Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Реконструкція зовнішньої мережі напірної каналізації від КНС-1 на вул. Незалежності, 1Б до КНС-2 (очисні) на вул. С.Бандери, 82 в с. Давидів Пустомитівського району Львівської області"
Очікувана вартість
14 484 236,40 UAH
UA-2020-09-30-005547-a 2dce194be3a84192aa8d3d4b8e27b4c2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Кухарський

+380965418233 davudiv.sr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Давидівська сільська рада об'єднаної територіальної громади Пустомитівського району Львівської області
Код ЄДРПОУ: 04372313
Місцезнаходження: 81151, Україна , Львівська обл., Пустомитівський район, с. Давидів, вул. Незалежності, буд. 1 А
Контактна особа: Ігор Кухарський
+380965418233
davudiv.sr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 вересня 2020 16:06
Звернення за роз’ясненнями: до 06 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 жовтня 2020 21:00
Початок аукціону: 19 жовтня 2020 12:36
Очікувана вартість: 14 484 236,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 72 421,18 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова підготовки тендерних пропозицій - українська. Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій передбачено ч. 2 та ч.3 розділу 3 тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Реконструкція зовнішньої мережі напірної каналізації від КНС-1 на вул. Незалежності, 1Б до КНС-2 (очисні) на вул. С.Бандери, 82 в с. Давидів Пустомитівського району Львівської області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

технічне завдання (ТЗ)
Дата подання: 01 жовтня 2020 13:43
Дата відповіді: 06 жовтня 2020 12:50
В технічному завданні вказані тільки роботи та не вказані жодні матеріали та марки . Просимо внести зміни в технічне завдання та внести матеріали з марками та характеристиками для того,щоб мати можливість запропонувати евівалент( згідно вашої ссилки в кінці технічного завдання).
Відповідь: Технічна специфікація до даної закупівлі розроблена на підставі проектно-кошторисної документації, що затверджена експертним звітом та не підлягає внесенню змін. Даної інформації є цілком достатньо для підготовки тендерних пропозицій.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 жовтня 2020 12:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП Легіон 14 329 562,40
UAH з ПДВ
14 257 141,20
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГАЛІО" 14 355 358,94
UAH з ПДВ
14 282 937,76
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 жовтня 2020 14:30
Електронний підпис
16 жовтня 2020 14:30
Електронний підпис
16 жовтня 2020 14:29
Аналогічні 2.rar
16 жовтня 2020 14:29
Обладнання.rar
16 жовтня 2020 14:29
договір.pdf
16 жовтня 2020 14:29
Дипломи 2.rar
16 жовтня 2020 14:29
Дипломи 1.rar
16 жовтня 2020 14:29
Аналогічні 1.rar
16 жовтня 2020 14:29
Інше.rar
16 жовтня 2020 14:29
цінова.pdf
16 жовтня 2020 14:29
обладнання.pdf
16 жовтня 2020 14:29
кошторис.rar
16 жовтня 2020 14:28
довідки.pdf
16 жовтня 2020 14:28
згода з тех умовами.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП Легіон

Товариство з обмеженою відповідальністю "ГАЛІО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП Легіон
#32604321
Переможець 14 257 141,20
UAH з ПДВ
21 жовтня 2020 16:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 жовтня 2020 16:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП Легіон
#32604321
14 257 141,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2022 11:47
Дод. договір №7 до дог. №Т-19_20.pdf укладений
30 грудня 2022 11:45
Електронний підпис зміни до договору
08 квітня 2022 11:51
Додатковий договір №6.pdf зміни до договору
08 квітня 2022 11:49
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2021 16:17
Додатковий договір 5.pdf зміни до договору
20 грудня 2021 16:16
Електронний підпис зміни до договору
05 листопада 2021 08:52
напірна додаткова 4.pdf зміни до договору
05 листопада 2021 08:52
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2021 15:14
додаткова 3 до договору Т19-20.pdf зміни до договору
23 жовтня 2021 15:11
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2021 12:26
Додатковий договір 2.pdf зміни до договору
31 серпня 2021 12:25
Електронний підпис зміни до договору
15 липня 2021 10:05
Додатковий договір 1.pdf зміни до договору
15 липня 2021 10:04
Електронний підпис укладений
04 листопада 2020 16:03
договір.pdf укладений
04 листопада 2020 16:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вартість робіт в межах бюджетного фінансування на 2021 рік становить 1 975 116,00 грн.
Номер договору про закупівлю: Т-19/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення фінансування на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: Т-19/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення фінансування на 2021р.
Номер договору про закупівлю: Т-19/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення фінансування у 2021р.
Номер договору про закупівлю: Т-19/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення фінансування на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: Т-19/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, уклали цей додатковий договір №6 до договору №Т-19/20 від 04.11.2020 про таке: 1. Викласти п. З та 12.1 Договору № Т-19/20 від 04.11.2020 року в наступній редакції: 1.1. «3. Ціна Договору 3.1. Договірна ціна на момент укладення договору є твердою і становить 14 257 141 грн 20 коп (Чотирнадцять мільйонів двісті п’ятдесят сім тисяч сто сорок одна гривня 20 копійок), у тому числі: ПДВ 2 376 190 грн 20 коп. 3.2. Вартість робіт по цьому Договору в межах бюджетного фінансування на 2021 рік становить 6 653 216,00 грн (Шість мільйонів шістсот п’ятдесят три тисячі двісті шістнадцять гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ 1 108 869грн 33 коп, на 2022 рік 1 736 565.60 грн (Один мільйон сімсот тридцять шість тисяч п'ятсот шістдесят п’ять гривень 60 копійок), в тому числі ПДВ 289 427грн 60 коп. на 2023 рік 5 867 359,60 грн (П'ять мільйонів вісімсот шістдесят сім тисяч триста п'ятдесят дев'ять гривень 60 копійок), в тому числі ПДВ 977 893 грн 27 коп. Фінансування робіт на 2022 та 2023 рік змінюється згідно додаткових договорів до Договору №Т-19/20 від 04.11.2020». 1.2. «12.1. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами, скріпленими печатками та діє до 31 грудня 2023 року, а в частині його розрахунків до повного його виконання». 2. Доповнити додатковий договір №6 до Договору №Т-19/20 від 04.11.2020 наступними додатками, які є його невід’ємною частиною: -додаток №1 графік фінансування робіт у 2022-2023 роках; -додаток №2 графік виконання робіт у 2022-2023 роках. 3. Всі інші умови Договору №Т-19/20 від 04.11.2020 залишаються чинними у попередній редакції і Сторони підтверджують щодо них свої зобов'язання.
Номер договору про закупівлю: Т-19/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 листопада 2020 — 30 грудня 2022
Сума оплати за договором: 8 389 781,60
UAH (в тому числі ПДВ 1 398 296,93 UAH)
Причини розірвання договору: За згодою сторін згідно пункту 11.2 Розділу 11 Договору №Т-19/20 від 04.11.2020р.