 %, включно до 99% строку виконання робіт: 1%
у строк, що дорівнює 100% строку виконання робіт: 0%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2020 14:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГІЯ С" 1 349 860,73
UAH з ПДВ
1 349 860,73
UAH з ПДВ
1 1 349 860.73 Документи
ТОВ РСП Дніпро 1 459 163,05
UAH з ПДВ
1 459 163,05
UAH з ПДВ
1.0526315789 1 386 204.90 Документи

Публічні документи

15 жовтня 2020 16:33
Електронний підпис
15 жовтня 2020 16:33
Српавка с банка 1.pdf
15 жовтня 2020 16:33
Справка з банку 2.pdf
15 жовтня 2020 16:33
сертифікат ісо.PDF
15 жовтня 2020 16:33
Реєстр документів.PDF
15 жовтня 2020 16:33
Пропозиція.PDF
15 жовтня 2020 16:33
Наявність працівників.pdf
15 жовтня 2020 16:33
Матеріально тех база.PDF
15 жовтня 2020 16:33
Ліцензія.PDF
15 жовтня 2020 16:33
Лист платоспоможн_сть.rar
15 жовтня 2020 16:33
Захист довкілля.PDF
15 жовтня 2020 16:33
Договірна ціна.PDF
15 жовтня 2020 16:33
Договір.PDF
15 жовтня 2020 16:33
Даны про АВК.PDF
15 жовтня 2020 16:33
відсутність санкцій.PDF
15 жовтня 2020 16:33
відгук Центр 35 001.jpg
15 жовтня 2020 16:33
Відгук Паркова 56 001.jpg
15 жовтня 2020 16:33
відгук Мич 38 001.jpg
15 жовтня 2020 16:33
відгук Мич 2 001.jpg
15 жовтня 2020 16:33
Витяг ПДВ.PDF
15 жовтня 2020 16:33
Аналогічні договори.PDF

Публічні документи

28 жовтня 2020 16:22
Електронний підпис
28 жовтня 2020 16:11
Документи переможця
15 жовтня 2020 17:42
Електронний підпис
15 жовтня 2020 17:40
09. Кошториси.pdf
15 жовтня 2020 17:40
07. Досвід.pdf
15 жовтня 2020 17:40
05. Документи МТБ.pdf
15 жовтня 2020 17:40
04. Технічні документи.pdf
15 жовтня 2020 17:40
03. Банківська гарантія.7z
15 жовтня 2020 17:40
01. Цінова.pdf
15 жовтня 2020 17:40
00. Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГІЯ С"

ТОВ РСП Дніпро

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГІЯ С"
#38789486
Відхилено 1 349 860,73
UAH з ПДВ
20 жовтня 2020 15:23
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 жовтня 2020 11:08
ТОВ РСП Дніпро
#40102218
Переможець 1 459 163,05
UAH з ПДВ
20 жовтня 2020 15:24
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Вимога про усунення невідповідностей

1. Довідка щодо наявності необхідного обладнання та матеріально-технічної бази (підпункт 1.1 пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації): не надані документи, які підтверджують факт володіння; завантажені договори оренди не мають перекладу українською мовою (вимога пункту 7 розділу І тендерної документації) - завантажити документи, які підтверджують факт володіння; завантажити переклад українською мовою договорів оренди. 2. Довідка щодо наявності працівників відповідної кваліфікації (підпункт 1.2 пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації): не містить реквізитів (вимога пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації), не містить повне ПІБ працівників; відсутнє документальне підтвердження наявності виконавця робіт, інженера з охорони праці; завантажені посвідчення не мають перекладу українською мовою (вимога пункту 7 розділу І тендерної документації) – зазначити у довідці повне ПІБ працівників; завантажити документальне підтвердження наявності виконавця робіт, інженера з охорони праці; завантажити в повному обсязі актуальні на момент подання тендерної пропозиції документи, які підтверджують кваліфікацію працівників; завантажити переклад української мовою завантажених посвідчень. 3. Довідка щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів (підпункт 1.3 пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації): завантажена довідка не відповідає формі, встановленій тендерною документацією; дані про контактну особу викладені не українською мовою всупереч вимозі пункту 7 розділу І тендерної документації; завантажені акти КБ2-в та довідки КБ-3 не підтверджують виконання договору у повному обсязі – завантажити довідку за формою, встановленою тендерною документацією та викладеною українською мовою; завантажити акти КБ2-в та довідки КБ-3, які підтверджують виконання відповідного аналогічного договору у повному обсязі.

Документи

20 жовтня 2020 15:23
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ РСП Дніпро #40102218

№ рішення у справі

70/46-р/к

Дата рішення у справі

15.11.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

№ рішення у справі

70/15-р/к

Дата рішення у справі

19.03.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

№ рішення у справі

70/147-р/к

Дата рішення у справі

07.08.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 жовтня 2020 15:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ РСП Дніпро
#40102218
1 459 163,05
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 10:57
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2020 10:40
ДУ 2 до договору 677.pdf зміни до договору
04 грудня 2020 10:39
Електронний підпис укладений
04 листопада 2020 14:01
Договір 677 від 02 11 2020.pdf укладений
04 листопада 2020 14:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання зобов’язань
Номер договору про закупівлю: 677
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 413 571,07
UAH (в тому числі ПДВ 235 595,18 UAH)