Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуга з побудови, створення і впровадження системи пожежної сигналізації та системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) в будівлі Марганецька гуманітарна гімназія ім.Т.Шевченка, що розташована за адресою: Дніпропетровська обл., м.Марганець, вул.Перспективна, 3а, код за ДК 021:2015 – 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Очікувана вартість
1 250 812,80 UAH
UA-2020-09-30-005751-a 4439053a9ea74f0a88d10070acc21180
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Віталіївна Андрушко

+380665331145 marganets.osvita@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Марганецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142359
Вебсайт: http://marganets-osvita.edukit.dp.ua
Місцезнаходження: 53400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Марганець, вул. Дніпровська, 13-а
Контактна особа: Тетяна Віталіївна Андрушко
+380665331145
marganets.osvita@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 вересня 2020 16:18
Звернення за роз’ясненнями: до 06 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 жовтня 2020 10:00
Початок аукціону: 19 жовтня 2020 12:31
Очікувана вартість: 1 250 812,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 254,06 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга з побудови, створення і впровадження системи пожежної сигналізації та системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) в будівлі Марганецька гуманітарна гімназія ім.Т.Шевченка, що розташована за адресою: Дніпропетровська обл., м.Марганець, вул.Перспективна, 3а,
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53400, Україна, Дніпропетровська область, м.Марганець, вул.Перспективна, 3-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 вересня 2020 16:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2020 16:18
Додаток 5.doc
30 вересня 2020 16:18
Додаток 4 проєкт договору.doc
30 вересня 2020 16:18
Додаток 3 .doc
30 вересня 2020 16:18
Тендерна документація.doc
30 вересня 2020 16:18
Додаток 1.doc
30 вересня 2020 16:18
Додаток 2.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 жовтня 2020 12:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ВОЛЬФ ЗАХИСТ ПРО" 1 086 795,00
UAH з ПДВ
1 086 795,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗГОЛЬДЕР" 1 097 204,00
UAH з ПДВ
1 097 204,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 жовтня 2020 10:24
Електронний підпис
27 жовтня 2020 09:51
підтвердження.pdf
27 жовтня 2020 09:51
Договір.pdf
15 жовтня 2020 20:54
Електронний підпис
15 жовтня 2020 20:49
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
15 жовтня 2020 20:49
Технічна документація.pdf
15 жовтня 2020 20:49
Проект договору.pdf
15 жовтня 2020 20:49
Акт огляду обєкта.pdf
15 жовтня 2020 20:49
установчі документи.pdf

Публічні документи

15 жовтня 2020 13:59
Електронний підпис
15 жовтня 2020 13:59
Витяг.pdf
15 жовтня 2020 13:59
Кваліфікація.rar
15 жовтня 2020 13:59
Устав.pdf
15 жовтня 2020 13:59
Тендерна пропозиція.pdf
15 жовтня 2020 13:59
наказ на Швец.PDF
15 жовтня 2020 13:59
Наявність працівників.pdf
15 жовтня 2020 13:59
Кошторис.pdf
15 жовтня 2020 13:59
17 ст.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ВОЛЬФ ЗАХИСТ ПРО"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗГОЛЬДЕР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ВОЛЬФ ЗАХИСТ ПРО"
#42926258
Переможець 1 086 795,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2020 14:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2020 14:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ВОЛЬФ ЗАХИСТ ПРО"
#42926258
1 086 795,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 лютого 2021 15:09
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 12:45
дод 3.TIF зміни до договору
31 грудня 2020 12:44
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2020 10:16
Дод уг 2.PDF зміни до договору
14 грудня 2020 10:16
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2020 10:06
Дод угода 1.PDF зміни до договору
14 грудня 2020 10:05
Електронний підпис укладений
02 листопада 2020 15:18
Договір 218.PDF укладений
02 листопада 2020 15:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Пункт 1.1. договору викласти в наступній редакції : Учасник зобов'язується до 24 грудня 2020року надати Замовникові послуги, зазначені в кошторисній документації, доданій до цього договору, а Замовник - прийняти і оплатити такі послуги. 2. Інші умови договору залишаються без змін. 3. Дана додаткова угода є невід’ємною частиною договору № 218 від 02 листопада 2020 року та набирає чинності з моменту підписання і діє до 31 грудня 2020 року, але будь-якому разі до повного виконання зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 218
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Сторони домовились юридичні адреси сторін та платіжні реквізити викласти в наступній редакції : ЗАМОВНИК Відділ освіти Марганецької міської ради 53407, Дніпропетровська обл. м.Марганець, вул. Дніпровська, 13-а, телефон (05665) 5-24-35 UA 108201720344230001000022182 UA 448201720344230001042022182 в ДКСУмКиїв. Код ЄДРПОУ 02142359 МФО 820172 Начальник відділу освіти _________________ Куліш І.М. УЧАСНИК Приватне підприємство "ВОЛЬФ ЗАХИСТ ПРО" 51600, м.Верхньодніпровськ, вул. Горького 34В/1, Код ЄДРПОУ 42926285 IBAN UA953052990000026004050356587 ПАТ КБ «Приватбанк» МФО 305299 Директор _________________ Рижик В.М. 2. Інші умови договору залишаються без змін. 3. Дана додаткова угода є невід’ємною частиною договору № 218 від 02 листопада 2020 року та набирає чинності з моменту підписання і діє до 31 грудня 2020 року, але будь-якому разі до повного виконання зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 218
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Пункт 10.1. договору викласти в наступній редакції : 10.1.Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 31.12.2021року. 2. Інші умови договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 218
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 листопада 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 086 795,00
UAH